ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
Was enthousiast maar na enkele recenties gelezen te hebben is het Must have er wel vanaf! Vissen hem wel een keer uit de budget bak!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
Was enthousiast maar na enkele recenties gelezen te hebben is het Must have er wel vanaf! Vissen hem wel een keer uit de budget bak!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:21 schreef koen_pijl het volgende:
Ja wtf hij had nog geen topic!
Echt AC for president!!!
Heeft er iemand trouwens alle 20 vlaggen al gevonden in Masyaf? Ik heb er nu 17, maar kan de overige 3 niet vinden. Is er ergens een geheime ruimte ofzo?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daar kan je weer kings vlaggen vindenquote:Op zondag 18 november 2007 12:31 schreef Platina het volgende:
Die Maysaf vlaggen zijn die ook buiten de poorten van de stad te vinden? Dus na de plek waar die paarden gestalt staan zeg maar?
Een achievementquote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef ChrisFO het volgende:
Wat krijg je eigenlijk als je al die vlaggen verzameld?
Dat is ook een deel van de funquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Tof spel! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de daadwerkelijke moorden stilletjes te doen. Het eindigt altijd in een groot gevecht met het doelwit, waarna ik snel weg ren met de halve stad achter me aan
Ja, het spel heet dan ook Assassin's Creed en niet Assassins Forza Motorsport Call of Duty Puzzle Quest Worms Creed.quote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef HansjeTeeuwen het volgende:
het is een heel vet spel, maar wordt die niet saai na een tijdje(alleen maar assasinations uitvoeren en die saaie afluister dingen enz.)
Je target locken met LT. Je verborgen zwaard selecteren en dan gewoon dichtbij staan en vermoordenquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Tof spel! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de daadwerkelijke moorden stilletjes te doen. Het eindigt altijd in een groot gevecht met het doelwit, waarna ik snel weg ren met de halve stad achter me aan
quote:Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, het spel heet dan ook Assassin's Creed en niet Assassins Forza Motorsport Call of Duty Puzzle Quest Worms Creed.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, het spel heet dan ook Assassin's Creed en niet Assassins Forza Motorsport Call of Duty Puzzle Quest Worms Creed.![]()
![]()
![]()
Had ik ook steedsquote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik begin er nu net aan, maar ik kom al niet door die eerste training heen met die kruiken.
Als ik een gentle push geef flikkert alles al door de lucht...iemand tips voor een wannabe moordenaar
Kolere .......bedanktquote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Had ik ook steeds
Je moet blijven lopen en b ingedrukt blijven houden.
Welke informers?quote:Op maandag 19 november 2007 14:59 schreef VoreG het volgende:
Die mensen redden vind ik saai, maar door de combo's die je leert wordt dat een stuk leuker. Ook geven die informers leuke opdrachten.
Die dikkegasten moet je hebben pikken met Oquote:Op maandag 19 november 2007 15:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
En hoe kan ik bij mensen pickpocken voor werpmessen?
Tempeliers hebben een rood kruis op hun borstquote:Op maandag 19 november 2007 17:42 schreef WooZ het volgende:
hoe kan je eigenlijk zien wie nou wel en niet een templer is? ze worden allemaal rood en de ene keer heb ik er wel een omgelegd en de andere keer niet
Ik moet nog 3 vlaggen, maar ik kan ze echt nergens vindenquote:Op maandag 19 november 2007 18:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Tempeliers hebben een rood kruis op hun borst
Heb net The Keaper of the Creed achievement![]()
Heb je die 2 al in de tuin gevonden ?quote:Op maandag 19 november 2007 18:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 vlaggen, maar ik kan ze echt nergens vinden
Geef eens tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Weet iemand wanneer de PCversie uitkomt? En wat de systeemeisen dan zijn
quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef koen_pijl het volgende:
Informatie over Assassin's Creed (PC)Releasedatum: 15 februari 2008
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
In Nederland vertegenwoordigd door:
Ubisoft Nederland
Eerste hit op google: assassins creed pc
Gewoon een view point inklimmen in 1 van de delen die al open is. Dan kan je de rest zien.quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4
heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |