later werd de vos nog gewisseld voor een bruinequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken
Moggel!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Weemz het volgende:
Goedemoggel!
Geen kisses voor jequote:
quote:
Ouwe lulquote:
Moet jij zeggenquote:
Hoeist?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef samjustme het volgende:
Hi Yuri en wat is het toch leuk om Pann foto's weer te zien
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef samjustme het volgende:
Hi Yuri en wat is het toch leuk om Pann foto's weer te zien.
[ afbeelding ]
Deze gozer zat ik tijdens pann ook constant aan te kijken stiekem maar durfde hem niet aan te spreken omg wat een bink.
tsssk, die jeugd ook van tegenwoordigquote:
Duidelijk jaquote:
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Vind het echt helemaal niets.
sinds wanneer ben jij van de tactische, en politiek correcte antwoorden ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggen![]()
Ik ben ook altijd heel subtiel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook heel tactisch te zeggen![]()
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij van de tactische, en politiek correcte antwoorden ?![]()
Alsof de types waar jij op valt lekker zijn pleasequote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Vind het echt helemaal niets.
Goed goed en bij de volgende meet moet je gewoon ook komen. Hoe is het met jou?quote:
I whish dat ik zoiets in mijn bed aantrofquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?
zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dan als ik zoiets 's ochtends in mijn bed aantref dan weet ik zeker data de bar rekening van de avond tevoor een nieuwe recordhoogte heeft gehaald . Zo beter ?
Wie heeft er gewonnen? Hoe groot is jouw hond eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Zakje het volgende:
Mijn hondje is aangevallen door de chihuahua van de onsympathieke buurvrouw verderop in de laan![]()
Wij hebben thuis een bruine labrador retriever, van Engelse afkomst, maar de chihuahua wonquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen? Hoe groot is jouw hond eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |