ik had t bij toeval al gevondenquote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon een view point inklimmen in 1 van de delen die al open is. Dan kan je de rest zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door VoreG op 20-11-2007 23:14:32 ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:39 schreef Aquaatje het volgende:
Bah ik heb em nog steeds niet. Kut DHL heeft de levering verkloot. Gaan ze bij een ander huisnr aanbellen d'r voor (ik heb 142, die anderen dus een lettertje erachter). Maar als het goed is kan ik vanavond aan de slacht!
Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zettenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.
En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
Je kan gewoon rennen hoor als de indicator op geel staat. Geen enkel probleem. En dat gespring over daken heb ik nooit problemen mee, ik leg altijd alles in een straal van 1km plat als ik op die daken rondloop, overal achter sluipen en een stealth killquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.
En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
Je kan gewoon verder.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef s0ul1991 het volgende:
Moet je over nieuw beginnen als je hem uitgespeeld hebt of kan je weer verder met het flaggen zoeken ?
Ik dacht dat je gewoon kon rondlopen nadat je dekking had gezocht. Dan springt je icoon van blauw naar wit. Maar je moet dus aan de andere kant van de stad je ding doen want daar kennen ze je niet ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:51 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zetten
Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef swasfy het volgende:
Vaag, ik sluit zonet de game af door in Damascus Exit te doen en vervolgens in de kamer Exit game, en krijg opeens Absolute Symbiosis achievement.
Die kreeg ik dus echt letterlijk nadat ik op Exit drukte? Snap de beschrijving ook niet helemaal en wanneer ik hem kreeg schoot ook niet echt op met hem uitleggen
Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die krijg je als je volledig gesynchronizeerd bent.
Ben nu helemaal opnieuw begonnen om alles volgens het 'boekje' te doen.
Dus bij de 1e assassination vanuit het noorden naderen, een stealth kill en daarna via de balken wegvluchten.
Is wel leuk, want die komt precies uit bij een hooikar, mooie sprong erin (zonder dat Eagle gedoe) etc.
Ook alle 33 vlaggen in het poor district en de Templars gevonden en omgebracht.
Uurtje of 2 a 3 mee bezig geweest.
Je kan in memory block 2 alleen nog maar naar Damascus hoor. Daarna kan je naar Jerusalem en Acre, daar ga ik vanmiddag maar eens alle vlaggetjes zoeken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het maakt toch geen fuck uit waar je begint? Als je op select drukt, kom je bij " map " en daar rechts bovenin staat wat je kan. Ik ben meteen naar Jeruzalem gehorst. Daar een beetje kloten.
Ride the horse and it will be yours, boy.
Je kan ook elke keer met Lucy praten en zij heeft ook haar pen verstopt in je kast die opeens open is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:
and one last thing.. als je na 3 missies uit de animus ga.. kan je in het heden achter de dokter lopen en zo iets uit zn zak halen wat lijkt op een pen..met een rood lampje erop, heeft iemand enig idee wat je hiermee kan?
volgens mij 3 assassination per stad. dus 9 in totaal!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef solidslayer het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel missies er zijn per stad? Ik heb gehoord dat er 3 per district zijn dus 9 per stad en dus 27 in totaal?
Gunstig juist. HEb ik nog de hoop dat ze er wat aan zullen verbeteren.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:51 schreef DarkManta het volgende:
Ik wacht op de PC-versie... Jammer dat de PC-versie niet gelijk uitkomt met de consoles
pickpocketen van bepaalde mannetjesquote:Op zondag 25 november 2007 16:50 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kom ik aan werpmessen?
Ik ken het gevoel... Shite bioshock/xboxquote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
verdomme liep ie vast tijdens saving content
mn savegame naar de klote!!
heul stuk opnieuw doen...
opzich niet zo heel erg maar die begin neuk tutorial is irritant
HOEREN XBOX!!
quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
HOEREN XBOX!!
Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef KaiN het volgende:Daarna kan je zeker niet meer nog free roaming om die achievements te halen?
behalve de conversations met Lucy, die moet je echt vanaf het begin goed doen,quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef swasfy het volgende:
[..]
Je kan op iedere gewenst moment in de Animus een Memory Block kiezen om hem over te doen en dus alles te halen. Zelfs nadat je het uitspeelt.
hahaquote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sickert het volgende:
TERING SPELL!!
HOEREN XBOX!!
Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?quote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
BIj Guild geweest en andere gebieden zijn afgesloten. Er staat niks op de map van activiteiten om te doen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook in het nieuwe gebied geweest? Ook al bij de Assassin's Guild geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |