There is only one real bitch in town and that is mequote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
lost case?
ze heeft een nieuw botje, daar maak je toch een kat niet om af!!!
BIATCH!
Bwhehe. Ja. Tuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
There is only one real bitch in town and that is me.
Darling ik heb 2 bitches en die maken je dan vervolgens af met woorden danquote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bwhehe. Ja. Tuurlijk.
Mens ik wals je plat! Niet fysiek, maar wel met woorden
Bring 'm on!quote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Darling ik heb 2 bitches en die maken je dan vervolgens af in woorden dan.
Klopt. Ik heb meerdere persoonlijkhedenquote:Mwa na jou gezien te hebben irl kom je toch helemaal niet sletterig en bitchig over.
ik noem je Bitch om je te pleazen, en dan nog is het niet goedquote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
I will, ik neem ze volgende keer mee tijdens uitgaan en je hebt mijn bitchy side tijdens uitgaan nog niet gezienquote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bring 'm on!
[..]
Klopt. Ik heb meerdere persoonlijkheden
Maar meestal voert de lieve de boventoon.
"The only bitch in the village"quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom aardig in de buurtquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"The only bitch in the village"![]()
[ afbeelding ]
Het valt me nu pas op hoe eng die benen zijnquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"The only bitch in the village"![]()
[ afbeelding ]
Alleen z'n benen vielen jou op?quote:Op zondag 18 november 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op hoe eng die benen zijn
Dat de rest eng was wist ik alquote:
Doe mij eerder die linkerquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maybe is het lost case.
[ afbeelding ]
wat een goddelijke jongen, nee niet de ouwe freak aan de linkerkant.
Hij bedoelde jou toch ook?!quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mooi geregeld dan, dan neem jij de linker en ikke de rechterquote:
Verliefd zijn/zoenen voor de 1e keer is zo'n mooi iets, ik wou dat ik me altijd zo zou voelen, werkelijk ontroerendquote:Op zondag 18 november 2007 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
waardoor dan?
Wilde ik al zeggen, die rechter: nee.quote:
Waarschijnlijk zou er dan helemaal niks meer uit je handen komen. Verliefd zijn is een ziekte.quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Verliefd zijn/zoenen voor de 1e keer is zo'n mooi iets, ik wou dat ik me altijd zo zou voelen, werkelijk ontroerend![]()
edit: oh en vergeet de eerste keer sex niet !![]()
Het is voor jou gewoon te lang geleden....quote:Op zondag 18 november 2007 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou er dan helemaal niks meer uit je handen komen. Verliefd zijn is een ziekte.
Och, maar dan maakt dat niet zo uit , dan is het wel best dat alles op een laag pitje staat, ik zie dat in ieder geval wel makkelijk inquote:Op zondag 18 november 2007 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou er dan helemaal niks meer uit je handen komen. Verliefd zijn is een ziekte.
Liefde is een verzinsel. Neuk erop los zolang het nog kan.quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Verliefd zijn/zoenen voor de 1e keer is zo'n mooi iets, ik wou dat ik me altijd zo zou voelen, werkelijk ontroerend![]()
edit: oh en vergeet de eerste keer sex niet !![]()
I still believe in love, ach ik ben gewoon een traditionele fucker...quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Liefde is een verzinsel. Neuk erop los zolang het nog kan.
Je begint al aardig op een valse nicht te lijken hé?quote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is voor jou gewoon te lang geleden....
Zo'n een met valse nagels en oogschaduw? Alleen met Halloweenquote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je begint al aardig op een vase nicht te lijken hé?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
I still believe in love, ach ik ben gewoon een traditionele fucker...
Daar ben ik het wel mee eens. Als je verliefd bent maak je je eigenlijk nergens zorgen om. Als het dagelijkse leven er een beetje op zou lijken, zou het al leuk zijn idd.quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, maar dan maakt dat niet zo uit , dan is het wel best dat alles op een laag pitje staat, ik zie dat in ieder geval wel makkelijk in![]()
Oh no you did not say that!quote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien klink ik bitter maar ja je moet alles met een korreltje zout nemen, beter niet snel geneigd te zijn om erin te trappen dan gekwetst te worden.
Zo lastig is dat niet.Je moet gewoon je zaakjes goed regelen en je schaapjes op het droge brengen, dan valt het allemaal wel meequote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Als je verliefd bent maak je je eigenlijk nergens zorgen om. Als het dagelijkse leven er een beetje op zou lijken, zou het al leuk zijn idd.
En dan slaat de verveling toe.quote:Op zondag 18 november 2007 22:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet.Je moet gewoon je zaakjes goed regelen en je schaapjes op het droge brengen, dan valt het allemaal wel mee. Spaar wat centen, studeer genoeg zodat je het vak haalt en voor de rest kun je doen en laten wat je wilt
.
Nieuwe uitdagingen aangaanquote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan slaat de verveling toe.
Dan spreek je af met vrienden/vriendinnen of ga je daten, en dat kun je dan extra leuk maken door samen wat centen erdoor te jagen, hetzij in winkels, de bar,de dierentuin, misschien zelfs op een avontuurlijke vakantie als de verveling van een ernstig kaliber is. Zoals je ziet, keuze alomquote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Been there, done that.quote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan spreek je af met vrienden/vriendinnen of ga je daten, en dat kun je dan extra leuk maken door samen wat centen erdoor te jagen, hetzij in winkels, de bar,de dierentuin, misschien zelfs op een avontuurlijke vakantie als de verveling van een ernstig kaliber is. Zoals je ziet, keuze alom.
ga dan leuk schilderen, boetseren, potten bakken met een pottenbakkersschijf ( dat deed ik vaak toen ik klein wasquote:
Hij is oud en wijs genoeg.quote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef MisterO het volgende:
Hoe oud ben jij eig...
moet je altijd vermaakt worden (of zelf vermaken)?quote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Muts dat heb ik vorig jaar al tegen je gezegd dat het Lindsay wasquote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er bij seizoen 3 pas achter dat die heks uit Dante's Cove de pot uit QAF USA is
Excuses moi?quote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu ja jij ook Missisippi zingen zoals Tony Willé ?
Iemand met een profiel op Facebook waar ik toevallig tegenop liep. Volgens mij hetero, maar damn wat een eyecandy!quote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
en wie mag deze smakelijke meneer wel zijn ?![]()
Komt Wikipedia naar mij toe dan?quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Pussy -> Pussycats -> Tony Willé
maar dat vertelt Wikipedia je wel![]()
Nee joh, Wiki has all the answers you want to knowquote:
Ik heb tegenwoordig een profiel op LinkedIn.quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iemand met een profiel op Facebook waar ik toevallig tegenop liep. Volgens mij hetero, maar damn wat een eyecandy!
quote:Op zondag 18 november 2007 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een profiel op LinkedIn..
*zich een oude lul voel*
zit er een verband tussen bovenstaande zinnen?quote:Op zondag 18 november 2007 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
*zich een oude lul voel*
Ik voel me 261 jaar, zie eruit als 23, en ben 31.quote:Op zondag 18 november 2007 23:51 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
niet doen..
je bent zo oud als je je voelt![]()
Dus voor mensen van minimaal 25, zou ik zeggen. Maar misschien komt het ook doordat je niet de leeftijd kunt zien, en ik vooral mensen in mijn netwerkje heb van een jaar of 30 en ouder.quote:Op zondag 18 november 2007 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit er een verband tussen bovenstaande zinnen?
jij ziet het bezitten van een profiel op Linkin als iets van oudere mensen?
Linkin is toch juist ook voor jong en oud, maar dan voor zakelijke betrekkingen daar waar hyves zich juist veel meer op de prive persoon richt met ditjes en datjes
daar is het ook juist voor bedoelt ja voor (oud)klasgenoten (oud)collega's en andere personen uit je netwerk ja.quote:Op zondag 18 november 2007 23:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dus voor mensen van minimaal 25, zou ik zeggen. Maar misschien komt het ook doordat je niet de leeftijd kunt zien, en ik vooral mensen in mijn netwerkje heb van een jaar of 30 en ouder.
Mja, 'k ben ook door een aantal (oud-)collega's toegevoegd... maar wat je nou moet met dat hele linkedin, ik heb geen idee... Ach, hyves was ook al niet aan mij besteedquote:Op zondag 18 november 2007 23:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Dus voor mensen van minimaal 25, zou ik zeggen. Maar misschien komt het ook doordat je niet de leeftijd kunt zien, en ik vooral mensen in mijn netwerkje heb van een jaar of 30 en ouder.
Met een scheut cognac erinquote:
Ja dat zou niet verkeerd zijnquote:Op maandag 19 november 2007 10:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met een scheut cognac erinjee wat een weekend weer mmmmm ik ben moe. Goedemorgen trouwens
Ik kom echt niet op gang vandaag ... spierpijn enzoquote:Op maandag 19 november 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zou niet verkeerd zijn
enige spiritualiën kunnen op dit moment wel hun geneeskrachtige werking bij me gaan uitvoeren![]()
heb je weer spieren gebruikt die dat niet gewend zijnquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom echt niet op gang vandaag ... spierpijn enzo![]()
Gewend zijn ze het wel, alleen niet zoveelquote:Op maandag 19 november 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je weer spieren gebruikt die dat niet gewend zijn![]()
is dat nu nog steeds geen dagelijkse routine geworden ?quote:Op maandag 19 november 2007 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewend zijn ze het wel, alleen niet zoveel![]()
Praat me er niet van, Zondag bijna 2 uur aan de phone gezeten met hem, moet niet gekker wordenquote:Op maandag 19 november 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat nu nog steeds geen dagelijkse routine geworden ?
dat beloofd wat voor de komende kerstdagen als jij R weer gaat ontmoeten![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhh, je hebt spierpijn in je kaakspierenquote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Praat me er niet van, Zondag bijna 2 uur aan de phone gezeten met hem, moet niet gekker worden
Alcohol voor medicinaal gebruikquote:Op maandag 19 november 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
enige spiritualiën kunnen op dit moment wel hun geneeskrachtige werking bij me gaan uitvoeren![]()
Daar ontlenen toch Kalmoes en Sonnema hun bestaan aan ?quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alcohol voor medicinaal gebruik.
Weinig bitter aan die zoete zooi.quote:Op maandag 19 november 2007 13:42 schreef Stroekie het volgende:
Daar ontlenen toch Kalmoes en Sonnema hun bestaan aan ?![]()
want het zijn natuurlijk niet voor niets kruidenbitters![]()
Hoi CDPquote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Geen fan van berenburger zo te horenquote:Op maandag 19 november 2007 14:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weinig bitter aan die zoete zooi.
Er zitten meer dagen (en nachtenquote:Op maandag 19 november 2007 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh, je hebt spierpijn in je kaakspieren
ik dacht heel ergens anders![]()
Nou we stonden al vanaf 2 uur voor aanvang v/d uitzendingquote:Op maandag 19 november 2007 14:44 schreef Stroekie het volgende:
Hoi CDP
was er zaterdag heel veel geknipt, of heb je in werkelijkheid ook niet zo heel lang buiten hoeven wachten om binnen te mogen lopen in studio C ?
Weduwe Visserquote:Op maandag 19 november 2007 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen fan van berenburger zo te horen
nou dan kan je best een paar uur naar de gymquote:Op maandag 19 november 2007 14:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Er zitten meer dagen (en nachten) in een weekend
moet toch beperkt zijnquote:Op maandag 19 november 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou we stonden al vanaf 2 uur voor aanvang v/d uitzending
Paul neemt sowieso zijn 2 shows al smiddags rond 14.30 op.quote:Op maandag 19 november 2007 14:59 schreef Stroekie het volgende:
moet toch beperkt zijn![]()
want alle buiten opnamen waren nog gewoon bij daglicht![]()
en mocht nummer 3 echt niet naar binnen toe ?
maar sneuvelt er nu nog veel in zo'n uitzending ?quote:Op maandag 19 november 2007 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Paul neemt sowieso zijn 2 shows al smiddags rond 14.30 op.
En Ivo mocht er echt niet in nee
Een wijs man die Lambikquote:Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, om ik meen Lambik eens te quoten: "Ik sla niets af dan vliegen.".
Er sneuvelt helemaal niets. Hij neemt letterlijk 2 uur op, geen dingen opnieuw, geen foutjes herstellen. Heel erg tof.quote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef Stroekie het volgende:
maar sneuvelt er nu nog veel in zo'n uitzending ?
en wel flauw dat Ivo zelfs niet achter het gordijn binnen mocht kijken
ik had gisteren met mijn broer een discussie of die val van Paul nu echt was of nietquote:Op maandag 19 november 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er sneuvelt helemaal niets. Hij neemt letterlijk 2 uur op, geen dingen opnieuw, geen foutjes herstellen. Heel erg tof.
Oh geloof me, Paul viel écht keihard.quote:Op maandag 19 november 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
ik had gisteren met mijn broer een discussie of die val van Paul nu echt was of niet
maar elke andere presentator zou zulks eruit laten knippen
Vandaar kale pikken... ik snap het!quote:Op maandag 19 november 2007 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar hersens zitten, schijnt geen haar te groeien...
Ja je weet gelijk waar alle mannen mee denkenquote:Op maandag 19 november 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar kale pikken... ik snap het!
Dat wist ik al, maar het is leuk om dat weer eens bevestigd te zienquote:Op maandag 19 november 2007 17:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja je weet gelijk waar alle mannen mee denken![]()
'k Zou het niet weten, maar als jij 't zegtquote:Op maandag 19 november 2007 18:44 schreef Zakje het volgende:
Wat kan het toch goed voelen om de hele dag bezig te zijn met positieve dingen, en dat je 's avonds zo lekker kunt denken ,,alles is in orde, alles is bijgewerkt/opgeruimd ,ieder telefoontje/sms-je/krabbeltje is beantwoord, administratie en studie is bijgewerkt''.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
*zich een oude lul voel*
Mij staat al in mijn lijstje. Lekker makkelijk te vinden dan ook uiteraardquote:
Ik eigenlijk ook niet, al ben ik het natuurlijk welquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel 'oud' natuurlijk relatief is, heb ik me nog nooit een oude lul gevoeld.
Ja sorry, je hoort niet tot de doelgroep.....wil je straks even terugkomen?quote:
Je bent zo oud als degene die je voelt?quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent zo oud als andere mensen je laten voelen.
Oh daar ben ik al te oud voor ?quote:Op maandag 19 november 2007 19:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja sorry, je hoort niet tot de doelgroep.....wil je straks even terugkomen?
Ow, in dat geval maak ik me geen zorgenquote:Op maandag 19 november 2007 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent zo oud als degene die je voelt?
Ik vroeg me zelfs al wat dat Linkedgedoe wasquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel 'oud' natuurlijk relatief is, heb ik me nog nooit een oude lul gevoeld.
O dan blijf ik voor eeuwig 5 jaar ouder dan jijquote:
Ik dein op dit moment op Newton Faulknerquote:Op maandag 19 november 2007 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=uSUiMtLpO94
Ohmega Watts - That Sound (QSO Remix)
*dein*
De eerste vier seconden waren leukquote:Op maandag 19 november 2007 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik dein op dit moment op Newton Faulkner
Tja, als ze hier de muziek harder zetten dan houd ik mijn mond.quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze stoppen zelfs met posten.
Van suikerklontjes/piepschuim?quote:Op maandag 19 november 2007 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nederlandse paviljoen op de World Expo 2010.
geen donsquote:Op maandag 19 november 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Weet-je-wat, ik kruip vanavond maar 's vroeg onder 't polyester.
Geld maakt het leven makkelijk maar of je gelukkig van wordt is een ander verhaalquote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef Zakje het volgende:
Ik heb net ,,Bij ons in de P.C. Hooftstraat'' gekeken, jeetje, wat moet het heerlijk zijn zo te leven zoals die mensen. Met je chique auto, die je niet eens zelf hoeft te parkeren, lekker ongegeneerd heel de dag centen over de balk smijten en champagne drinken. Oh, en vergeet niet het exclusieve besloten ''koopfeestje'' bij Chanel o.i.d. 's avonds.
Zal het ooit gaan vervelen?
Hoezo? Die mensen die daar de hele dag zichzelf vermaken doen dat met geld wat ze zelf verdient/ontvangen hebben, ik heb er totaal geen probleem mee dat ze het egoïstisch zelf op maken, dat is hun goed recht toch? Ik zou precies hetzelfde doen als ik in hun positie zat.quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind dat alleen arme mensen zich egocentrisme kunnen veroorloven.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geld maakt het leven makkelijk maar of je gelukkig van wordt is een ander verhaal.
Maar ik ben wel van mening dat als je zo leeft en je krijgt geld, het wel kan weten te waarderen. Niet in alle gevallen hoor, ik kan ook genoeg gevallen opnoemen van mensen die continue krap bij kas zitten en elke cent die ze uitgeven en luxe wat totaal overbodig is.quote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Laten we immers eerlijk zijn, het is niet leuk om op een houtje te moeten bijten of gewoon vaak krap bij kas te zitten.![]()
Dan is het idd wat minder maar ik heb hier meer over mensen met een redelijk normaal inkomen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet hoor, ik heb het nu zeker niet slecht, maar het zou wel fijn zijn om zoveel geld te hebben dat ik nooit (hard) hoef te werken en toch zeer royaal kan leven, en mijn (als ik ze ooit neem) kindertjes ook zo achter zou kunnen laten. Laten we immers eerlijk zijn, het is niet leuk om op een houtje te moeten bijten of gewoon vaak krap bij kas te zitten.
![]()
Geld is ook niet alles , goedenavond trouwensquote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet hoor, ik heb het nu zeker niet slecht, maar het zou wel fijn zijn om zoveel geld te hebben dat ik nooit (hard) hoef te werken en toch zeer royaal kan leven, en mijn (als ik ze ooit neem) kindertjes ook zo achter zou kunnen laten. Laten we immers eerlijk zijn, het is niet leuk om op een houtje te moeten bijten of gewoon vaak krap bij kas te zitten.
![]()
Hm ,nee, ik zou veel en veel gelukkiger zijn in een mooi grachtenpand in Amsterdam, en het dan heel minimalistisch inrichten, alles moet van roestvrij staal zijn of melkglas,maar wel met zo'n mooie moderne stalen haard en een berenvel op de vloerquote:Op maandag 19 november 2007 22:58 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet wel dat mocht ik behoorlijk rijk worden, ik er een leuk huis voor neerzet in een rustig dorpje, maar wat wel fatsoenlijk te bereiken is. Ik hoef echt niet midden in de stad te wonen, iig niet permanent. Misschien een leuk appartementje met uitzicht over de Maas, maar dan alleen als 2e huis.
En natuurlijk zal ik dan m'n huisje leuk inrichten, maar smijten met geld zal ik nooit doen. En ik zal me er ook absoluut niet beter door gaan voelen.
en dan natuurlijk wel met het nodige personeel om je in de watten te leggen zodat je daar niet zelf hoeft te koken of schoon te makenquote:Op maandag 19 november 2007 23:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hm ,nee, ik zou veel en veel gelukkiger zijn in een mooi grachtenpand in Amsterdam, en het dan heel minimalistisch inrichten, alles moet van roestvrij staal zijn of melkglas,maar wel met zo'n mooie moderne stalen haard en een berenvel op de vloer![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan natuurlijk wel met het nodige personeel om je in de watten te leggen zodat je daar niet zelf hoeft te koken of schoon te maken
quote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat is wel nodig, want om niet te versuffen zal ik dan toch rustig als rechter werken bij de Amsterdamse rechtbank, dat houd me dan scherp en up-to-date , dus er zal een kok en eenschoonmaakster ingehuurd moeten worden
.
jij hebt liever dames als personeel?quote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat is wel nodig, want om niet te versuffen zal ik dan toch rustig als rechter werken bij de Amsterdamse rechtbank, dat houd me dan scherp en up-to-date , dus er zal een kok en eenschoonmaakster ingehuurd moeten worden
.
Hé bah nee, ik heb toch het idee dat een mannelijke schoonmaker minder goed schoonmaakt dan een vrouwelijke, maar wel een mannelijke kok omdat ik het idee heb dat die veel ''stoerder'' kokenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt liever dames als personeel?
je gaat niet Prince de Lignac als voorbeeld nemen met een thaise crew ?
Het kan natuurlijk ook oud geld zijn... of getrouwd geld. Sowieso, geld maakt geld. Dus of er dan nog sprake is van 'verdienen'...quote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef Zakje het volgende:
Hoezo? Die mensen die daar de hele dag zichzelf vermaken doen dat met geld wat ze zelf verdient/ontvangen hebben, ik heb er totaal geen probleem mee dat ze het egoïstisch zelf op maken, dat is hun goed recht toch? Ik zou precies hetzelfde doen als ik in hun positie zat.
Ik heb een mannelijke schoonmakerquote:Op dinsdag 20 november 2007 03:28 schreef wonderer het volgende:
Mannelijke schoonmakers zijn weer goed voor andere dingen
And with great power comes an even better spell-check!quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook oud geld zijn... of getrouwd geld. Sowieso, geld maakt geld. Dus of er dan nog sprake is van 'verdienen'...
En het maakt me niet uit of het hun 'goed recht' is om 't uit te geven, ik doel op een soort morele verplichting. Als ik miljonair zou zijn, dan zou ik me denk ik verplicht voelen om te investeren in allerlei goede doelen en stichtingen enzo. With great power comes great responsaibility.
Ochja, nog geen koffie opquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:22 schreef Ang3l het volgende:
And with great power comes an even better spell-check!![]()
Da's een kenmerk van een morele verplichting he?quote:Maar dat terzijde. Ik denk niet dat je een verplichting hebt om, als je rijk bent, iets te geven aan goede doelen. Helemaal je eigen keus. Zou het zelf we doen, maar zie het niet als iets wat ik "moet" omdat ik dan geld zou hebben. Doe het nu ook al. En dat voelt niet als verplichting. Niet als een "moeten", eerder als een "willen".
bij deze danquote:
He lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij deze dan![]()
maar voor de rest is er ook koffie/thee/water want anders beginnen die weer te roepen dat ik onderscheid maak![]()
ja mooi toch dat dit kan in Onzin voor je levenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He lekkerwat een serieuse discussie op de vroege ochtend hier. Goedemorgen trouwens
"Achja, je moet het niet te serieus nemen. Want ik meen het wel degelijk."quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:24 schreef Stroekie het volgende:
ja mooi toch dat dit kan in Onzin voor je leven![]()
Geen warme chocolademelk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij deze dan![]()
maar voor de rest is er ook koffie/thee/water want anders beginnen die weer te roepen dat ik onderscheid maak![]()
tot op heden was een ieder tevreden met koffie/thee/water in de ochtendquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen warme chocolademelk? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot op heden was een ieder tevreden met koffie/thee/water in de ochtend
maar vooruit ik ben de beroerdste niet, voila 1 maar warme choco voor meneer![]()
Ik had vroeger inderdaad geen schimmel maar een vos tussen de benenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef DennisMoore het volgende:
Hij is toch zeker Sinterklaas niet.
Thee met creamerquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
Koffie bah, heerlijk thee met creamer en zoetjes!
Thee is voor mietjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
Koffie bah, heerlijk thee met creamer en zoetjes!
Wat moet ik hier nu weer van denkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had vroeger inderdaad geen schimmel maar een vos tussen de benen![]()
later werd de vos nog gewisseld voor een bruinequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken
Moggel!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Weemz het volgende:
Goedemoggel!
Geen kisses voor jequote:
quote:
Ouwe lulquote:
Moet jij zeggenquote:
Hoeist?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef samjustme het volgende:
Hi Yuri en wat is het toch leuk om Pann foto's weer te zien
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef samjustme het volgende:
Hi Yuri en wat is het toch leuk om Pann foto's weer te zien.
[ afbeelding ]
Deze gozer zat ik tijdens pann ook constant aan te kijken stiekem maar durfde hem niet aan te spreken omg wat een bink.
tsssk, die jeugd ook van tegenwoordigquote:
Duidelijk jaquote:
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Vind het echt helemaal niets.
sinds wanneer ben jij van de tactische, en politiek correcte antwoorden ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggen![]()
Ik ben ook altijd heel subtiel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggen![]()
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij van de tactische, en politiek correcte antwoorden ?![]()
Alsof de types waar jij op valt lekker zijn pleasequote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Vind het echt helemaal niets.
Goed goed en bij de volgende meet moet je gewoon ook komen. Hoe is het met jou?quote:
I whish dat ik zoiets in mijn bed aantrofquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?
zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?
Wie heeft er gewonnen? Hoe groot is jouw hond eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Zakje het volgende:
Mijn hondje is aangevallen door de chihuahua van de onsympathieke buurvrouw verderop in de laan![]()
Wij hebben thuis een bruine labrador retriever, van Engelse afkomst, maar de chihuahua wonquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen? Hoe groot is jouw hond eigenlijk?
ik heb die Chihuahua altijd al kleine agressieve krengen gevondenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Zakje het volgende:
Mijn hondje is aangevallen door de chihuahua van de onsympathieke buurvrouw verderop in de laan![]()
Dat is de mijne ook, maar ze liet zich gewoon bijten zonder terug te vechtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb die Chihuahua altijd al kleine agressieve krengen gevonden
en een hond is natuurlijk minimaal 10 kilo of zwaarder/groter![]()
en nu?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is de mijne ook, maar ze liet zich gewoon bijten zonder terug te vechten.
Och, ze heeft een snoepje gehad en ligt nu weer lekker op haar bankje, t'is weer goedquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu?
samen met haar op assertiviteitstraining wellicht ?
met 25 dat is al snel dan ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Goed goed en bij de volgende meet moet je gewoon ook komen. Hoe is het met jou?
@Nuno zodra ik 25 ben ga ik meteen de doodskist in.
[..]
I whish dat ik zoiets in mijn bed aantrof, ik vind hem
.
Sam, je loop 5 jaar voor op Brian Kinneyquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:49 schreef samjustme het volgende:
@Nuno zodra ik 25 ben ga ik meteen de doodskist in.
Na je 20e ben je eigenlijk al afgeschreven in de scenequote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
Na je 20e ben je eigenlijk al afgeschreven in de scene.
en een rust dat dat geeftquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb van die rust weinig gemerkt, misschien moet ik eens in R'dam gaan stappen om me af te laten schrijven. Dan kan ik eindelijk met pensioen en in de provincie gaan wonen in Portugal en wijn drinken uit de eigen wijngaardquote:
alleen maar wijn, of ga je ook met port de markt op ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb van die rust weinig gemerkt, misschien moet ik eens in R'dam gaan stappen om me af te laten schrijven. Dan kan ik eindelijk met pensioen en in de provincie gaan wonen in Portugal en wijn drinken uit de eigen wijngaard![]()
Dat meen je toch nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
kwestie van het juiste aasquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Dan moet ik snel zijn en iets aan de haak slaan voor ik een ,,afgeschreven oude vrijgezel' word
![]()
![]()
Alentejo is niet bepaald een port streek, daar moet je meer voor in het noorden zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen maar wijn, of ga je ook met port de markt op ?![]()
![]()
![]()
Ze bijten ook meestal wel, maar ik kan ze nooit goed bewarenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwestie van het juiste aas
dan happen ze wel toe en lukt het je wel om iemand aan de haak te slaan![]()
ja opschieten voor je het weet zit je achter de geraniumsquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Dan moet ik snel zijn en iets aan de haak slaan voor ik een ,,afgeschreven oude vrijgezel' word
![]()
![]()
Hé bah nee,geen geraniums, sowieso helemaal niets truttigs als ,,een boeketje bloemen'' of van die vreselijke 13 in een dozijn potplantjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja opschieten voor je het weet zit je achter de geraniums
Ben je dan pas uit de kast gekomen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kwam er op m'n 24e pas voor 't eerst.
In de kast weer of deruit of In de scene of eruit, hetere of koudere, is het zo koud in de scene dan ? Vragen, vragen en nog eens vragen na deze opmerkingquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben je dan pas uit de kast gekomen?
Zit zelf ook maar een jaartje of 2 in, voorheen ging ik hetere uit, eigenlijk nauwelijks.
Oke dan, toen ik een jaar of 17 was zat ik deels in de scene niet zozeer qua uitgaan maar meer in de zin van wat geflikfooi met mannen van jouw leeftijd en daarna was ik een jaar of 5 hetero en nu back again homo (toen noemde ik me ook niet gay maar hetero die gewoon af en toe op mannen viel) en out of the closetquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de kast weer of deruit of In de scene of eruit, hetere of koudere, is het zo koud in de scene dan ? Vragen, vragen en nog eens vragen na deze opmerking![]()
![]()
Ik heb 2 jaar werkervaring als paper boy, had je tips kunnen uitwisselen. Je bent geen lui persoon, iemand die kleine waardeert, vind ik goed van je. Trouwens weet je al wat je gaat aantrekken volgende week en ga je lenzen nog dragen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:06 schreef MisterO het volgende:
Goeiemiddag! eerst werkdag kranten uitdelen is voorbij, thank god![]()
lol tnxquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar werkervaring als paper boy, had je tips kunnen uitwisselen. Je bent geen lui persoon, iemand die kleine waardeert, vind ik goed van je. Trouwens weet je al wat je gaat aantrekken volgende week en ga je lenzen nog dragen?
reikt Weemz de fles rum aan om een scheut bij de choco te schenkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Weemz het volgende:
Hmmm... Warme chocolademelk en speculaas
Was niet zo serieus bedoeld hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oke dan, toen ik een jaar of 17 was zat ik deels in de scene niet zozeer qua uitgaan maar meer in de zin van wat geflikfooi met mannen van jouw leeftijd en daarna was ik een jaar of 5 hetero en nu back again homo (toen noemde ik me ook niet gay maar hetero die gewoon af en toe op mannen viel) en out of the closet.
JAAAA!!! Bij mijn stamcafé bestel ik dat wel vakerquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:reikt Weemz de fles rum aan om een scheut bij de choco te schenken![]()
nee niet zo bescheiden, je mag best eens wat royaler gieten![]()
![]()
JA doe eens een rondje voor de hele tent hier, moet zo ook de kou in en kan wel wat warms gebruikenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt Weemz de fles rum aan om een scheut bij de choco te schenken![]()
nee niet zo bescheiden, je mag best eens wat royaler gieten![]()
![]()
Nou, zie je dat ook weer een keer... Hier in NL is 't veels te lang geleden...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
*kijkt naar witte wereld*Hoezo global warming? 't Is half november en het sneeuwt!
bij lekkere dingetjes denk ik dan weer aan dingen die te groot zijn voor een koektrommelquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
JAAAA!!! Bij mijn stamcafé bestel ik dat wel vakerDan krijg je ook een koektrommel erbij met allemaal lekkere dingetjes
volgens mij heb jij geen klagen en krijg jij best af en toe wat warms binnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
JA doe eens een rondje voor de hele tent hier, moet zo ook de kou in en kan wel wat warms gebruikenZou eigenlijk een klein flesje met rum in me jas moeten doen hmmmmm.
Het vriest hier al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
*kijkt naar witte wereld*
Hoezo global warming? 't Is half november en het sneeuwt!
Vanavond niks op de agenda staanquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij geen klagen en krijg jij best af en toe wat warms binnen![]()
![]()
OMG je wordt alleen maar dik van niet doen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
JAAAA!!! Bij mijn stamcafé bestel ik dat wel vakerDan krijg je ook een koektrommel erbij met allemaal lekkere dingetjes
ja nog even volhouden het is zo 2008 en dan mag je weer naar huis toequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vanavond niks op de agenda staanga denk ik gewoon maar wat drinken, het is hier zooooo saai doordeweeks
met wodka mag ik hopenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG je wordt alleen maar dik van niet doen!
ik drink alleen cola light en jus d'orange tegenwoordig tijdens uitgaan.
Ik vreet al 20 jaar lang alles wat ook maar zoeter is dan pure suiker als tussendoortjes, en ik kan mezelf nou niet bepaald dik noemenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar, jus d'orange bevat 45 kcal.en 10.1 g koolhydraten per 100 gram, terwijl magere chocolademelk 58 kcal. en 10.4 g koolhydraten bevat per 100 gram , zoveel scheelt het dus nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar, jus d'orange bevat 45 kcal.en 10.1 g koolhydraten per 100 gram, terwijl magere chocolademelk 58 kcal. en 10.4 g koolhydraten bevat per 100 gram , zoveel scheelt het dus niet![]()
.
ben jij een lopend dieetboekje ofzo. Doe eens gek, eet eens een gewone maaltijd zonder de cijfertjes erbijquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar, jus d'orange bevat 45 kcal.en 10.1 g koolhydraten per 100 gram, terwijl magere chocolademelk 58 kcal. en 10.4 g koolhydraten bevat per 100 gram , zoveel scheelt het dus niet![]()
.
Ik heb zo'n calorietabel-website onder mijn bladwijzers staanquote:
cola light bevat maar 0,3 calorieen per 100 mlquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
.
Afgelopen april lag er ook nog een voetje of wat sneeuw hier hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, zie je dat ook weer een keer... Hier in NL is 't veels te lang geleden...
Inderdaad, alsof er daadwerkelijk mensen zijn die zo'n koekje die ze bij de koffie krijgen opetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat denk jij
er staat over lekkere dingen uit een koektrommel![]()
De snoepjes die ik weleens zie, staan niet op de toonbankquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof er daadwerkelijk mensen zijn die zo'n koekje die ze bij de koffie krijgen opeten. Ik hoef die droge rotkoekjes in ieder geval niet, ik vermoed dat die erbij gegeven worden om aan je eventuele lastige kinderen te geven, net zoals snoepjes die je weleens ziet staan op de toonbank van winkels.
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof er daadwerkelijk mensen zijn die zo'n koekje die ze bij de koffie krijgen opeten. Ik hoef die droge rotkoekjes in ieder geval niet, ik vermoed dat die erbij gegeven worden om aan je eventuele lastige kinderen te geven, net zoals snoepjes die je weleens ziet staan op de toonbank van winkels.
![]()
Heyquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:07 schreef Vlarp het volgende:
iPhone zuigt dan ook gewoon..
Hallo allemaal
Dan zorg je ervoor dat het morgen weekend wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Elle's krachten
Haar karakter heb ik al
BIJNA WEEKEND!
O nee fuck, het is pas dinsdag
Sommige mensen hebben verplichtingen op 't werkquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan zorg je ervoor dat het morgen weekend wordt.
Da's gelukkig al snel. Ik hoop dat ze goed hersteltquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben verplichtingen op 't werk
Morgen weer de hele tijd de kaars aan............ de tumor gaat er uit morgen!
Je ligt 2 singles achter in Niemandsdorp als daar dat nr nu nog steeds gedraaid wordtquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Under my umbrella-he-a-he-a...
*zucht* pleuris nummer..
Voorspelling:quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's gelukkig al snel. Ik hoop dat ze goed herstelt
Dat is het enige nummer wat ik zo snel ken..quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ligt 2 singles achter in Niemandsdorp als daar dat nr nu nog steeds gedraaid wordt
Inmiddels zijn Shut up adn drive en Please don;t stop the music ook singles.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is het enige nummer wat ik zo snel ken..
O ja..quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels zijn Shut up adn drive en Please don;t stop the music ook singles.
En in de USA volgens mij het duet met NeYo al.
Ik vind de cd best vermakelijk
Don't stop the musicquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels zijn Shut up adn drive en Please don;t stop the music ook singles.
En in de USA volgens mij het duet met NeYo al.
Ik vind de cd best vermakelijk
Dat klinkt niet erg prettig. Duurt dat echt zo lang?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorspelling:
10 weken gruwelijke pijn (nog erger dan de tumor) aangezien ze je botten hebben bekrast en gehold en volgestopt en weet ik t allemaal meer. Wel meteen de rolstoel wegdoen en op het been steunen voor zover mogelijk, met krukken. Schatting is 6 weken krukken en daarna zonder proberen.
Het is een tumor de grootte van een sinasappelquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg prettig. Duurt dat echt zo lang?
Succes, zal wel geen pleziertje zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een tumor de grootte van een sinasappel![]()
En die etsen ze uit het bot, ofwel ze krassen hem er uit.
Dat vind bot niet leuk, en bovendien zit er dan een gat wat opgevuld moet worden.
Bij Teleworld ook niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP baalt dat de iPhone niet zo te kopen is i/d UK zonder allemaal gedoe
Kolere...quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een tumor de grootte van een sinasappel![]()
En die etsen ze uit het bot, ofwel ze krassen hem er uit.
Dat vind bot niet leuk, en bovendien zit er dan een gat wat opgevuld moet worden.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Don't stop the musicik hou zo van dit liedje
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=e0u-2TyyNak
Klinkt meer als een Kinderdagverblijfquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Weemz het volgende:
In de trommel zit voornamelijk suiker/melk (standaard), en daarnaast noga of zuurtjes of chokotoff of (salmiak)lollies of stukjes chocolade
Nee thee met creamer... das verstandig dan...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
maar doet die collega van je dan niet dagelijks bij de ochtend koffie/thee verslag van wat er allemaal weer op Fok gebeurt is in jou internetloze periode ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hela! Hoe is 't hier? (ja sorry, ik heb geen zin om een maand H-topics terug te gaan lezen)
Ik zie nu een indiaan voor me, voor zijn tipi, met een vuurtje en een deken in de weer om rooksignalen te verzenden...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ugh.
reikt CDP een spuugbakje aanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ugh.
Nee.... en dat is niet zijn schuld maar de mijne ben ik bang. Aangezien ik niet alleen hier uitgeblonken heb in afwezigheid, maar daar op het werk ook heel goed in begin te worden (deze week 28 uur aanwezig ipv de eigenlijke 40) is het daar nog drukker dan normaal, voor iedereen. Weinig tijd voor dit soort updates dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar doet die collega van je dan niet dagelijks bij de ochtend koffie/thee verslag van wat er allemaal weer op Fok gebeurt is in jou internetloze periode ?
Alsof jij verstand van hebt noobquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee thee met creamer... das verstandig dan...
Pipooooooooooooooo, koeienquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zie nu een indiaan voor me, voor zijn tipi, met een vuurtje en een deken in de weer om rooksignalen te verzenden...
Dat valt meequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zie nu een indiaan voor me, voor zijn tipi, met een vuurtje en een deken in de weer om rooksignalen te verzenden...
Thnx, moet even kotsen op 1 persoon.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Stroekie het volgende:
reikt CDP een spuugbakje aan
Verstand waarvan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alsof jij verstand van hebt noob.
<knuffel> verstandig zijn valt niet altijd mee he...quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Heb net een aanbod voor een kaartje van Rihanna, morgen in de HMH, 20,-, afgeslagen.![]()
Zou de 3e x HMH en het 4e concert in 2 weken zijn... en aangezien ik vrijdag naar STRP wil denk ik dat zelfs mijn salaris wel eens op wil raken.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Heb net een aanbod voor een kaartje van Rihanna, morgen in de HMH, 20,-, afgeslagen.![]()
Zou de 3e x HMH en het 4e concert in 2 weken zijn... en aangezien ik vrijdag naar STRP wil denk ik dat zelfs mijn salaris wel eens op wil raken.
Ja ik moet 't echt niet doen. Kan het wle betalen maar heb voor mezelf gezegd dat ik iets meer op moet gaan letten. September al 3 concerten gehad, oktober weer 1, deze afgelopen 2 weken al 3 gehad. Vrijdag STRP festival, in December weer 2 voorstellingen. Gaat gewoon te hard.quote:
Ik ben er ook te blut voorquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Ooow... euh... ik nam het mijn internet kwalijk... maar jij hebt haar dus ook als een valse kraai op je computer... hmmz... naja misschien ligt het aan het feit dat ze in Duitsland zat?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet 't echt niet doen. Kan het wle betalen maar heb voor mezelf gezegd dat ik iets meer op moet gaan letten. September al 3 concerten gehad, oktober weer 1, deze afgelopen 2 weken al 3 gehad. Vrijdag STRP festival, in December weer 2 voorstellingen. Gaat gewoon te hard.
Wat meehelpt:
Had eigenlijk beloofd morgen met Miguell naar de bios te gaan.
Ik moet donderdag werken en zou pas rond half 2 thuis zijn.
Ik wil vrijdag naar STRP.
Ik hoorde haar net op youtube zingen... live... en het was vals( http://www.youtube.com/watch?v=e0u-2TyyNak )
Roisin... en GOOSEquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
Roisin is volgens mij toch een stuk interssanter dan Rihanna![]()
en die heeft zich op de diverse festivals al wel bewezen dat ze live kan zingen![]()
Dat vind ik alleen maar onhandig en veel moeitequote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als je dat wenst gaan we wel even opzij staan
krijg jij nummer 300 en mag je 1995 openen![]()
Heej leuk Erik!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als je dat wenst gaan we wel even opzij staan
krijg jij nummer 300 en mag je 1995 openen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heej leuk Erik!
Je geboortejaar topic
sorry... zooo flauw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |