Ik heb hem nou al verstuurd. Er staat btw ook in het topic zelf dat het een flora ende fauna actie isquote:Op maandag 19 november 2007 16:35 schreef Elseetje het volgende:
Prima toch?
Misschien dat je er iets uitgebreider bij moet zeggen dat het om een actie in Flora en Fauna gaat, niet bij iedereen zal er een belletje gaan rinkelen bij de term 'F&F'.
Hier ook...nog net een bord macaroni naar binnen kunnen werken.quote:Op maandag 19 november 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Amper thuis geweest, nu alweer weg. Vergaderen.
quote:
Heuy, you... ben je der ook weerquote:
Ja dat seizoen is afgelopenquote:Op maandag 19 november 2007 20:42 schreef Morretje het volgende:
Iemand enig idee of het seizoen van Men in Trees weer afgelopen is?
Waar moet ik nu weer naar kijken....![]()
Goeiemorgen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo....eindelijk weer thuis.
Meneer Greys drumt leuk hoor! En wat een schattig spencertje![]()
Klinkt echt leuk! Wanneer speelt ie in de buurt?
Nok! Leuk weekend gehad?![]()
Jaaa, heerlijk is dat. Effe lekker hard de muziek aan. Daar heb ik dan wel behoefte aan na zo'n weekend vol gezelschap. Snoeihard mijn eigen muziek aan en in mijn uppie thuiszijn en dansen. Merk wel dat ik wel heel erg een einzelganger ben. Hoezeer ik in gezelschap ook een babbelmuts ben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer wakker....lichamelijk gezien dan![]()
Zo lekker een uurtje in de auto met de muziek lekker hard, daarna ben ik vast weer helemaal bijgetrokken.![]()
Klinkt lekker Nok, zo'n weekendje. Was het een prive-sauna?
Werkse/Schoolse allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |