abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54778429
Tis alleen soms een beetje onduidelijk waar en wat je precies moet doen.. alhoewel het natuurlijk ook weer nixz is als alles op een presenteerblaadje getoont word..Al met al lache spel voor veel vermakelijke uurtjes.

Vind trouwens (als high-end PC gamer) de framerate erg tegenvallen van de PS3.. en de Xbox360 blijkt nog erger te zijn dan de ps3...

[ Bericht 32% gewijzigd door Bdijk op 22-11-2007 12:39:53 ]
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_54785146
Heb nu 19 vlaggen Masyaf is dat even irri
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_54792069
Vaag, ik sluit zonet de game af door in Damascus Exit te doen en vervolgens in de kamer Exit game, en krijg opeens Absolute Symbiosis achievement.
Die kreeg ik dus echt letterlijk nadat ik op Exit drukte? Snap de beschrijving ook niet helemaal en wanneer ik hem kreeg schoot ook niet echt op met hem uitleggen
  donderdag 22 november 2007 @ 23:43:44 #74
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54792140
Saai spel, inmiddels al weer in de verkoop gedaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 22 november 2007 @ 23:51:01 #75
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_54792297
Ik wacht op de PC-versie... Jammer dat de PC-versie niet gelijk uitkomt met de consoles
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_54792599
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef swasfy het volgende:
Vaag, ik sluit zonet de game af door in Damascus Exit te doen en vervolgens in de kamer Exit game, en krijg opeens Absolute Symbiosis achievement.
Die kreeg ik dus echt letterlijk nadat ik op Exit drukte? Snap de beschrijving ook niet helemaal en wanneer ik hem kreeg schoot ook niet echt op met hem uitleggen
Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.

Ben nu helemaal opnieuw begonnen om alles volgens het 'boekje' te doen.
Dus bij de 1e assassination vanuit het noorden naderen, een stealth kill en daarna via de balken wegvluchten.
Is wel leuk, want die komt precies uit bij een hooikar, mooie sprong erin (zonder dat Eagle gedoe) etc.

Ook alle 33 vlaggen in het poor district en de Templars gevonden en omgebracht.
Uurtje of 2 a 3 mee bezig geweest .
pi_54798353
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 00:08 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.

Ben nu helemaal opnieuw begonnen om alles volgens het 'boekje' te doen.
Dus bij de 1e assassination vanuit het noorden naderen, een stealth kill en daarna via de balken wegvluchten.
Is wel leuk, want die komt precies uit bij een hooikar, mooie sprong erin (zonder dat Eagle gedoe) etc.

Ook alle 33 vlaggen in het poor district en de Templars gevonden en omgebracht.
Uurtje of 2 a 3 mee bezig geweest .
Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.

Ride the horse and it will be yours, boy.
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:05:39 #78
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_54798933
Gister in Acre die William dude omgelegd ! hele vette missie is dat, heel leuk is ook dat je zo guard ipv aan je hidden blade reigt hem gewoon over de muur heen kunt duwen.

Weet iemand trouwens hoeveel missies er zijn per stad? Ik heb gehoord dat er 3 per district zijn dus 9 per stad en dus 27 in totaal?

and one last thing.. als je na 3 missies uit de animus ga.. kan je in het heden achter de dokter lopen en zo iets uit zn zak halen wat lijkt op een pen..met een rood lampje erop, heeft iemand enig idee wat je hiermee kan?

[ Bericht 26% gewijzigd door solidslayer op 23-11-2007 12:15:11 ]
PSN-ID: SoliD_S
pi_54800642
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.

Ride the horse and it will be yours, boy.
Je kan in memory block 2 alleen nog maar naar Damascus hoor. Daarna kan je naar Jerusalem en Acre, daar ga ik vanmiddag maar eens alle vlaggetjes zoeken.
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:
and one last thing.. als je na 3 missies uit de animus ga.. kan je in het heden achter de dokter lopen en zo iets uit zn zak halen wat lijkt op een pen..met een rood lampje erop, heeft iemand enig idee wat je hiermee kan?
Je kan ook elke keer met Lucy praten en zij heeft ook haar pen verstopt in je kast die opeens open is.
Daardoor kan je weer uit je cel komen en de computers bekijken die er staan. Beetje voor het verhaal, maar verder niks belangrijks.
pi_54821391
ik heb hem nu ook gekocht, alleen is me xbox onderweg voor "reparatie".

ik heb hem al wel bij een kameraad gespeeld, en het spel is ubervet

kan niet wachten totdat ik een nieuwe xbox krijg!
pi_54821419
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:

Weet iemand trouwens hoeveel missies er zijn per stad? Ik heb gehoord dat er 3 per district zijn dus 9 per stad en dus 27 in totaal?
volgens mij 3 assassination per stad. dus 9 in totaal!
  zondag 25 november 2007 @ 12:38:37 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54822007
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:51 schreef DarkManta het volgende:
Ik wacht op de PC-versie... Jammer dat de PC-versie niet gelijk uitkomt met de consoles
Gunstig juist. HEb ik nog de hoop dat ze er wat aan zullen verbeteren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54825354
zit nu in Mem block 4. Ga naar het bureau in de stad krijg iets te horen. Klim vervolgens alle view points in, maar nergens een pickpocket of afluister ding te bekennen wat doe ik verkeerd?
  FOK!fotograaf zondag 25 november 2007 @ 16:10:46 #84
159915 -Menn0-
MNO
pi_54826464
Er zijn niet altijd opdrachten die te voorschijn komen. Soms moet je klimmen en dan op naar de volgende viewpoint.
,,/
pi_54827658
Hoe kom ik aan werpmessen?
Xbox Live: koenpijl
pi_54828975
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:50 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kom ik aan werpmessen?
pickpocketen van bepaalde mannetjes
  zondag 25 november 2007 @ 21:53:04 #87
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_54835725
IK heb mn uitgespeeld hoe briljant heb er geweldig van genoten
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_54857728
TERING SPELL!!

verdomme liep ie vast tijdens saving content
mn savegame naar de klote!!

heul stuk opnieuw doen...
opzich niet zo heel erg maar die begin neuk tutorial is irritant
HOEREN XBOX!!
Narf!
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:53:38 #89
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54861708
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!

HOEREN XBOX!!
Ik ken het gevoel... Shite bioshock/xbox
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 27 november 2007 @ 02:01:42 #90
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54862450
quote:
TERING SPELL!!

HOEREN XBOX!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:57:26 #91
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_54864888
Ik vind het echt een tof spel! Heb nu 4 assassinations gedaan.
Wat ik wel raar vind is dat die guards net zo lenig en handig op daken zijn. Je moet flink door rennen en dan zo'n hokje of hooi in. Als top assassin zou ik denken dat je zo'n gast toch wel binnen een korte tijd eruit ren als je over daken springt.
Wat ik ook kut vind is als je in de Kingdom rijdt op je paard dat je niet een beetje door kan rijden als er guards staan. Aangezien ik geen zin heb om steeds op die langzame pas erlangs te gaan rij ik gewoon door en dan kunnen ze ook ineens erg hard rennen, vergeleken met dat paard scheelt het niet veel hoe hard ze gaan. En ze houden het zo onmogelijk lang vol terwijl je al uit zicht bent. Maargoed op zijn snelst ben je meestal voorbij voordat ze echt achter je aan gaan.
Het vechten vind ik easy, je kan gemakkelijk 10 man aan. Gewoon 1 voor 1 counteren en zorgen dat niemand in je rug staat.

Ondanks deze min punten vind ik het echt geweldig. Lekker rondrennen door die stad en guards afmaken. Hatred tegen die templars uiteraard. Beggars gooi ik meestal aan de kant, en die aggressieve mannetjes sla ik op hun bek. Meestal zeggen de guards dat je dat niet nog een keer moet flikken maar soms moet je die guards dan dood maken omdat ze willen knokken.

Ik had zelf nog wel willen zien dat je kon bukken en sluipen meer. En misschien meer gebruik maken van donkere hoeken ala thief.

Die vlaggetjes ben ik ook maar aan het verzamelen maar ik doe toch eerst de missies. Daarna kan je zeker niet meer nog free roaming om die achievements te halen?
pi_54874558
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef KaiN het volgende:Daarna kan je zeker niet meer nog free roaming om die achievements te halen?
Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.
pi_54878483
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef swasfy het volgende:

[..]

Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.
behalve de conversations met Lucy, die moet je echt vanaf het begin goed doen,
anders moet je het hele spel opnieuw doen.
pi_54879063
quote:
TERING SPELL!!

HOEREN XBOX!!
haha
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_54955474
Er wordt Turks gesproken in het spel. En ik kan het verstaan.

Topspel.
pi_54959815
Ik post ff een reminder dat ik die morgen moet halen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54995517
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
pi_54995680
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?
pi_54995749
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?
BIj Guild geweest en andere gebieden zijn afgesloten. Er staat niks op de map van activiteiten om te doen.
pi_54997961
Niet alle view points staan op de map he, je moet bij de randen van het huidig beschikbare gebied, zoeken naar hoge punten.
pi_55009159
MIjn save game is ook verneukt.. Gewoon normaal uitgezet terwijl ie niet aan het saven was..

Heel kut om overnieuw te beginnen, vooral omdat je niks kan overslaan..
pi_55115171
Leuke game, zonde dat je veel dingen in herhaling moet doen, sommige zijn wel leuk, andere dan weer neit. Al met al, een topaankoop op zeker.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:14:02 #103
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_55115963
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet alle view points staan op de map he, je moet bij de randen van het huidig beschikbare gebied, zoeken naar hoge punten.
Makkelijk te herkennen aan de vogels die er omheen cirkelen...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_55206927
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_55209629
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
zegt me zo ff niks, screen?
pi_55209670
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Dat hoort er allemaal bij.

Als je dat tijdens een tussenfilmpje krijgt, kun je op een willekeurige knop drukken en verandert het camerastandpunt.

Ook als er gevaar dreigt. Bijvoorbeeld de guards die je opeens in de gaten hebben. Dan komt er ook een " glitch " in beeld. Heeft allemaal te maken met dat apparaat waarmee je in de huidige tijd gelinkt bent i.v.m. memory en andere onzin.

Daarom moet je ook op torens klimmen om je memory uit te breiden anders kun je soms ook niet verder.
pi_55209748
ASSASSINS CREED IS HET COOLSTE SPEL OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_55211023
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
pi_55211337
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?

Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.

Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:01:26 #110
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55213384
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?

Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.

Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
Je hoeft niet voor te bereiden, maar als je luisterd naar de mensen die je moet afluisteren en naar mensen die je ondervraagt enzo dan kan je zelf de tips van die mensen horen. Het is aan jouw of je daar wat mee doet.
  donderdag 13 december 2007 @ 07:50:37 #111
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55236200
Ik zie deze toch op het intro filmpje als ik het goed heb?

Maar ik heb hem in het spel zelf niet gekregen.

Tenminste, ik denk dat ik het uitgespeeld heb (
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand toevallig ook wat het nut is van al die vlaggen te verzamelen in de steden tijdens het spel?
  donderdag 13 december 2007 @ 09:01:09 #112
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55236897
Die vlaggen zijn voor achievements.
pi_55237135
gister alle vlaggen in Jerusalem opgehaald, nu alleen de kingdom nog
pi_55237854
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
pi_55238755
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
Daar kwam ik toevallig gisteren achter ja

Omdat de verhaallijn al zo groot is, en het spel zo veel informatie geeft, had ik te weinig geduld en zin om mij daar ook nog eens in te gaan verdiepen.

Ik ben meer het type van actie en niet van het geouwehoer en verhaallijnen. Toch blijft dit een masterlijk spel.
pi_55239492
Heb net een nieuwe TV met HD. Ben zo weggeblazen.
Zo vet.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:29:56 #117
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55241609
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
pi_55243177
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef snowlake het volgende:
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
Nee, zat ik laatst ook over na te denken .
pi_55243381
De kruisboog zit niet in het spel.

Maar ik kan dus ten alle tijden de missies over doen door ze te selecteren? Krijg ik dan ook punten als ik het op een " stille " manier doe? Ik loop nu namelijk op het doelwit af en slacht hem af met mijn zwaard. Niks met tactiek of voorbereiding te maken.
pi_55244881
Uitgespeeld. Geweldig spel!
pi_55244971
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 13 december 2007 @ 14:44:42 #122
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55245097
Ok dan nu Assassin's Creed II alstublieft "_
pi_55252418
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4

heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
Same here..

Waar ben je uiteindelijk geweest
pi_55257825
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef ClioSporT het volgende:
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
een hoog punt opzoeken aan de rand van een nog niet ontdenkt gebied

dan krijg je weer info punten en dan zal je bureau leader ook weer wat voor je te doen hebben
Narf!
pi_55262040
damn, nog 1 templar voor de 1000GS, wordt ff zoeken
pi_55277239
Het is zeker een vette game, maar je moet het niet te lang achter elkaar spelen. Ik begon het vervelend te vinden na een tijdje.
pi_55278812
uitgespeeld. Klein beetje teleurgesteld.
pi_55329360
Uitgespeeld. Aangenaam verrast!

Maar die achievement van disciple of the creed (kill every target with a full DNA bar) is toch wel bugged. Althans ik dacht dat dat betekende dat je iedere target moest uitschakelen met full health, maar ik weet zeker dat dit niet altijd het geval is bij mij. Toch heb ik hem gekregen....
pi_55329936
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef zatoichi het volgende:
Uitgespeeld. Aangenaam verrast!

Maar die achievement van disciple of the creed (kill every target with a full DNA bar) is toch wel bugged. Althans ik dacht dat dat betekende dat je iedere target moest uitschakelen met full health, maar ik weet zeker dat dit niet altijd het geval is bij mij. Toch heb ik hem gekregen....
DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization bar
pi_55347505
http://www.youtube.com/watch?v=e3EMHHiRHyU&feature=related

Hehe, zit ook nog een kleine verwijzing naar Assassin's Creed in.
Rond 4.00:
pi_55347690
Heb hem toch maar niet gekocht, bijna m´n hele vriendenkring heeft em nu, willen em over een paar maanden misschien wel uitlenen in ruil voor een ander spel
pi_55353425
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef Mindstate het volgende:
Heb hem toch maar niet gekocht, bijna m´n hele vriendenkring heeft em nu, willen em over een paar maanden misschien wel uitlenen in ruil voor een ander spel
Ik vind dat je die game gewoon in je bezit moet hebben. Is het geld echt wel waard.
pi_55353657
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef ach het volgende:

[..]

DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization bar
Je hebt helemaal gelijk! Dan klopt het inderdaad, heb eerst alle submissies gedaan en dan pas de main target!
pi_55361126
Ow, als iemand moeite heeft met het vinden van vlaggen:
Check deze site:
http://acmaps.zxq.net/
  woensdag 19 december 2007 @ 14:03:46 #135
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_55387218
Zit met me 4e mission bezig in Damascus even snel tussen de lunch. En nu sprak ik met die gast die heeft 4 opdrachtjes en jij moet er 2 van doen. 2 guards killen, ik deed dat maar werd betrapt kan ik hem nu nog een keer doen?
Blub
pi_55389559
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Gupje het volgende:
Zit met me 4e mission bezig in Damascus even snel tussen de lunch. En nu sprak ik met die gast die heeft 4 opdrachtjes en jij moet er 2 van doen. 2 guards killen, ik deed dat maar werd betrapt kan ik hem nu nog een keer doen?
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,
dus als iets fouts gaat wordt het altijd opnieuw gestart.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:52:20 #137
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_55389819
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,
dus als iets fouts gaat wordt het altijd opnieuw gestart.
Ow dacht al zou wel kut zijn want deed het even snel zonder naar hem te luisteren dus werd betrapt. Maar het is echt een bruut spel.

FreeRunnen FTW
Blub
pi_55495929
Heb hem ook gekocht, ziet er allemaal heel tof uit. Vind alleen dat toekomst en dna gedoe dood en doodzone.

Vind het verhaal hierdoor een stuk minder en heb minder gevoel dat ik ook echt in die tijd zit. Waarvoor is dit nodig?

Voor de rest wel super
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55500304
Ik heb hem gister uitgespeeld. Als je eenmaal doorhebt dat je gewoon overal doorheen moet rennen en beuken ben je er zo doorheen Vooral het einde was heel erg makkelijk, gewoon een rondje door de tuin rennen en iedereen doodgooien met je messen

overall was het een behoorlijk schijtspel
pi_55509313
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:21 schreef ach het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld. Als je eenmaal doorhebt dat je gewoon overal doorheen moet rennen en beuken ben je er zo doorheen Vooral het einde was heel erg makkelijk, gewoon een rondje door de tuin rennen en iedereen doodgooien met je messen
Tja hangt er inderdaad vanaf hoe je het speelt; ik vond het altijd leuker om hele gevechten te spelen waarbij ik dodgen, counteren en combokill afwisselde, het liefts ook met alle verschillende wapens te gebruiken. Dat si echt fantastisch.

Door een spel heen rennen en beuken kan met vrijwel ieder spel, en maakt het naar mijn idee nooit leuk....

Het einde was inderdaad redelijk eenvoudig, maar een eindbaas met 9999 hitpoints en weet ik wat voor een vage krachten maakt een spel nog niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')