Een wijs man die Lambikquote:Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, om ik meen Lambik eens te quoten: "Ik sla niets af dan vliegen.".
Er sneuvelt helemaal niets. Hij neemt letterlijk 2 uur op, geen dingen opnieuw, geen foutjes herstellen. Heel erg tof.quote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef Stroekie het volgende:
maar sneuvelt er nu nog veel in zo'n uitzending ?
en wel flauw dat Ivo zelfs niet achter het gordijn binnen mocht kijken
ik had gisteren met mijn broer een discussie of die val van Paul nu echt was of nietquote:Op maandag 19 november 2007 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er sneuvelt helemaal niets. Hij neemt letterlijk 2 uur op, geen dingen opnieuw, geen foutjes herstellen. Heel erg tof.
Oh geloof me, Paul viel écht keihard.quote:Op maandag 19 november 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
ik had gisteren met mijn broer een discussie of die val van Paul nu echt was of niet
maar elke andere presentator zou zulks eruit laten knippen
Vandaar kale pikken... ik snap het!quote:Op maandag 19 november 2007 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar hersens zitten, schijnt geen haar te groeien...
Ja je weet gelijk waar alle mannen mee denkenquote:Op maandag 19 november 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar kale pikken... ik snap het!
Dat wist ik al, maar het is leuk om dat weer eens bevestigd te zienquote:Op maandag 19 november 2007 17:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja je weet gelijk waar alle mannen mee denken![]()
'k Zou het niet weten, maar als jij 't zegtquote:Op maandag 19 november 2007 18:44 schreef Zakje het volgende:
Wat kan het toch goed voelen om de hele dag bezig te zijn met positieve dingen, en dat je 's avonds zo lekker kunt denken ,,alles is in orde, alles is bijgewerkt/opgeruimd ,ieder telefoontje/sms-je/krabbeltje is beantwoord, administratie en studie is bijgewerkt''.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een profiel op LinkedIn..
*zich een oude lul voel*
Mij staat al in mijn lijstje. Lekker makkelijk te vinden dan ook uiteraardquote:
Ik eigenlijk ook niet, al ben ik het natuurlijk welquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel 'oud' natuurlijk relatief is, heb ik me nog nooit een oude lul gevoeld.
Ja sorry, je hoort niet tot de doelgroep.....wil je straks even terugkomen?quote:
Je bent zo oud als degene die je voelt?quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent zo oud als andere mensen je laten voelen.
Oh daar ben ik al te oud voor ?quote:Op maandag 19 november 2007 19:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja sorry, je hoort niet tot de doelgroep.....wil je straks even terugkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |