My lips are sealedquote:Op donderdag 22 november 2007 17:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb afgelopen maandag de 2e aflevering gezien, met dat kotsen over dat schilderij
Ben wel heel benieuwd hoe het verder zal gaan, maar zeg maar niets hoor
Het staat in de laatste alinea, waar de makers zeggen het vandaan te hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
My lips are sealed![]()
Elseetje, dat had ik idd ook al ergens gelezen, ik dacht in het TVR forum er over. Het tegenargument was dacht ik dat 'Californication' een begrip is dat al bestond voor het gelijknamige nummer.. Maar goed, dat mogen ze lekker uitvechten, ik heb wel genoten van de serie![]()
tuulk!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we vanaaf deeltje 71 nog halen?![]()
Ech' wel!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we vanaaf deeltje 71 nog halen?![]()
Ik wilde net zeggen: 'Dan moeten we wel even ons best doen'...quote:
Vergeet je dan niet om de klinken op de deur te doen, voor als schoonpa denkt gezellig te zijn en langs te komenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
nou, idd er is nog iemand die een actie doet.
Ooh ik ga vant weekend sex hebben, en sex hebben, en nog meer sex hebben. Ooh en sex hebben. En winkelen
We zijn bij mij thuisquote:Op donderdag 22 november 2007 20:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet om de klinken op de deur te doen, voor als schoonpa denkt gezellig te zijn en langs te komen![]()
Jeemig, 3 keer??quote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
Ooh ik ga vant weekend sex hebben, en sex hebben, en nog meer sex hebben. Ooh en sex hebben. En winkelen
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
We zijn bij mij thuis
Dus deur op slotof gewoon keihard kreunen, dan snappen ze het vast ook wel
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Qwea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |