abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:14:02 #103
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_55115963
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet alle view points staan op de map he, je moet bij de randen van het huidig beschikbare gebied, zoeken naar hoge punten.
Makkelijk te herkennen aan de vogels die er omheen cirkelen...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_55206927
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_55209629
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
zegt me zo ff niks, screen?
pi_55209670
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Dat hoort er allemaal bij.

Als je dat tijdens een tussenfilmpje krijgt, kun je op een willekeurige knop drukken en verandert het camerastandpunt.

Ook als er gevaar dreigt. Bijvoorbeeld de guards die je opeens in de gaten hebben. Dan komt er ook een " glitch " in beeld. Heeft allemaal te maken met dat apparaat waarmee je in de huidige tijd gelinkt bent i.v.m. memory en andere onzin.

Daarom moet je ook op torens klimmen om je memory uit te breiden anders kun je soms ook niet verder.
pi_55209748
ASSASSINS CREED IS HET COOLSTE SPEL OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_55211023
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
pi_55211337
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?

Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.

Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:01:26 #110
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55213384
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?

Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.

Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
Je hoeft niet voor te bereiden, maar als je luisterd naar de mensen die je moet afluisteren en naar mensen die je ondervraagt enzo dan kan je zelf de tips van die mensen horen. Het is aan jouw of je daar wat mee doet.
  donderdag 13 december 2007 @ 07:50:37 #111
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55236200
Ik zie deze toch op het intro filmpje als ik het goed heb?

Maar ik heb hem in het spel zelf niet gekregen.

Tenminste, ik denk dat ik het uitgespeeld heb (
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand toevallig ook wat het nut is van al die vlaggen te verzamelen in de steden tijdens het spel?
  donderdag 13 december 2007 @ 09:01:09 #112
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55236897
Die vlaggen zijn voor achievements.
pi_55237135
gister alle vlaggen in Jerusalem opgehaald, nu alleen de kingdom nog
pi_55237854
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
pi_55238755
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
Daar kwam ik toevallig gisteren achter ja

Omdat de verhaallijn al zo groot is, en het spel zo veel informatie geeft, had ik te weinig geduld en zin om mij daar ook nog eens in te gaan verdiepen.

Ik ben meer het type van actie en niet van het geouwehoer en verhaallijnen. Toch blijft dit een masterlijk spel.
pi_55239492
Heb net een nieuwe TV met HD. Ben zo weggeblazen.
Zo vet.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:29:56 #117
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55241609
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
pi_55243177
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef snowlake het volgende:
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
Nee, zat ik laatst ook over na te denken .
Xbox Live: koenpijl
pi_55243381
De kruisboog zit niet in het spel.

Maar ik kan dus ten alle tijden de missies over doen door ze te selecteren? Krijg ik dan ook punten als ik het op een " stille " manier doe? Ik loop nu namelijk op het doelwit af en slacht hem af met mijn zwaard. Niks met tactiek of voorbereiding te maken.
pi_55244881
Uitgespeeld. Geweldig spel!
Xbox Live: koenpijl
pi_55244971
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 13 december 2007 @ 14:44:42 #122
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55245097
Ok dan nu Assassin's Creed II alstublieft "_
pi_55252418
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4

heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
Same here..

Waar ben je uiteindelijk geweest
pi_55257825
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef ClioSporT het volgende:
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
een hoog punt opzoeken aan de rand van een nog niet ontdenkt gebied

dan krijg je weer info punten en dan zal je bureau leader ook weer wat voor je te doen hebben
Narf!
pi_55262040
damn, nog 1 templar voor de 1000GS, wordt ff zoeken
pi_55277239
Het is zeker een vette game, maar je moet het niet te lang achter elkaar spelen. Ik begon het vervelend te vinden na een tijdje.
pi_55278812
uitgespeeld. Klein beetje teleurgesteld.
pi_55329360
Uitgespeeld. Aangenaam verrast!

Maar die achievement van disciple of the creed (kill every target with a full DNA bar) is toch wel bugged. Althans ik dacht dat dat betekende dat je iedere target moest uitschakelen met full health, maar ik weet zeker dat dit niet altijd het geval is bij mij. Toch heb ik hem gekregen....
pi_55329936
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef zatoichi het volgende:
Uitgespeeld. Aangenaam verrast!

Maar die achievement van disciple of the creed (kill every target with a full DNA bar) is toch wel bugged. Althans ik dacht dat dat betekende dat je iedere target moest uitschakelen met full health, maar ik weet zeker dat dit niet altijd het geval is bij mij. Toch heb ik hem gekregen....
DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization bar
pi_55347505
http://www.youtube.com/watch?v=e3EMHHiRHyU&feature=related

Hehe, zit ook nog een kleine verwijzing naar Assassin's Creed in.
Rond 4.00:
pi_55347690
Heb hem toch maar niet gekocht, bijna m´n hele vriendenkring heeft em nu, willen em over een paar maanden misschien wel uitlenen in ruil voor een ander spel
pi_55353425
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef Mindstate het volgende:
Heb hem toch maar niet gekocht, bijna m´n hele vriendenkring heeft em nu, willen em over een paar maanden misschien wel uitlenen in ruil voor een ander spel
Ik vind dat je die game gewoon in je bezit moet hebben. Is het geld echt wel waard.
pi_55353657
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef ach het volgende:

[..]

DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization bar
Je hebt helemaal gelijk! Dan klopt het inderdaad, heb eerst alle submissies gedaan en dan pas de main target!
pi_55361126
Ow, als iemand moeite heeft met het vinden van vlaggen:
Check deze site:
http://acmaps.zxq.net/
  woensdag 19 december 2007 @ 14:03:46 #135
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_55387218
Zit met me 4e mission bezig in Damascus even snel tussen de lunch. En nu sprak ik met die gast die heeft 4 opdrachtjes en jij moet er 2 van doen. 2 guards killen, ik deed dat maar werd betrapt kan ik hem nu nog een keer doen?
Blub
pi_55389559
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Gupje het volgende:
Zit met me 4e mission bezig in Damascus even snel tussen de lunch. En nu sprak ik met die gast die heeft 4 opdrachtjes en jij moet er 2 van doen. 2 guards killen, ik deed dat maar werd betrapt kan ik hem nu nog een keer doen?
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,
dus als iets fouts gaat wordt het altijd opnieuw gestart.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:52:20 #137
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_55389819
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,
dus als iets fouts gaat wordt het altijd opnieuw gestart.
Ow dacht al zou wel kut zijn want deed het even snel zonder naar hem te luisteren dus werd betrapt. Maar het is echt een bruut spel.

FreeRunnen FTW
Blub
pi_55495929
Heb hem ook gekocht, ziet er allemaal heel tof uit. Vind alleen dat toekomst en dna gedoe dood en doodzone.

Vind het verhaal hierdoor een stuk minder en heb minder gevoel dat ik ook echt in die tijd zit. Waarvoor is dit nodig?

Voor de rest wel super
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55500304
Ik heb hem gister uitgespeeld. Als je eenmaal doorhebt dat je gewoon overal doorheen moet rennen en beuken ben je er zo doorheen Vooral het einde was heel erg makkelijk, gewoon een rondje door de tuin rennen en iedereen doodgooien met je messen

overall was het een behoorlijk schijtspel
pi_55509313
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:21 schreef ach het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld. Als je eenmaal doorhebt dat je gewoon overal doorheen moet rennen en beuken ben je er zo doorheen Vooral het einde was heel erg makkelijk, gewoon een rondje door de tuin rennen en iedereen doodgooien met je messen
Tja hangt er inderdaad vanaf hoe je het speelt; ik vond het altijd leuker om hele gevechten te spelen waarbij ik dodgen, counteren en combokill afwisselde, het liefts ook met alle verschillende wapens te gebruiken. Dat si echt fantastisch.

Door een spel heen rennen en beuken kan met vrijwel ieder spel, en maakt het naar mijn idee nooit leuk....

Het einde was inderdaad redelijk eenvoudig, maar een eindbaas met 9999 hitpoints en weet ik wat voor een vage krachten maakt een spel nog niet goed.
pi_55515623
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
  maandag 24 december 2007 @ 15:42:49 #142
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_55515711
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
k heb er 18 van de 20
maar daar graak ik niet!
De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...

Maar daarna heb je meer dan genoeg tijd om ze daar te vinden aangezien je eigenlijk altijd wel weer in Masyaf terugkomt.
pi_55515732
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
k heb er 18 van de 20
maar daar graak ik niet!
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html
walkthrough
pi_55515910
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Fallen het volgende:

[..]

De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...

Maar daarna heb je meer dan genoeg tijd om ze daar te vinden aangezien je eigenlijk altijd wel weer in Masyaf terugkomt.
je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?
trouwens ik graak daar geen wijs uit uit die Walkthrough xD
pi_55516104
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet. Je kunt later nog altijd terugkeren naar Masyaf.
  maandag 24 december 2007 @ 19:04:46 #146
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_55517092
quote:

[..]

Nee, die vlaggen zijn puur extra... op de Xbox360 voor achievements, voor de PS3 waarschijnlijk later iets in Home.
pi_55530193
quote:

[..]

die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit nie
pi_55542710
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:27 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit nie
hoe kan je dat dan overslaan
k graak niet in een ander memoblock

ps: ik heb de ps3 versie
pi_55546290
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:05 schreef daikenas het volgende:

[..]

hoe kan je dat dan overslaan
k graak niet in een ander memoblock

ps: ik heb de ps3 versie
Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.
Dat heb je dan allemaal al gedaan toch?

Waar zit je nou precies vast, want het spel wijst zich toch echt vanzelf.
In Memoryblock 2, moet je eerst drie investigations doen en dan kun je die poort uit om per paard naar the Kingdom te gaan.
pi_55549794
quote:
Op woensdag 26 december 2007 09:45 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.
Dat heb je dan allemaal al gedaan toch?

Waar zit je nou precies vast, want het spel wijst zich toch echt vanzelf.
In Memoryblock 2, moet je eerst drie investigations doen en dan kun je die poort uit om per paard naar the Kingdom te gaan.
k zit nu inderdaad in memoryblock2
als je op die momoryblock klikt (niet in het spel maar als je in die maschine ligt) dan zie je een aantal staafjes die je kunt veranderen door op L1 en R1 te drukken moet je dan een van die memo's openen?
zoja heb ik een probleem als ik een probeer te openen gaat hij verder met die vragjes te paken xD
pi_55550570
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:37 schreef daikenas het volgende:

[..]

k zit nu inderdaad in memoryblock2
als je op die momoryblock klikt (niet in het spel maar als je in die maschine ligt) dan zie je een aantal staafjes die je kunt veranderen door op L1 en R1 te drukken moet je dan een van die memo's openen?
zoja heb ik een probleem als ik een probeer te openen gaat hij verder met die vragjes te paken xD
Als het goed is staat er als je de Animus in gaat, gelijk onderaan:
Continue
load latest memory

Dat moet je gewoon aanklikken.
pi_55565147
ik denk niet dat je het snapt
ik nu in memoryblock2 en moet in masyaf 20 vlagjes zoeken
ik heb er nu 18 en de laatse 2 liggen in de kasteeltuin maar daar kan ik niet komen omdat die deur dicht is
je moet eerst de eerste ass. doen heb ik al gelezen maar die heb ik toch gedaan in momoryblock1 ? of telt dat niet meer en moet ik een ass. doen in memoryblock2 voor die poort opengaat?
sommigen zeggen dat ze die vlagjes pas op het einde van het spel hebben gepakt
dan vraag ik me af hoe je in een andere memory komt
bij alles wat ik probeer komt hij gewoon terug in masyaf terecht is de poort van de kasteeltuin gesloten en moet ik nog 2 vlagjes hebben
ik heb de PS3 versie geen idee of die verschilt van de Xbox versie
  donderdag 27 december 2007 @ 10:43:43 #153
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_55567698
Ga gewoon maysaf uit op je paard en ga naar andere stad... Luister wat die ouwe zegt en het volgt zichzelf.
Blub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')