Een wijs man die Lambikquote:Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, om ik meen Lambik eens te quoten: "Ik sla niets af dan vliegen.".
Er sneuvelt helemaal niets. Hij neemt letterlijk 2 uur op, geen dingen opnieuw, geen foutjes herstellen. Heel erg tof.quote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef Stroekie het volgende:
maar sneuvelt er nu nog veel in zo'n uitzending ?
en wel flauw dat Ivo zelfs niet achter het gordijn binnen mocht kijken
ik had gisteren met mijn broer een discussie of die val van Paul nu echt was of nietquote:Op maandag 19 november 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er sneuvelt helemaal niets. Hij neemt letterlijk 2 uur op, geen dingen opnieuw, geen foutjes herstellen. Heel erg tof.
Oh geloof me, Paul viel écht keihard.quote:Op maandag 19 november 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
ik had gisteren met mijn broer een discussie of die val van Paul nu echt was of niet
maar elke andere presentator zou zulks eruit laten knippen
Vandaar kale pikken... ik snap het!quote:Op maandag 19 november 2007 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar hersens zitten, schijnt geen haar te groeien...
Ja je weet gelijk waar alle mannen mee denkenquote:Op maandag 19 november 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar kale pikken... ik snap het!
Dat wist ik al, maar het is leuk om dat weer eens bevestigd te zienquote:Op maandag 19 november 2007 17:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja je weet gelijk waar alle mannen mee denken![]()
'k Zou het niet weten, maar als jij 't zegtquote:Op maandag 19 november 2007 18:44 schreef Zakje het volgende:
Wat kan het toch goed voelen om de hele dag bezig te zijn met positieve dingen, en dat je 's avonds zo lekker kunt denken ,,alles is in orde, alles is bijgewerkt/opgeruimd ,ieder telefoontje/sms-je/krabbeltje is beantwoord, administratie en studie is bijgewerkt''.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een profiel op LinkedIn..
*zich een oude lul voel*
Mij staat al in mijn lijstje. Lekker makkelijk te vinden dan ook uiteraardquote:
Ik eigenlijk ook niet, al ben ik het natuurlijk welquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel 'oud' natuurlijk relatief is, heb ik me nog nooit een oude lul gevoeld.
Ja sorry, je hoort niet tot de doelgroep.....wil je straks even terugkomen?quote:
Je bent zo oud als degene die je voelt?quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent zo oud als andere mensen je laten voelen.
Oh daar ben ik al te oud voor ?quote:Op maandag 19 november 2007 19:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja sorry, je hoort niet tot de doelgroep.....wil je straks even terugkomen?
Ow, in dat geval maak ik me geen zorgenquote:Op maandag 19 november 2007 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent zo oud als degene die je voelt?
Ik vroeg me zelfs al wat dat Linkedgedoe wasquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel 'oud' natuurlijk relatief is, heb ik me nog nooit een oude lul gevoeld.
O dan blijf ik voor eeuwig 5 jaar ouder dan jijquote:
Ik dein op dit moment op Newton Faulknerquote:Op maandag 19 november 2007 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=uSUiMtLpO94
Ohmega Watts - That Sound (QSO Remix)
*dein*
De eerste vier seconden waren leukquote:Op maandag 19 november 2007 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik dein op dit moment op Newton Faulkner
Tja, als ze hier de muziek harder zetten dan houd ik mijn mond.quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze stoppen zelfs met posten.
Van suikerklontjes/piepschuim?quote:Op maandag 19 november 2007 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nederlandse paviljoen op de World Expo 2010.
geen donsquote:Op maandag 19 november 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Weet-je-wat, ik kruip vanavond maar 's vroeg onder 't polyester.
Geld maakt het leven makkelijk maar of je gelukkig van wordt is een ander verhaalquote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef Zakje het volgende:
Ik heb net ,,Bij ons in de P.C. Hooftstraat'' gekeken, jeetje, wat moet het heerlijk zijn zo te leven zoals die mensen. Met je chique auto, die je niet eens zelf hoeft te parkeren, lekker ongegeneerd heel de dag centen over de balk smijten en champagne drinken. Oh, en vergeet niet het exclusieve besloten ''koopfeestje'' bij Chanel o.i.d. 's avonds.
Zal het ooit gaan vervelen?
Hoezo? Die mensen die daar de hele dag zichzelf vermaken doen dat met geld wat ze zelf verdient/ontvangen hebben, ik heb er totaal geen probleem mee dat ze het egoïstisch zelf op maken, dat is hun goed recht toch? Ik zou precies hetzelfde doen als ik in hun positie zat.quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind dat alleen arme mensen zich egocentrisme kunnen veroorloven.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geld maakt het leven makkelijk maar of je gelukkig van wordt is een ander verhaal.
Maar ik ben wel van mening dat als je zo leeft en je krijgt geld, het wel kan weten te waarderen. Niet in alle gevallen hoor, ik kan ook genoeg gevallen opnoemen van mensen die continue krap bij kas zitten en elke cent die ze uitgeven en luxe wat totaal overbodig is.quote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Laten we immers eerlijk zijn, het is niet leuk om op een houtje te moeten bijten of gewoon vaak krap bij kas te zitten.![]()
Dan is het idd wat minder maar ik heb hier meer over mensen met een redelijk normaal inkomen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet hoor, ik heb het nu zeker niet slecht, maar het zou wel fijn zijn om zoveel geld te hebben dat ik nooit (hard) hoef te werken en toch zeer royaal kan leven, en mijn (als ik ze ooit neem) kindertjes ook zo achter zou kunnen laten. Laten we immers eerlijk zijn, het is niet leuk om op een houtje te moeten bijten of gewoon vaak krap bij kas te zitten.
![]()
Geld is ook niet alles , goedenavond trouwensquote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet hoor, ik heb het nu zeker niet slecht, maar het zou wel fijn zijn om zoveel geld te hebben dat ik nooit (hard) hoef te werken en toch zeer royaal kan leven, en mijn (als ik ze ooit neem) kindertjes ook zo achter zou kunnen laten. Laten we immers eerlijk zijn, het is niet leuk om op een houtje te moeten bijten of gewoon vaak krap bij kas te zitten.
![]()
Hm ,nee, ik zou veel en veel gelukkiger zijn in een mooi grachtenpand in Amsterdam, en het dan heel minimalistisch inrichten, alles moet van roestvrij staal zijn of melkglas,maar wel met zo'n mooie moderne stalen haard en een berenvel op de vloerquote:Op maandag 19 november 2007 22:58 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet wel dat mocht ik behoorlijk rijk worden, ik er een leuk huis voor neerzet in een rustig dorpje, maar wat wel fatsoenlijk te bereiken is. Ik hoef echt niet midden in de stad te wonen, iig niet permanent. Misschien een leuk appartementje met uitzicht over de Maas, maar dan alleen als 2e huis.
En natuurlijk zal ik dan m'n huisje leuk inrichten, maar smijten met geld zal ik nooit doen. En ik zal me er ook absoluut niet beter door gaan voelen.
en dan natuurlijk wel met het nodige personeel om je in de watten te leggen zodat je daar niet zelf hoeft te koken of schoon te makenquote:Op maandag 19 november 2007 23:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hm ,nee, ik zou veel en veel gelukkiger zijn in een mooi grachtenpand in Amsterdam, en het dan heel minimalistisch inrichten, alles moet van roestvrij staal zijn of melkglas,maar wel met zo'n mooie moderne stalen haard en een berenvel op de vloer![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan natuurlijk wel met het nodige personeel om je in de watten te leggen zodat je daar niet zelf hoeft te koken of schoon te maken
quote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat is wel nodig, want om niet te versuffen zal ik dan toch rustig als rechter werken bij de Amsterdamse rechtbank, dat houd me dan scherp en up-to-date , dus er zal een kok en eenschoonmaakster ingehuurd moeten worden
.
jij hebt liever dames als personeel?quote:Op maandag 19 november 2007 23:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar dat is wel nodig, want om niet te versuffen zal ik dan toch rustig als rechter werken bij de Amsterdamse rechtbank, dat houd me dan scherp en up-to-date , dus er zal een kok en eenschoonmaakster ingehuurd moeten worden
.
Hé bah nee, ik heb toch het idee dat een mannelijke schoonmaker minder goed schoonmaakt dan een vrouwelijke, maar wel een mannelijke kok omdat ik het idee heb dat die veel ''stoerder'' kokenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt liever dames als personeel?
je gaat niet Prince de Lignac als voorbeeld nemen met een thaise crew ?
Het kan natuurlijk ook oud geld zijn... of getrouwd geld. Sowieso, geld maakt geld. Dus of er dan nog sprake is van 'verdienen'...quote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef Zakje het volgende:
Hoezo? Die mensen die daar de hele dag zichzelf vermaken doen dat met geld wat ze zelf verdient/ontvangen hebben, ik heb er totaal geen probleem mee dat ze het egoïstisch zelf op maken, dat is hun goed recht toch? Ik zou precies hetzelfde doen als ik in hun positie zat.
Ik heb een mannelijke schoonmakerquote:Op dinsdag 20 november 2007 03:28 schreef wonderer het volgende:
Mannelijke schoonmakers zijn weer goed voor andere dingen
And with great power comes an even better spell-check!quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook oud geld zijn... of getrouwd geld. Sowieso, geld maakt geld. Dus of er dan nog sprake is van 'verdienen'...
En het maakt me niet uit of het hun 'goed recht' is om 't uit te geven, ik doel op een soort morele verplichting. Als ik miljonair zou zijn, dan zou ik me denk ik verplicht voelen om te investeren in allerlei goede doelen en stichtingen enzo. With great power comes great responsaibility.
Ochja, nog geen koffie opquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:22 schreef Ang3l het volgende:
And with great power comes an even better spell-check!![]()
Da's een kenmerk van een morele verplichting he?quote:Maar dat terzijde. Ik denk niet dat je een verplichting hebt om, als je rijk bent, iets te geven aan goede doelen. Helemaal je eigen keus. Zou het zelf we doen, maar zie het niet als iets wat ik "moet" omdat ik dan geld zou hebben. Doe het nu ook al. En dat voelt niet als verplichting. Niet als een "moeten", eerder als een "willen".
bij deze danquote:
He lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij deze dan![]()
maar voor de rest is er ook koffie/thee/water want anders beginnen die weer te roepen dat ik onderscheid maak![]()
ja mooi toch dat dit kan in Onzin voor je levenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He lekkerwat een serieuse discussie op de vroege ochtend hier. Goedemorgen trouwens
"Achja, je moet het niet te serieus nemen. Want ik meen het wel degelijk."quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:24 schreef Stroekie het volgende:
ja mooi toch dat dit kan in Onzin voor je leven![]()
Geen warme chocolademelk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij deze dan![]()
maar voor de rest is er ook koffie/thee/water want anders beginnen die weer te roepen dat ik onderscheid maak![]()
tot op heden was een ieder tevreden met koffie/thee/water in de ochtendquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen warme chocolademelk? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot op heden was een ieder tevreden met koffie/thee/water in de ochtend
maar vooruit ik ben de beroerdste niet, voila 1 maar warme choco voor meneer![]()
Ik had vroeger inderdaad geen schimmel maar een vos tussen de benenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef DennisMoore het volgende:
Hij is toch zeker Sinterklaas niet.
Thee met creamerquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
Koffie bah, heerlijk thee met creamer en zoetjes!
Thee is voor mietjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
Koffie bah, heerlijk thee met creamer en zoetjes!
Wat moet ik hier nu weer van denkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had vroeger inderdaad geen schimmel maar een vos tussen de benen![]()
later werd de vos nog gewisseld voor een bruinequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken
Moggel!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Weemz het volgende:
Goedemoggel!
Geen kisses voor jequote:
quote:
Ouwe lulquote:
Moet jij zeggenquote:
Hoeist?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef samjustme het volgende:
Hi Yuri en wat is het toch leuk om Pann foto's weer te zien
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef samjustme het volgende:
Hi Yuri en wat is het toch leuk om Pann foto's weer te zien.
[ afbeelding ]
Deze gozer zat ik tijdens pann ook constant aan te kijken stiekem maar durfde hem niet aan te spreken omg wat een bink.
tsssk, die jeugd ook van tegenwoordigquote:
Duidelijk jaquote:
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Vind het echt helemaal niets.
sinds wanneer ben jij van de tactische, en politiek correcte antwoorden ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggen![]()
Ik ben ook altijd heel subtiel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggen![]()
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij van de tactische, en politiek correcte antwoorden ?![]()
Alsof de types waar jij op valt lekker zijn pleasequote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Vind het echt helemaal niets.
Goed goed en bij de volgende meet moet je gewoon ook komen. Hoe is het met jou?quote:
I whish dat ik zoiets in mijn bed aantrofquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?
zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?
Wie heeft er gewonnen? Hoe groot is jouw hond eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Zakje het volgende:
Mijn hondje is aangevallen door de chihuahua van de onsympathieke buurvrouw verderop in de laan![]()
Wij hebben thuis een bruine labrador retriever, van Engelse afkomst, maar de chihuahua wonquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen? Hoe groot is jouw hond eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |