Ik kom echt niet op gang vandaag ... spierpijn enzoquote:Op maandag 19 november 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zou niet verkeerd zijn
enige spiritualiën kunnen op dit moment wel hun geneeskrachtige werking bij me gaan uitvoeren![]()
heb je weer spieren gebruikt die dat niet gewend zijnquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom echt niet op gang vandaag ... spierpijn enzo![]()
Gewend zijn ze het wel, alleen niet zoveelquote:Op maandag 19 november 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je weer spieren gebruikt die dat niet gewend zijn![]()
is dat nu nog steeds geen dagelijkse routine geworden ?quote:Op maandag 19 november 2007 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewend zijn ze het wel, alleen niet zoveel![]()
Praat me er niet van, Zondag bijna 2 uur aan de phone gezeten met hem, moet niet gekker wordenquote:Op maandag 19 november 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat nu nog steeds geen dagelijkse routine geworden ?
dat beloofd wat voor de komende kerstdagen als jij R weer gaat ontmoeten![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhh, je hebt spierpijn in je kaakspierenquote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Praat me er niet van, Zondag bijna 2 uur aan de phone gezeten met hem, moet niet gekker worden
Alcohol voor medicinaal gebruikquote:Op maandag 19 november 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
enige spiritualiën kunnen op dit moment wel hun geneeskrachtige werking bij me gaan uitvoeren![]()
Daar ontlenen toch Kalmoes en Sonnema hun bestaan aan ?quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alcohol voor medicinaal gebruik.
Weinig bitter aan die zoete zooi.quote:Op maandag 19 november 2007 13:42 schreef Stroekie het volgende:
Daar ontlenen toch Kalmoes en Sonnema hun bestaan aan ?![]()
want het zijn natuurlijk niet voor niets kruidenbitters![]()
Hoi CDPquote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Geen fan van berenburger zo te horenquote:Op maandag 19 november 2007 14:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weinig bitter aan die zoete zooi.
Er zitten meer dagen (en nachtenquote:Op maandag 19 november 2007 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh, je hebt spierpijn in je kaakspieren
ik dacht heel ergens anders![]()
Nou we stonden al vanaf 2 uur voor aanvang v/d uitzendingquote:Op maandag 19 november 2007 14:44 schreef Stroekie het volgende:
Hoi CDP
was er zaterdag heel veel geknipt, of heb je in werkelijkheid ook niet zo heel lang buiten hoeven wachten om binnen te mogen lopen in studio C ?
Weduwe Visserquote:Op maandag 19 november 2007 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen fan van berenburger zo te horen
nou dan kan je best een paar uur naar de gymquote:Op maandag 19 november 2007 14:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Er zitten meer dagen (en nachten) in een weekend
moet toch beperkt zijnquote:Op maandag 19 november 2007 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou we stonden al vanaf 2 uur voor aanvang v/d uitzending
Paul neemt sowieso zijn 2 shows al smiddags rond 14.30 op.quote:Op maandag 19 november 2007 14:59 schreef Stroekie het volgende:
moet toch beperkt zijn![]()
want alle buiten opnamen waren nog gewoon bij daglicht![]()
en mocht nummer 3 echt niet naar binnen toe ?
maar sneuvelt er nu nog veel in zo'n uitzending ?quote:Op maandag 19 november 2007 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Paul neemt sowieso zijn 2 shows al smiddags rond 14.30 op.
En Ivo mocht er echt niet in nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |