Ah, dan ben ik niet de enige wakkere.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 leeft nog....![]()
Trusten voor degenen die er in duiken.
Ik wacht nog ff een uurtje, moet ff bijkomen![]()
Mwoa, het valt hier wel mee...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:21 schreef Greys het volgende:
Ligt het nou aan onze internetverbinding of is alles (Fok en Hyves) weer belachelijk traag?
Ik kan ook niet 'tikken' op Hyves, dan krijg ik gewoon niets. Pfffff.
Leuk hoor, een nieuw speeltje, maar wel frustrerend als het zo slecht werkt
Ja, ze blijft tofquote:Op woensdag 21 november 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ziet Ziggy er zielig uit met kap [afbeelding]
Tis wel een dotje om te zien trouwens.
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef Morretje het volgende:
Meneer Morretje zegt: 'Gooi die trechter maar vol met brokjes.' [afbeelding] [afbeelding]
3 van 15?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef Greys het volgende:
Hyves is nu weer niet te harden, pagina's laden gewoon niet
Nok, ik ga zelf dat kwekprogramma ook zeker niet gebruiken. Dan zijn er echt TE veel manieren om te contacten, dat wordt mij ook even teveelHad het even voor Maes geïnstalleerd. Ik heb al 3 exen gespot op Hyves...
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
Dan moet je haar maar lekkere stukjes kip ofzo voeren met de hand [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef Greys het volgende:
Hyves is nu weer niet te harden, pagina's laden gewoon niet
Nok, ik ga zelf dat kwekprogramma ook zeker niet gebruiken. Dan zijn er echt TE veel manieren om te contacten, dat wordt mij ook even teveelHad het even voor Maes geïnstalleerd. Ik heb al 3 exen gespot op Hyves...
Baasje? hihihi, je zegt baasje. Zo gaat dat niet bij katten. Ik ben gewoon de Alpha-poesquote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef Morretje het volgende:
Een staartje is toch gauw gemaakt? Alhoewel, als je een hele zak hebt...
Jouw kussen is blijkbaar de perfecte verstopplaats... 'Baasje past er wel op'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |