snap ik heel goed hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel tevreden nu hoor. Lekker van 8 tot 5. We hebben een leuk huisje, lieve diertjes en alles gaat naar wens. Dus om nou nog te beginnen met een studie geneeskunde....dan ben ik 10 jaar verder en dan dus bijna 40. Men...40! Ik word oud!![]()
[SC] Deel 69. Een leuk nummertje volgens Greys.
zoals ik al zei, ik begrijp je helemaal, ik ken het gevoel wel nmlquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, maar het burgerlijke leventje en de vrijheden die ik nu heb bevallen uitermate goed.
En mocht er in de toekomst ooit een klein Ingetje komen, dan wil ik daar ook graag tijd voor hebben![]()
Stoer hequote:Op zaterdag 17 november 2007 13:03 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wat een leuke smiley! [afbeelding] [afbeelding]
Nou, met deze band oefenen ze nooit, zijn ze te goed voor vinden zequote:Op zaterdag 17 november 2007 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed van je!
Leuk trouwens...nu kun je dan eindelijk horen hoe goed ze altijd oefenen tijdens de oefen-avonden![]()
Ja heel gezellig ! Ze hebben het laatste jaar alle struiken hier in de straat weggehaalt en vervangen door grasquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Non, wat klinkt dat allemaal gezellig wat je voor de vogels hebt gekocht, super! Leuk om naar te kijken he! Ik heb hier ook een hele voorraad vetbollen en ander lekkers, om steeds in de tuin aan te vullen
wat handig allemaalquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:33 schreef Greys het volgende:
*Ughe ughe*
Meneer Greys doet net de open haard aan. Maar het rookkanaal stond nog dicht
*ughe ughe*
Nu zitten we met de open haard aan, maar alle deuren tegen elkaar open.
Brrrrrrrrrr
Lijkt me goed genoeg toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:47 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
Ik zal Maandag eens achter de SNS aangaan. Want anders heb ik een probleem. Ik weet namelijk niet wanneer ik dat internetbankieren ding krijg.
Het enige hoe ik het nog anders zou kunnen oplossen als dat internetbankieren ding uitblijft, is de afschriften op papier inscannen en aan de Controleurs laten zien.
Maar ik weet niet of ze daar mee akkoord gaan.
Senesta?
Rewimo?
Dat vraag ik aan julliequote:
Ik heb gelachen om die filmquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Liever verliefd is leuk he! Myrianna van Reeden (of zoiets) is echt erg leuk hier, beter dan dat kreng dat ze altijd in Westenwind speelde. En Christ Zegers en die Romijn zijn ook leuk. Wel een beetje een hysterisch en ongeloofwaardig einde, maar toch leuk
Waarom met tipp-ex?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar dan kan ze met Tipp-Ex aan de slag
Je krijgt uiteindelijk toch sowieso de mogelijkheid tot internetbankieren? Ook als het wat langer duurt?
En we vertrouwen je, hoor!
Jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar dan kan ze met Tipp-Ex aan de slag
Je krijgt uiteindelijk toch sowieso de mogelijkheid tot internetbankieren? Ook als het wat langer duurt?
En we vertrouwen je, hoor!
Met bankafschriftenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom met tipp-ex?
Ik heb hier een poosje globaal meegekeken maar ik heb een hoop gemist geloof ik
Alleen maar H&M? En mn only aankopen dan? Die zijn veul duurderquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Met bankafschriften
Kan ze haar H&M afschrijvingen weg-Tipp-exen
Grapje hoor Qwea![]()
Oeh, had hij even verkeerd gerekendquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:
ik had nog met een fokuser aan de stok via hyves. Meneer dacht even mn fluffy usericon te kunnen jatten![]()
Straks op het late journaal.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, had hij even verkeerd gerekend![]()
Wat heb je gedaan?
Zie je de koppen al:quote:
Met teksten uit het wetboek gesmeten en gezegd dat als hij niet binnen 48u mn icon weghaald ivm copyright ik aangifte zou doen en een civiel proces zou startenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, had hij even verkeerd gerekend![]()
Wat heb je gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |