op wie ?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef Ang3l het volgende:
*moppert*
Neuhquote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op wie ?
toch niet op ons hierzo![]()
Ik zou je dan het balkon opsturen en da's naakt vrij koud hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 23:13 schreef Deceit het volgende:
*Sigaret*
Maar wel fijn dat ie ook toegeeft dat ie erg vervelend is vandaag.quote:
You are harsh!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je dan het balkon opsturen en da's naakt vrij koud hoorBovendien sta je dan in de gemeenschappelijke binnentuin
Dat doe ik dus bijna nooit , zelfs als ik weet dat ik fout zit blijf ik volhouden dat ik wel gelijk heb, desnoods met verhullend argumenteren en drogredenenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat ie ook toegeeft dat ie erg vervelend is vandaag.
Mannen die hun fouten toegeven. Pluspunten!![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*draait om*
SAJ=bezetquote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
MisterO en ik passen echt bij elkaar.
huiliejquote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gewoon liever niet dat iemand rookt in m'n huis (verjaardagen en zo uitgezonderd) en al helemaal niet in de slaapkamer.
Het was ook figuurlijk bedoeld hé?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ=bezet
MisterO=bijna bezet
Vervolgens: MisterO= geen slet
maybe some other time![]()
![]()
hihihihiquote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was ook figuurlijk bedoeld hé?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |