Ook magere runderlappen gebruikt zeker?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:07 schreef Greys het volgende:
Mijn draadjesvlees wordt nog niet erg draderig
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:52 schreef Qwea het volgende:
geacepteerd ing
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook magere runderlappen gebruikt zeker?![]()
Degene die het laatst op hyves is geweest staat vooraan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:18 schreef Greys het volgende:
En waarom wisselen de fotootjes van mijn vriendjes op Hyves elke keer van volgorde?
Kusje knufje kroel is wat wij hier doen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is kusje knufje kroel dan? Ook een site?
Ik wilde er eerst ook niet aan, maar een collega zat maar te zeuren dat ik het wel moest doen.
En eerlijk gezegd vind ik het erg leuk, heb al een paar vriendinnen van vroegah weer teruggevonden![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb bv mijn WIeWatWaar al 13 keer veranderd in wat ik nu aan het doen ben... maar op mijn beeld blijft maar dat oude berichtje staan. Hoe kan dat, weten jullie dat? Ik heb echt op Opslaan geklikt
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:07 schreef Greys het volgende:
Nou, dat was toepasselijk.
Draadjesvlees eten.
Oma dood![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:07 schreef Greys het volgende:
Nou, dat was toepasselijk.
Draadjesvlees eten.
Oma dood![]()
Ik wilde al zeggen, je hebt tenminste nog een oma om voor je te breien.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Schijnt vaak te gebeuren; als het bezoek heeeel ff weggaat, dan overlijden ze.
Zijn je ouders er niet bij geweest?
Mijn oma had gebeld, omdat ze een vestje voor me wil breien en ze moest m'n maat weten.
Dat heb ik weer...28 jaar en dan moet je in een gebreid vestje rondlopen![]()
Nou ja...als je dit dan zo leest, ben ik toch ook wel blij dat ze er nog is hoor. Laat dat mensje maar lekker breien, heeft ze wat te doen. En als ik een bakje koffie ga halen daar, trek ik dat ding wel aan.![]()
Da's lekker op tijd Nonneke! Zou voor mij ook wel es goed zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:26 schreef Nonneke het volgende:
Slaap Lekker Mooie Dromen voor straks ladyz !![]()
![]()
En vanaf nu weer welquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Koezen is Frysk voor slapen![]()
En ja...gezellig hoor Maes! Normaal hebben we altijd luchtigere onderwerpen, maar vanaaf ff niet.![]()
Hahaha de Mysterie John! Vast een van je ex-scharrelsquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Maes het volgende:
De enige oplossing voor mij - nieuw wachtwoord.
Ik weet nog steeds niet wie John is
Kom ik speciaal voor jou een keer op hyves (heb ook ooit om een dergelijke reden een account aangemaakt), kan ik je niet vindenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En vanaf nu weer wel
Dit is niet de plek om verder treurig te gaan doen, zou oma ook niet willen
Ik ben nog steeds met Hyves in gevecht. Ik zie de foto's in mijn eigen profiel nou ook weer op een heel andere volgorde als dat ze in mijn album staanMaar verder gaat het goed
Wat liefquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom ik speciaal voor jou een keer op hyves (heb ook ooit om een dergelijke reden een account aangemaakt), kan ik je niet vinden![]()
Ik geef op![]()
En gecondoleerd. Recepten zijn trouwens vaak een leuke nalatenschap. Draadjesvlees = oma
Nice way to go.
Been there, done thatquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief
Mocht je nog een nieuwe poging willen doen... http://actually.hyves.nl
En dankjewel
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Morretje het volgende:
hihi, wat een hyvesactiviteiten ineens![]()
Net deel 1 van Californication gezien, goed dat ik het hele seizoen gedownload heb...![]()
Vind alleen dat het zo laat op tv is.. Maar ik kan nu lekker zelf bepalen wanneer ik kijk...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
Ow... jammer... dat is een mailadres (per ongeluk) dat ik niet zo vaak gebruik.
Ik had gehoopt dat je op je scherm ook een melding in Hyves zou krijgen ofzo... ?
Morretje, leuke serie he! Wij zijn hier ook al helemaal hooked!
Da's knapquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Greys het volgende:
Hyves is momenteel nog langzamer dan dat Fok vorige keer was
Joa.. zit me hier verdomme helemaal suf te Fvijfenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Vind alleen dat het zo laat op tv is.. Maar ik kan nu lekker zelf bepalen wanneer ik kijk...![]()
Als jij iemand toevoegt, en diegene voegt jou ook toe, dan zie je toch je aantal vrienden toenemen (na F5-en dan) en dat diegene in je vriendenlijst staat....?
Had al ff in het Californicationtopic geneusd..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu uitgelogd en weer ingelogd en ik krijg nergens een melding dat Nok me wil toevoegen
Hmpf.... bummer! Ga wel even die mail openen. Maar het hoort wel zo te werken dus!?
Morretje, ja, dat is ook zo, maar als iemand andersom mij eerst toevoegt dan hoor ik dus een melding te krijgen en die krijg ik steeds maar niet
Het is 4x per week op tv he, die serie! Wordt 3x herhaald, weet niet of het dan op andere tijdstippen is eigenlijk. Maar echt tof he! En heb je die 16-jarige die hem tijdens het sexen sloeg al herkend?
Fvijf no more, hunniequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa.. zit me hier verdomme helemaal suf te Fvijfen![]()
Nog even en ik ga naar happy dromenland
Oh, dan heb je nog ffquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft besloten er vanavond maar eens voor half 12 in te liggen![]()
Hyves is over het algemeen zo traag als dikke stront in een trechterquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Istie bij jullie ook zo langzaam bij het Fvijven???
We weten nu lekker hoe die echt heet, tralalalalaaaaaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef Morretje het volgende:
Trusten Ingetje..
Meneer Morretje komt net thuis van 35 baantjes zwemmen, dus ik ga ook zo![]()
Ach ja....iedereen heeft een naam he?quote:
Duckies!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Hoe vinden jullie mijn achtergrond zo op Hyves?![]()
![]()
Jazekers...mss wil ze het verhaal hier nog een keer vertellenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Morretje het volgende:
Eendjes zijn(Heb geloof ik ooit eens iets gelezen over Greys en eendjes?)
![]()
Jaaaaa, een voor het slapen-gaan-verhaaltje...quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jazekers...mss wil ze het verhaal hier nog een keer vertellen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:05 schreef Greys het volgende:Het is vast nog wel in een van de topics te vinden?
En volgens mij heeft Morretje al helemaal gelezen![]()
Ik vond het wel toepasselijk, en niemand weet ervan op Hyves
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hyves is over het algemeen zo traag als dikke stront in een trechter![]()
En idd...nog 3 kwartier om die Breezer van Nok weg te werken![]()
uhm, Morretje wil niet vervelend doen, maar is dat niet leeftijdsgebonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?
Heb nog een kwartier....wat doe je voor 3 breezers dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?
Moet ook gebeuren, straks heb je een blaas als een voetbalquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morretje!
Nok aan de Breezahs? Oh god, als dat maar goed gaat
* Greys gaat even plassen
Interessante info, huh?
Trusten Greys!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook naar boven. Douchen en lekker naar bedje.
Tot morgen, darrrrrrrrlings!
Huh?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, je staat nu zodanig op prive dat ik je krabbels ook niet meer kan lezen en dus ook niet reageren.![]()
Ik kan de krabbels die jij bij neerzet wel lezen, ik kan er alleen niet op reageren.quote:
Hier ookquote:
Ik heb de hele nacht liggen dromen dat m'n wekker om 5:45 ging, en dat ik dan heel moe wakker ging worden, en dan ging fokken om te vertellen dat vroeg opstaan kut is...quote:Op woensdag 21 november 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Had het zo druk in mijn dromen dat ik nu bekaf ben. Kreeg allemaal info over mensen waar ik nu iets mee moet
quote:Op woensdag 21 november 2007 08:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht liggen dromen dat m'n wekker om 5:45 ging, en dat ik dan heel moe wakker ging worden, en dan ging fokken om te vertellen dat vroeg opstaan kut is...
Inderdaad. Niet meer werken want dan hoeft de wekker niet zo vroeg, en minder fokken want dan droom ik er niet over.quote:
Doe maar es bellen dan! Ik kan die van mij wel bellen, maar ik heb geen zin om de halve middag naar dat geklep te luisterenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:55 schreef Morretje het volgende:
Hm, kan mijn mams wel eens vragen wat ze gebruikt voor draadjesvlees, ze heeft een flinke hekel aan vet vlees, en toch maakt ze draadjesvlees...
Okeeej...quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef Morretje het volgende:
Oh sorry Ingetje, heb nog niet gebeld. Mams is aant werk nml.. Vanaaf ok?![]()
Vervelend zijn zulke dromen he, laatste 2 weken is het hier ook weer raakquote:Op woensdag 21 november 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Had het zo druk in mijn dromen dat ik nu bekaf ben. Kreeg allemaal info over mensen waar ik nu iets mee moet
Heb de verwarming al opgeschroefd, dus in huis is het net een saunaquote:Op woensdag 21 november 2007 16:06 schreef Morretje het volgende:
Ik zit hier ook achter de computer Californication te kijken.. Tis hier net zulk weer als bij jou... Heb er echt een hekel aan, krijg het er altijd zo koud van..![]()
Zulke dromen heb ik gelukkig nooit!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Vervelend zijn zulke dromen he, laatste 2 weken is het hier ook weer raak![]()
Ikke ook niet, gelukkig! Beleef wel altijd hele verhalen, gister zei meneer Morretje dat ik rechtop in bed had gezeten, op de klok keek en weer ging liggen, terwijl ik sliep!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zulke dromen heb ik gelukkig nooit!![]()
..
Ik beleef ze ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ikke ook niet, gelukkig! Beleef wel altijd hele verhalen, gister zei meneer Morretje dat ik rechtop in bed had gezeten, op de klok keek en weer ging liggen, terwijl ik sliep!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
De meeste dromen onthou ik niet echt, maar als ik 's morgens er een tijdje uit ben geweest en daarna er nog ff inkruip, dan droom ik altijd zo eng en raar. Dan word ik ook wakker met een hele snell hartslag en een heel naar gevoel. En toch weer in bed blijven kruipen he![]()
Heb ooit es gedroomd dat meneer Ingetje druk aan het "vreemdgaan" was op ons eigen bed en ik stond erbij te schreeuwen. Maar ze trokken zich niets van mij aan.![]()
Toen ik wakker werd, heeft ie ook flinke knal gehad, omdat ik toen nog in de veronderstelling was dat het echt gebeurde. Hij was zich natuurlijk van geen kwaad bewust![]()
???quote:Dit bericht werd verzonden naar Sj0rSz, dennistd, RedFever007 en Spooky4u.
dat laatstequote:Op woensdag 21 november 2007 19:13 schreef Greys het volgende:
Moet ik dan nog wel iets doen? Of zullen ze het al van 471 mensen gehoord hebben?
Hee, dat zijn mijn woorden!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:32 schreef Greys het volgende:
Dan laat ik het lekker zo
Elseetje, succes vanavond!
MB, lekker verwennen idd, die schat. Het is voor haar eigen bestwil, maar leg dat maar eens uit in woordenDan maar in daden (lees: lekker veel kroelen en lekkere hapjes!)
Mjaquote:Op woensdag 21 november 2007 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En wel zielig voor Ziggy MB [afbeelding]
Tis natuurlijk voor haar eigen bestwil, maar krijg dat dat beestje maar es aan het verstand.
Ik zou dr niet al te veel aandacht geven zo van "aaaaah snie erg" . Volgens mij voelen katten dat ook aan, netzoals honden waardoor ze juist denken dat ze zielig zijn met dat ding op.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MjaZe krijgt lekker veel snoepjes en aandacht nu dus
Oh, ze kon de kattenbak wel in, maar niet uitDus het dak maar eraf..
'Oh oeps'quote:Op woensdag 21 november 2007 19:41 schreef Qwea het volgende:
mijn schoonmoeder kwam laatst onaangekondigd langs toen we net klaar waren met "het"echt we waren net 2 sec klaar gaat die bel
en ze heeft een sleutel
Sindsdien belt ze altijd eerst even![]()
Mja, maar katten is toch niet echt goed gedrag aan te leren (zeker niet deze op dr 16dequote:Op woensdag 21 november 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dr niet al te veel aandacht geven zo van "aaaaah snie erg" . Volgens mij voelen katten dat ook aan, netzoals honden waardoor ze juist denken dat ze zielig zijn met dat ding op.
Baloe heeft het ook 1x gehad, na 30 min heb ik het er maar afgehaald. Meneer liep telkens achteruit en mepte alles van tafel [afbeelding]
Waar heb jij het over? Ooh wacht, over de schoonmoeder van dingesquote:Op woensdag 21 november 2007 19:46 schreef Greys het volgende:
Heel uitgebreid gaan zitten gapen af en toe???![]()
Te vaak uit eten kan toch helemaal niet? Toen we nog niet samenwoonden, gingen we bijna elke maand een keer...quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ik wil uit eten zaterdag, maar MikeyMo is een spelbreker
Enkel omdat we 8 december ook al gaan
Ik wil elke week wel![]()
ow jak, dan hangt dat luchtje er ook nog zo. Dan voel je je echt welquote:Op woensdag 21 november 2007 19:41 schreef Qwea het volgende:
mijn schoonmoeder kwam laatst onaangekondigd langs toen we net klaar waren met "het"echt we waren net 2 sec klaar gaat die bel
en ze heeft een sleutel
Sindsdien belt ze altijd eerst even![]()
Als ze al 16 is zou ik haar op juist op dr gemak stellen. Vannacht bij je op de slaapkamer ofzo. Zodat je dr toch een beetje in de gaten kan houden met die kap.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, maar katten is toch niet echt goed gedrag aan te leren (zeker niet deze op dr 16de), dus dat ze weet dat ze zielig is maakt eigenlijk niet echt uit..
Gelukkig kan ze maar weinig omgooienMet een hond lijkt het me een stuk lastiger idd...
Nou ja, blijkbaar welquote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Te vaak uit eten kan toch helemaal niet? Toen we nog niet samenwoonden, gingen we bijna elke maand een keer...![]()
Dat mag ik wel voor dr hopen ja dat ze zich zo voeldequote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow jak, dan hangt dat luchtje er ook nog zo. Dan voel je je echt wel. ook als je degeen bent die binnenkomt.
Oeh, das irritant gedrag zeg! Dat ie dat uberhaupt weten wil.. ik bedoel, als je een nachtkastje opentrekt, dan kun je wat verwachten toch? Over het algemeen is het toch zo dat ouders en kinderen van elkaar niet willen weten wat ze in bed uitvoeren?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef Qwea het volgende:
ja wat nog veel erger is ; mijn schoonvader komt soms ook wel eens mee met schoonmoeders om de was op te halen als we er niet zijn (lees als mikeymo bij mij zit). En die vent zit altijd overal in te snuffelen. Ook in mn nachtkast laen laten daar nou net wat zeer prive dingen inliggen
....
Jaaa, ze slaapt lekker bij onsquote:Op woensdag 21 november 2007 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ze al 16 is zou ik haar op juist op dr gemak stellen. Vannacht bij je op de slaapkamer ofzo. Zodat je dr toch een beetje in de gaten kan houden met die kap.
En idd, met dikkie was niet funny [afbeelding]
Dus ik heb er een dag naast gezeten en elke keer als meneer maar naar zn wond keek was het van "JA HEY, NIET DUS! FOEI! " [afbeelding]
Nou ik wil iig niet weten wat mijn ouders/schoonouders allemaal uitvoerenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh, das irritant gedrag zeg! Dat ie dat uberhaupt weten wil.. ik bedoel, als je een nachtkastje opentrekt, dan kun je wat verwachten toch? Over het algemeen is het toch zo dat ouders en kinderen van elkaar niet willen weten wat ze in bed uitvoeren?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:57 schreef Nonneke het volgende:
nachtkastjes doorzoeken
![]()
Zomaar je slaapkamer binnen komen huppelen
![]()
Gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
quote:
Nou ja, ik heb mn nachtkast ook aangevuldquote:Op woensdag 21 november 2007 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zou je dat je schoonvader wel aan kunnen doen ? De arme man krijgt een hartverlamming van mn nachtkastje
laat staan alstie de kamer binnen komt tijdens enzo
![]()
![]()
![]()
quote:Youll be doin society a favor.
That son of a bitch is brave and gettin braver.
We want to put his ass in stir
We want to pin this triple murder on him
He aint no gentleman jim.
*gooit een masker met allerliefst glimlachje*quote:Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jongens...wat ben ik pissig.
De bel is net gegaan....maar ik wacht nog ff 3 minuten totdat ik weer een lieflijke smile op kan zetten![]()
Meneer Ingetje jodelt nu al bij de deur.
En over schoonmoeders en binnen lopen heb ik er ook nog wel een paar. Maar daar heb ik nu geen tijd voor![]()
Nou daahaaag....![]()
Ik ook, maar dat hangt ook wel heel erg af van je schoonouders en je partner...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Qwea het volgende:
Ik snap dat niet :S als jij geen zin hebt in je schoonouders dan zeg je dat toch?
Ik heb het wel eens gedaan hoor.
"Ja Denise? Mn ma vraagt of we thuis zijn"
-Jawel, maar ik heb geen zin in geneuzel. Ik wil tukken op den bank
Nou, klaar einde verhaal
veel succesquote:Op woensdag 21 november 2007 20:23 schreef Nonneke het volgende:
Woohoo heb eindelijk de Nutrisia padhouder voor de Senseo, warme chocomelluk![]()
eens even uittesten met een flinke klodder verse slagroom![]()
![]()
truequote:Op woensdag 21 november 2007 20:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat hangt ook wel heel erg af van je schoonouders en je partner...
Ja dat krijg je als je er water bij gooitquote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
veel succeskei waterig heb ik van horen zeggen
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
Nee, Baukje bakmeel kopen voor appeltaart en aanwijzingen op het pak volgen![]()
p.s. antwoord komt van Maes is op visite bij Greys
quote:
Ah, dan ben ik niet de enige wakkere.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 leeft nog....![]()
Trusten voor degenen die er in duiken.
Ik wacht nog ff een uurtje, moet ff bijkomen![]()
Mwoa, het valt hier wel mee...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:21 schreef Greys het volgende:
Ligt het nou aan onze internetverbinding of is alles (Fok en Hyves) weer belachelijk traag?
Ik kan ook niet 'tikken' op Hyves, dan krijg ik gewoon niets. Pfffff.
Leuk hoor, een nieuw speeltje, maar wel frustrerend als het zo slecht werkt
Ja, ze blijft tofquote:Op woensdag 21 november 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ziet Ziggy er zielig uit met kap [afbeelding]
Tis wel een dotje om te zien trouwens.
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef Morretje het volgende:
Meneer Morretje zegt: 'Gooi die trechter maar vol met brokjes.' [afbeelding] [afbeelding]
3 van 15?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef Greys het volgende:
Hyves is nu weer niet te harden, pagina's laden gewoon niet
Nok, ik ga zelf dat kwekprogramma ook zeker niet gebruiken. Dan zijn er echt TE veel manieren om te contacten, dat wordt mij ook even teveelHad het even voor Maes geïnstalleerd. Ik heb al 3 exen gespot op Hyves...
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
Dan moet je haar maar lekkere stukjes kip ofzo voeren met de hand [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef Greys het volgende:
Hyves is nu weer niet te harden, pagina's laden gewoon niet
Nok, ik ga zelf dat kwekprogramma ook zeker niet gebruiken. Dan zijn er echt TE veel manieren om te contacten, dat wordt mij ook even teveelHad het even voor Maes geïnstalleerd. Ik heb al 3 exen gespot op Hyves...
Baasje? hihihi, je zegt baasje. Zo gaat dat niet bij katten. Ik ben gewoon de Alpha-poesquote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef Morretje het volgende:
Een staartje is toch gauw gemaakt? Alhoewel, als je een hele zak hebt...
Jouw kussen is blijkbaar de perfecte verstopplaats... 'Baasje past er wel op'![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:39 schreef Morretje het volgende:
Hihi, toen ik het geschreven had, dacht ik al: dat is op verschillende manieren op te vatten..
Ik bedoelde, 3 van je 15 hyvesvrienden...
Nee joh! Ben jij gek!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Morretje het volgende:
En zo moet het ook zijn!! Gelukkig vatte je m'n berichtje niet verkeerd op![]()
de haard is dichtgestort ooitquote:Op donderdag 22 november 2007 00:09 schreef Morretje het volgende:
Moet je ff een leuke sjaken! Gewoon tot laat bij de haard blijven zitten, heb je de meeste kans!![]()
Mja, eten gaat wat moeizaam.. Ene keer lukt het wel, maar vaak mikt ze verkeerd en krijgt ze niks te pakken, dus ik voer haar met de handquote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi MB [afbeelding]
Is Ziggy inmiddels al wat gewend aan de kap? [afbeelding]
Hele pak Toffifee is al weg btw. Zoooo verslavend, die dingen, daarom koop ik ze anders dus ook nooit. [afbeelding]
Nee, ik wil niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nu wel een beetje bwah...te veel suikertjes in 1 keer naar binnen isniegoe![]()
Ga je nog naar de tandarts Elseetje?
Ik ben ook zo schijtsbenauwd voor de tandartsquote:
Nou, het is nog een dikke korst nu. Ik smeer er niks op, lijkt me dat het aan de lucht het best geneest.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo schijtsbenauwd voor de tandarts [afbeelding]
Zie je al dat de plek begint te genezen nu Ziggy er een dag niet aan heeft kunnen klauwen? En moet er nog steeds zalf op?
Pauze is voorrrbij....we gaan weer [afbeelding]
Ik ben het al bijna 4 maanden aan het uitstellen.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo schijtsbenauwd voor de tandarts![]()
Botte boer.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Morretje het volgende:
oei oei... daar wordt het alleen maar erger van. Heb je wel een goede tandarts dan, die je lekker op je gemak probeert te stellen, of heb je een echte rouwdouwer?![]()
Hee Nokjequote:Op maandag 19 november 2007 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heuy, you... ben je der ook weer![]()
kan maar zo, ik pluk 'm net van deze site, staat veel meer leuks nog opquote:Op donderdag 22 november 2007 16:09 schreef Morretje het volgende:
Hmm, sinterklaasspelen (lees: cadeautjes kopen) is niet zo gelukt...![]()
Marietje, die foto heb ik ook in een ander topic voorbij zien komen, kan dat? Geweldige foto btw!!![]()
Fok heel wat minder dan eerder.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hee Nokje![]()
jep, af en toe weer een beetje fokken is toch wel leukhoe gaat het met jou?
En goeiemiddag F&F ouwehoertjes![]()
wat goedquote:Op donderdag 22 november 2007 17:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fok heel wat minder dan eerder.
Vrij druk leven met nieuwe baan en ouwe baan als vrijwilliger een dag in de week. Nieuwe studie erbij ook.
Nieuwe baan voelt nog steeds niet aan als werk maar meer als gewoon iets wat ik doe, wat bij mijnleven hoort. Alleen word ik er nu voor betaald. Da's wel grappig. Ben over het geheel genomen wel tevreden op het moment.
Hoop dat jij dat ook over jouw leven bent momenteel
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:26 schreef Morretje het volgende:
Zo Californication seizoen 1: afgekeken!
bronquote:Chili Peppers verbieden 'Californication'
Gepubliceerd op dinsdag 20 november 2007
De Red Hot Chili Peppers hebben de makers van de tv-serie 'Californication' aangeklaagd voor het gebruik van de titel, die volgens de band 'door de kijker onmiddelijk wordt geassocieerd met onze single en het album'.
'Californication'
De Peppers namen het album 'Californication' in '99 op, met daarop de gelijknamig hitsingle. Zanger Anthony Kiedis omschreef 'Californication' als het meest herkenbare album, nummer en videoclip uit de carrière van de populaire groep. Kiedis verklaarde: "Het klopt gewoon niet dat een tv-show onze identiteit steelt."
Het stuit de Chili Peppers tevens tegen de borst dat een van de personages in de serie de naam Dani California draagt. De band bracht vorig jaar een single uit onder die titel.
De tv-show 'Californication', met acteur David Duchovny in de hoofdrol van een schrijver die kampt met een mid-life crisis en een een writer's block, komt van het Amerikaanse Showtime Network. De donkere komedie met expliciete seksscènes is sinds kort elke maandag te bekijken op Comedy Central.
Verbod
De Red Hot Chili Peppers eisen nu via de rechter een verbod op het gebruik van 'Californication', een fikse schadevergoeding en teruggave van de winst, die Showtime Network inmiddels heeft gemaakt op de veelbekeken serie.
De producer van 'Californication' Tom Kapinos verklaarde in juli al dat hij de term niet van de groep heeft, maar van de staat Oregon: "Kennelijk bestonden er in de jaren zeventig bumperstickers met de tekst 'Don't Californicate Oregon', omdat veel inwoners van Californië naar dit gebied trokken. Ik vond het gewoon een geweldige titel voor deze show."
Bron: BBC
My lips are sealedquote:Op donderdag 22 november 2007 17:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb afgelopen maandag de 2e aflevering gezien, met dat kotsen over dat schilderij
Ben wel heel benieuwd hoe het verder zal gaan, maar zeg maar niets hoor
Het staat in de laatste alinea, waar de makers zeggen het vandaan te hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
My lips are sealed![]()
Elseetje, dat had ik idd ook al ergens gelezen, ik dacht in het TVR forum er over. Het tegenargument was dacht ik dat 'Californication' een begrip is dat al bestond voor het gelijknamige nummer.. Maar goed, dat mogen ze lekker uitvechten, ik heb wel genoten van de serie![]()
tuulk!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we vanaaf deeltje 71 nog halen?![]()
Ech' wel!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we vanaaf deeltje 71 nog halen?![]()
Ik wilde net zeggen: 'Dan moeten we wel even ons best doen'...quote:
Vergeet je dan niet om de klinken op de deur te doen, voor als schoonpa denkt gezellig te zijn en langs te komenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
nou, idd er is nog iemand die een actie doet.
Ooh ik ga vant weekend sex hebben, en sex hebben, en nog meer sex hebben. Ooh en sex hebben. En winkelen
We zijn bij mij thuisquote:Op donderdag 22 november 2007 20:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet om de klinken op de deur te doen, voor als schoonpa denkt gezellig te zijn en langs te komen![]()
Jeemig, 3 keer??quote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
Ooh ik ga vant weekend sex hebben, en sex hebben, en nog meer sex hebben. Ooh en sex hebben. En winkelen
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
We zijn bij mij thuis
Dus deur op slotof gewoon keihard kreunen, dan snappen ze het vast ook wel
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |