ik heb die Chihuahua altijd al kleine agressieve krengen gevondenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Zakje het volgende:
Mijn hondje is aangevallen door de chihuahua van de onsympathieke buurvrouw verderop in de laan![]()
Dat is de mijne ook, maar ze liet zich gewoon bijten zonder terug te vechtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb die Chihuahua altijd al kleine agressieve krengen gevonden
en een hond is natuurlijk minimaal 10 kilo of zwaarder/groter![]()
en nu?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is de mijne ook, maar ze liet zich gewoon bijten zonder terug te vechten.
Och, ze heeft een snoepje gehad en ligt nu weer lekker op haar bankje, t'is weer goedquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu?
samen met haar op assertiviteitstraining wellicht ?
met 25 dat is al snel dan ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Goed goed en bij de volgende meet moet je gewoon ook komen. Hoe is het met jou?
@Nuno zodra ik 25 ben ga ik meteen de doodskist in.
[..]
I whish dat ik zoiets in mijn bed aantrof, ik vind hem
.
Sam, je loop 5 jaar voor op Brian Kinneyquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:49 schreef samjustme het volgende:
@Nuno zodra ik 25 ben ga ik meteen de doodskist in.
Na je 20e ben je eigenlijk al afgeschreven in de scenequote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
Na je 20e ben je eigenlijk al afgeschreven in de scene.
en een rust dat dat geeftquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb van die rust weinig gemerkt, misschien moet ik eens in R'dam gaan stappen om me af te laten schrijven. Dan kan ik eindelijk met pensioen en in de provincie gaan wonen in Portugal en wijn drinken uit de eigen wijngaardquote:
alleen maar wijn, of ga je ook met port de markt op ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb van die rust weinig gemerkt, misschien moet ik eens in R'dam gaan stappen om me af te laten schrijven. Dan kan ik eindelijk met pensioen en in de provincie gaan wonen in Portugal en wijn drinken uit de eigen wijngaard![]()
Dat meen je toch nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
kwestie van het juiste aasquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Dan moet ik snel zijn en iets aan de haak slaan voor ik een ,,afgeschreven oude vrijgezel' word
![]()
![]()
Alentejo is niet bepaald een port streek, daar moet je meer voor in het noorden zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen maar wijn, of ga je ook met port de markt op ?![]()
![]()
![]()
Ze bijten ook meestal wel, maar ik kan ze nooit goed bewarenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwestie van het juiste aas
dan happen ze wel toe en lukt het je wel om iemand aan de haak te slaan![]()
ja opschieten voor je het weet zit je achter de geraniumsquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Dan moet ik snel zijn en iets aan de haak slaan voor ik een ,,afgeschreven oude vrijgezel' word
![]()
![]()
Hé bah nee,geen geraniums, sowieso helemaal niets truttigs als ,,een boeketje bloemen'' of van die vreselijke 13 in een dozijn potplantjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja opschieten voor je het weet zit je achter de geraniums
Ben je dan pas uit de kast gekomen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kwam er op m'n 24e pas voor 't eerst.
In de kast weer of deruit of In de scene of eruit, hetere of koudere, is het zo koud in de scene dan ? Vragen, vragen en nog eens vragen na deze opmerkingquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben je dan pas uit de kast gekomen?
Zit zelf ook maar een jaartje of 2 in, voorheen ging ik hetere uit, eigenlijk nauwelijks.
Oke dan, toen ik een jaar of 17 was zat ik deels in de scene niet zozeer qua uitgaan maar meer in de zin van wat geflikfooi met mannen van jouw leeftijd en daarna was ik een jaar of 5 hetero en nu back again homo (toen noemde ik me ook niet gay maar hetero die gewoon af en toe op mannen viel) en out of the closetquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de kast weer of deruit of In de scene of eruit, hetere of koudere, is het zo koud in de scene dan ? Vragen, vragen en nog eens vragen na deze opmerking![]()
![]()
Ik heb 2 jaar werkervaring als paper boy, had je tips kunnen uitwisselen. Je bent geen lui persoon, iemand die kleine waardeert, vind ik goed van je. Trouwens weet je al wat je gaat aantrekken volgende week en ga je lenzen nog dragen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:06 schreef MisterO het volgende:
Goeiemiddag! eerst werkdag kranten uitdelen is voorbij, thank god![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |