quote:Op woensdag 21 november 2007 23:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, maar kon niet slapen met MNSN tussen mij en Talitha in
Echt welquote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef beroepslurker het volgende:
Heb je een fijne dag gehad?
ik ?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Wat is lefning?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef beroepslurker het volgende:
Truste!
Is het ook, vooral met jouquote:Op donderdag 22 november 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt het best...![]()
quote:
Ja wat dacht je. Anders moet ik hier zelf gaan koken.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je het ook bij een ander dan?![]()
JA!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Pavement het volgende:
dames bij mannen heb je billen mannen(ik) en borsten mannen(ik ook)
Heb je bij vrouwen ook zoiets als billevrouw en piemelvrouw ofzo ?
Men zegt van wel, althans dat vrouwen achterwerken leuk vinden. Zelf ben ik altijd een ogen/stem/nogwat persoon gebleven.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Pavement het volgende:
dames bij mannen heb je billen mannen(ik) en borsten mannen(ik ook)
Heb je bij vrouwen ook zoiets als billevrouw en piemelvrouw ofzo ?
tsssssssssssssssssssssssssssssssssss........quote:Op donderdag 22 november 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat dacht je. Anders moet ik hier zelf gaan koken.
piemel of billen ? of ogen of mnjaquote:
Alles.....van top top teen....quote:Op donderdag 22 november 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
piemel of billen ? of ogen of mnja
veel eisend tiepjequote:
quote:
Ik hou van Nadia-billen.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik schijn mooie billekes te hebben hoor ! bolletjes
en ze zijn goed sterk van al dat fietsen
![]()
FOTO!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik schijn mooie billekes te hebben hoor ! bolletjes
en ze zijn goed sterk van al dat fietsen
![]()
quote:
Die bokser????quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb ik al eens gepost en jij zei dat ze nep waren![]()
Die neuq ik liever in der buikquote:
Zeau, goed geheugenquote:
Vind je het gek. Een foto van siliconenborsten jatten en dan vergeten de tepels weg te klonen.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb ik al eens gepost en jij zei dat ze nep waren![]()
LOL lachkickquote:Op donderdag 22 november 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het gek. Een foto van siliconenborsten jatten en dan vergeten de tepels weg te klonen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
Over precies een maand word ik volwassen (het zal ook tijd worden zeg).
Je zal maar op elk een flinke moedervlek hebben zitten..quote:Op donderdag 22 november 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
Nippelbillen.
Daar kun je leuke oogjes van tatoeeren. En een lachend mondje eronder.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je zal maar op elk een flinke moedervlek hebben zitten..![]()
Star trek is 14.gifquote:Op donderdag 22 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen geflirt meer met jou, geen Star Trek meer kijken, niet meer klieren... wèèèèèèè![]()
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !quote:
Lekkere hapjesquote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !
blokje kaas erbij![]()
Zeg dat nou niet, nu wil Soury natuurlijk ook komen met de hele familie.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !
blokje kaas erbij![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met tattoes ?
Ik wil weer een nieuwe.
Ah, leuk, eentje met mijn naam erinquote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met tattoes ?
Ik wil weer een nieuwe.
ik doe niet aan gay feestenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu wil Soury natuurlijk ook komen met de hele familie.
We moeten nog uitvissen op welke dag in december Ian_Nick jarig is. Vast eerder dan ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |