Ik kan de krabbels die jij bij neerzet wel lezen, ik kan er alleen niet op reageren.quote:
Hier ookquote:
Ik heb de hele nacht liggen dromen dat m'n wekker om 5:45 ging, en dat ik dan heel moe wakker ging worden, en dan ging fokken om te vertellen dat vroeg opstaan kut is...quote:Op woensdag 21 november 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Had het zo druk in mijn dromen dat ik nu bekaf ben. Kreeg allemaal info over mensen waar ik nu iets mee moet
quote:Op woensdag 21 november 2007 08:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht liggen dromen dat m'n wekker om 5:45 ging, en dat ik dan heel moe wakker ging worden, en dan ging fokken om te vertellen dat vroeg opstaan kut is...
Inderdaad. Niet meer werken want dan hoeft de wekker niet zo vroeg, en minder fokken want dan droom ik er niet over.quote:
Doe maar es bellen dan! Ik kan die van mij wel bellen, maar ik heb geen zin om de halve middag naar dat geklep te luisterenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:55 schreef Morretje het volgende:
Hm, kan mijn mams wel eens vragen wat ze gebruikt voor draadjesvlees, ze heeft een flinke hekel aan vet vlees, en toch maakt ze draadjesvlees...
Okeeej...quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef Morretje het volgende:
Oh sorry Ingetje, heb nog niet gebeld. Mams is aant werk nml.. Vanaaf ok?![]()
Vervelend zijn zulke dromen he, laatste 2 weken is het hier ook weer raakquote:Op woensdag 21 november 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Had het zo druk in mijn dromen dat ik nu bekaf ben. Kreeg allemaal info over mensen waar ik nu iets mee moet
Heb de verwarming al opgeschroefd, dus in huis is het net een saunaquote:Op woensdag 21 november 2007 16:06 schreef Morretje het volgende:
Ik zit hier ook achter de computer Californication te kijken.. Tis hier net zulk weer als bij jou... Heb er echt een hekel aan, krijg het er altijd zo koud van..![]()
Zulke dromen heb ik gelukkig nooit!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Vervelend zijn zulke dromen he, laatste 2 weken is het hier ook weer raak![]()
Ikke ook niet, gelukkig! Beleef wel altijd hele verhalen, gister zei meneer Morretje dat ik rechtop in bed had gezeten, op de klok keek en weer ging liggen, terwijl ik sliep!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zulke dromen heb ik gelukkig nooit!![]()
..
Ik beleef ze ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ikke ook niet, gelukkig! Beleef wel altijd hele verhalen, gister zei meneer Morretje dat ik rechtop in bed had gezeten, op de klok keek en weer ging liggen, terwijl ik sliep!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
De meeste dromen onthou ik niet echt, maar als ik 's morgens er een tijdje uit ben geweest en daarna er nog ff inkruip, dan droom ik altijd zo eng en raar. Dan word ik ook wakker met een hele snell hartslag en een heel naar gevoel. En toch weer in bed blijven kruipen he![]()
Heb ooit es gedroomd dat meneer Ingetje druk aan het "vreemdgaan" was op ons eigen bed en ik stond erbij te schreeuwen. Maar ze trokken zich niets van mij aan.![]()
Toen ik wakker werd, heeft ie ook flinke knal gehad, omdat ik toen nog in de veronderstelling was dat het echt gebeurde. Hij was zich natuurlijk van geen kwaad bewust![]()
???quote:Dit bericht werd verzonden naar Sj0rSz, dennistd, RedFever007 en Spooky4u.
dat laatstequote:Op woensdag 21 november 2007 19:13 schreef Greys het volgende:
Moet ik dan nog wel iets doen? Of zullen ze het al van 471 mensen gehoord hebben?
Hee, dat zijn mijn woorden!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:32 schreef Greys het volgende:
Dan laat ik het lekker zo
Elseetje, succes vanavond!
MB, lekker verwennen idd, die schat. Het is voor haar eigen bestwil, maar leg dat maar eens uit in woordenDan maar in daden (lees: lekker veel kroelen en lekkere hapjes!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |