Kom ik speciaal voor jou een keer op hyves (heb ook ooit om een dergelijke reden een account aangemaakt), kan ik je niet vindenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En vanaf nu weer wel
Dit is niet de plek om verder treurig te gaan doen, zou oma ook niet willen
Ik ben nog steeds met Hyves in gevecht. Ik zie de foto's in mijn eigen profiel nou ook weer op een heel andere volgorde als dat ze in mijn album staanMaar verder gaat het goed
Wat liefquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom ik speciaal voor jou een keer op hyves (heb ook ooit om een dergelijke reden een account aangemaakt), kan ik je niet vinden![]()
Ik geef op![]()
En gecondoleerd. Recepten zijn trouwens vaak een leuke nalatenschap. Draadjesvlees = oma
Nice way to go.
Been there, done thatquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief
Mocht je nog een nieuwe poging willen doen... http://actually.hyves.nl
En dankjewel
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Morretje het volgende:
hihi, wat een hyvesactiviteiten ineens![]()
Net deel 1 van Californication gezien, goed dat ik het hele seizoen gedownload heb...![]()
Vind alleen dat het zo laat op tv is.. Maar ik kan nu lekker zelf bepalen wanneer ik kijk...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
Ow... jammer... dat is een mailadres (per ongeluk) dat ik niet zo vaak gebruik.
Ik had gehoopt dat je op je scherm ook een melding in Hyves zou krijgen ofzo... ?
Morretje, leuke serie he! Wij zijn hier ook al helemaal hooked!
Da's knapquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Greys het volgende:
Hyves is momenteel nog langzamer dan dat Fok vorige keer was
Joa.. zit me hier verdomme helemaal suf te Fvijfenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Vind alleen dat het zo laat op tv is.. Maar ik kan nu lekker zelf bepalen wanneer ik kijk...![]()
Als jij iemand toevoegt, en diegene voegt jou ook toe, dan zie je toch je aantal vrienden toenemen (na F5-en dan) en dat diegene in je vriendenlijst staat....?
Had al ff in het Californicationtopic geneusd..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu uitgelogd en weer ingelogd en ik krijg nergens een melding dat Nok me wil toevoegen
Hmpf.... bummer! Ga wel even die mail openen. Maar het hoort wel zo te werken dus!?
Morretje, ja, dat is ook zo, maar als iemand andersom mij eerst toevoegt dan hoor ik dus een melding te krijgen en die krijg ik steeds maar niet
Het is 4x per week op tv he, die serie! Wordt 3x herhaald, weet niet of het dan op andere tijdstippen is eigenlijk. Maar echt tof he! En heb je die 16-jarige die hem tijdens het sexen sloeg al herkend?
Fvijf no more, hunniequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa.. zit me hier verdomme helemaal suf te Fvijfen![]()
Nog even en ik ga naar happy dromenland
Oh, dan heb je nog ffquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft besloten er vanavond maar eens voor half 12 in te liggen![]()
Hyves is over het algemeen zo traag als dikke stront in een trechterquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Istie bij jullie ook zo langzaam bij het Fvijven???
We weten nu lekker hoe die echt heet, tralalalalaaaaaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef Morretje het volgende:
Trusten Ingetje..
Meneer Morretje komt net thuis van 35 baantjes zwemmen, dus ik ga ook zo![]()
Ach ja....iedereen heeft een naam he?quote:
Duckies!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Hoe vinden jullie mijn achtergrond zo op Hyves?![]()
![]()
Jazekers...mss wil ze het verhaal hier nog een keer vertellenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Morretje het volgende:
Eendjes zijn(Heb geloof ik ooit eens iets gelezen over Greys en eendjes?)
![]()
Jaaaaa, een voor het slapen-gaan-verhaaltje...quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jazekers...mss wil ze het verhaal hier nog een keer vertellen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:05 schreef Greys het volgende:Het is vast nog wel in een van de topics te vinden?
En volgens mij heeft Morretje al helemaal gelezen![]()
Ik vond het wel toepasselijk, en niemand weet ervan op Hyves
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hyves is over het algemeen zo traag als dikke stront in een trechter![]()
En idd...nog 3 kwartier om die Breezer van Nok weg te werken![]()
uhm, Morretje wil niet vervelend doen, maar is dat niet leeftijdsgebonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?
Heb nog een kwartier....wat doe je voor 3 breezers dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeheeeeejjj, kijk, het gaat zo: ik krijg van jou een breezah en ik geef je daarvoor mijn lichaam en ziel voor 5 minuten. Snap je?
Moet ook gebeuren, straks heb je een blaas als een voetbalquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morretje!
Nok aan de Breezahs? Oh god, als dat maar goed gaat
* Greys gaat even plassen
Interessante info, huh?
Trusten Greys!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook naar boven. Douchen en lekker naar bedje.
Tot morgen, darrrrrrrrlings!
Huh?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, je staat nu zodanig op prive dat ik je krabbels ook niet meer kan lezen en dus ook niet reageren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |