quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef Merkie het volgende:
Tof spel, zeer mooi maar ook wel vrij eentonig. Vraagje over het eind:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinese tekens, chinese gebouwen komen toch behoorlijk Chinees over.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef Kasper79 het volgende:
Waarom lees ik hier toch steeds over AC2 in China??? In de hints komt vrijwel niets terug over China. Het gaat vooral om die gezonken stad voor de kust van Japan en de Maya, Aztec en Inca beschavingen in Midden Amerika en Peru....
Ben wel benieuwd hoe ze deel 2 gaan inkleden. Ik vond deel 1 verder helemaal fantastisch. Historisch klopt er heel veel in dat spel, daar is echt veel tijd aan besteed, van historische figuren tot de kleding van de verschillende ridderordes (Templars, Hospitaller en Teutonic).
Ik wil deel 1 eigenlijk nog wel een keer spelen en dan alles "by the book" doen, dus echte stealth assissinations ipv elke keer weer in een groot gevecht terecht komen
OK..... maar er komen ook Arabische en Hebreeuwse tekens voor. Net als bijbelse teksten, verwijzingen naar een gezonken Japanse stad, het Philadelphia project, etc etcquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Chinese tekens, chinese gebouwen komen toch behoorlijk Chinees over.
Die had ik ook gelezen, daarom denk ik juist aan china.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
OK..... maar er komen ook Arabische en Hebreeuwse tekens voor. Net als bijbelse teksten, verwijzingen naar een gezonken Japanse stad, het Philadelphia project, etc etc
Lees dit eens: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552
Gaat een totaal andere richting op mijns inziens.
OKquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die had ik ook gelezen, daarom denk ik juist aan china.
Ik hoop de verleden tijd, het zou vervelend zijn als het doorging met de huidige hoofdpersoon (weet z'n naam niet meer..), want dat zou geweren etc. betekenen. Samurai's lijken me erg tofquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
OK![]()
Ik ben trouwens benieuwd of AC2 meer in de tegenwoordige of verleden tijd zal spelen
Hehe, en ninja's misschien. Ik denk dat hij meerdere plekken over de wereld gaat afreizen. Ben heel benieuwd..... er is nog geen datum bekend behalve "ergens in 2009" neem ik aan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop de verleden tijd, het zou vervelend zijn als het doorging met de huidige hoofdpersoon (weet z'n naam niet meer..), want dat zou geweren etc. betekenen. Samurai's lijken me erg tof.
je moet 25 van die vrouwtjes naar de grond duwen, en niet die mannetjes die jouw slaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef iuvenis het volgende:
Wil iemand mij helpen met de achievement enemy of the poor, ik heb meer dan twintig van die bedelaars op de grond gegooid en ik heb nog steeds niet de achievement, wat doe ik fout?
Kan iemand misschien een beschrijving geven, weet ik hoe ze eruit zien!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je moet 25 van die vrouwtjes naar de grond duwen, en niet die mannetjes die jouw slaan.
je loopt door de stad, en in 1x komt er een vrouwtje naar je toe rennen en vraagt om geld of zegt:quote:Op zondag 24 februari 2008 13:13 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Kan iemand misschien een beschrijving geven, weet ik hoe ze eruit zien!
met de werpmessen moet ik ook moeite doen om het te halen...quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef abruzzese het volgende:
Met nog 2 moorden te gaan van de 9 zit ik nu echt vast in Damascus .
De voorbereidingen vind ik wel van belang en als ik bij de oprdacht kom die gerkruist staat aangegeven op de map waar je 5 minuten de tijd hebt om 5 moorden te plegen kom ik gewoonweg niet verder en word ik steeds ondekt en kan ik weer van voor af aan beginnen .
Ik weet wel dat je met werpmessen te werk moet gaan op de daken maar die die personen wat je moet vermoorden zijn wel heel erg moeilijk berijkbaar .
Ook met eagle vision ( geel van kleur zijn die personen ) lukt het mij 3 uit te schakelen .
Weet iemand een tip voor mij dan hoor ik dat graag .
Volgens mij moet je naar het Middle District en daar in een hoge toren klimmen (eentje die dus niet op je map staat).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:39 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kom niet verder. Ik zit in Jerusalem, en ik ben net voorbij dat stuk waar je die 10 ventjes moet doden. Heb de hele tijd door de stad gelopen, op zoek naar objectives. Ben alleen een paar van die torens tegengekomen waar je in moet klimmen maar ik kreeg er geen objectives bij. Ik heb ondertussen wel een paar burgers gered, en dan stond er 'saving'. Maar toen ik het spel opnieuw opstarte begon ik weer bij het Assassin's Bureau.Ik hoop niet dat ik alles opnieuw moet halen.
Het schijnt dat de 360 versie iets soepeler loopt maar de PS3 heeft geloof ik daar wel weer een patch voor gehad!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien ik zowel een PS3 als een 360 heb, welke versie verdient de voorkeur?
Thanks. Ik vind stilte en betrouwbaarheid belangrijker dan achievements.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Het schijnt dat de 360 versie iets soepeler loopt maar de PS3 heeft geloof ik daar wel weer een patch voor gehad!
Als je graag Achievements wil dan moet je de 360 versie kiezen verder maakt het vrijwel niets uit!
Waarom betrouwbaarheid? Net of de PS3 niet stuk gaat met die Blu ray laser.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind stilte en betrouwbaarheid belangrijker dan achievements.
Mijn PS3 is vergeleken met mijn 360 muisstil, en na Lost Odyssey heb ik voorlopig mijn buik vol van disk read errors.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:32 schreef Wouter2006 het volgende:
Waarom betrouwbaarheid? Net of de PS3 niet stuk gaat met die Blu ray laser.
oow even in de "winkel" kijken, hij moet natuurlijk wel verder gaan dan Jeruzalemquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Dikke trap omhoog, waaaaaaaaant:
De PC-versie van het spel is vandaag officieel uit! En tevens ook onofficieel, maar dat is een ander verhaal.
Hoe zit dat precies met die disk read errors? Ligt dat aan specifieke spellen? Ik heb het nog nooit gehad namelijk......quote:Op woensdag 9 april 2008 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn PS3 is vergeleken met mijn 360 muisstil, en na Lost Odyssey heb ik voorlopig mijn buik vol van disk read errors.
Bij sommige spellen heb ik het wel, bij anderen niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef Kasper79 het volgende:
Hoe zit dat precies met die disk read errors? Ligt dat aan specifieke spellen? Ik heb het nog nooit gehad namelijk......
Ja, qua veel laden zit je met LO wel 'goed'. Ik wil dat spel nog wel gaan kopen, maar hoor wel erg vaak over disk read errors bij dat spel...... aan de andere kant: Mass Effect was ook continu laden en dat ging ook goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bij sommige spellen heb ik het wel, bij anderen niet.
Ik heb een idee dat het een combi is. Slechte hardware gecombineerd met games waarbij veel geladen moet worden.
Achter iemand aan lopenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:43 schreef Helgi het volgende:
Ok grote schop. Ik vind dit echt een vet spel. Alleen ik zat net vast ben heel lang bezig geweest om uit te vogelen wat ik moest doen maar nu ben ik verder gekomen. Maar nu moet ik 'pickpocketen' alleen ik snap het niet. Weet iemand hoe dat moet (op de PS3)?![]()
alvast bedankt.
Uhmm op welk knopje moet ik drukken??quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Achter iemand aan lopen
Wachten tot hij niet naar achteren kijktr en op het knopje drukken.
Er zit een regelmaat in zijn gedrag. Het moet dus al lopend en niet als hij stil staat en om zich heen kijkt.
huh dus je kan sluipen wist ik niet haha ik de hele tijd van die grote gevechten met heel veel ventjes.quote:Op zondag 18 november 2007 22:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je target locken met LT. Je verborgen zwaard selecteren en dan gewoon dichtbij staan en vermoorden.
Werkt erg goed als je templars kan besluipen
Volgens mij is het hele idee van een spel dat je dat zelf een beetje uitprobeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:15 schreef Helgi het volgende:
Ok misschien stomme vraag maar hoe besluip je die ventjes dan?Zegmaar wanneer moet je je wapen trekken?
Ok maar ik heb hier gelezen dat je kan besluipen je kan toch wel alleen zeggen welk knopje je moet indrukken?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij is het hele idee van een spel dat je dat zelf een beetje uitprobeerd.![]()
Of zullen we gelijk het hele verhaal plus cheats geven?
Ok ik ga het nu proberen ik zit nu bij een missie waarbij je Stealth Assassination moet doen ofzo maar het lukt niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Gewoon blend mode.. weet zo niet meer welk knopje maar je hebt vast een boekje.
Oh nee hehe.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef jpjedi het volgende:
Heb je al geprobeerd de info zelf te vinden?
Dit is mijn eerste poging met google:
http://www.google.co.in/search?q=assassins+creed+manual&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a
Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef VoreG het volgende:
Je moet niks met je zwaard doen,
Gewoon achter die gozer aanlopen en dan op, indien de volgorde van knoppen op de PS3 en 360 gelijk is, op de meest rechterknop drukken. Wat die knop allemaal doet naast 'grab' weet ik niet, want het is al weer een tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld.
Je hebt toch een boekje in het Nederlands?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:29 schreef Helgi het volgende:
Hoi ik ben er weer ik snap er nog steeds geen bal van.![]()
[..]
Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.
Kan iemand die de PS3 versie heeft gewoon effe zeggen welke knoppen je moet indrukken?
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:
Ok nog 1 vraag wat is de 'Hidden Blade'?
Aanvallen in hi-profile met vierkantje terwijl je het die verborgen messen hebt op je pols. Blokpijltje naar boven om ze te selecteren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:
Ok nog 1 vraag wat is de 'Hidden Blade'?
edit ok sorry staat in het boekje haha![]()
Inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?
thanks het is geluktquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt toch een boekje in het Nederlands?pagina 6-7-8-9 staat alles letterlijk in.
low-profile met R1 en dan x ingedrukt houden voor blend mode.
Bij de extra opdrachten als zakkenrollen moet je gewoon slachtoffer volgen met L2 en dan locken met L1 waarna je je aktie kan doen.
Tutorial is dat in het begin van het spel ja toch?? ben ik allemaal weer vergeten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?
Ok thanks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html
Daar staat een walkthrough.
De 7 verschillende memory blocks staan daar beschreven.
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:53 schreef Happel het volgende:
Ben zaterdag begonnen met het spelen van dit spel. Vanavond denk ik de laatste twee missies doen. De werpmessen zijn echt het beste wapen. Verveelt voor geen moment dit spel. In gevechten ontdek ik nog steeds nieuwe combinaties. Eigenlijk zijn ze veel te simpel die gevechten, toch blijft het leuk.
In het intro van dit spel zie je Altair ook gebruik maken van een kruisboog. Komt dat ook nog terug in het spel? Lijkt me ook wel uber namelijk?
meningen zijn verdeeld wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef PrinceLu het volgende:
Daar was ik nogal pissig over, dat die kruisboog er niet in zit. Hoop beloftes, dit spel, maar op de eye-candy na is er geen één nageleefd.
Geloof ik. Toen ik begon aan dit spel vond ik het geweldig, en liet het me niet los, maar op een gegeven moment kwamen die repeterende klusjes me m'n strot uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
meningen zijn verdeeld wat dat betreft
Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Happel het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling nadat ik iedereen verslagen heb? Krijg een wereldbol te zien, kom terug in het lab er wordt wat geouwehoert en daarna niks meer?
Het heeft nogal even geduurd bij mij voordat ik dat doorhadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.
Maanden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Helgi het volgende:
Vraagje.. hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen?Ik ben echt al tientallen uren bezig maanden al. En wat heb je eraan als je die save citizens haalt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |