There is only one real bitch in town and that is mequote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
lost case?
ze heeft een nieuw botje, daar maak je toch een kat niet om af!!!
BIATCH!
Bwhehe. Ja. Tuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
There is only one real bitch in town and that is me.
Darling ik heb 2 bitches en die maken je dan vervolgens af met woorden danquote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bwhehe. Ja. Tuurlijk.
Mens ik wals je plat! Niet fysiek, maar wel met woorden
Bring 'm on!quote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Darling ik heb 2 bitches en die maken je dan vervolgens af in woorden dan.
Klopt. Ik heb meerdere persoonlijkhedenquote:Mwa na jou gezien te hebben irl kom je toch helemaal niet sletterig en bitchig over.
ik noem je Bitch om je te pleazen, en dan nog is het niet goedquote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
I will, ik neem ze volgende keer mee tijdens uitgaan en je hebt mijn bitchy side tijdens uitgaan nog niet gezienquote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bring 'm on!
[..]
Klopt. Ik heb meerdere persoonlijkheden
Maar meestal voert de lieve de boventoon.
"The only bitch in the village"quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom aardig in de buurtquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"The only bitch in the village"![]()
[ afbeelding ]
Het valt me nu pas op hoe eng die benen zijnquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"The only bitch in the village"![]()
[ afbeelding ]
Alleen z'n benen vielen jou op?quote:Op zondag 18 november 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op hoe eng die benen zijn
Dat de rest eng was wist ik alquote:
Doe mij eerder die linkerquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maybe is het lost case.
[ afbeelding ]
wat een goddelijke jongen, nee niet de ouwe freak aan de linkerkant.
Hij bedoelde jou toch ook?!quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mooi geregeld dan, dan neem jij de linker en ikke de rechterquote:
Verliefd zijn/zoenen voor de 1e keer is zo'n mooi iets, ik wou dat ik me altijd zo zou voelen, werkelijk ontroerendquote:Op zondag 18 november 2007 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
waardoor dan?
Wilde ik al zeggen, die rechter: nee.quote:
Waarschijnlijk zou er dan helemaal niks meer uit je handen komen. Verliefd zijn is een ziekte.quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Verliefd zijn/zoenen voor de 1e keer is zo'n mooi iets, ik wou dat ik me altijd zo zou voelen, werkelijk ontroerend![]()
edit: oh en vergeet de eerste keer sex niet !![]()
Het is voor jou gewoon te lang geleden....quote:Op zondag 18 november 2007 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou er dan helemaal niks meer uit je handen komen. Verliefd zijn is een ziekte.
Och, maar dan maakt dat niet zo uit , dan is het wel best dat alles op een laag pitje staat, ik zie dat in ieder geval wel makkelijk inquote:Op zondag 18 november 2007 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou er dan helemaal niks meer uit je handen komen. Verliefd zijn is een ziekte.
Liefde is een verzinsel. Neuk erop los zolang het nog kan.quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Verliefd zijn/zoenen voor de 1e keer is zo'n mooi iets, ik wou dat ik me altijd zo zou voelen, werkelijk ontroerend![]()
edit: oh en vergeet de eerste keer sex niet !![]()
I still believe in love, ach ik ben gewoon een traditionele fucker...quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Liefde is een verzinsel. Neuk erop los zolang het nog kan.
Je begint al aardig op een valse nicht te lijken hé?quote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is voor jou gewoon te lang geleden....
Zo'n een met valse nagels en oogschaduw? Alleen met Halloweenquote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je begint al aardig op een vase nicht te lijken hé?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
I still believe in love, ach ik ben gewoon een traditionele fucker...
Daar ben ik het wel mee eens. Als je verliefd bent maak je je eigenlijk nergens zorgen om. Als het dagelijkse leven er een beetje op zou lijken, zou het al leuk zijn idd.quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, maar dan maakt dat niet zo uit , dan is het wel best dat alles op een laag pitje staat, ik zie dat in ieder geval wel makkelijk in![]()
Oh no you did not say that!quote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien klink ik bitter maar ja je moet alles met een korreltje zout nemen, beter niet snel geneigd te zijn om erin te trappen dan gekwetst te worden.
Zo lastig is dat niet.Je moet gewoon je zaakjes goed regelen en je schaapjes op het droge brengen, dan valt het allemaal wel meequote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Als je verliefd bent maak je je eigenlijk nergens zorgen om. Als het dagelijkse leven er een beetje op zou lijken, zou het al leuk zijn idd.
En dan slaat de verveling toe.quote:Op zondag 18 november 2007 22:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet.Je moet gewoon je zaakjes goed regelen en je schaapjes op het droge brengen, dan valt het allemaal wel mee. Spaar wat centen, studeer genoeg zodat je het vak haalt en voor de rest kun je doen en laten wat je wilt
.
Nieuwe uitdagingen aangaanquote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan slaat de verveling toe.
Dan spreek je af met vrienden/vriendinnen of ga je daten, en dat kun je dan extra leuk maken door samen wat centen erdoor te jagen, hetzij in winkels, de bar,de dierentuin, misschien zelfs op een avontuurlijke vakantie als de verveling van een ernstig kaliber is. Zoals je ziet, keuze alomquote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Been there, done that.quote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan spreek je af met vrienden/vriendinnen of ga je daten, en dat kun je dan extra leuk maken door samen wat centen erdoor te jagen, hetzij in winkels, de bar,de dierentuin, misschien zelfs op een avontuurlijke vakantie als de verveling van een ernstig kaliber is. Zoals je ziet, keuze alom.
ga dan leuk schilderen, boetseren, potten bakken met een pottenbakkersschijf ( dat deed ik vaak toen ik klein wasquote:
Hij is oud en wijs genoeg.quote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef MisterO het volgende:
Hoe oud ben jij eig...
moet je altijd vermaakt worden (of zelf vermaken)?quote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |