ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
Was enthousiast maar na enkele recenties gelezen te hebben is het Must have er wel vanaf! Vissen hem wel een keer uit de budget bak!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
Was enthousiast maar na enkele recenties gelezen te hebben is het Must have er wel vanaf! Vissen hem wel een keer uit de budget bak!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:21 schreef koen_pijl het volgende:
Ja wtf hij had nog geen topic!
Echt AC for president!!!
Heeft er iemand trouwens alle 20 vlaggen al gevonden in Masyaf? Ik heb er nu 17, maar kan de overige 3 niet vinden. Is er ergens een geheime ruimte ofzo?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daar kan je weer kings vlaggen vindenquote:Op zondag 18 november 2007 12:31 schreef Platina het volgende:
Die Maysaf vlaggen zijn die ook buiten de poorten van de stad te vinden? Dus na de plek waar die paarden gestalt staan zeg maar?
Een achievementquote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef ChrisFO het volgende:
Wat krijg je eigenlijk als je al die vlaggen verzameld?
Dat is ook een deel van de funquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Tof spel! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de daadwerkelijke moorden stilletjes te doen. Het eindigt altijd in een groot gevecht met het doelwit, waarna ik snel weg ren met de halve stad achter me aan
Ja, het spel heet dan ook Assassin's Creed en niet Assassins Forza Motorsport Call of Duty Puzzle Quest Worms Creed.quote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef HansjeTeeuwen het volgende:
het is een heel vet spel, maar wordt die niet saai na een tijdje(alleen maar assasinations uitvoeren en die saaie afluister dingen enz.)
Je target locken met LT. Je verborgen zwaard selecteren en dan gewoon dichtbij staan en vermoordenquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Tof spel! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de daadwerkelijke moorden stilletjes te doen. Het eindigt altijd in een groot gevecht met het doelwit, waarna ik snel weg ren met de halve stad achter me aan
quote:Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, het spel heet dan ook Assassin's Creed en niet Assassins Forza Motorsport Call of Duty Puzzle Quest Worms Creed.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, het spel heet dan ook Assassin's Creed en niet Assassins Forza Motorsport Call of Duty Puzzle Quest Worms Creed.![]()
![]()
![]()
Had ik ook steedsquote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik begin er nu net aan, maar ik kom al niet door die eerste training heen met die kruiken.
Als ik een gentle push geef flikkert alles al door de lucht...iemand tips voor een wannabe moordenaar
Kolere .......bedanktquote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Had ik ook steeds
Je moet blijven lopen en b ingedrukt blijven houden.
Welke informers?quote:Op maandag 19 november 2007 14:59 schreef VoreG het volgende:
Die mensen redden vind ik saai, maar door de combo's die je leert wordt dat een stuk leuker. Ook geven die informers leuke opdrachten.
Die dikkegasten moet je hebben pikken met Oquote:Op maandag 19 november 2007 15:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
En hoe kan ik bij mensen pickpocken voor werpmessen?
Tempeliers hebben een rood kruis op hun borstquote:Op maandag 19 november 2007 17:42 schreef WooZ het volgende:
hoe kan je eigenlijk zien wie nou wel en niet een templer is? ze worden allemaal rood en de ene keer heb ik er wel een omgelegd en de andere keer niet
Ik moet nog 3 vlaggen, maar ik kan ze echt nergens vindenquote:Op maandag 19 november 2007 18:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Tempeliers hebben een rood kruis op hun borst
Heb net The Keaper of the Creed achievement![]()
Heb je die 2 al in de tuin gevonden ?quote:Op maandag 19 november 2007 18:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 vlaggen, maar ik kan ze echt nergens vinden
Geef eens tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Weet iemand wanneer de PCversie uitkomt? En wat de systeemeisen dan zijn
quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef koen_pijl het volgende:
Informatie over Assassin's Creed (PC)Releasedatum: 15 februari 2008
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
In Nederland vertegenwoordigd door:
Ubisoft Nederland
Eerste hit op google: assassins creed pc
Gewoon een view point inklimmen in 1 van de delen die al open is. Dan kan je de rest zien.quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4
heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
ik had t bij toeval al gevondenquote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon een view point inklimmen in 1 van de delen die al open is. Dan kan je de rest zien.
[ Bericht 16% gewijzigd door VoreG op 20-11-2007 23:14:32 ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:39 schreef Aquaatje het volgende:
Bah ik heb em nog steeds niet. Kut DHL heeft de levering verkloot. Gaan ze bij een ander huisnr aanbellen d'r voor (ik heb 142, die anderen dus een lettertje erachter). Maar als het goed is kan ik vanavond aan de slacht!
Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zettenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.
En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
Je kan gewoon rennen hoor als de indicator op geel staat. Geen enkel probleem. En dat gespring over daken heb ik nooit problemen mee, ik leg altijd alles in een straal van 1km plat als ik op die daken rondloop, overal achter sluipen en een stealth killquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.
En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
Je kan gewoon verder.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef s0ul1991 het volgende:
Moet je over nieuw beginnen als je hem uitgespeeld hebt of kan je weer verder met het flaggen zoeken ?
Ik dacht dat je gewoon kon rondlopen nadat je dekking had gezocht. Dan springt je icoon van blauw naar wit. Maar je moet dus aan de andere kant van de stad je ding doen want daar kennen ze je niet ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:51 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zetten
Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef swasfy het volgende:
Vaag, ik sluit zonet de game af door in Damascus Exit te doen en vervolgens in de kamer Exit game, en krijg opeens Absolute Symbiosis achievement.
Die kreeg ik dus echt letterlijk nadat ik op Exit drukte? Snap de beschrijving ook niet helemaal en wanneer ik hem kreeg schoot ook niet echt op met hem uitleggen
Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.
Ben nu helemaal opnieuw begonnen om alles volgens het 'boekje' te doen.
Dus bij de 1e assassination vanuit het noorden naderen, een stealth kill en daarna via de balken wegvluchten.
Is wel leuk, want die komt precies uit bij een hooikar, mooie sprong erin (zonder dat Eagle gedoe) etc.
Ook alle 33 vlaggen in het poor district en de Templars gevonden en omgebracht.
Uurtje of 2 a 3 mee bezig geweest.
Je kan in memory block 2 alleen nog maar naar Damascus hoor. Daarna kan je naar Jerusalem en Acre, daar ga ik vanmiddag maar eens alle vlaggetjes zoeken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.
Ride the horse and it will be yours, boy.
Je kan ook elke keer met Lucy praten en zij heeft ook haar pen verstopt in je kast die opeens open is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:
and one last thing.. als je na 3 missies uit de animus ga.. kan je in het heden achter de dokter lopen en zo iets uit zn zak halen wat lijkt op een pen..met een rood lampje erop, heeft iemand enig idee wat je hiermee kan?
volgens mij 3 assassination per stad. dus 9 in totaal!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel missies er zijn per stad? Ik heb gehoord dat er 3 per district zijn dus 9 per stad en dus 27 in totaal?
Gunstig juist. HEb ik nog de hoop dat ze er wat aan zullen verbeteren.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:51 schreef DarkManta het volgende:
Ik wacht op de PC-versie... Jammer dat de PC-versie niet gelijk uitkomt met de consoles
pickpocketen van bepaalde mannetjesquote:Op zondag 25 november 2007 16:50 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kom ik aan werpmessen?
Ik ken het gevoel... Shite bioshock/xboxquote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
verdomme liep ie vast tijdens saving content
mn savegame naar de klote!!
heul stuk opnieuw doen...
opzich niet zo heel erg maar die begin neuk tutorial is irritant
HOEREN XBOX!!
quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
HOEREN XBOX!!
Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef KaiN het volgende:Daarna kan je zeker niet meer nog free roaming om die achievements te halen?
behalve de conversations met Lucy, die moet je echt vanaf het begin goed doen,quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef swasfy het volgende:
[..]
Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.
hahaquote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
HOEREN XBOX!!
Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?quote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
BIj Guild geweest en andere gebieden zijn afgesloten. Er staat niks op de map van activiteiten om te doen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?
Makkelijk te herkennen aan de vogels die er omheen cirkelen...quote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet alle view points staan op de map he, je moet bij de randen van het huidig beschikbare gebied, zoeken naar hoge punten.
zegt me zo ff niks, screen?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Dat hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
Je hoeft niet voor te bereiden, maar als je luisterd naar de mensen die je moet afluisteren en naar mensen die je ondervraagt enzo dan kan je zelf de tips van die mensen horen. Het is aan jouw of je daar wat mee doet.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?
Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.
Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand toevallig ook wat het nut is van al die vlaggen te verzamelen in de steden tijdens het spel?
Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?
Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.
Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
Daar kwam ik toevallig gisteren achter jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
Nee, zat ik laatst ook over na te denkenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef snowlake het volgende:
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
Same here..quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4
heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
een hoog punt opzoeken aan de rand van een nog niet ontdenkt gebiedquote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef ClioSporT het volgende:
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization barquote:Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef zatoichi het volgende:
Uitgespeeld. Aangenaam verrast!
Maar die achievement van disciple of the creed (kill every target with a full DNA bar) is toch wel bugged. Althans ik dacht dat dat betekende dat je iedere target moest uitschakelen met full health, maar ik weet zeker dat dit niet altijd het geval is bij mij. Toch heb ik hem gekregen....
Ik vind dat je die game gewoon in je bezit moet hebben. Is het geld echt wel waard.quote:Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef Mindstate het volgende:
Heb hem toch maar niet gekocht, bijna m´n hele vriendenkring heeft em nu, willen em over een paar maanden misschien wel uitlenen in ruil voor een ander spel
quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef ach het volgende:
[..]
DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization bar
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Gupje het volgende:
Zit met me 4e mission bezig in Damascus even snel tussen de lunch. En nu sprak ik met die gast die heeft 4 opdrachtjes en jij moet er 2 van doen. 2 guards killen, ik deed dat maar werd betrapt kan ik hem nu nog een keer doen?
Ow dacht al zou wel kut zijn want deed het even snel zonder naar hem te luisteren dus werd betrapt. Maar het is echt een bruut spel.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,
dus als iets fouts gaat wordt het altijd opnieuw gestart.
Tja hangt er inderdaad vanaf hoe je het speelt; ik vond het altijd leuker om hele gevechten te spelen waarbij ik dodgen, counteren en combokill afwisselde, het liefts ook met alle verschillende wapens te gebruiken. Dat si echt fantastisch.quote:Op zondag 23 december 2007 21:21 schreef ach het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld. Als je eenmaal doorhebt dat je gewoon overal doorheen moet rennen en beuken ben je er zo doorheenVooral het einde was heel erg makkelijk, gewoon een rondje door de tuin rennen en iedereen doodgooien met je messen
De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...quote:Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?quote:Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...
Maar daarna heb je meer dan genoeg tijd om ze daar te vinden aangezien je eigenlijk altijd wel weer in Masyaf terugkomt.
Nee, dat hoeft niet. Je kunt later nog altijd terugkeren naar Masyaf.quote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:
[..]
je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?
trouwens ik graak daar geen wijs uit uit die Walkthrough xD
Nee, die vlaggen zijn puur extra... op de Xbox360 voor achievements, voor de PS3 waarschijnlijk later iets in Home.quote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:
[..]
die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit niequote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:
[..]
hoe kan je dat dan overslaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit nie
Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:05 schreef daikenas het volgende:
[..]
hoe kan je dat dan overslaan
k graak niet in een ander memoblock
ps: ik heb de ps3 versie
k zit nu inderdaad in memoryblock2quote:Op woensdag 26 december 2007 09:45 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.
Dat heb je dan allemaal al gedaan toch?
Waar zit je nou precies vast, want het spel wijst zich toch echt vanzelf.
In Memoryblock 2, moet je eerst drie investigations doen en dan kun je die poort uit om per paard naar the Kingdom te gaan.
Als het goed is staat er als je de Animus in gaat, gelijk onderaan:quote:Op woensdag 26 december 2007 13:37 schreef daikenas het volgende:
[..]
k zit nu inderdaad in memoryblock2
als je op die momoryblock klikt (niet in het spel maar als je in die maschine ligt) dan zie je een aantal staafjes die je kunt veranderen door op L1 en R1 te drukken moet je dan een van die memo's openen?
zoja heb ik een probleem als ik een probeer te openen gaat hij verder met die vragjes te paken xD
De vlaggen hebben geen invloed op de poort, hij is gewoon open.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:52 schreef daikenas het volgende:
ik denk niet dat je het snapt
ik nu in memoryblock2 en moet in masyaf 20 vlagjes zoeken
ik heb er nu 18 en de laatse 2 liggen in de kasteeltuin maar daar kan ik niet komen omdat die deur dicht is
je moet eerst de eerste ass. doen heb ik al gelezen maar die heb ik toch gedaan in momoryblock1 ? of telt dat niet meer en moet ik een ass. doen in memoryblock2 voor die poort opengaat?
sommigen zeggen dat ze die vlagjes pas op het einde van het spel hebben gepakt
dan vraag ik me af hoe je in een andere memory komt
bij alles wat ik probeer komt hij gewoon terug in masyaf terecht is de poort van de kasteeltuin gesloten en moet ik nog 2 vlagjes hebben
ik heb de PS3 versie geen idee of die verschilt van de Xbox versie
je moet wel je missies in masyaf doen eerst. Klik gewoon op back en kijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef daikenas het volgende:
Die poort om uit maysaf te komen is dicht net zoals de deur van de kasteeltuin -,-
geen idee hoe die open gaan
tis ook een trilogy, dus stay tunedquote:Op zondag 30 december 2007 20:01 schreef -Menn0- het volgende:
Heb em van de week uitgespeeld. Beetje raar einde...
ik hoop hetquote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
tis ook een trilogy, dus stay tuned
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegt in dit topic maar ik had het spel al maar nog geen tijd gehad, laatst begonnen eraan en heb die eerste stad beetje gehad, met paard naar damascus maar in het begin had ik van die messen die ik kan gooien en zon assassin blade en kom ik counterattacks doen maar kan ik niet meer, krijg je die terug verder in het spel?
Idd, constant in blocking mode werkt wel, maar later in de game gaat dat ongelooflijk vervelen en lang duren. omdat je guards dan 4x moet raken voor ze dood zijn. Zeker bij meer dan 10 vijanden gaat het lang duren. Dan is het makkelijk om wat combos uit te voeren, en aggressief aan te vallen. ook breken ze je blocks en raken ze je voor 2 of 3 blokjes. Nu heb je met 20 blocks wel wat verdediging, maar bij veel vijanden is wegrennen toch echt het devies.quote:Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef tequi3 het volgende:
Gister bij een vriend gezien. Super mooi spel om te zien op de PS3. Klimmen is ook leuk. Missies heb ik niks van meegekregen, maar free roam gaat het wel redelijk snel vervelen. Doordat je counterattacks kunt uitvoeren heb je die gasten zo dood en als je met een bewaker bezig bent staat de rest er maar een beetje bij te kijken.
Naja ik heb geen console, maar wel een leuk spel.
Als je even 2 posts naar boven leestquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja die komen weer terug
waarom zijn die vlaggen mensen? bij GTA kreeg je nog een vliegtuig en tank bij je huis als je alles had gevonden...
word ik hier ook beloont?
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan synchroniseer je beter... maar of het noodzakelijk is betwijfel ik.
ik sprong daar een beetje schuin zo zn balkon op boven op zn nekquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je even 2 posts naar boven leest![]()
Dan synchroniseer je beter... maar of het noodzakelijk is betwijfel ik.
Ik had trouwens ook wat grappig! ik moets die dikke sultan vermoorden (4e ass) en ik kwam achter hem uit in zijn kasteel op het balkon waar hij die speech houdt voor de gasten van het feest. Hek dicht maar ik zag 2 soldaten daar staan. Ik begin door de deur wat te meppe en ze meppen me terug waardoor ik een counterattack kon doen. De animatie van de counterattack bracht me door de gesloten deur!! oftewel een bug.![]()
Toen stond ik gewoon 1 op 1 met die dikke en kon hem zo aan het mes prikken.
Verrek..dat probeerde ik ook maar klom heel de tijd in die paal.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik sprong daar een beetje schuin zo zn balkon op boven op zn nek
erg vet maar ook weer niet voelt inderdaad niet echt af..quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verrek..dat probeerde ik ook maar klom heel de tijd in die paal..
Wat vind jij van dit spel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Of bijvoorbeeld meer assassinations naast het verhaal. Dus niet af en toe 2 of 3 ventjes die op map staan vermoorden. Maar dat je meer moet zoeken. Hoewel ze dan waarschijnlijk weer meer op die moorden die je voor het verhaal moet doen gaan lijken. Maar meer side quests had inderdaad leuk geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe laaiend enthousiast ik in het begin was over het spel, hoe snel dit alweer tempert naarmate ik verder kom. De presentatie is briljant (wat een draw distence), het free-roaming aspect werkt prima, maar het spel kampt inderdaad met het probleem: repetitief. En verschrikkelijk ook.
Ik had liever gezien dat ze meer echte side-quests aan het spel hadden toegevoegd. Want nou doe je niks anders dan civilians redden, gesprekken afluisteren en flags verzamelen. Zo jammer dat een serie met zoveel potentie niet het uiterste eruit heeft weten te halen.
Maar wat er nog overblijft is absoluut nog vermakelijk te noemen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:10 schreef MaxC het volgende:
Het is voor mij echt een show-spel. Altijd als ik vrienden op de vloer heb laat ik 't zien. Iedereen vind het zo'n geweldige prachtige game. Tjah en als ik zelf speel wordt het heel snel saai
Ik heb ze allemaal al daarquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Sickert het volgende:
Naar de rand van een nog niet ontdekt gebied lopen en daar in een hoge toren klimmen en syncen
Als je alle poors´hebt gedaan dan is er in elke stad 1 ander deel open.quote:
Er is geen kruisboogquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft overigens iemand al de kruisboog uit het intro filmpje weten te bemachtigen of de moord uit het demo/promo filmpje nagespeeld?
kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maand geleden of wat uitgespeeld, vond het de anti-climax van het jaar mede door het zwaar overgehypte free-roam systeem waar het leek alsof je tussen willekeurige nonnen kon lopen etc.
Heeft overigens iemand al de kruisboog uit het intro filmpje weten te bemachtigen of de moord uit het demo/promo filmpje nagespeeld?
Welke is dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
En de spong kill uit de demo heb ik ook van niemand gehoord dat die is gelukt.
Die sprong lukte mij niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke is dat?
Is dat die vent in de hoek met al die soldaten in een soort van kooi? Dat je een kasteel binnensluipt?
Die was niet zo moeilijk
Ik bedoelde het filmpje die waar een vrouw van alles uitlegt met vervolgens allemaal bullshit erin, zoals het wegrennen voor guards en ondertussen allemaal houten bouwwerken kapot maken, het sociale aspect van het spel wat zó dun is uitgewerkt, de kill an sich op het plein met de opgehangen mensen erbij, ik kan me die niet meer herinneren...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke is dat?
Is dat die vent in de hoek met al die soldaten in een soort van kooi? Dat je een kasteel binnensluipt?
Die was niet zo moeilijk
Bij deze, hij is mij zeker meer dan tien keer gelukt, maar om te vertellen hoe het nu precies moet... Je moet in ieder geval op een verhoging staan, je target gefocused hebben, en ik denk eerst er op af springen en in de lucht de knop om toe te slaan in drukken, maar het kan ook zijn dat je ze allebei moet doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
gewoon een kwestie van goed timen. en al van te voren locken op je slachtoffer!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik had er ook geen moeite mee..je moet wel locken inderdaad en dan op zijn kop springen en de rest gaat vanzelf. Ik heb ook een paar assissinations gedaan met een werpmes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van goed timen. en al van te voren locken op je slachtoffer!
klopt, de insteek en uitwerking van de game zijn super!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
Dit deel geeft mij juist vooral goede hoop voor de toekomst.
Het vele herhalen is vervelend maar de gameplay en het karakter van de game vind ik wel erg leuk. Als ze dit verder weten uit te bouwen kan er wat mij betreft een soort GTA serie uit voortkomen met zijn geheel eigen karakter. grote werelden waarin je heel veel kan doen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:55 schreef Reneuh het volgende:
zo, voor de jaarwisseling nog 1000/1000 gamerscore gehaald :p Leuk spel, maar het wordt vrij snel saai. Het valt imo te snel in herhaling.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maand geleden of wat uitgespeeld, vond het de anti-climax van het jaar mede door het zwaar overgehypte
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben trouwens voor de tweede keer bezig
Want ik wil alle vlaggen hebben.
Ik race er nu echt door heen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
en dat trok mij niet vanwege het feit dat je de beginlevels weer zonder al je skills moet doen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik race er nu echt door heen.
Gaat redelijk snel
Krijg je nog iets als je alles hebt? Vast niet.
Als je een beetje had terug gelezen had je kunnen zien dat er een nieuw stuk van de stad open is.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef jaronb het volgende:
Hallo,, Kan iemand mij helpen?? Ik heb Assassin''s Creed nu ongeveer 2 dagen! En ik zit in memory block 4 mijn vraag is: ik ben bij alle bureau's geweestWat moet ik nu doen?? Met vriendelijke groet.. ,Jaron!
Joran?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef jaronb het volgende:
Jaron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:06 schreef Twarres het volgende:
[..]
Joran?
OT:
Vet spel! Beetje kort alleen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef Merkie het volgende:
Tof spel, zeer mooi maar ook wel vrij eentonig. Vraagje over het eind:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinese tekens, chinese gebouwen komen toch behoorlijk Chinees over.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef Kasper79 het volgende:
Waarom lees ik hier toch steeds over AC2 in China??? In de hints komt vrijwel niets terug over China. Het gaat vooral om die gezonken stad voor de kust van Japan en de Maya, Aztec en Inca beschavingen in Midden Amerika en Peru....
Ben wel benieuwd hoe ze deel 2 gaan inkleden. Ik vond deel 1 verder helemaal fantastisch. Historisch klopt er heel veel in dat spel, daar is echt veel tijd aan besteed, van historische figuren tot de kleding van de verschillende ridderordes (Templars, Hospitaller en Teutonic).
Ik wil deel 1 eigenlijk nog wel een keer spelen en dan alles "by the book" doen, dus echte stealth assissinations ipv elke keer weer in een groot gevecht terecht komen
OK..... maar er komen ook Arabische en Hebreeuwse tekens voor. Net als bijbelse teksten, verwijzingen naar een gezonken Japanse stad, het Philadelphia project, etc etcquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Chinese tekens, chinese gebouwen komen toch behoorlijk Chinees over.
Die had ik ook gelezen, daarom denk ik juist aan china.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
OK..... maar er komen ook Arabische en Hebreeuwse tekens voor. Net als bijbelse teksten, verwijzingen naar een gezonken Japanse stad, het Philadelphia project, etc etc
Lees dit eens: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552
Gaat een totaal andere richting op mijns inziens.
OKquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die had ik ook gelezen, daarom denk ik juist aan china.
Ik hoop de verleden tijd, het zou vervelend zijn als het doorging met de huidige hoofdpersoon (weet z'n naam niet meer..), want dat zou geweren etc. betekenen. Samurai's lijken me erg tofquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
OK![]()
Ik ben trouwens benieuwd of AC2 meer in de tegenwoordige of verleden tijd zal spelen
Hehe, en ninja's misschien. Ik denk dat hij meerdere plekken over de wereld gaat afreizen. Ben heel benieuwd..... er is nog geen datum bekend behalve "ergens in 2009" neem ik aan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop de verleden tijd, het zou vervelend zijn als het doorging met de huidige hoofdpersoon (weet z'n naam niet meer..), want dat zou geweren etc. betekenen. Samurai's lijken me erg tof.
je moet 25 van die vrouwtjes naar de grond duwen, en niet die mannetjes die jouw slaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef iuvenis het volgende:
Wil iemand mij helpen met de achievement enemy of the poor, ik heb meer dan twintig van die bedelaars op de grond gegooid en ik heb nog steeds niet de achievement, wat doe ik fout?
Kan iemand misschien een beschrijving geven, weet ik hoe ze eruit zien!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je moet 25 van die vrouwtjes naar de grond duwen, en niet die mannetjes die jouw slaan.
je loopt door de stad, en in 1x komt er een vrouwtje naar je toe rennen en vraagt om geld of zegt:quote:Op zondag 24 februari 2008 13:13 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Kan iemand misschien een beschrijving geven, weet ik hoe ze eruit zien!
met de werpmessen moet ik ook moeite doen om het te halen...quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef abruzzese het volgende:
Met nog 2 moorden te gaan van de 9 zit ik nu echt vast in Damascus .
De voorbereidingen vind ik wel van belang en als ik bij de oprdacht kom die gerkruist staat aangegeven op de map waar je 5 minuten de tijd hebt om 5 moorden te plegen kom ik gewoonweg niet verder en word ik steeds ondekt en kan ik weer van voor af aan beginnen .
Ik weet wel dat je met werpmessen te werk moet gaan op de daken maar die die personen wat je moet vermoorden zijn wel heel erg moeilijk berijkbaar .
Ook met eagle vision ( geel van kleur zijn die personen ) lukt het mij 3 uit te schakelen .
Weet iemand een tip voor mij dan hoor ik dat graag .
Volgens mij moet je naar het Middle District en daar in een hoge toren klimmen (eentje die dus niet op je map staat).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:39 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kom niet verder. Ik zit in Jerusalem, en ik ben net voorbij dat stuk waar je die 10 ventjes moet doden. Heb de hele tijd door de stad gelopen, op zoek naar objectives. Ben alleen een paar van die torens tegengekomen waar je in moet klimmen maar ik kreeg er geen objectives bij. Ik heb ondertussen wel een paar burgers gered, en dan stond er 'saving'. Maar toen ik het spel opnieuw opstarte begon ik weer bij het Assassin's Bureau.Ik hoop niet dat ik alles opnieuw moet halen.
Het schijnt dat de 360 versie iets soepeler loopt maar de PS3 heeft geloof ik daar wel weer een patch voor gehad!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien ik zowel een PS3 als een 360 heb, welke versie verdient de voorkeur?
Thanks. Ik vind stilte en betrouwbaarheid belangrijker dan achievements.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Het schijnt dat de 360 versie iets soepeler loopt maar de PS3 heeft geloof ik daar wel weer een patch voor gehad!
Als je graag Achievements wil dan moet je de 360 versie kiezen verder maakt het vrijwel niets uit!
Waarom betrouwbaarheid? Net of de PS3 niet stuk gaat met die Blu ray laser.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind stilte en betrouwbaarheid belangrijker dan achievements.
Mijn PS3 is vergeleken met mijn 360 muisstil, en na Lost Odyssey heb ik voorlopig mijn buik vol van disk read errors.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:32 schreef Wouter2006 het volgende:
Waarom betrouwbaarheid? Net of de PS3 niet stuk gaat met die Blu ray laser.
oow even in de "winkel" kijken, hij moet natuurlijk wel verder gaan dan Jeruzalemquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Dikke trap omhoog, waaaaaaaaant:
De PC-versie van het spel is vandaag officieel uit! En tevens ook onofficieel, maar dat is een ander verhaal.
Hoe zit dat precies met die disk read errors? Ligt dat aan specifieke spellen? Ik heb het nog nooit gehad namelijk......quote:Op woensdag 9 april 2008 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn PS3 is vergeleken met mijn 360 muisstil, en na Lost Odyssey heb ik voorlopig mijn buik vol van disk read errors.
Bij sommige spellen heb ik het wel, bij anderen niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef Kasper79 het volgende:
Hoe zit dat precies met die disk read errors? Ligt dat aan specifieke spellen? Ik heb het nog nooit gehad namelijk......
Ja, qua veel laden zit je met LO wel 'goed'. Ik wil dat spel nog wel gaan kopen, maar hoor wel erg vaak over disk read errors bij dat spel...... aan de andere kant: Mass Effect was ook continu laden en dat ging ook goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bij sommige spellen heb ik het wel, bij anderen niet.
Ik heb een idee dat het een combi is. Slechte hardware gecombineerd met games waarbij veel geladen moet worden.
Achter iemand aan lopenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:43 schreef Helgi het volgende:
Ok grote schop. Ik vind dit echt een vet spel. Alleen ik zat net vast ben heel lang bezig geweest om uit te vogelen wat ik moest doen maar nu ben ik verder gekomen. Maar nu moet ik 'pickpocketen' alleen ik snap het niet. Weet iemand hoe dat moet (op de PS3)?![]()
alvast bedankt.
Uhmm op welk knopje moet ik drukken??quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Achter iemand aan lopen
Wachten tot hij niet naar achteren kijktr en op het knopje drukken.
Er zit een regelmaat in zijn gedrag. Het moet dus al lopend en niet als hij stil staat en om zich heen kijkt.
huh dus je kan sluipen wist ik niet haha ik de hele tijd van die grote gevechten met heel veel ventjes.quote:Op zondag 18 november 2007 22:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je target locken met LT. Je verborgen zwaard selecteren en dan gewoon dichtbij staan en vermoorden.
Werkt erg goed als je templars kan besluipen
Volgens mij is het hele idee van een spel dat je dat zelf een beetje uitprobeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:15 schreef Helgi het volgende:
Ok misschien stomme vraag maar hoe besluip je die ventjes dan?Zegmaar wanneer moet je je wapen trekken?
Ok maar ik heb hier gelezen dat je kan besluipen je kan toch wel alleen zeggen welk knopje je moet indrukken?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij is het hele idee van een spel dat je dat zelf een beetje uitprobeerd.![]()
Of zullen we gelijk het hele verhaal plus cheats geven?
Ok ik ga het nu proberen ik zit nu bij een missie waarbij je Stealth Assassination moet doen ofzo maar het lukt niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Gewoon blend mode.. weet zo niet meer welk knopje maar je hebt vast een boekje.
Oh nee hehe.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef jpjedi het volgende:
Heb je al geprobeerd de info zelf te vinden?
Dit is mijn eerste poging met google:
http://www.google.co.in/search?q=assassins+creed+manual&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a
Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef VoreG het volgende:
Je moet niks met je zwaard doen,
Gewoon achter die gozer aanlopen en dan op, indien de volgorde van knoppen op de PS3 en 360 gelijk is, op de meest rechterknop drukken. Wat die knop allemaal doet naast 'grab' weet ik niet, want het is al weer een tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld.
Je hebt toch een boekje in het Nederlands?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:29 schreef Helgi het volgende:
Hoi ik ben er weer ik snap er nog steeds geen bal van.![]()
[..]
Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.
Kan iemand die de PS3 versie heeft gewoon effe zeggen welke knoppen je moet indrukken?
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:
Ok nog 1 vraag wat is de 'Hidden Blade'?
Aanvallen in hi-profile met vierkantje terwijl je het die verborgen messen hebt op je pols. Blokpijltje naar boven om ze te selecteren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:
Ok nog 1 vraag wat is de 'Hidden Blade'?
edit ok sorry staat in het boekje haha![]()
Inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?
thanks het is geluktquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt toch een boekje in het Nederlands?pagina 6-7-8-9 staat alles letterlijk in.
low-profile met R1 en dan x ingedrukt houden voor blend mode.
Bij de extra opdrachten als zakkenrollen moet je gewoon slachtoffer volgen met L2 en dan locken met L1 waarna je je aktie kan doen.
Tutorial is dat in het begin van het spel ja toch?? ben ik allemaal weer vergeten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?
Ok thanks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html
Daar staat een walkthrough.
De 7 verschillende memory blocks staan daar beschreven.
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:53 schreef Happel het volgende:
Ben zaterdag begonnen met het spelen van dit spel. Vanavond denk ik de laatste twee missies doen. De werpmessen zijn echt het beste wapen. Verveelt voor geen moment dit spel. In gevechten ontdek ik nog steeds nieuwe combinaties. Eigenlijk zijn ze veel te simpel die gevechten, toch blijft het leuk.
In het intro van dit spel zie je Altair ook gebruik maken van een kruisboog. Komt dat ook nog terug in het spel? Lijkt me ook wel uber namelijk?
meningen zijn verdeeld wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef PrinceLu het volgende:
Daar was ik nogal pissig over, dat die kruisboog er niet in zit. Hoop beloftes, dit spel, maar op de eye-candy na is er geen één nageleefd.
Geloof ik. Toen ik begon aan dit spel vond ik het geweldig, en liet het me niet los, maar op een gegeven moment kwamen die repeterende klusjes me m'n strot uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
meningen zijn verdeeld wat dat betreft
Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Happel het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling nadat ik iedereen verslagen heb? Krijg een wereldbol te zien, kom terug in het lab er wordt wat geouwehoert en daarna niks meer?
Het heeft nogal even geduurd bij mij voordat ik dat doorhadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.
Maanden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Helgi het volgende:
Vraagje.. hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen?Ik ben echt al tientallen uren bezig maanden al. En wat heb je eraan als je die save citizens haalt?
2 volle dagen en je bent klaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Helgi het volgende:
Vraagje.. hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen?Ik ben echt al tientallen uren bezig maanden al. En wat heb je eraan als je die save citizens haalt?
ze worden wel minder, maar tijdens het gevecht kun je het beste zo veel mogelijk uithalen naar je target. dan gaat die assassination het makkelijkstquote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef Helgi het volgende:
Hoi ik heb een vraagje..als je een assassin moet plegen dan komen al die ventjes he maar komt er ook een einde aan die ventjes?? Lijkt wel alsof ze blijven komen en daardoor kan ik moeilijk bij de assassin target komen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:18 schreef Helgi het volgende:
Ok ik moet nog 1 moord en dan ben ik klaar.Zo ik ben toch lang bezig geweest met dat ene ventje die
Om die kerel op het schip kan je gewoon over de wal komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wel wat andere dingen doen over de palen heen maar dat juist niet.
Ohhh wist ik niet ik ben gewoon over de palen heengelopen en toen achterop de boot gesprongen en toen dat ventje van achter gepakt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Om die kerel op het schip kan je gewoon over de wal komen.
Je moet wel wat andere dingen doen over de palen heen maar dat juist niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |