Mja, eten gaat wat moeizaam.. Ene keer lukt het wel, maar vaak mikt ze verkeerd en krijgt ze niks te pakken, dus ik voer haar met de handquote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi MB [afbeelding]
Is Ziggy inmiddels al wat gewend aan de kap? [afbeelding]
Hele pak Toffifee is al weg btw. Zoooo verslavend, die dingen, daarom koop ik ze anders dus ook nooit. [afbeelding]
Nee, ik wil niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nu wel een beetje bwah...te veel suikertjes in 1 keer naar binnen isniegoe![]()
Ga je nog naar de tandarts Elseetje?
Ik ben ook zo schijtsbenauwd voor de tandartsquote:
Nou, het is nog een dikke korst nu. Ik smeer er niks op, lijkt me dat het aan de lucht het best geneest.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo schijtsbenauwd voor de tandarts [afbeelding]
Zie je al dat de plek begint te genezen nu Ziggy er een dag niet aan heeft kunnen klauwen? En moet er nog steeds zalf op?
Pauze is voorrrbij....we gaan weer [afbeelding]
Ik ben het al bijna 4 maanden aan het uitstellen.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo schijtsbenauwd voor de tandarts![]()
Botte boer.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Morretje het volgende:
oei oei... daar wordt het alleen maar erger van. Heb je wel een goede tandarts dan, die je lekker op je gemak probeert te stellen, of heb je een echte rouwdouwer?![]()
Hee Nokjequote:Op maandag 19 november 2007 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heuy, you... ben je der ook weer![]()
kan maar zo, ik pluk 'm net van deze site, staat veel meer leuks nog opquote:Op donderdag 22 november 2007 16:09 schreef Morretje het volgende:
Hmm, sinterklaasspelen (lees: cadeautjes kopen) is niet zo gelukt...![]()
Marietje, die foto heb ik ook in een ander topic voorbij zien komen, kan dat? Geweldige foto btw!!![]()
Fok heel wat minder dan eerder.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hee Nokje![]()
jep, af en toe weer een beetje fokken is toch wel leukhoe gaat het met jou?
En goeiemiddag F&F ouwehoertjes![]()
wat goedquote:Op donderdag 22 november 2007 17:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fok heel wat minder dan eerder.
Vrij druk leven met nieuwe baan en ouwe baan als vrijwilliger een dag in de week. Nieuwe studie erbij ook.
Nieuwe baan voelt nog steeds niet aan als werk maar meer als gewoon iets wat ik doe, wat bij mijnleven hoort. Alleen word ik er nu voor betaald. Da's wel grappig. Ben over het geheel genomen wel tevreden op het moment.
Hoop dat jij dat ook over jouw leven bent momenteel
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:26 schreef Morretje het volgende:
Zo Californication seizoen 1: afgekeken!
bronquote:Chili Peppers verbieden 'Californication'
Gepubliceerd op dinsdag 20 november 2007
De Red Hot Chili Peppers hebben de makers van de tv-serie 'Californication' aangeklaagd voor het gebruik van de titel, die volgens de band 'door de kijker onmiddelijk wordt geassocieerd met onze single en het album'.
'Californication'
De Peppers namen het album 'Californication' in '99 op, met daarop de gelijknamig hitsingle. Zanger Anthony Kiedis omschreef 'Californication' als het meest herkenbare album, nummer en videoclip uit de carrière van de populaire groep. Kiedis verklaarde: "Het klopt gewoon niet dat een tv-show onze identiteit steelt."
Het stuit de Chili Peppers tevens tegen de borst dat een van de personages in de serie de naam Dani California draagt. De band bracht vorig jaar een single uit onder die titel.
De tv-show 'Californication', met acteur David Duchovny in de hoofdrol van een schrijver die kampt met een mid-life crisis en een een writer's block, komt van het Amerikaanse Showtime Network. De donkere komedie met expliciete seksscènes is sinds kort elke maandag te bekijken op Comedy Central.
Verbod
De Red Hot Chili Peppers eisen nu via de rechter een verbod op het gebruik van 'Californication', een fikse schadevergoeding en teruggave van de winst, die Showtime Network inmiddels heeft gemaakt op de veelbekeken serie.
De producer van 'Californication' Tom Kapinos verklaarde in juli al dat hij de term niet van de groep heeft, maar van de staat Oregon: "Kennelijk bestonden er in de jaren zeventig bumperstickers met de tekst 'Don't Californicate Oregon', omdat veel inwoners van Californië naar dit gebied trokken. Ik vond het gewoon een geweldige titel voor deze show."
Bron: BBC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |