abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55515623
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
  maandag 24 december 2007 @ 15:42:49 #142
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_55515711
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...

Maar daarna heb je meer dan genoeg tijd om ze daar te vinden aangezien je eigenlijk altijd wel weer in Masyaf terugkomt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_55515732
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html
walkthrough
pi_55515910
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Fallen het volgende:

[..]

De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...

Maar daarna heb je meer dan genoeg tijd om ze daar te vinden aangezien je eigenlijk altijd wel weer in Masyaf terugkomt.
je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?
trouwens ik graak daar geen wijs uit uit die Walkthrough xD
pi_55516104
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:

[..]

je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?
trouwens ik graak daar geen wijs uit uit die Walkthrough xD
Nee, dat hoeft niet. Je kunt later nog altijd terugkeren naar Masyaf.
  maandag 24 december 2007 @ 19:04:46 #146
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_55517092
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:

[..]

je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?
trouwens ik graak daar geen wijs uit uit die Walkthrough xD
Nee, die vlaggen zijn puur extra... op de Xbox360 voor achievements, voor de PS3 waarschijnlijk later iets in Home.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_55530193
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:

[..]

je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?
trouwens ik graak daar geen wijs uit uit die Walkthrough xD
die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit nie
pi_55542710
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:27 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit nie
hoe kan je dat dan overslaan
k graak niet in een ander memoblock

ps: ik heb de ps3 versie
pi_55546290
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:05 schreef daikenas het volgende:

[..]

hoe kan je dat dan overslaan
k graak niet in een ander memoblock

ps: ik heb de ps3 versie
Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.
Dat heb je dan allemaal al gedaan toch?

Waar zit je nou precies vast, want het spel wijst zich toch echt vanzelf.
In Memoryblock 2, moet je eerst drie investigations doen en dan kun je die poort uit om per paard naar the Kingdom te gaan.
pi_55549794
quote:
Op woensdag 26 december 2007 09:45 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.
Dat heb je dan allemaal al gedaan toch?

Waar zit je nou precies vast, want het spel wijst zich toch echt vanzelf.
In Memoryblock 2, moet je eerst drie investigations doen en dan kun je die poort uit om per paard naar the Kingdom te gaan.
k zit nu inderdaad in memoryblock2
als je op die momoryblock klikt (niet in het spel maar als je in die maschine ligt) dan zie je een aantal staafjes die je kunt veranderen door op L1 en R1 te drukken moet je dan een van die memo's openen?
zoja heb ik een probleem als ik een probeer te openen gaat hij verder met die vragjes te paken xD
pi_55550570
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:37 schreef daikenas het volgende:

[..]

k zit nu inderdaad in memoryblock2
als je op die momoryblock klikt (niet in het spel maar als je in die maschine ligt) dan zie je een aantal staafjes die je kunt veranderen door op L1 en R1 te drukken moet je dan een van die memo's openen?
zoja heb ik een probleem als ik een probeer te openen gaat hij verder met die vragjes te paken xD
Als het goed is staat er als je de Animus in gaat, gelijk onderaan:
Continue
load latest memory

Dat moet je gewoon aanklikken.
pi_55565147
ik denk niet dat je het snapt
ik nu in memoryblock2 en moet in masyaf 20 vlagjes zoeken
ik heb er nu 18 en de laatse 2 liggen in de kasteeltuin maar daar kan ik niet komen omdat die deur dicht is
je moet eerst de eerste ass. doen heb ik al gelezen maar die heb ik toch gedaan in momoryblock1 ? of telt dat niet meer en moet ik een ass. doen in memoryblock2 voor die poort opengaat?
sommigen zeggen dat ze die vlagjes pas op het einde van het spel hebben gepakt
dan vraag ik me af hoe je in een andere memory komt
bij alles wat ik probeer komt hij gewoon terug in masyaf terecht is de poort van de kasteeltuin gesloten en moet ik nog 2 vlagjes hebben
ik heb de PS3 versie geen idee of die verschilt van de Xbox versie
  donderdag 27 december 2007 @ 10:43:43 #153
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_55567698
Ga gewoon maysaf uit op je paard en ga naar andere stad... Luister wat die ouwe zegt en het volgt zichzelf.
Blub
pi_55567935
quote:
Op donderdag 27 december 2007 01:52 schreef daikenas het volgende:
ik denk niet dat je het snapt
ik nu in memoryblock2 en moet in masyaf 20 vlagjes zoeken
ik heb er nu 18 en de laatse 2 liggen in de kasteeltuin maar daar kan ik niet komen omdat die deur dicht is
je moet eerst de eerste ass. doen heb ik al gelezen maar die heb ik toch gedaan in momoryblock1 ? of telt dat niet meer en moet ik een ass. doen in memoryblock2 voor die poort opengaat?
sommigen zeggen dat ze die vlagjes pas op het einde van het spel hebben gepakt
dan vraag ik me af hoe je in een andere memory komt
bij alles wat ik probeer komt hij gewoon terug in masyaf terecht is de poort van de kasteeltuin gesloten en moet ik nog 2 vlagjes hebben
ik heb de PS3 versie geen idee of die verschilt van de Xbox versie
De vlaggen hebben geen invloed op de poort, hij is gewoon open.
Ga er maar eens naar toe.
En volg het icoontje op je map, waar Kingdom staat.
  FOK!fotograaf donderdag 27 december 2007 @ 13:03:09 #155
159915 -Menn0-
MNO
pi_55570323
Uitgespeeld

Eindbaas is echt een pussy
,,/
pi_55601595
Die poort om uit maysaf te komen is dicht net zoals de deur van de kasteeltuin -,-
geen idee hoe die open gaan
pi_55619802
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef daikenas het volgende:
Die poort om uit maysaf te komen is dicht net zoals de deur van de kasteeltuin -,-
geen idee hoe die open gaan
je moet wel je missies in masyaf doen eerst. Klik gewoon op back en kijk
op je map waar je naartoe moet. Rechtsonder zie je ook een map waar je
naartoe moet.
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:34:13 #158
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_55630473
uitgespeeld.... maar wat een kut einde!
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_55630638
moet ook maar weer eens gaan spelen
heb zoveel ander leuks
Narf!
pi_55660542
Gister bij een vriend gezien. Super mooi spel om te zien op de PS3. Klimmen is ook leuk. Missies heb ik niks van meegekregen, maar free roam gaat het wel redelijk snel vervelen. Doordat je counterattacks kunt uitvoeren heb je die gasten zo dood en als je met een bewaker bezig bent staat de rest er maar een beetje bij te kijken.

Naja ik heb geen console, maar wel een leuk spel.
  FOK!fotograaf zondag 30 december 2007 @ 20:01:42 #161
159915 -Menn0-
MNO
pi_55661399
Heb em van de week uitgespeeld. Beetje raar einde...
,,/
pi_55662851
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:01 schreef -Menn0- het volgende:
Heb em van de week uitgespeeld. Beetje raar einde...
tis ook een trilogy, dus stay tuned
pi_55663508
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

tis ook een trilogy, dus stay tuned
ik hoop het
Er word trouwens wel gesmeten met gamepoints op het laatst.
pi_55693361
wat een ubervette game. Ik ben soms nog erg onhandig met dat ventje waardoor hij rare fratsen uithaalt maar in principe lekker te spelen en goed te volgen. Ik ad al moeite met die Talan in Jeruzalem dus zal wel wat worden.

Ik hamerde bij de eerste pogingen continu op vierkantje (ps3) maar ontdek nu dat het met die counter attack eigenlijk maar tikken is. Ga mijn derde assassin maar eens plannen.

btw: de vlaggetjes interesseren me niet zoveel maar moet je die hebben voor een bepaald missie? Anders moet ik straks al die levels weer rond gaan struinen voor een paar kutvlaggetjes. Kijk 10 vlaggen in een stad is leuk maar 2/100 is niet echt bemoedigend en helemaal niet als je om de haverklap een nieuwe serie van 100 aanboort.

Edit: zou gaan om dat hoe meer vlaggen je hebt hoe beter je synchroneert.

[ Bericht 18% gewijzigd door jpjedi op 01-01-2008 08:37:08 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:34:52 #165
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_55741826
Ik weet niet of het al is gezegt in dit topic maar ik had het spel al maar nog geen tijd gehad, laatst begonnen eraan en heb die eerste stad beetje gehad, met paard naar damascus maar in het begin had ik van die messen die ik kan gooien en zon assassin blade en kom ik counterattacks doen maar kan ik niet meer, krijg je die terug verder in het spel?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_55741901
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegt in dit topic maar ik had het spel al maar nog geen tijd gehad, laatst begonnen eraan en heb die eerste stad beetje gehad, met paard naar damascus maar in het begin had ik van die messen die ik kan gooien en zon assassin blade en kom ik counterattacks doen maar kan ik niet meer, krijg je die terug verder in het spel?

ja die komen weer terug


waarom zijn die vlaggen mensen? bij GTA kreeg je nog een vliegtuig en tank bij je huis als je alles had gevonden...


word ik hier ook beloont?
pi_55741910
Net ook uitgespeeld. blijf het een goed verhaal vinden. Alleen was het einde wel een beetje matig
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef tequi3 het volgende:
Gister bij een vriend gezien. Super mooi spel om te zien op de PS3. Klimmen is ook leuk. Missies heb ik niks van meegekregen, maar free roam gaat het wel redelijk snel vervelen. Doordat je counterattacks kunt uitvoeren heb je die gasten zo dood en als je met een bewaker bezig bent staat de rest er maar een beetje bij te kijken.

Naja ik heb geen console, maar wel een leuk spel.
Idd, constant in blocking mode werkt wel, maar later in de game gaat dat ongelooflijk vervelen en lang duren. omdat je guards dan 4x moet raken voor ze dood zijn. Zeker bij meer dan 10 vijanden gaat het lang duren. Dan is het makkelijk om wat combos uit te voeren, en aggressief aan te vallen. ook breken ze je blocks en raken ze je voor 2 of 3 blokjes. Nu heb je met 20 blocks wel wat verdediging, maar bij veel vijanden is wegrennen toch echt het devies.

Mooiste vind ik om een grab te breken, vlug naar je hidden blade te switchen, en ze doodsteken als ze op de grond liggen.
pi_55742031
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:37 schreef rival het volgende:

[..]

ja die komen weer terug


waarom zijn die vlaggen mensen? bij GTA kreeg je nog een vliegtuig en tank bij je huis als je alles had gevonden...


word ik hier ook beloont?
Als je even 2 posts naar boven leest

Dan synchroniseer je beter... maar of het noodzakelijk is betwijfel ik.

Ik had trouwens ook wat grappig! ik moets die dikke sultan vermoorden (4e ass) en ik kwam achter hem uit in zijn kasteel op het balkon waar hij die speech houdt voor de gasten van het feest. Hek dicht maar ik zag 2 soldaten daar staan. Ik begin door de deur wat te meppe en ze meppen me terug waardoor ik een counterattack kon doen. De animatie van de counterattack bracht me door de gesloten deur!! oftewel een bug.

Toen stond ik gewoon 1 op 1 met die dikke en kon hem zo aan het mes prikken.
pi_55742116
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef jpjedi het volgende:

Als je even 2 posts naar boven leest
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef jpjedi het volgende:

[..]


Dan synchroniseer je beter... maar of het noodzakelijk is betwijfel ik.

ow, daar heb ik geen ene reet aan dat gaat nu toch ook al hard genoeg

jammer dat als je na het uitspelken de beginlevels nog even wilt doen dat je daar dan alsnog je skills niet hebt.... hierdoor was ik na het uitspelen ook eigenlijk meteen klaar met het spel.... gta bv heeft me daarna nog weken bezig gehouden...
pi_55742620
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Als je even 2 posts naar boven leest

Dan synchroniseer je beter... maar of het noodzakelijk is betwijfel ik.

Ik had trouwens ook wat grappig! ik moets die dikke sultan vermoorden (4e ass) en ik kwam achter hem uit in zijn kasteel op het balkon waar hij die speech houdt voor de gasten van het feest. Hek dicht maar ik zag 2 soldaten daar staan. Ik begin door de deur wat te meppe en ze meppen me terug waardoor ik een counterattack kon doen. De animatie van de counterattack bracht me door de gesloten deur!! oftewel een bug.

Toen stond ik gewoon 1 op 1 met die dikke en kon hem zo aan het mes prikken.
ik sprong daar een beetje schuin zo zn balkon op boven op zn nek
Narf!
pi_55742803
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik sprong daar een beetje schuin zo zn balkon op boven op zn nek
Verrek..dat probeerde ik ook maar klom heel de tijd in die paal. .

Wat vind jij van dit spel?
pi_55818221
Hier ook uitgespeeld. Eind is eigenlijk gewoon open alsof je de volgende disc er in moet doen. Hoop dat het volgend deel snel uitkomt.
pi_55822238
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Verrek..dat probeerde ik ook maar klom heel de tijd in die paal. .

Wat vind jij van dit spel?
erg vet maar ook weer niet voelt inderdaad niet echt af..

\
Narf!
pi_55856076
Wie heeft er een overzicht van alle maps met daarop alle memory blocks revelead? Ik zie helemaal niets in memory block 4 in damascus
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55857924
Naar de rand van een nog niet ontdekt gebied lopen en daar in een hoge toren klimmen en syncen
Narf!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:26:16 #176
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_55883672
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_55884038
Hoe laaiend enthousiast ik in het begin was over het spel, hoe snel dit alweer tempert naarmate ik verder kom. De presentatie is briljant (wat een draw distence ), het free-roaming aspect werkt prima, maar het spel kampt inderdaad met het probleem: repetitief. En verschrikkelijk ook.

Ik had liever gezien dat ze meer echte side-quests aan het spel hadden toegevoegd. Want nou doe je niks anders dan civilians redden, gesprekken afluisteren en flags verzamelen. Zo jammer dat een serie met zoveel potentie niet het uiterste eruit heeft weten te halen.

Maar wat er nog overblijft is absoluut nog vermakelijk te noemen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:59:31 #178
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_55884469
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe laaiend enthousiast ik in het begin was over het spel, hoe snel dit alweer tempert naarmate ik verder kom. De presentatie is briljant (wat een draw distence ), het free-roaming aspect werkt prima, maar het spel kampt inderdaad met het probleem: repetitief. En verschrikkelijk ook.

Ik had liever gezien dat ze meer echte side-quests aan het spel hadden toegevoegd. Want nou doe je niks anders dan civilians redden, gesprekken afluisteren en flags verzamelen. Zo jammer dat een serie met zoveel potentie niet het uiterste eruit heeft weten te halen.

Maar wat er nog overblijft is absoluut nog vermakelijk te noemen
Of bijvoorbeeld meer assassinations naast het verhaal. Dus niet af en toe 2 of 3 ventjes die op map staan vermoorden. Maar dat je meer moet zoeken. Hoewel ze dan waarschijnlijk weer meer op die moorden die je voor het verhaal moet doen gaan lijken. Maar meer side quests had inderdaad leuk geweest.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:05:17 #179
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55884620
Nog iets meer als een maand en hij komt op d PC
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55884763
Het is voor mij echt een show-spel. Altijd als ik vrienden op de vloer heb laat ik 't zien. Iedereen vind het zo'n geweldige prachtige game. Tjah en als ik zelf speel wordt het heel snel saai
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55886087
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:10 schreef MaxC het volgende:
Het is voor mij echt een show-spel. Altijd als ik vrienden op de vloer heb laat ik 't zien. Iedereen vind het zo'n geweldige prachtige game. Tjah en als ik zelf speel wordt het heel snel saai
pi_55904811
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Sickert het volgende:
Naar de rand van een nog niet ontdekt gebied lopen en daar in een hoge toren klimmen en syncen
Ik heb ze allemaal al daar
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55904907
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal al daar
Als je alle poors´hebt gedaan dan is er in elke stad 1 ander deel open.
Je ziet het niet op de kaart aangegeven staan maar je moet gewoon naar dat gebied lopen en een hoge toren kiezen. Let wel op dat er maar eentje open is en de ander is nog gesloten dus als je een muur tegen komt dan moet je het andere deel hebben.
pi_55908094
Maand geleden of wat uitgespeeld, vond het de anti-climax van het jaar mede door het zwaar overgehypte free-roam systeem waar het leek alsof je tussen willekeurige nonnen kon lopen etc.

Heeft overigens iemand al de kruisboog uit het intro filmpje weten te bemachtigen of de moord uit het demo/promo filmpje nagespeeld?
pi_55908137
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft overigens iemand al de kruisboog uit het intro filmpje weten te bemachtigen of de moord uit het demo/promo filmpje nagespeeld?
Er is geen kruisboog
pi_55908139
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maand geleden of wat uitgespeeld, vond het de anti-climax van het jaar mede door het zwaar overgehypte free-roam systeem waar het leek alsof je tussen willekeurige nonnen kon lopen etc.

Heeft overigens iemand al de kruisboog uit het intro filmpje weten te bemachtigen of de moord uit het demo/promo filmpje nagespeeld?
kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
En de spong kill uit de demo heb ik ook van niemand gehoord dat die is gelukt.
pi_55908183
Die opmerking van de kruisboog was dan ook met een knipoog bedoelt
pi_55908194
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
En de spong kill uit de demo heb ik ook van niemand gehoord dat die is gelukt.
Welke is dat?
Is dat die vent in de hoek met al die soldaten in een soort van kooi? Dat je een kasteel binnensluipt?

Die was niet zo moeilijk
pi_55908275
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Welke is dat?
Is dat die vent in de hoek met al die soldaten in een soort van kooi? Dat je een kasteel binnensluipt?

Die was niet zo moeilijk
Die sprong lukte mij niet.
Nu heb ik het springen van daken van zo een hoogte en dan gelijk een kill helemaal niet door maar vrienden was het ook niet gelukt. Niet met zo een mooie zweef duik in 1 keer in zijn nek in elk geval.
pi_55908318
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Welke is dat?
Is dat die vent in de hoek met al die soldaten in een soort van kooi? Dat je een kasteel binnensluipt?

Die was niet zo moeilijk
Ik bedoelde het filmpje die waar een vrouw van alles uitlegt met vervolgens allemaal bullshit erin, zoals het wegrennen voor guards en ondertussen allemaal houten bouwwerken kapot maken, het sociale aspect van het spel wat zó dun is uitgewerkt, de kill an sich op het plein met de opgehangen mensen erbij, ik kan me die niet meer herinneren...
pi_55910935
Jawel, in een van de laatste drie moorden, moet je in die stad in ahnden van de kruisvaarders (kapote stad) zo man vermoorden die net mensen wil ophangen.
Ik heb dem oord niet gezien van dat al die kruisvaarders aan een tafelzitten en dat er opeens één dood naar voren valt.
Toch wel een relax spel.
Xbox Live: koenpijl
pi_55913425
In één van de trailers (zie link) galoppeert Altaïr langs een aquaduct. Daar zie je in het spel ook niets van terug. Ik heb het tenminste niet kunnen vinden (en ik ben in elke uithoek van het Rijk geweest). Of heb ik toch iets gemist?

http://www.gametrailers.com/player/13536.html
pi_55916039
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
En de spong kill uit de demo heb ik ook van niemand gehoord dat die is gelukt.
Bij deze, hij is mij zeker meer dan tien keer gelukt, maar om te vertellen hoe het nu precies moet... Je moet in ieder geval op een verhoging staan, je target gefocused hebben, en ik denk eerst er op af springen en in de lucht de knop om toe te slaan in drukken, maar het kan ook zijn dat je ze allebei moet doen.

Hoe dan ook 9 van de tien keer land je gewoon naast je target en doe je dan de kill, maar soms lukt hij. William de Montferrat heb ik zo dood gekregen, maar voornamelijk guards die een citizen aan het molesteren waren; daar zit altijd een verhoging waarbij je vlakbij kan zitten om de kill te maken.
pi_55917733
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
En de spong kill uit de demo heb ik ook van niemand gehoord dat die is gelukt.
gewoon een kwestie van goed timen. en al van te voren locken op je slachtoffer!
pi_55920319
Ik heb die vetzak uit het kasteel eerst een 5 minuten achterna gerend, en toen vanaf een verhoging die sprongkill gedaan. Ziet er echt vet uit.

Maar nu ik hem uitgespeeld heb heb ik gemengde gevoelens. Voornamelijk het repetitieve karakter is sooooooooooooo boring.

Maar ja, je blijft doorspelen omdat je toch wilt weten hoe het verder afloopt.
Achteraf vond ik de clue nou niet zo zo.

Als deel 2 ook zo wordt, sla ik hem over. Jammer, want grafisch is dit spel helemaal top, alleen het moet wel een catchy verhaal zijn.

Irrifactor nummer 1 vind ik echt die symbooltjes die om de verschillende personen hangen. Dus als je een guard voorbij loopt dat ie allemaal tekentjes boven zijn hoofd heeft hangen. Dat neemt bij mij het gevoel van stealth and sneak wel een beetje weg.

Klimmen is te gek. Maar duizenden torentjes in, om alleen maar de afluistermissies e.d. te spotten is eeeeerrrrug vermoeiend.

Begrijp me niet verkeerd. Dit is echt een mooie game, maar ik game al zo'n 20 jaar, en misschien ben ik een beetje verwend. Ik heb op de amiga 500 betere verhaallijnen gezien.
Voor sommige dingen moet je klaar zijn
pi_55920579
Dit deel geeft mij juist vooral goede hoop voor de toekomst.
Het vele herhalen is vervelend maar de gameplay en het karakter van de game vind ik wel erg leuk. Als ze dit verder weten uit te bouwen kan er wat mij betreft een soort GTA serie uit voortkomen met zijn geheel eigen karakter. grote werelden waarin je heel veel kan doen.
pi_55921607
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:38 schreef rival het volgende:

[..]

gewoon een kwestie van goed timen. en al van te voren locken op je slachtoffer!
ik had er ook geen moeite mee..je moet wel locken inderdaad en dan op zijn kop springen en de rest gaat vanzelf. Ik heb ook een paar assissinations gedaan met een werpmes.

Amiga 500
pi_55922455
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_55922833
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
Dit deel geeft mij juist vooral goede hoop voor de toekomst.
Het vele herhalen is vervelend maar de gameplay en het karakter van de game vind ik wel erg leuk. Als ze dit verder weten uit te bouwen kan er wat mij betreft een soort GTA serie uit voortkomen met zijn geheel eigen karakter. grote werelden waarin je heel veel kan doen.
klopt, de insteek en uitwerking van de game zijn super!

echter nadat ze deze super engine gebouwd hadden zijn ze vergeten om er ook wat afwisseling in te brengen... hopen dat deel 2 die ons brengt
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:55:32 #200
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_55969672
zo, voor de jaarwisseling nog 1000/1000 gamerscore gehaald :p Leuk spel, maar het wordt vrij snel saai. Het valt imo te snel in herhaling.
I spoke proper England since I was a children.
pi_55972409
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:55 schreef Reneuh het volgende:
zo, voor de jaarwisseling nog 1000/1000 gamerscore gehaald :p Leuk spel, maar het wordt vrij snel saai. Het valt imo te snel in herhaling.
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maand geleden of wat uitgespeeld, vond het de anti-climax van het jaar mede door het zwaar overgehypte

boeie WANNEER jullie em uitgespeeld hebben.. als je gewoon zegt gister ben je niet minder stoer hoor
pi_55972568
Ik ben trouwens voor de tweede keer bezig
Want ik wil alle vlaggen hebben.
pi_55973128
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben trouwens voor de tweede keer bezig
Want ik wil alle vlaggen hebben.

en dat trok mij niet vanwege het feit dat je de beginlevels weer zonder al je skills moet doen
pi_55973284
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

en dat trok mij niet vanwege het feit dat je de beginlevels weer zonder al je skills moet doen
Ik race er nu echt door heen.
Gaat redelijk snel

Krijg je nog iets als je alles hebt? Vast niet.
pi_55973328
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik race er nu echt door heen.
Gaat redelijk snel

Krijg je nog iets als je alles hebt? Vast niet.

misschien een kruisboog, die heb je toch nie voor niets in het introfilmpje lijkt me
pi_56532623
Hallo,, Kan iemand mij helpen?? Ik heb Assassin''s Creed nu ongeveer 2 dagen! En ik zit in memory block 4 mijn vraag is: ik ben bij alle bureau's geweest Wat moet ik nu doen?? Met vriendelijke groet.. ,Jaron!
pi_56533111
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef jaronb het volgende:
Hallo,, Kan iemand mij helpen?? Ik heb Assassin''s Creed nu ongeveer 2 dagen! En ik zit in memory block 4 mijn vraag is: ik ben bij alle bureau's geweest Wat moet ik nu doen?? Met vriendelijke groet.. ,Jaron!
Als je een beetje had terug gelezen had je kunnen zien dat er een nieuw stuk van de stad open is.
Kortom: je gaat naar 1 van de steden en gaat naar een stuk wat nu opeens open is (eentje blijft er dicht dus als je die tegen komt moet je naar het andere district) je gaat naar een view point en klimt er in.

Dan heb je weer je missies staan.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 11:06:04 #208
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56542606
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef jaronb het volgende:
Jaron
Joran?

OT:
Vet spel! Beetje kort alleen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_56546086
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:06 schreef Twarres het volgende:

[..]

Joran?

OT:
Vet spel! Beetje kort alleen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:57:48 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56874916
Tof spel, zeer mooi maar ook wel vrij eentonig . Vraagje over het eind:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')