*nog steeds wacht*quote:
Er vindt op dit moment geen enkele lichamelijke activiteit plaatsquote:Op vrijdag 16 november 2007 04:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow jij neukt alleen katers?
mijn poezen zijn dieren geen vrouwen
that should not be that difficultquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
*iew*
Iemand vraagt of ik m'n CV (en dan niet de ketel) in 't Engels wil vertalen.
Komt hier iemand z'n puppie ogen laten zien ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef Labrador1974 het volgende:
Draai me lekker om en ga heerlijk pitten!
waarom, omdat ik wil weten wie er gaat slapen op dat tijdstip ? Ben jaloursquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef Stroekie het volgende:
nuno is een lurkert, nuno is een lurkert![]()
![]()
euhm en ik ook![]()
![]()
ja zullen we het werk gewoon voor de collega's achter laten en zelf onder het dekbed gaan liggenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom, omdat ik wil weten wie er gaat slapen op dat tijdstip ? Ben jalours![]()
Nouja, m'n 'gewone' Engels is wel okay denk ik, maar da's natuurlijk heel wat anders dan zakelijk.quote:
Lijkt me wel wat, maar helaas moet nog veel dingen afmaken voor het weekend. Morgen sta ik zeker niet om 6 uur op, dacht eerder aan 12 uur of zoiets. Waarom moet je zo vroeg op op zaterdag ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zullen we het werk gewoon voor de collega's achter laten en zelf onder het dekbed gaan liggen
want uitslapen zit er morgen ook alweer niet in als de wekker alweer op 6.00 begint te rammelen
Stuur maar opquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, m'n 'gewone' Engels is wel okay denk ik, maar da's natuurlijk heel wat anders dan zakelijk.
moet om 8.00 uur bij me werk zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, maar helaas moet nog veel dingen afmaken voor het weekend. Morgen sta ik zeker niet om 6 uur op, dacht eerder aan 12 uur of zoiets. Waarom moet je zo vroeg op op zaterdag ?
heeft stepstone of monsterboard niet wat handige templates hiervoor beschikbaar ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, m'n 'gewone' Engels is wel okay denk ik, maar da's natuurlijk heel wat anders dan zakelijk.
Geen Gluhwein ? lijkt me nou helemaal niks zo'n kerstmarkt alleen maar huisvrouwen en geen mannelijk schoonquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet om 8.00 uur bij me werk zijn
dan vertrekken we met 2 bussen van de personeelsvereniging naar Keulen voor een bezoekje aan de Dom en de weihnachtsmarkt für heise chocolade und apfelstrudel![]()
nou ja dan maar in de bus proberen wat te pitten![]()
ach als het echt niks is kan ik nog wel een paar uur in de sauna daar gaan ziten opwarmenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen Gluhwein ? lijkt me nou helemaal niks zo'n kerstmarkt alleen maar huisvrouwen en geen mannelijk schoon
Ho maar ik ben ook van partij in Keulenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen Gluhwein ? lijkt me nou helemaal niks zo'n kerstmarkt alleen maar huisvrouwen en geen mannelijk schoon
maar jij bent toch alleen in Keulen als de kruiden meisjes er zijn, en da's morgen toch niet het geval ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ho maar ik ben ook van partij in Keulen![]()
.
Ik verveel me, nog 3 uur te gaan eigenlijk maar ik ga een uurtje eerder naar huis denk ik. Ik houd het niet meer vol.
Ga jij ook naar de Kerstmarkt ? of ga je ook naar de saunaquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ho maar ik ben ook van partij in Keulen![]()
.
Ik verveel me, nog 3 uur te gaan eigenlijk maar ik ga een uurtje eerder naar huis denk ik. Ik houd het niet meer vol.
Morgen ben ik gewoon in Rotterdamquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent toch alleen in Keulen als de kruiden meisjes er zijn, en da's morgen toch niet het geval ?
hebben ze daar ook een sauna danquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Morgen ben ik gewoon in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |