lol tnxquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar werkervaring als paper boy, had je tips kunnen uitwisselen. Je bent geen lui persoon, iemand die kleine waardeert, vind ik goed van je. Trouwens weet je al wat je gaat aantrekken volgende week en ga je lenzen nog dragen?
reikt Weemz de fles rum aan om een scheut bij de choco te schenkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Weemz het volgende:
Hmmm... Warme chocolademelk en speculaas
Was niet zo serieus bedoeld hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oke dan, toen ik een jaar of 17 was zat ik deels in de scene niet zozeer qua uitgaan maar meer in de zin van wat geflikfooi met mannen van jouw leeftijd en daarna was ik een jaar of 5 hetero en nu back again homo (toen noemde ik me ook niet gay maar hetero die gewoon af en toe op mannen viel) en out of the closet.
JAAAA!!! Bij mijn stamcafé bestel ik dat wel vakerquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:reikt Weemz de fles rum aan om een scheut bij de choco te schenken![]()
nee niet zo bescheiden, je mag best eens wat royaler gieten![]()
![]()
JA doe eens een rondje voor de hele tent hier, moet zo ook de kou in en kan wel wat warms gebruikenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt Weemz de fles rum aan om een scheut bij de choco te schenken![]()
nee niet zo bescheiden, je mag best eens wat royaler gieten![]()
![]()
Nou, zie je dat ook weer een keer... Hier in NL is 't veels te lang geleden...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
*kijkt naar witte wereld*Hoezo global warming? 't Is half november en het sneeuwt!
bij lekkere dingetjes denk ik dan weer aan dingen die te groot zijn voor een koektrommelquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
JAAAA!!! Bij mijn stamcafé bestel ik dat wel vakerDan krijg je ook een koektrommel erbij met allemaal lekkere dingetjes
volgens mij heb jij geen klagen en krijg jij best af en toe wat warms binnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
JA doe eens een rondje voor de hele tent hier, moet zo ook de kou in en kan wel wat warms gebruikenZou eigenlijk een klein flesje met rum in me jas moeten doen hmmmmm.
Het vriest hier al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
*kijkt naar witte wereld*
Hoezo global warming? 't Is half november en het sneeuwt!
Vanavond niks op de agenda staanquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij geen klagen en krijg jij best af en toe wat warms binnen![]()
![]()
OMG je wordt alleen maar dik van niet doen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
JAAAA!!! Bij mijn stamcafé bestel ik dat wel vakerDan krijg je ook een koektrommel erbij met allemaal lekkere dingetjes
ja nog even volhouden het is zo 2008 en dan mag je weer naar huis toequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vanavond niks op de agenda staanga denk ik gewoon maar wat drinken, het is hier zooooo saai doordeweeks
met wodka mag ik hopenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG je wordt alleen maar dik van niet doen!
ik drink alleen cola light en jus d'orange tegenwoordig tijdens uitgaan.
Ik vreet al 20 jaar lang alles wat ook maar zoeter is dan pure suiker als tussendoortjes, en ik kan mezelf nou niet bepaald dik noemenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar, jus d'orange bevat 45 kcal.en 10.1 g koolhydraten per 100 gram, terwijl magere chocolademelk 58 kcal. en 10.4 g koolhydraten bevat per 100 gram , zoveel scheelt het dus nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar, jus d'orange bevat 45 kcal.en 10.1 g koolhydraten per 100 gram, terwijl magere chocolademelk 58 kcal. en 10.4 g koolhydraten bevat per 100 gram , zoveel scheelt het dus niet![]()
.
ben jij een lopend dieetboekje ofzo. Doe eens gek, eet eens een gewone maaltijd zonder de cijfertjes erbijquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is niet perse waar, jus d'orange bevat 45 kcal.en 10.1 g koolhydraten per 100 gram, terwijl magere chocolademelk 58 kcal. en 10.4 g koolhydraten bevat per 100 gram , zoveel scheelt het dus niet![]()
.
Ik heb zo'n calorietabel-website onder mijn bladwijzers staanquote:
cola light bevat maar 0,3 calorieen per 100 mlquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
.
Afgelopen april lag er ook nog een voetje of wat sneeuw hier hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, zie je dat ook weer een keer... Hier in NL is 't veels te lang geleden...
Inderdaad, alsof er daadwerkelijk mensen zijn die zo'n koekje die ze bij de koffie krijgen opetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat denk jij
er staat over lekkere dingen uit een koektrommel![]()
De snoepjes die ik weleens zie, staan niet op de toonbankquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof er daadwerkelijk mensen zijn die zo'n koekje die ze bij de koffie krijgen opeten. Ik hoef die droge rotkoekjes in ieder geval niet, ik vermoed dat die erbij gegeven worden om aan je eventuele lastige kinderen te geven, net zoals snoepjes die je weleens ziet staan op de toonbank van winkels.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |