Ik wil ook een huisgenoot die dingen klaarmaakt voor mij (en dan bedoel ik gewoon dingen zoals eten en drinken)quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:18 schreef Weemz het volgende:
Mijn huisgenoot heeft warme chocolademelk gemaakt![]()
zo iets heet toch gewoon hulp in de huishouding of butler, of is kok al voldoende ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook een huisgenoot die dingen klaarmaakt voor mij (en dan bedoel ik gewoon dingen zoals eten en drinken)![]()
Mijn broer, tevens m'n huisgenoot, heeft voor mij vandaag en gister lunch gemaaktquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook een huisgenoot die dingen klaarmaakt voor mij (en dan bedoel ik gewoon dingen zoals eten en drinken)![]()
en als dank ga jij straks voor hem koken ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn broer, tevens m'n huisgenoot, heeft voor mij vandaag en gister lunch gemaakt![]()
Mag je niets meenemen naar volgend jaar ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, het blijkt dat ik nog 190 vakantieuren heb staan... met een werkweek van 40 uur komt dat neer op 4,75 week vakantie.
Ik koop gewoon een schortje voor Rquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo iets heet toch gewoon hulp in de huishouding of butler, of is kok al voldoende ?![]()
De kok roeleert elke dag. De ene dag kookt hij, de volgende dag ik, de andere dag weer andere huisgenoot. Enzo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als dank ga jij straks voor hem koken ?
Ga 1 weekje zelf koken en je kan allesquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:49 schreef Zakje het volgende:
Als ik echt wat ga koken , mislukt het altijd, daarbij is de hele keuken dan een ravageIk zou nieteens weten hoe je precies frietjes moet bakken.
![]()
Je hebt het hier tegen iemand die het zelfs weet te presteren simpele cupcakes zwart en geblakerd uit de oven tevoorschijn te toverenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga 1 weekje zelf koken en je kan alles
Geloof me er zijn mensen die gewoon niet kunnen koken. Zowel R als ik kunnen het niet en hebben het beide vaak geprobeert, maar het was gewoon niet te eten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga 1 weekje zelf koken en je kan alles
Ow, we hebben trouwens waarschijnlijk een nieuwe huisgenoot gevonden. Maar hij was nog niet helemaal zeker over z'n zaak, ondanks dat hij wel enthousiast is...
Wat is nu weer chrashdieetenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan heerlijk koken, alleen ben ik nu aan het crashdieeten, wat me overigens erg slecht bevalt, veel misselijk en nauwelijks slaap, hoewel het goed werkt denk ik niet dat het een erg lang leven beschoren is.
Ang3l hoor ik opgelucht zuchten
Ik heb trouwens echt leuke foto's van zaterdag, alleen geen kabeltje om ze op mijn pc te zetten
SCHAAM JE, hoe durf je dit te stellen, wat een dolksteek voor gastronomische dikkertjes bij wie elk pondje aan komtquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen iemand die het zelfs weet te presteren simpele cupcakes zwart en geblakerd uit de oven tevoorschijn te toveren.
Ik heb echt totaal geen 'feeling' voor kokkerellen, het interesseert me ook niet, ik eet 's avonds net zo lief een boterham of een simpele groene salade met azijn en olijfolie als één of ander culinair hoogstandje, je eet om te leven, je leeft niet om te eten![]()
extreem zwaar lijnen vaak ook ondersteund door voedingssuplementen of pepquote:
Ze hebben je nooit verteld dat het enige wat echt helpt, minder eten en meer bewegen is?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
extreem zwaar lijnen vaak ook ondersteund door voedingssuplementen of pep
Dat klinkt niet erg gezond in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
extreem zwaar lijnen vaak ook ondersteund door voedingssuplementen of pep
Hmz dat zou ik niet direct durven beweren. Nadat ik een tijdje aan een crash-dieet gedaan had was ik heel slank, en nu ben ik dat nog steeds, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef error het volgende:
[..]
Ze hebben je nooit verteld dat het enige wat echt helpt, minder eten en meer bewegen is?
Even een aantal weken niet/weinig eten helpt echt geen zier. Het is hooguit verenigbaar met een soort van denkwijze dat de mens moet boeten voor zijn zonden...
Je spreekt jezelf een beetje tegen en bevestigt stiekum toch mijn postquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmz dat zou ik niet direct durven beweren. Nadat ik een tijdje aan een crash-dieet gedaan had was ik heel slank, en nu ben ik dat nog steeds, al zeg ik het zelf.
Maar aan de andere kant,ik ben daarna ook niet weer 'gewoon' gaan eten, maar blijven steken in het calorie-arme,gezonde ''straatje' .Ook ben ik gaan joggen. Dat is denk ik de reden dat het bij mij heeft gewerkt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kom er ook achter ja
ben mijn lesje aan het leren
ja ik heb het ook op jou advies gedaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmz dat zou ik niet direct durven beweren. Nadat ik een tijdje aan een crash-dieet gedaan had was ik heel slank, en nu ben ik dat nog steeds, al zeg ik het zelf.
Maar aan de andere kant,ik ben daarna ook niet weer 'gewoon' gaan eten, maar blijven steken in het calorie-arme,gezonde ''straatje' .Ook ben ik gaan joggen. Dat is denk ik de reden dat het bij mij heeft gewerkt.
ik heb een tijd heel fanatiek gesport, moet het alleen gewoon weer consequenter op pakkenquote:
Nou dan ! Het is mij toch ook gelukt? Niet zo miepen een gewoon wilskracht tonen. Gooi alle dikmakende rotzooi weg, en koop het gewoon niet meer. Dat is toch niet zo lastig ? Jij hebt nog altijd zelf controle over wat je in je mond schuift, dat is de hele essentie van diëtenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik heb het ook op jou advies gedaan![]()
![]()
Ik heb nog nooit een dieet gedaan, hooguit wat meer eten om wat aan te komen, en ben ook slank. Het is gewoon normaal eten en bewegen dat je zo houdt. Dat betekent dat je echt niet alleen in het calorie arme straatje moet blijven steken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
ik heb het over die stackers joh, ben doodsmisselijk, vandaag op mijn werk een heel plantsoen onder gebraakt ( en ik ging niet voor een bolumia dieet, het was overigens ook alleen maar vloebaar wat ik vandaag gegeten had, dus er waren gelukkig geen brokjes, anders kon ik weer helemaal opnieuw beginnen met mijn werk)quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou dan ! Het is mij toch ook gelukt? Niet zo miepen een gewoon wilskracht tonen. Gooi alle dikmakende rotzooi weg, en koop het gewoon niet meer. Dat is toch niet zo lastig ? Jij hebt nog altijd zelf controle over wat je in je mond schuift, dat is de hele essentie van diëten.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dieet gedaan, hooguit wat meer eten om wat aan te komen, en ben ook slank. Het is gewoon normaal eten en bewegen dat je zo houdt. Dat betekent dat je echt niet alleen in het calorie arme straatje moet blijven steken.
Ik kon ook niet koken, tot ik op kamers ging en wel moestquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen iemand die het zelfs weet te presteren simpele cupcakes zwart en geblakerd uit de oven tevoorschijn te toveren.
Ik heb echt totaal geen 'feeling' voor kokkerellen, het interesseert me ook niet, ik eet 's avonds net zo lief een boterham of een simpele groene salade met azijn en olijfolie als één of ander culinair hoogstandje, je eet om te leven, je leeft niet om te eten![]()
Hmmm, misschien ben je wel gewoon ziek?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb het over die stackers joh, ben doodsmisselijk, vandaag op mijn werk een heel plantsoen onder gebraakt ( en ik ging niet voor een bolumia dieet, het was overigens ook alleen maar vloebaar wat ik vandaag gegeten had, dus er waren gelukkig geen brokjes, anders kon ik weer helemaal opnieuw beginnen met mijn werk)
ja nog meer chemicalien, ik moet al in de chemobox als ik overlijd....quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmmm, misschien ben je wel gewoon ziek?Anders kun je van die pillen halen bij de dokter, tegen reisziekte, dat onderdrukt de prikkeling van je braakcentrum
![]()
Ik wel!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:49 schreef Jerruh het volgende:
goeienmiddag!.
ik ben vrolijk en ik weet niet waarom.
Ik kook eigenlijk ook zelden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
'k Sla (uit luiheid) regelmatig de maaltijd over 's avonds... dan alleen een paar biertjes en een stuk worst/kaas ofzo. Oh, en ontbijten doe ik ook niet. Tussendoortjes ook al niet.
't Boeit me allemaal niet. Een hoop gedoe, dat eten kopen, koken, eten, afwassen, blegh.
Daarom zijn stoommaaltijden ideaal. Die graai je zo mee bij de AH to Go, je gooit ze 5 minuten in de magnetron, eet je uit het plastic bakje, en mikt het weg. Resultaat: alleen een vieze vork. M'goed, die stoommaaltijden hebben ook nauwelijks calorieën tegenwoordig (alles moet light
), dus zoden aan de dijk zet dat niet. Kun je beter een beker chocolademelk drinken.
Ow je wou er iets over kruipende macaronidieren in?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat murp 'm op zich beter zou hebben gefixt dan remlof.
Spaghetti-monsters.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef remlof het volgende:
Ow je wou er iets over kruipende macaronidieren in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |