ik had t bij toeval al gevondenquote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon een view point inklimmen in 1 van de delen die al open is. Dan kan je de rest zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door VoreG op 20-11-2007 23:14:32 ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:39 schreef Aquaatje het volgende:
Bah ik heb em nog steeds niet. Kut DHL heeft de levering verkloot. Gaan ze bij een ander huisnr aanbellen d'r voor (ik heb 142, die anderen dus een lettertje erachter). Maar als het goed is kan ik vanavond aan de slacht!
Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zettenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.
En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
Je kan gewoon rennen hoor als de indicator op geel staat. Geen enkel probleem. En dat gespring over daken heb ik nooit problemen mee, ik leg altijd alles in een straal van 1km plat als ik op die daken rondloop, overal achter sluipen en een stealth killquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.
En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
Je kan gewoon verder.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef s0ul1991 het volgende:
Moet je over nieuw beginnen als je hem uitgespeeld hebt of kan je weer verder met het flaggen zoeken ?
Ik dacht dat je gewoon kon rondlopen nadat je dekking had gezocht. Dan springt je icoon van blauw naar wit. Maar je moet dus aan de andere kant van de stad je ding doen want daar kennen ze je niet ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:51 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |