ik heb je maar weinig gezien hier deze week, en wondie ook, zou die het net zo druk hebben met de verbouwing als ik?

( zo zie ik er nou uit, al is mennen baord wel wa blonder, maor ni veul.
15 December geef ik een grootse housewarmingparty

.ik hoop dat het dan nar 5 maond noesten arbeid klaar is, aanders zit ik met een probleem

.

Zou diejen véruf van d'n trap tiggen diejen taid wel dreug zén vur dao dien gaost kom, lao staon of kerssemis spreukskes weinter wonderland

vur ut irst op mén naai adres dan wel af is, en of ut überhaubt gevrorre heej.
Ik bai vurbilt unne schaotsbaon in mennen voortuin
![]()
dé aolles vur un skôn dingsken op mennen ekspesisie

ik zie as ut maoken van mén égiste kiet ok mir as un livvenswérruk, een ekspesisie,

waor aagter alles da wa ge kent kieze un motivasie zit

( en dan nie zû inne diej dan zeejt ik vein gruun wel un skon kleurke of paors

, allinig baivorbild, hippeteeties gesteld,neeje d'r is ok iets mi beduul, ik wil d'r un verhaol mi vertlelle )
D"r is in mennen kiet sinds de verbouwing letterlijk ginne stin op den ánder geblivu

, daorrum heej ik om de gaast te uvvertuigen d'n understen stin van den kiet meej un fudering woar nou un aander vur in de plaots is gekomen

zelfs de muurkes zén geskuurd voorda ze getextd konne worre

, neu as ik in un huis trek waar vurhinne aander menskes in heej gezitte dan vein i ut maor smirrig,als die viezen zooi van diejen mees daor nog bleft

, op de gurdains van benijen nao dan heej die waor gewun te skôn om weg te sodemieteren, das dan ok ewig sund toch.
zelfs mijn aow meubels hej ik overnait geskuurd en in d'n rooi menie gezet, en dao allemaol met dizen haond heej, wie had da oit van mén verwaocht, nou ikke nie in ieder geval.
Die verhuizing witte nog wel hillemaol in men intje meej de bakfiets, zelfs de vrigide en de waosmachine, in men intje 3 hoog van de trap af naor beneeje gesjouwd..
Tis nog nie hillemaolles klaor, maor ik stao dur verëkkes van te kékuh da ik dis vur elkaor gekriggen heej. En content da ik er mi ben mees):O

DAAROM NODIG IK DAN OOK BIJ DEZE IEDEREEN VAN HET HELE FOKFORUM UIT OM OP 15 DECEMBER NAAR MIJN EXPOSITIE IN KERSTSFEER

TE KOMEN NEEM JE EIGEN SCHAATSEN MEE*O*
t.z.t doe ik ook nog een formele uitnodiging uit gaan naarhet klus en bouwtoppic, vergezeld met wat fotomateriaal, als ik dat stekkertje dan gevonden heb
Note: is u het verschil tussen de bouwtaal en het vormelijke (bijna bestuurlijke) taalgebruik u opgevallen
nu ga ik maar es slapen welterusten
ooit zo veel verschillende emoicons in een post gezien
[ Bericht 45% gewijzigd door TheaterMaMa op 16-11-2007 04:45:23 ]