Mjaquote:Op woensdag 21 november 2007 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En wel zielig voor Ziggy MB [afbeelding]
Tis natuurlijk voor haar eigen bestwil, maar krijg dat dat beestje maar es aan het verstand.
Ik zou dr niet al te veel aandacht geven zo van "aaaaah snie erg" . Volgens mij voelen katten dat ook aan, netzoals honden waardoor ze juist denken dat ze zielig zijn met dat ding op.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MjaZe krijgt lekker veel snoepjes en aandacht nu dus
Oh, ze kon de kattenbak wel in, maar niet uitDus het dak maar eraf..
'Oh oeps'quote:Op woensdag 21 november 2007 19:41 schreef Qwea het volgende:
mijn schoonmoeder kwam laatst onaangekondigd langs toen we net klaar waren met "het"echt we waren net 2 sec klaar gaat die bel
en ze heeft een sleutel
Sindsdien belt ze altijd eerst even![]()
Mja, maar katten is toch niet echt goed gedrag aan te leren (zeker niet deze op dr 16dequote:Op woensdag 21 november 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dr niet al te veel aandacht geven zo van "aaaaah snie erg" . Volgens mij voelen katten dat ook aan, netzoals honden waardoor ze juist denken dat ze zielig zijn met dat ding op.
Baloe heeft het ook 1x gehad, na 30 min heb ik het er maar afgehaald. Meneer liep telkens achteruit en mepte alles van tafel [afbeelding]
Waar heb jij het over? Ooh wacht, over de schoonmoeder van dingesquote:Op woensdag 21 november 2007 19:46 schreef Greys het volgende:
Heel uitgebreid gaan zitten gapen af en toe???![]()
Te vaak uit eten kan toch helemaal niet? Toen we nog niet samenwoonden, gingen we bijna elke maand een keer...quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ik wil uit eten zaterdag, maar MikeyMo is een spelbreker
Enkel omdat we 8 december ook al gaan
Ik wil elke week wel![]()
ow jak, dan hangt dat luchtje er ook nog zo. Dan voel je je echt welquote:Op woensdag 21 november 2007 19:41 schreef Qwea het volgende:
mijn schoonmoeder kwam laatst onaangekondigd langs toen we net klaar waren met "het"echt we waren net 2 sec klaar gaat die bel
en ze heeft een sleutel
Sindsdien belt ze altijd eerst even![]()
Als ze al 16 is zou ik haar op juist op dr gemak stellen. Vannacht bij je op de slaapkamer ofzo. Zodat je dr toch een beetje in de gaten kan houden met die kap.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, maar katten is toch niet echt goed gedrag aan te leren (zeker niet deze op dr 16de), dus dat ze weet dat ze zielig is maakt eigenlijk niet echt uit..
Gelukkig kan ze maar weinig omgooienMet een hond lijkt het me een stuk lastiger idd...
Nou ja, blijkbaar welquote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Te vaak uit eten kan toch helemaal niet? Toen we nog niet samenwoonden, gingen we bijna elke maand een keer...![]()
Dat mag ik wel voor dr hopen ja dat ze zich zo voeldequote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow jak, dan hangt dat luchtje er ook nog zo. Dan voel je je echt wel. ook als je degeen bent die binnenkomt.
Oeh, das irritant gedrag zeg! Dat ie dat uberhaupt weten wil.. ik bedoel, als je een nachtkastje opentrekt, dan kun je wat verwachten toch? Over het algemeen is het toch zo dat ouders en kinderen van elkaar niet willen weten wat ze in bed uitvoeren?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef Qwea het volgende:
ja wat nog veel erger is ; mijn schoonvader komt soms ook wel eens mee met schoonmoeders om de was op te halen als we er niet zijn (lees als mikeymo bij mij zit). En die vent zit altijd overal in te snuffelen. Ook in mn nachtkast laen laten daar nou net wat zeer prive dingen inliggen
....
Jaaa, ze slaapt lekker bij onsquote:Op woensdag 21 november 2007 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ze al 16 is zou ik haar op juist op dr gemak stellen. Vannacht bij je op de slaapkamer ofzo. Zodat je dr toch een beetje in de gaten kan houden met die kap.
En idd, met dikkie was niet funny [afbeelding]
Dus ik heb er een dag naast gezeten en elke keer als meneer maar naar zn wond keek was het van "JA HEY, NIET DUS! FOEI! " [afbeelding]
Nou ik wil iig niet weten wat mijn ouders/schoonouders allemaal uitvoerenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh, das irritant gedrag zeg! Dat ie dat uberhaupt weten wil.. ik bedoel, als je een nachtkastje opentrekt, dan kun je wat verwachten toch? Over het algemeen is het toch zo dat ouders en kinderen van elkaar niet willen weten wat ze in bed uitvoeren?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:57 schreef Nonneke het volgende:
nachtkastjes doorzoeken
![]()
Zomaar je slaapkamer binnen komen huppelen
![]()
Gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
quote:
Nou ja, ik heb mn nachtkast ook aangevuldquote:Op woensdag 21 november 2007 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zou je dat je schoonvader wel aan kunnen doen ? De arme man krijgt een hartverlamming van mn nachtkastje
laat staan alstie de kamer binnen komt tijdens enzo
![]()
![]()
![]()
quote:Youll be doin society a favor.
That son of a bitch is brave and gettin braver.
We want to put his ass in stir
We want to pin this triple murder on him
He aint no gentleman jim.
*gooit een masker met allerliefst glimlachje*quote:Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jongens...wat ben ik pissig.
De bel is net gegaan....maar ik wacht nog ff 3 minuten totdat ik weer een lieflijke smile op kan zetten![]()
Meneer Ingetje jodelt nu al bij de deur.
En over schoonmoeders en binnen lopen heb ik er ook nog wel een paar. Maar daar heb ik nu geen tijd voor![]()
Nou daahaaag....![]()
Ik ook, maar dat hangt ook wel heel erg af van je schoonouders en je partner...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Qwea het volgende:
Ik snap dat niet :S als jij geen zin hebt in je schoonouders dan zeg je dat toch?
Ik heb het wel eens gedaan hoor.
"Ja Denise? Mn ma vraagt of we thuis zijn"
-Jawel, maar ik heb geen zin in geneuzel. Ik wil tukken op den bank
Nou, klaar einde verhaal
veel succesquote:Op woensdag 21 november 2007 20:23 schreef Nonneke het volgende:
Woohoo heb eindelijk de Nutrisia padhouder voor de Senseo, warme chocomelluk![]()
eens even uittesten met een flinke klodder verse slagroom![]()
![]()
truequote:Op woensdag 21 november 2007 20:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat hangt ook wel heel erg af van je schoonouders en je partner...
Ja dat krijg je als je er water bij gooitquote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
veel succeskei waterig heb ik van horen zeggen
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
Nee, Baukje bakmeel kopen voor appeltaart en aanwijzingen op het pak volgen![]()
p.s. antwoord komt van Maes is op visite bij Greys
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |