Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef swasfy het volgende:
Vaag, ik sluit zonet de game af door in Damascus Exit te doen en vervolgens in de kamer Exit game, en krijg opeens Absolute Symbiosis achievement.
Die kreeg ik dus echt letterlijk nadat ik op Exit drukte? Snap de beschrijving ook niet helemaal en wanneer ik hem kreeg schoot ook niet echt op met hem uitleggen
Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.
Ben nu helemaal opnieuw begonnen om alles volgens het 'boekje' te doen.
Dus bij de 1e assassination vanuit het noorden naderen, een stealth kill en daarna via de balken wegvluchten.
Is wel leuk, want die komt precies uit bij een hooikar, mooie sprong erin (zonder dat Eagle gedoe) etc.
Ook alle 33 vlaggen in het poor district en de Templars gevonden en omgebracht.
Uurtje of 2 a 3 mee bezig geweest.
Je kan in memory block 2 alleen nog maar naar Damascus hoor. Daarna kan je naar Jerusalem en Acre, daar ga ik vanmiddag maar eens alle vlaggetjes zoeken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.
Ride the horse and it will be yours, boy.
Je kan ook elke keer met Lucy praten en zij heeft ook haar pen verstopt in je kast die opeens open is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:
and one last thing.. als je na 3 missies uit de animus ga.. kan je in het heden achter de dokter lopen en zo iets uit zn zak halen wat lijkt op een pen..met een rood lampje erop, heeft iemand enig idee wat je hiermee kan?
volgens mij 3 assassination per stad. dus 9 in totaal!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel missies er zijn per stad? Ik heb gehoord dat er 3 per district zijn dus 9 per stad en dus 27 in totaal?
Gunstig juist. HEb ik nog de hoop dat ze er wat aan zullen verbeteren.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:51 schreef DarkManta het volgende:
Ik wacht op de PC-versie... Jammer dat de PC-versie niet gelijk uitkomt met de consoles
pickpocketen van bepaalde mannetjesquote:Op zondag 25 november 2007 16:50 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kom ik aan werpmessen?
Ik ken het gevoel... Shite bioshock/xboxquote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
verdomme liep ie vast tijdens saving content
mn savegame naar de klote!!
heul stuk opnieuw doen...
opzich niet zo heel erg maar die begin neuk tutorial is irritant
HOEREN XBOX!!
quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
HOEREN XBOX!!
Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef KaiN het volgende:Daarna kan je zeker niet meer nog free roaming om die achievements te halen?
behalve de conversations met Lucy, die moet je echt vanaf het begin goed doen,quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef swasfy het volgende:
[..]
Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.
hahaquote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
HOEREN XBOX!!
Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?quote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
BIj Guild geweest en andere gebieden zijn afgesloten. Er staat niks op de map van activiteiten om te doen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?
Makkelijk te herkennen aan de vogels die er omheen cirkelen...quote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet alle view points staan op de map he, je moet bij de randen van het huidig beschikbare gebied, zoeken naar hoge punten.
zegt me zo ff niks, screen?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Dat hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
Je hoeft niet voor te bereiden, maar als je luisterd naar de mensen die je moet afluisteren en naar mensen die je ondervraagt enzo dan kan je zelf de tips van die mensen horen. Het is aan jouw of je daar wat mee doet.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?
Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.
Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand toevallig ook wat het nut is van al die vlaggen te verzamelen in de steden tijdens het spel?
Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?
Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.
Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
Daar kwam ik toevallig gisteren achter jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
Nee, zat ik laatst ook over na te denkenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef snowlake het volgende:
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
Same here..quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4
heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
een hoog punt opzoeken aan de rand van een nog niet ontdenkt gebiedquote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef ClioSporT het volgende:
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization barquote:Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef zatoichi het volgende:
Uitgespeeld. Aangenaam verrast!
Maar die achievement van disciple of the creed (kill every target with a full DNA bar) is toch wel bugged. Althans ik dacht dat dat betekende dat je iedere target moest uitschakelen met full health, maar ik weet zeker dat dit niet altijd het geval is bij mij. Toch heb ik hem gekregen....
Ik vind dat je die game gewoon in je bezit moet hebben. Is het geld echt wel waard.quote:Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef Mindstate het volgende:
Heb hem toch maar niet gekocht, bijna m´n hele vriendenkring heeft em nu, willen em over een paar maanden misschien wel uitlenen in ruil voor een ander spel
quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef ach het volgende:
[..]
DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization bar
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Gupje het volgende:
Zit met me 4e mission bezig in Damascus even snel tussen de lunch. En nu sprak ik met die gast die heeft 4 opdrachtjes en jij moet er 2 van doen. 2 guards killen, ik deed dat maar werd betrapt kan ik hem nu nog een keer doen?
Ow dacht al zou wel kut zijn want deed het even snel zonder naar hem te luisteren dus werd betrapt. Maar het is echt een bruut spel.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,
dus als iets fouts gaat wordt het altijd opnieuw gestart.
Tja hangt er inderdaad vanaf hoe je het speelt; ik vond het altijd leuker om hele gevechten te spelen waarbij ik dodgen, counteren en combokill afwisselde, het liefts ook met alle verschillende wapens te gebruiken. Dat si echt fantastisch.quote:Op zondag 23 december 2007 21:21 schreef ach het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld. Als je eenmaal doorhebt dat je gewoon overal doorheen moet rennen en beuken ben je er zo doorheenVooral het einde was heel erg makkelijk, gewoon een rondje door de tuin rennen en iedereen doodgooien met je messen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |