Oh, dan heb je nog ffquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft besloten er vanavond maar eens voor half 12 in te liggen![]()
Hyves is over het algemeen zo traag als dikke stront in een trechterquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Istie bij jullie ook zo langzaam bij het Fvijven???
We weten nu lekker hoe die echt heet, tralalalalaaaaaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef Morretje het volgende:
Trusten Ingetje..
Meneer Morretje komt net thuis van 35 baantjes zwemmen, dus ik ga ook zo![]()
Ach ja....iedereen heeft een naam he?quote:
Duckies!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Hoe vinden jullie mijn achtergrond zo op Hyves?![]()
![]()
Jazekers...mss wil ze het verhaal hier nog een keer vertellenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Morretje het volgende:
Eendjes zijn(Heb geloof ik ooit eens iets gelezen over Greys en eendjes?)
![]()
Jaaaaa, een voor het slapen-gaan-verhaaltje...quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jazekers...mss wil ze het verhaal hier nog een keer vertellen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:05 schreef Greys het volgende:Het is vast nog wel in een van de topics te vinden?
En volgens mij heeft Morretje al helemaal gelezen![]()
Ik vond het wel toepasselijk, en niemand weet ervan op Hyves
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hyves is over het algemeen zo traag als dikke stront in een trechter![]()
En idd...nog 3 kwartier om die Breezer van Nok weg te werken![]()
uhm, Morretje wil niet vervelend doen, maar is dat niet leeftijdsgebonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?
Heb nog een kwartier....wat doe je voor 3 breezers dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?
Moet ook gebeuren, straks heb je een blaas als een voetbalquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morretje!
Nok aan de Breezahs? Oh god, als dat maar goed gaat
* Greys gaat even plassen
Interessante info, huh?
Trusten Greys!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook naar boven. Douchen en lekker naar bedje.
Tot morgen, darrrrrrrrlings!
Huh?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, je staat nu zodanig op prive dat ik je krabbels ook niet meer kan lezen en dus ook niet reageren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |