Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef VoreG het volgende:
Je moet niks met je zwaard doen,
Gewoon achter die gozer aanlopen en dan op, indien de volgorde van knoppen op de PS3 en 360 gelijk is, op de meest rechterknop drukken. Wat die knop allemaal doet naast 'grab' weet ik niet, want het is al weer een tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld.
Je hebt toch een boekje in het Nederlands?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:29 schreef Helgi het volgende:
Hoi ik ben er weer ik snap er nog steeds geen bal van.![]()
[..]
Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.
Kan iemand die de PS3 versie heeft gewoon effe zeggen welke knoppen je moet indrukken?
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:
Ok nog 1 vraag wat is de 'Hidden Blade'?
Aanvallen in hi-profile met vierkantje terwijl je het die verborgen messen hebt op je pols. Blokpijltje naar boven om ze te selecteren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:
Ok nog 1 vraag wat is de 'Hidden Blade'?
edit ok sorry staat in het boekje haha![]()
Inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?
thanks het is geluktquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt toch een boekje in het Nederlands?pagina 6-7-8-9 staat alles letterlijk in.
low-profile met R1 en dan x ingedrukt houden voor blend mode.
Bij de extra opdrachten als zakkenrollen moet je gewoon slachtoffer volgen met L2 en dan locken met L1 waarna je je aktie kan doen.
Tutorial is dat in het begin van het spel ja toch?? ben ik allemaal weer vergeten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?
Ok thanks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html
Daar staat een walkthrough.
De 7 verschillende memory blocks staan daar beschreven.
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:53 schreef Happel het volgende:
Ben zaterdag begonnen met het spelen van dit spel. Vanavond denk ik de laatste twee missies doen. De werpmessen zijn echt het beste wapen. Verveelt voor geen moment dit spel. In gevechten ontdek ik nog steeds nieuwe combinaties. Eigenlijk zijn ze veel te simpel die gevechten, toch blijft het leuk.
In het intro van dit spel zie je Altair ook gebruik maken van een kruisboog. Komt dat ook nog terug in het spel? Lijkt me ook wel uber namelijk?
meningen zijn verdeeld wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef PrinceLu het volgende:
Daar was ik nogal pissig over, dat die kruisboog er niet in zit. Hoop beloftes, dit spel, maar op de eye-candy na is er geen één nageleefd.
Geloof ik. Toen ik begon aan dit spel vond ik het geweldig, en liet het me niet los, maar op een gegeven moment kwamen die repeterende klusjes me m'n strot uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
meningen zijn verdeeld wat dat betreft
Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Happel het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling nadat ik iedereen verslagen heb? Krijg een wereldbol te zien, kom terug in het lab er wordt wat geouwehoert en daarna niks meer?
Het heeft nogal even geduurd bij mij voordat ik dat doorhadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.
Maanden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Helgi het volgende:
Vraagje.. hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen?Ik ben echt al tientallen uren bezig maanden al. En wat heb je eraan als je die save citizens haalt?
2 volle dagen en je bent klaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Helgi het volgende:
Vraagje.. hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen?Ik ben echt al tientallen uren bezig maanden al. En wat heb je eraan als je die save citizens haalt?
ze worden wel minder, maar tijdens het gevecht kun je het beste zo veel mogelijk uithalen naar je target. dan gaat die assassination het makkelijkstquote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef Helgi het volgende:
Hoi ik heb een vraagje..als je een assassin moet plegen dan komen al die ventjes he maar komt er ook een einde aan die ventjes?? Lijkt wel alsof ze blijven komen en daardoor kan ik moeilijk bij de assassin target komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:18 schreef Helgi het volgende:
Ok ik moet nog 1 moord en dan ben ik klaar.Zo ik ben toch lang bezig geweest met dat ene ventje die
Om die kerel op het schip kan je gewoon over de wal komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wel wat andere dingen doen over de palen heen maar dat juist niet.
Ohhh wist ik niet ik ben gewoon over de palen heengelopen en toen achterop de boot gesprongen en toen dat ventje van achter gepakt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Om die kerel op het schip kan je gewoon over de wal komen.
Je moet wel wat andere dingen doen over de palen heen maar dat juist niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |