Ik heb hem nou al verstuurd. Er staat btw ook in het topic zelf dat het een flora ende fauna actie isquote:Op maandag 19 november 2007 16:35 schreef Elseetje het volgende:
Prima toch?
Misschien dat je er iets uitgebreider bij moet zeggen dat het om een actie in Flora en Fauna gaat, niet bij iedereen zal er een belletje gaan rinkelen bij de term 'F&F'.
Hier ook...nog net een bord macaroni naar binnen kunnen werken.quote:Op maandag 19 november 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Amper thuis geweest, nu alweer weg. Vergaderen.
quote:
Heuy, you... ben je der ook weerquote:
Ja dat seizoen is afgelopenquote:Op maandag 19 november 2007 20:42 schreef Morretje het volgende:
Iemand enig idee of het seizoen van Men in Trees weer afgelopen is?
Waar moet ik nu weer naar kijken....![]()
Goeiemorgen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo....eindelijk weer thuis.
Meneer Greys drumt leuk hoor! En wat een schattig spencertje![]()
Klinkt echt leuk! Wanneer speelt ie in de buurt?
Nok! Leuk weekend gehad?![]()
Jaaa, heerlijk is dat. Effe lekker hard de muziek aan. Daar heb ik dan wel behoefte aan na zo'n weekend vol gezelschap. Snoeihard mijn eigen muziek aan en in mijn uppie thuiszijn en dansen. Merk wel dat ik wel heel erg een einzelganger ben. Hoezeer ik in gezelschap ook een babbelmuts ben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer wakker....lichamelijk gezien dan![]()
Zo lekker een uurtje in de auto met de muziek lekker hard, daarna ben ik vast weer helemaal bijgetrokken.![]()
Klinkt lekker Nok, zo'n weekendje. Was het een prive-sauna?
Werkse/Schoolse allemaal![]()
Ga ik ook even doen zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef Greys het volgende:
Mogguh allemaal!
Qwea, ik zal vanmiddag als ik thuis ben even je actietopic in mijn sig zetten!
Van wie moet je hem koffie aanbieden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:46 schreef Qwea het volgende:
fijn
Alvast bedankt beide
ik verveel me de touwtiefus. Er is hier iemand van de woningstichting bezig met het raam, moet ik hem koffie aanbiedennaja, koffie -> thee want koffie heb ik niet aangezien we dat niet drinken.
Hij is er net 1.5u
Van mn schoonmoeder en mn kerelquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Van wie moet je hem koffie aanbieden?![]()
Toen ze hier aan het renoveren waren van de woningstichting vertelde de schilder me dat ze bij woningstichting helemaal geen koffie meer mochten aannemen![]()
Omdat een aantal daar misbruik van maakten en teveel koffie zaten te drinken
Welk topic? Je sticky topic?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:53 schreef Qwea het volgende:
mag dat topic eigk netzoals een V&A topic omhoog gekicked worden?
jaquote:
Och jeetje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
jahij staat vandaag nog helemaal niet in de actieve topics
[url= http://forum. fok. nl/topic/ 1097100]J ochem Fonds Kerst Actie![/url]quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:53 schreef Morretje het volgende:
middag dames![]()
Ja, hoe moet dat, een topic in je sig zetten?? (Ben een blonde, net beginnende user he)
Heb trouwens net m'n hele huis gepoetst.. ok, ok is niet zo'n groot huis, maar toch. Tijd voormet wat lekkers!
Als ik nu in de auto stap, ben ik dan nog op tijd om mee te eten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:14 schreef Greys het volgende:Sig aangepast
Ik ga zometeen draadjesvlees maken. Zal me benieuwen of het lukt...![]()
Als ik het kan, dan kan echt iedere Josti hetquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef Morretje het volgende:
Mjam Greys! Ik heb me ook al eens voorgenomen draadjesvlees te maken, maar het komt er steeds niet van.. Is het echt zo makkelijk als Ingetje zegt?![]()
Qwea, dat klinkt niet goed zeg, van je mams... Is niet fijn, hoewel er tegenwoordig aardig mee te leven is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |