Waarom start ze dan geen asiel?quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Qwea het volgende:jup.
En grotendeels uit eigen zak. Er staat in de wachtkamer wel een jochempot waar mensen vrijwillig een donatie in kunnen gooien, maar dat is allemaal lang niet genoeg om die poesjes te onderhouden, leuke speelhuisjes ect te geven
Ze doet dit gewoon uit zichzelf, zonder een bedrijf. Ze heeft natuurlijk wel haar praktijk waar ze uit haar eigen apotheek de medicijnen enzo haalt, maar afgezien daarvan zit er geen bedrijf achter en doet ze het dus als particulier.quote:Op maandag 19 november 2007 12:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom start ze dan geen asiel?
Beetje kritische vragen, maar doet ze dit als particulier, of heeft ze een bedrijf opgericht wat dit doet, etc. etc.?
Ok, laatste vraag dan: mag dat zomaar als particulier?quote:Op maandag 19 november 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze doet dit gewoon uit zichzelf, zonder een bedrijf. Ze heeft natuurlijk wel haar praktijk waar ze uit haar eigen apotheek de medicijnen enzo haalt, maar afgezien daarvan zit er geen bedrijf achter en doet ze het dus als particulier.
Overigens is het niet zo dat als jij bv denkt van " ooh tof ik heb geen zin meer in mn kat dus ik dump hem daar wel" dat ze hem dan aanneemt. Deze kliniekatten zijn voornamelijk zwerfkatten die stuk voor stuk afhankelijk zijn van zorg. Deze zwerfkatten worden dus door haar opgelapt, en ter adoptie aangeboden.
Overigens worden niet alle katten die daar zitten aangeboden ter adoptie. Er zitten bijvoorbeeld ook terminaal zieke katten. Die katten zijn er dus zeker van dat ze niet zo heel lang meer te leven hebben. Deze katten worden verzorgd en vertroeltelt gedurende het "proces"
Nou ja, ik neem aan van wel. Als ik bv 10 katten buiten zie lopen die al maaaaaaaaanden rond zwerven, geen eten krijgen en er verwilderd uit zien, waarom zou ik deze dan niet in mijn huis mogen opnemen en ter adoptie mogen aanbieden?quote:Op maandag 19 november 2007 12:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, laatste vraag dan: mag dat zomaar als particulier?
quote:Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef Qwea het volgende:
zie, ik wist wel dat ik een station vergeten was
quote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Ook kunnen er evt spullen afgeleverd worden in Zevenaar (bij Arnhem) in de weekenden dat ik daar ben.![]()
Ik heb 2 mensen die het rekeningnummer moesten.quote:
tuulk!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:16 schreef senesta het volgende:
Qwea, heb je ook een kant en klaar linkje die mensen in hun sig kunnen zetten?
1 |
ja! goed ideequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Greys het volgende:
En in onze fotoboekjes een linkje plaatsen misschien?
Ik heb net een bericht van marsepein gehad. IK heb gezegd rond de 15de van December, dat leek hem beter dan ipv aan het begin. Want nu is iedereen na 2 a 3 dagen dat bericht vergeten. En rond de 15de wordt het dan ingezet als eindspurtquote:Op donderdag 22 november 2007 17:30 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd wanneer het op de FP komt!
Ik zal morgen even wat centjes overmaken
Jochem en zn vrienden verdienen een gave kerst dacht ik zoquote:Op donderdag 22 november 2007 15:40 schreef Marietje_34 het volgende:
wat een goeie actie
tvp'tje dus.
PB ontvangenquote:Op zondag 25 november 2007 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik had me hier nog niet eens gemeld![]()
En ik was nog wel mede aanleiding tot deze actie![]()
Ik ga eens even een PB-tje sturen
Ooh ja, gaarne natuurlijkquote:
Wel een rekeningnummerquote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef Nonneke het volgende:
Heb je voor mij een gironummer ? Mn loon is gestort dus ik kan eindelijk doneren
PR was er druk mee. En nu ben ik er weer mee bezig.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb nolius gisteren of eergisteren gevraagd voor een stukje op de FP. Dat kon wel, dus ik heb een stukje gemailt maar het staat er nog niet op
Hbe net nog maar eens gemailt waar als het stukkie blijft.
Nou ja, ik had het er maar niet bij gezet in het bericht, want volgens mij hebben ze een bepaald aantal bandbreedtequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
PR was er druk mee. En nu ben ik er weer mee bezig.
Waar zit die opvang precies?
Nou, doneren dan maarquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
Prima doel om m'n geweten af te kopen
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar reken maar zonder medicijnen op ik denk wel 20 a 25 euro per week. Voer en kattenbakgrit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:21 schreef Syd het volgende:
Wat zijn de gemiddelde kosten per kat ?
Maar zeer goede actie dit, gelukkig zijn er nog zat mensen die nog om dieren geven, complimentjes en mocht jouw nieuw jaar SUPER gaan![]()
PM met het rekeningnummer heb je *nu* binnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:58 schreef wdn het volgende:
Natuurlijk doe'k mee. PM aub!
Was van de week al weer aan het denken: wanneer vraagt ElisaB om ideeen
Van de week bij Giel was iets over een tammerattenopvang welke volledig op giften draait. Toen had ik al iets als "hmmm onthouden'
Je hebt je PM niet aanstaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:53 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
mag ik een pm met het rekeningnummer?
Thnx meidquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Miss_S het volgende:
gestort
morgen eens kijken of ik nog katten spullen heb die onze kittens niet gebruiken (jammer genoeg vorige week net dingen weggegeven)
Ik geloof dat een kat chippen 20 of 25 euro kost.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef Pinobot het volgende:
Ik heb zelf geen dieren (behalve vissen), over hoe veel geld hebben we 't voor bv chippen?
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 durenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM met het rekeningnummer heb je *nu* binnen.
Ja, ik ga gelijk even mn vriend bellen. Die zit te gamen maar ik heb werk voor hemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 duren
Heb je al iemand om ikonen te maken? >:)
je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
Mag ik ook een PM?![]()
Dan stort ik het morgen wel.
ik ben te vertrouwen en heb 2 controleurs. En zodra ik de papieren afschriften binnen heb zal ik ze voor hen even inscannenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef wdn het volgende:![]()
enne ben jij net zo te vertrouwen als ElisaB? >:)
enne wat is dan wel De Grote Kerstaktie? >:)
Das nog niet alles.quote:
Ik ben stiekem kei verliefd op Jochemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef wdn het volgende:
Zo he. Dat is een mooi plekje
Mooi die ogen op de laatste foto![]()
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef DjinN het volgende:
Zouk een PM mogen ? Ik wil namelijk wat geld storten zodra ik mijn liev salarisje binnenheb
diertjes zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:33 schreef PiepMuis het volgende:
Quea, zag ook net je foto's en.. aww.. wat een lieverds!![]()
Heb net de jochem actie in mijn sig gezet, even kijken of ie het doet..
eta: en inderdaad! Suc6 met deze super actie!![]()
Staat in de OP of ergens op de 1ste page.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:51 schreef Greys het volgende:
Misschien goed als je even noemt wie je controleurs zijn Qwea
Niet dat er mensen zijn die je niet vertrouwen, maar gewoon nog even voor de extra zekerheid
Je hebt gelezenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat in de OP of ergens op de 1ste page.
Doneren oke, maar mee gaan...quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
Zijn er btw nog mensen die mee willen om poesjes te adopteren aaien en de spullen/geld te brengen?
Ik ga me even een potje diep schamen, deal?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat in de OP of ergens op de 1ste page.
Nog meer poesjes mee naar huize Ingetjequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doneren oke, maar mee gaan...
Na de vorige asielactie kwam ik ook met een kat thuis.![]()
Laten we dat dit x maar niet doen.
Jammerquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan moet ik eerst meneer Ingetje lozen![]()
Laten we dat maar niet doen, 4 poessies is genoeg zo
Oke, ik pleur nog ff wat in feedbackquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:17 schreef senesta het volgende:
Ik ben bezig met de OP hoor maar ik heb steeds bezette server schermen![]()
Ik probeer het nog even en anders zet ik de donateurs er morgen even bij
Ja, maar ik heb je er alvast bijgezet. Want ik kan niet internetbankieren vandaar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef wdn het volgende:
Klopt niet die lijst.
Dat is een lijst met mensen die nog moeten doneren (ik heb nog niets overgemaakt) en hebben gedoneerd denk ik?
you have pmquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja Q, alleen de namen vermelden van de daadwerkelijke donateurs![]()
Doe mij dat nummer ook ff trouwens. Zal dit weekend weer es internetbankieren.
Moet ik de link nog weghalen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het er maar niet bij gezet in het bericht, want volgens mij hebben ze een bepaald aantal bandbreedte
Maar goed, jammer dan
thnx iig
ja weet ik veelquote:
Wat moet erin ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:41 schreef Litso het volgende:
Mag ik een PM?
Omdat sommige mensen het leuk vinden. Het hoeft niet, het mag. Als je het niet wilt mag je dat best aangeven hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het best een goede actie, maar waarom moet men zonodig met de naam genoemd worden als je gedoneerd hebt? Dat is toch niet waarom je doneerd?
Oude garde? Moi?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb je er alvast bijgezet. Want ik kan niet internetbankieren vandaar.
Vanaf +- een uur geleden heb ik mensen die het rekeningnummer gepmt dat ze een nick bij de overschrijving moeten zetten en ik ze er dan pas bij gooi.
Jij bent nog van de "oude" garde.Maar ik roep als ik de afschriften heb bv dat HGS Vaassen me even moet PM'en met zn FOK! nick. En dan kijk ik alles nog eens na.
Idd een beetje Amerikaans, zo van: "kijk mij nou eens doneren", maar het is voor een goed doel en mischien helpt 't andere mensen over de streep.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het best een goede actie, maar waarom moet men zonodig met de naam genoemd worden als je gedoneerd hebt? Dat is toch niet waarom je doneerd?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Oude garde? Moi? >:)
Deze fok acties kosten me een rib uit mijn lijf. Gelukkig heb ik genoeg ribben
Nogmaals, het HOEFT niet hequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Idd een beetje Amerikaans, zo van: "kijk mij nou eens doneren", maar het is voor een goed doel en mischien helpt 't andere mensen over de streep.
Thnx Litsquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef Litso het volgende:
Tis niet veul, maar ik kon nog wel wat missen. Sinterklaaskadootjes was een meevaller dit jaar
Best wel eigenlijk, was voor mij ook makkelijker geweest op zichquote:
Maakt mijn niets uit, ik doe 't voor de poesjes.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nogmaals, het HOEFT niet he
Moet ik je eruit halen pino?
je hebt een pm terugquote:Op woensdag 28 november 2007 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Da's alvast een mooi beginIk PM je even.
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:22 schreef Lexjuuuh het volgende:
Goede actie![]()
Mijn tante heeft jaren lang zwerfkatten van straat gehaald en opgelapt in Arnhem.
Op het laatst waren het er een stuk of 60!!! Echt vet om tussen al die beesten te zitten![]()
Helaas heeft ze MS en een schamel inkomen en kan ze niet meer zoveel huisdieren verzorgen
Je moet eerst langs komen om te kijken of hetquote:Op woensdag 28 november 2007 10:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit te denken aan een tweede kat. Hoe zit het met het plaatsen van die katten dan?
je hebt PMquote:Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
PMt Qwea met een zeer belangrijke vraag
Of ik ook mag donerenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
en die vraag is?
ik ga het de 22ste heen brengen, dus dat komt dan helaas niet meer binnenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef Mickeys het volgende:
actie tot 19 december? maar ehm.. ehm.. rond 24 december krijg ik m'n salaris, een bonus en m'n winstuitkering.. dan kan ik wel wat missen (nu net de operatie van m'n eigen monster moeten bekostigen), maar kan dat dan nog wel?
Je bent geweldigquote:
Ok dan, dat ga ik morgen ook hier ff proberen!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef Qwea het volgende:
Dierendiscount Jumper in Emmen heeft een 10kg zak voer ter donatie aangeboden
Dat wordt as we speak afgehaald door vaders
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:36 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok dan, dat ga ik morgen ook hier ff proberen!
Stond gisteren op FP.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
goeie actie die flyers. Komt er op de FP nog wat aandacht aan de actie??
ja, die willen niet donerenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:08 schreef wdn het volgende:
Ik nog niet. Mijn baas is weer eens laat met overmaken(niet dat dat erg is hoor zolang het voor 30.11 maar binnen is
)
Qwea: heb je gedacht aan supers in de buurt? Kattenvoer 1 dag over tijd gooien ze altijd weg maar is vaak nog goed eetbaar (voor katten bedoel ik dat heb ik niet uitgeprobeerd)
thnx babequote:Op woensdag 28 november 2007 19:16 schreef Greys het volgende:
Qwea, mijn complimenten voor alle energie die je er in steekt!
ja dta mag, het viel mij ook al opquote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ik zeuren over de spelfouten?![]()
Verder een keurige flyer heur
toch ook maar even hier neerzetten voor mensen die de OP al gelezen hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, misschien kan je in de OP bij Jochem erbij zetten, dat als er mensen zijn die wel wat spullen willen doneren, maar geen auto hebben bv, op doordeweekse avonden (begin van de avond) op de route Amsterdam - Diemen - Muiden - Muiderberg - Almere - Lelystad ook opgehaald kan worden.
En als het in de trein normaal meekan, wil ik het ook wel op de volgende stations oppikken Zwolle - Olst - Wijhe - Deventer - Zutphen - Dieren - Arnhem 14 december ga ik die route, en er kunnen in dat weekend ook spullen worden afgeleverd in Zevenaar
Misschien doneren dan ook wat meer mensen spullen
ja sorryquote:Op donderdag 29 november 2007 09:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Geen Jumbo?? Was dat voor slechte zaak??
Tijd dat je die Jon van Eerd dan ff belt, die moet als goedmakertje voor het ontbreken van een Jumbo dan wel schandalig veel donerenquote:
Tuurlijk...quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga me even een potje diep schamen, deal?
Maar ik heb wel zojuist gestort... dus dat maakt vast een beetje goed
Nee, ik weet het even niet. Ik ben ff totaal in chaos, zou je me willen vertellen waarover het ook nog maarw eer ging? Jumper toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:10 schreef Djep het volgende:
Als de OP weer even aangepast wordt, dan kan ik die meenemene naar de dierenwinkel. Qwea weet wel wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:52 schreef sillvana1988 het volgende:
ik heb even gemailt voor het rekening nummer!
en ik heb eenbericht geplaatst op de anti dieren leed hyves waar bijna 70.000 mensen lid van zijn
http://anti-dierenleed.hy(...)ctie_help_de_katten/
Ik heb net even gebelt ;quote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
Kan de actuele geldstand in de OP gepost worden?
Dan kan iedereen meteen zien hoe het ervoor staat, en dan kan ik weer posten dat ze de OP moeten lezen wanneer iemand begint te mauwen....
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:59 schreef wdn het volgende:
En dan heb je van mij nog niks >:)
Graag zou ik genoteerd worden als verzamelpunt. You remember? En als mijn betaling binnen is, dan die graag ook in de OP vermelden, ik probeer wat domentuatiemateriaal samen te stellen zodat ik die meneer van de dierenwinkel kan overtuigen van de echtheid en het nut van deze actie. En dan moet hij maar aannemen dat ik de Djeppert ben. Verwijs ik m wel naar mijn fobo ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik weet het even niet. Ik ben ff totaal in chaos, zou je me willen vertellen waarover het ook nog maarw eer ging? Jumper toch?
Wat moet je aangepast hebben dan? Alleen dat er de uitleg oid instaat?
dan moet iemand m ff integreren in mijn huidigequote:Op donderdag 29 november 2007 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens zie ook nog te weinig icoontjes veranderen!!
Je bedoelt het OP lijstje van donateurs?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Ingetje79 staat nog niet in het OP lijstje en in het lijstje 2 blzs terug mis ik er ook nog een paar
Oh en in de OP staat er ineens een raar haakje voor mijn naam
* Greys mompelt iets over sorry en lijstjes-fetish en verdwijnt weer ...
Ooh ja!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:18 schreef Djep het volgende:
[..]
Graag zou ik genoteerd worden als verzamelpunt. You remember? En als mijn betaling binnen is, dan die graag ook in de OP vermelden, ik probeer wat domentuatiemateriaal samen te stellen zodat ik die meneer van de dierenwinkel kan overtuigen van de echtheid en het nut van deze actie. En dan moet hij maar aannemen dat ik de Djeppert ben. Verwijs ik m wel naar mijn fobo ofzo.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja!
Ik heb Senesta gevraagd om het te doen
sorry hoorquote:
Kleedjes/dekens is idd behoefte aan. Die zijn erg erg erg welkomquote:Op donderdag 29 november 2007 21:07 schreef Djep het volgende:
Denk bijv ook aan dekenachtige kleedjes die je hebt liggen. mijn ervaring is dat daar ook altijd behoefte aan is.
Miscchien hebben mensen zelfs nog wel een goede krabpaal staan!
jaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef Dylanesque het volgende:
toch maar tvptje dan, veel te leuk om niet te volgenmooie stand al
Nee.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
hebbie geen internetbankieren Qwea??
* Done *quote:Op donderdag 29 november 2007 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens zie ook nog te weinig icoontjes veranderen!!
nog niet. Ding komt asapquote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef wdn het volgende:
Qwea heeft geen internetbankieren?
>:)
Jochem Kerst Iconsquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:46 schreef Djep het volgende:
huh? waar gaat t nu over? vast een borrel teveel gehad....
ik zie geen verschiel tussen jullie iconts. Rochel s ietsts voor mij...?
Loeter
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef wdn het volgende:
Mijn eurootjes zijn binnen. Moet alleen nog even bedenken hoeveel ik kan missen deze maand.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
er staat 'de stand op 29 oktober in de OP![]()
Thnxquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:09 schreef Dylanesque het volgende:
Geen ruzie maken, ik wilde slechts een steentje bijdragen
yeppertquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:44 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ komt niet meer bijmaaruh Djep wil je jou honden in dat mooie kattenicoontje??
Je pm is er binnen 1 minuut. En ik laat het even in de OP zetten dat je wel wil rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan ik een PM krijgen met het rekeningnummer?
En als er behoefte aan is wil ik best een rondje rijden in de omgeving Den Haag/Zuid Holland voor mensen die iets willen doneren maar niet naar een inzamelpunt kunnen brengen.
quote:
tofquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef bigbird het volgende:
Nonneke PM gestuurd voor het afgeven van kattenspulletjes
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef bigbird het volgende:
Nonneke PM gestuurd voor het afgeven van kattenspulletjes
Sorry ik kan niet photoshoppen, maargoed ik help je wel ffiesquote:
tuurlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan ik ook alvast een pm krijgen met het rekeningnummer
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:17 schreef PiepMuis het volgende:
ben ik heel dom als ik niet weet wat de OP is?? Ja he?
Ok. Duh!!?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja.
Dat is de Openings Post.
Dus OP.
Wachten totdat ze opgevreten wordtquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat doet een muis in een poezentopic??
Precies. Ik doe wat ik kan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
Goed idee.
Worden die poezen/katten ook weer eens goed gestimuleerd...
* TJDoornbos schreeuwt naar Qwea dat ze niet moet vergeten te bellen!!quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef Qwea het volgende:
woei
ik zal morgen sowieso even de bank bellen voor een update voor de centjes.(Help me dat even onthouden.
Ligt eraan of ik dan thuis benquote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef Qwea het volgende:
ja,roep je dat morgen tegen 15u ook nog ff?
Het ligt helemaal klaarquote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga morgenavond uit mn werk bij bigbird wat spullen ophalen![]()
Yw! Altijd leuk om katten te helpenquote:Op maandag 3 december 2007 10:45 schreef Qwea het volgende:![]()
thnx Non en Bigbird.
Ik zal ipv om 15:00 tegen 12u ff de bank bellen
Jeej!!! Gaat goed!!quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Maandag 3 December staat er 588 euro op de jochemrekening
Dus 588 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |