abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54733977
TIP voor het redden van mensen:

- equip je stealth mes (ps3: d-pad up)
- zodra je op zo'n groep afloopt houd 1 persoon je tegen; doe een stealth kill.
- vaak hebben de anderen het nog niet door zodat je nog een stealth kill kunt doen (vaak met R1 ingedrukt zodat ie erop springt)
- equip je favo weapon en slacht de rest wat niet zo moeilijk moet zijn (ik pak ze bijna allemaal met counters)

Pickpocket tip:

In feite niet zo moeilijk, maar als ze langs guards lopen dan houden ze je tegen en faal je. Ik pickpocket ze bijna altijd voordat ze bij die guards aankomen (binnen 5 sec ofzo)

Ik weet niet waar ik heenmoet - tip:

Je moet minimaal 3 investigations hebben voor de assassination. Deze staan nog niet op je map. Waarschijnlijk kun je nu een nieuw gedeelte van de stad in (rich destrict ofzo). Zoek een hoog punt en verken de boel om objectives in je map te krijgen.

't zijn simpele tips maar ze werken
pi_54734692
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gewoon een view point inklimmen in 1 van de delen die al open is. Dan kan je de rest zien.
ik had t bij toeval al gevonden
pi_54745687
ff de TT verduidelijkt en ingekort
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:17:38 #54
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_54747197
Ben nu toe aan mn 6e kill wat een spel zeg,heerlijk
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_54749643
Uitgespeeld, tenminste de main story dan.
Ik moet nog 5 achievements van de vlaggen en de templars. Ook moet ik nog 50 combo kills maken, die combo kills krijg ik amper voor mekaar .

Over het einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door VoreG op 20-11-2007 23:14:32 ]
pi_54750538
die combo kills zijn klote idd ik had gedacht dat ik die wel allang zou hebben
  FOK!fotograaf woensdag 21 november 2007 @ 00:50:17 #57
159915 -Menn0-
MNO
pi_54752303
Ben nu bij m'n 3e kill van blok 4. Heb nu die laarzen gekregen voor betere balans ofzo. Merk d'r niks van
,,/
pi_54755458
Bah ik heb em nog steeds niet. Kut DHL heeft de levering verkloot. Gaan ze bij een ander huisnr aanbellen d'r voor (ik heb 142, die anderen dus een lettertje erachter). Maar als het goed is kan ik vanavond aan de slacht!
Everything is possible, the impossible just takes longer.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:20:51 #59
169570 Sev
Seventh Heaven
pi_54760398
Ben inmiddels weer een nieuwe game gestart
pi_54761393
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.

En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
pi_54762819
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:39 schreef Aquaatje het volgende:
Bah ik heb em nog steeds niet. Kut DHL heeft de levering verkloot. Gaan ze bij een ander huisnr aanbellen d'r voor (ik heb 142, die anderen dus een lettertje erachter). Maar als het goed is kan ik vanavond aan de slacht!
Children of the night. What music they make.
pi_54763309
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:
Wat ik irritant vind is dat als je gesnapt bent en kan wegrennen en verstoppen op een bankje of bijv. in zo'n hut dan ben je even anonymous. Maar als je dan chill door de stad loopt komen ze wel weer heel erg snel achter je aan.

En om nou constant te moeten vechten of biddend door die stad te lopen is ook weer zoiets. Ik wil soms gewoon rustig jumpen en kloten zonder gezeik. Is dat mogelijk?
Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zetten
pi_54763407
Moet je over nieuw beginnen als je hem uitgespeeld hebt of kan je weer verder met het flaggen zoeken ?
pi_54763576
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef DSS24 het volgende:

Je kan gewoon rennen hoor als de indicator op geel staat. Geen enkel probleem. En dat gespring over daken heb ik nooit problemen mee, ik leg altijd alles in een straal van 1km plat als ik op die daken rondloop, overal achter sluipen en een stealth kill . En daarna lekker apenkooien!

Ik ga zo maar eens proberen alle vlaggetjes te vinden en al die templars afslachten.
Ik ben het kingdom bijvoorbeeld alleen bij de 1e missie ingeweest daarna kan je altijd memory FFW doen.
  woensdag 21 november 2007 @ 20:10:44 #65
169570 Sev
Seventh Heaven
pi_54767345
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef s0ul1991 het volgende:
Moet je over nieuw beginnen als je hem uitgespeeld hebt of kan je weer verder met het flaggen zoeken ?
Je kan gewoon verder.
pi_54770173
Nog 1 kingdom vlag....
pi_54771567
Eagle's Swiftness

Over 100 people have witnessed your deadly performance with a blade.

Net in een steegje een bewoner gered. Sla al die guards dood, krijg ik opeens deze achievement
Xbox Live: koenpijl
pi_54776511
Nou ik heb em gisteravond eindelijk gekregen. Natuurlijk meteen de hele avond gespeeld. Het free-roaming is gaaf. Kunt wel een tering eind rondrennen zeg. De moeite waard. Alleen bagger dat m'n metal-case gedeukt is aangekomen.
Everything is possible, the impossible just takes longer.
pi_54776552
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:51 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Gewoon rustig naar een anders stukje van de stad lopen om vervolgens weer je monkey-business voort te zetten
Ik dacht dat je gewoon kon rondlopen nadat je dekking had gezocht. Dan springt je icoon van blauw naar wit. Maar je moet dus aan de andere kant van de stad je ding doen want daar kennen ze je niet ofzo.

Het is wel een groot spel man. Dat reizen met je paard naar verschillende delen neemt ook best veel tijd in beslag. Het is wel een hele mooie game
pi_54777671
Nou, 't gaat er meer om dat je niet in de buurt bent op de crime-scene. Ook altijd opletten hoe de guards erbij lopen. Met hun hand op hun holster (??) zullen ze je vrij snel aanvallen als je 'gekke' dingen aan het doen bent.
pi_54778429
Tis alleen soms een beetje onduidelijk waar en wat je precies moet doen.. alhoewel het natuurlijk ook weer nixz is als alles op een presenteerblaadje getoont word..Al met al lache spel voor veel vermakelijke uurtjes.

Vind trouwens (als high-end PC gamer) de framerate erg tegenvallen van de PS3.. en de Xbox360 blijkt nog erger te zijn dan de ps3...

[ Bericht 32% gewijzigd door Bdijk op 22-11-2007 12:39:53 ]
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_54785146
Heb nu 19 vlaggen Masyaf is dat even irri
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_54792069
Vaag, ik sluit zonet de game af door in Damascus Exit te doen en vervolgens in de kamer Exit game, en krijg opeens Absolute Symbiosis achievement.
Die kreeg ik dus echt letterlijk nadat ik op Exit drukte? Snap de beschrijving ook niet helemaal en wanneer ik hem kreeg schoot ook niet echt op met hem uitleggen
  donderdag 22 november 2007 @ 23:43:44 #74
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54792140
Saai spel, inmiddels al weer in de verkoop gedaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 22 november 2007 @ 23:51:01 #75
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_54792297
Ik wacht op de PC-versie... Jammer dat de PC-versie niet gelijk uitkomt met de consoles
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')