op wie ?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef Ang3l het volgende:
*moppert*
Neuhquote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op wie ?
toch niet op ons hierzo![]()
Ik zou je dan het balkon opsturen en da's naakt vrij koud hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 23:13 schreef Deceit het volgende:
*Sigaret*
Maar wel fijn dat ie ook toegeeft dat ie erg vervelend is vandaag.quote:
You are harsh!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je dan het balkon opsturen en da's naakt vrij koud hoorBovendien sta je dan in de gemeenschappelijke binnentuin
Dat doe ik dus bijna nooit , zelfs als ik weet dat ik fout zit blijf ik volhouden dat ik wel gelijk heb, desnoods met verhullend argumenteren en drogredenenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat ie ook toegeeft dat ie erg vervelend is vandaag.
Mannen die hun fouten toegeven. Pluspunten!![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*draait om*
SAJ=bezetquote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
MisterO en ik passen echt bij elkaar.
huiliejquote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gewoon liever niet dat iemand rookt in m'n huis (verjaardagen en zo uitgezonderd) en al helemaal niet in de slaapkamer.
Het was ook figuurlijk bedoeld hé?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ=bezet
MisterO=bijna bezet
Vervolgens: MisterO= geen slet
maybe some other time![]()
![]()
hihihihiquote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was ook figuurlijk bedoeld hé?![]()
Grappig dat jij er meteen serieus op ingaat, had ik niet van jou verwachtquote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd wat met de homo's. De denken meteen dat je bovenop ze wil springen.
zolang er geen ring om je vinger is ben je niet bezet en monogamie bij homo´s laat me niet lachenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ=bezet
MisterO=bijna bezet
Vervolgens: MisterO= geen slet
maybe some other time![]()
![]()
Al 5 jaar lang.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
zolang er geen ring om je vinger is ben je niet bezet en monogamie bij homo´s laat me niet lachen.
ik kom er nu achter dat ik met een van de H geslapen hebquote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd wat met de homo's. De denken meteen dat je bovenop ze wil springen.
Ik ook, maar dat wist ik al langer.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kom er nu achter dat ik met een van de H geslapen heb![]()
Walgelijk gewoonquote:
ik nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wist ik al langer.
neuqen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef Deceit het volgende:
ik word genegerd hier..
Deceit = huilie
deceit een tissue aanreikt om traantjes te drogenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef Deceit het volgende:
ik word genegerd hier..
Deceit = huilie
NU IS HET WEL SAMMIEquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Deceit het volgende:
sammieeee
je mocht t willenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:08 schreef Deceit het volgende:
Nuno - Like duh!
Stroekie - Danku
Heb ik al gezegt dat Spanje zeker is van april tot en met oktober?
En ik zit weer op school nu, dus zal er vaker zijn
je bood het aan, en je hebt een piemol! dus ja.. keuze gemaakt!quote:
wat zijn snoetenpoetsers no weerquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
NU IS HET WEL SAMMIE![]()
Het wordt fun binnenkort ga ik uit met een ander vriend van me en we gaan bitchig doen tijdens uitgaan altijd lachen, ik sta nog niet bij iedereen bekend als the bitch en hij is nog veel erger than me. Wordt fun.
ik heb je nog nooit wat aangeboden, lieg nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
je bood het aan, en je hebt een piemol! dus ja.. keuze gemaakt!
Jaaa sammie hier sami* irl!
ik ben weg leute!![]()
Ik krijg niet eens een nachtzoen onvergeeflijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
je bood het aan, en je hebt een piemol! dus ja.. keuze gemaakt!
Jaaa sammie hier sami* irl!
ik ben weg leute!![]()
Sam goedenacht jij bent wel raar soms maar tenminste eerlijk kus slaap zachtquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een nachtzoen onvergeeflijk![]()
Ben je bitchig genoegquote:
Normaal zijn is saaiquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sam goedenacht jij bent wel raar soms maar tenminste eerlijk kus slaap zacht
Ik weet dat ik leuk ben biatchquote:
Je gedraagt je echt als een 12 jarige...quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef Deceit het volgende:
ik word genegerd hier..
Deceit = huilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |