op wie ?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef Ang3l het volgende:
*moppert*
Neuhquote:Op donderdag 15 november 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op wie ?
toch niet op ons hierzo![]()
Ik zou je dan het balkon opsturen en da's naakt vrij koud hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 23:13 schreef Deceit het volgende:
*Sigaret*
Maar wel fijn dat ie ook toegeeft dat ie erg vervelend is vandaag.quote:
You are harsh!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je dan het balkon opsturen en da's naakt vrij koud hoorBovendien sta je dan in de gemeenschappelijke binnentuin
Dat doe ik dus bijna nooit , zelfs als ik weet dat ik fout zit blijf ik volhouden dat ik wel gelijk heb, desnoods met verhullend argumenteren en drogredenenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat ie ook toegeeft dat ie erg vervelend is vandaag.
Mannen die hun fouten toegeven. Pluspunten!![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*draait om*
SAJ=bezetquote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
MisterO en ik passen echt bij elkaar.
huiliejquote:Op donderdag 15 november 2007 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gewoon liever niet dat iemand rookt in m'n huis (verjaardagen en zo uitgezonderd) en al helemaal niet in de slaapkamer.
Het was ook figuurlijk bedoeld hé?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ=bezet
MisterO=bijna bezet
Vervolgens: MisterO= geen slet
maybe some other time![]()
![]()
hihihihiquote:Op donderdag 15 november 2007 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was ook figuurlijk bedoeld hé?![]()
Grappig dat jij er meteen serieus op ingaat, had ik niet van jou verwachtquote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd wat met de homo's. De denken meteen dat je bovenop ze wil springen.
zolang er geen ring om je vinger is ben je niet bezet en monogamie bij homo´s laat me niet lachenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ=bezet
MisterO=bijna bezet
Vervolgens: MisterO= geen slet
maybe some other time![]()
![]()
Al 5 jaar lang.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
zolang er geen ring om je vinger is ben je niet bezet en monogamie bij homo´s laat me niet lachen.
ik kom er nu achter dat ik met een van de H geslapen hebquote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd wat met de homo's. De denken meteen dat je bovenop ze wil springen.
Ik ook, maar dat wist ik al langer.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kom er nu achter dat ik met een van de H geslapen heb![]()
Walgelijk gewoonquote:
ik nietquote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wist ik al langer.
neuqen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef Deceit het volgende:
ik word genegerd hier..
Deceit = huilie
deceit een tissue aanreikt om traantjes te drogenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef Deceit het volgende:
ik word genegerd hier..
Deceit = huilie
NU IS HET WEL SAMMIEquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Deceit het volgende:
sammieeee
je mocht t willenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:08 schreef Deceit het volgende:
Nuno - Like duh!
Stroekie - Danku
Heb ik al gezegt dat Spanje zeker is van april tot en met oktober?
En ik zit weer op school nu, dus zal er vaker zijn
je bood het aan, en je hebt een piemol! dus ja.. keuze gemaakt!quote:
wat zijn snoetenpoetsers no weerquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
NU IS HET WEL SAMMIE![]()
Het wordt fun binnenkort ga ik uit met een ander vriend van me en we gaan bitchig doen tijdens uitgaan altijd lachen, ik sta nog niet bij iedereen bekend als the bitch en hij is nog veel erger than me. Wordt fun.
ik heb je nog nooit wat aangeboden, lieg nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
je bood het aan, en je hebt een piemol! dus ja.. keuze gemaakt!
Jaaa sammie hier sami* irl!
ik ben weg leute!![]()
Ik krijg niet eens een nachtzoen onvergeeflijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
je bood het aan, en je hebt een piemol! dus ja.. keuze gemaakt!
Jaaa sammie hier sami* irl!
ik ben weg leute!![]()
Sam goedenacht jij bent wel raar soms maar tenminste eerlijk kus slaap zachtquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een nachtzoen onvergeeflijk![]()
Ben je bitchig genoegquote:
Normaal zijn is saaiquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sam goedenacht jij bent wel raar soms maar tenminste eerlijk kus slaap zacht
Ik weet dat ik leuk ben biatchquote:
Je gedraagt je echt als een 12 jarige...quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef Deceit het volgende:
ik word genegerd hier..
Deceit = huilie
sex...quote:
wat valt er dan te lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sex...![]()
ik weet nog goed het was de winter van 1944, en daar was hij Rudolf een gestapooficier met ijsblauwe ogen waarmee hij me smekend aanstaarde.![]()
Ja wat had ik anders kunnen doen, het was hongerwinter, ik kreeg er 3 tulpenbollen voor en je was toen allang blij met iets warms in je mond...
Ja dat was toen, nu doe ik niet meer aan sex, de romantiek ie er vanaf![]()
(wat vinden jullie is mijn humor te grof?)
precies Sam, je hebt gelijk, het was bittere ernst en ik schaam me er niets voor, die bollen daar hebben mijn ouders en ik met mijn 6 broers en zussen nog 2 weken goed van kunnen eten, vlees was er niet, op die warme worst van Rudolf na dan he, gesmuld heb ik alsof het biefstuk was, tja ik liet me dat geen 2 keer vragen die katten waren gewoon steeds veel te snel om te vangen.quote:
Poesjesquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies Sam, je hebt gelijk, het was bittere ernst en ik schaam me er niets voor, die bollen daar hebben mijn ouders en ik met mijn 6 broers en zussen nog 2 weken goed van kunnen eten, vlees was er niet, op die warme worst van Rudolf na dan he, gesmuld heb ik alsof het biefstuk was, tja ik liet me dat geen 2 keer vragen die katten waren gewoon steeds veel te snel om te vangen.
Terwijl ik dit schrijf zit een van mijn eigen poezen al zeker 15 minuten me vragend aan te staren, tja het is al weer zo lang geleden....
ow jij neukt alleen katers?quote:
Hedde gij klappe noddig of zo? Hadde wa? He? He?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan nie zû inne diej dan zeejt ik vein gruun wel un skon kleurke of paors,
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef Ang3l het volgende:
*moppert*
meer koffie graag. Goedemorgen trouwensquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef Stroekie het volgende:
een paar liter koffie het topic inslingert![]()
![]()
daar kan je toch ook die snoetenpoetsers voor gebruikenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Ruim je het ook weer op?
Je gaat ze naakt ontvangen, waren ze zo lekker de laatste keerquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
Vorige keer belde de CV-servicemonteur al om 7 uur aan... dit keer blijkbaar een andere route.
*wacht*
Kan ik m'n pyjama eigenlijk ook wel uitdoen.
kijk eens aanquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
meer koffie graag. Goedemorgen trouwens![]()
![]()
SJ een kopje thee aanreiktquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
*koffie ontwijk*
ga je hem dan naakt ontvangen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
Vorige keer belde de CV-servicemonteur al om 7 uur aan... dit keer blijkbaar een andere route.
*wacht*
Kan ik m'n pyjama eigenlijk ook wel uitdoen.
blijkbaar wel dus, want er komt al bijna een uur geen reaktie meer bij DM vandaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat ze naakt ontvangen, waren ze zo lekker de laatste keer
*nog steeds wacht*quote:
Er vindt op dit moment geen enkele lichamelijke activiteit plaatsquote:Op vrijdag 16 november 2007 04:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow jij neukt alleen katers?
mijn poezen zijn dieren geen vrouwen
that should not be that difficultquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
*iew*
Iemand vraagt of ik m'n CV (en dan niet de ketel) in 't Engels wil vertalen.
Komt hier iemand z'n puppie ogen laten zien ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef Labrador1974 het volgende:
Draai me lekker om en ga heerlijk pitten!
waarom, omdat ik wil weten wie er gaat slapen op dat tijdstip ? Ben jaloursquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef Stroekie het volgende:
nuno is een lurkert, nuno is een lurkert![]()
![]()
euhm en ik ook![]()
![]()
ja zullen we het werk gewoon voor de collega's achter laten en zelf onder het dekbed gaan liggenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom, omdat ik wil weten wie er gaat slapen op dat tijdstip ? Ben jalours![]()
Nouja, m'n 'gewone' Engels is wel okay denk ik, maar da's natuurlijk heel wat anders dan zakelijk.quote:
Lijkt me wel wat, maar helaas moet nog veel dingen afmaken voor het weekend. Morgen sta ik zeker niet om 6 uur op, dacht eerder aan 12 uur of zoiets. Waarom moet je zo vroeg op op zaterdag ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zullen we het werk gewoon voor de collega's achter laten en zelf onder het dekbed gaan liggen
want uitslapen zit er morgen ook alweer niet in als de wekker alweer op 6.00 begint te rammelen
Stuur maar opquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, m'n 'gewone' Engels is wel okay denk ik, maar da's natuurlijk heel wat anders dan zakelijk.
moet om 8.00 uur bij me werk zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, maar helaas moet nog veel dingen afmaken voor het weekend. Morgen sta ik zeker niet om 6 uur op, dacht eerder aan 12 uur of zoiets. Waarom moet je zo vroeg op op zaterdag ?
heeft stepstone of monsterboard niet wat handige templates hiervoor beschikbaar ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, m'n 'gewone' Engels is wel okay denk ik, maar da's natuurlijk heel wat anders dan zakelijk.
Geen Gluhwein ? lijkt me nou helemaal niks zo'n kerstmarkt alleen maar huisvrouwen en geen mannelijk schoonquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet om 8.00 uur bij me werk zijn
dan vertrekken we met 2 bussen van de personeelsvereniging naar Keulen voor een bezoekje aan de Dom en de weihnachtsmarkt für heise chocolade und apfelstrudel![]()
nou ja dan maar in de bus proberen wat te pitten![]()
ach als het echt niks is kan ik nog wel een paar uur in de sauna daar gaan ziten opwarmenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen Gluhwein ? lijkt me nou helemaal niks zo'n kerstmarkt alleen maar huisvrouwen en geen mannelijk schoon
Ho maar ik ben ook van partij in Keulenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen Gluhwein ? lijkt me nou helemaal niks zo'n kerstmarkt alleen maar huisvrouwen en geen mannelijk schoon
maar jij bent toch alleen in Keulen als de kruiden meisjes er zijn, en da's morgen toch niet het geval ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ho maar ik ben ook van partij in Keulen![]()
.
Ik verveel me, nog 3 uur te gaan eigenlijk maar ik ga een uurtje eerder naar huis denk ik. Ik houd het niet meer vol.
Ga jij ook naar de Kerstmarkt ? of ga je ook naar de saunaquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ho maar ik ben ook van partij in Keulen![]()
.
Ik verveel me, nog 3 uur te gaan eigenlijk maar ik ga een uurtje eerder naar huis denk ik. Ik houd het niet meer vol.
Morgen ben ik gewoon in Rotterdamquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent toch alleen in Keulen als de kruiden meisjes er zijn, en da's morgen toch niet het geval ?
hebben ze daar ook een sauna danquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Morgen ben ik gewoon in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |