abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56881348
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef Merkie het volgende:
Tof spel, zeer mooi maar ook wel vrij eentonig . Vraagje over het eind:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:42:19 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56882276
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef VoreG het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
2000 light years from home
pi_56882503
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:42 schreef Merkie het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_56883142
Waarom lees ik hier toch steeds over AC2 in China??? In de hints komt vrijwel niets terug over China. Het gaat vooral om die gezonken stad voor de kust van Japan en de Maya, Aztec en Inca beschavingen in Midden Amerika en Peru....

Ben wel benieuwd hoe ze deel 2 gaan inkleden. Ik vond deel 1 verder helemaal fantastisch. Historisch klopt er heel veel in dat spel, daar is echt veel tijd aan besteed, van historische figuren tot de kleding van de verschillende ridderordes (Templars, Hospitaller en Teutonic).

Ik wil deel 1 eigenlijk nog wel een keer spelen en dan alles "by the book" doen, dus echte stealth assissinations ipv elke keer weer in een groot gevecht terecht komen
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_56883179
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef Kasper79 het volgende:
Waarom lees ik hier toch steeds over AC2 in China??? In de hints komt vrijwel niets terug over China. Het gaat vooral om die gezonken stad voor de kust van Japan en de Maya, Aztec en Inca beschavingen in Midden Amerika en Peru....

Ben wel benieuwd hoe ze deel 2 gaan inkleden. Ik vond deel 1 verder helemaal fantastisch. Historisch klopt er heel veel in dat spel, daar is echt veel tijd aan besteed, van historische figuren tot de kleding van de verschillende ridderordes (Templars, Hospitaller en Teutonic).

Ik wil deel 1 eigenlijk nog wel een keer spelen en dan alles "by the book" doen, dus echte stealth assissinations ipv elke keer weer in een groot gevecht terecht komen
Chinese tekens, chinese gebouwen komen toch behoorlijk Chinees over.
pi_56883991
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:29 schreef VoreG het volgende:

[..]

Chinese tekens, chinese gebouwen komen toch behoorlijk Chinees over.
OK..... maar er komen ook Arabische en Hebreeuwse tekens voor. Net als bijbelse teksten, verwijzingen naar een gezonken Japanse stad, het Philadelphia project, etc etc

Lees dit eens: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

Gaat een totaal andere richting op mijns inziens.
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_56884111
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:10 schreef Kasper79 het volgende:

[..]

OK..... maar er komen ook Arabische en Hebreeuwse tekens voor. Net als bijbelse teksten, verwijzingen naar een gezonken Japanse stad, het Philadelphia project, etc etc

Lees dit eens: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

Gaat een totaal andere richting op mijns inziens.
Die had ik ook gelezen, daarom denk ik juist aan china.
pi_56884581
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die had ik ook gelezen, daarom denk ik juist aan china.
OK

Ik ben trouwens benieuwd of AC2 meer in de tegenwoordige of verleden tijd zal spelen
pi_56884705
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef Kasper79 het volgende:

[..]

OK

Ik ben trouwens benieuwd of AC2 meer in de tegenwoordige of verleden tijd zal spelen
Ik hoop de verleden tijd, het zou vervelend zijn als het doorging met de huidige hoofdpersoon (weet z'n naam niet meer..), want dat zou geweren etc. betekenen. Samurai's lijken me erg tof .
pi_56885237
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik hoop de verleden tijd, het zou vervelend zijn als het doorging met de huidige hoofdpersoon (weet z'n naam niet meer..), want dat zou geweren etc. betekenen. Samurai's lijken me erg tof .
Hehe, en ninja's misschien. Ik denk dat hij meerdere plekken over de wereld gaat afreizen. Ben heel benieuwd..... er is nog geen datum bekend behalve "ergens in 2009" neem ik aan?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 23:36:58 #221
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_56938285
Wil iemand mij helpen met de achievement enemy of the poor, ik heb meer dan twintig van die bedelaars op de grond gegooid en ik heb nog steeds niet de achievement, wat doe ik fout?
love's a loaded gun....
pi_56938524
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef iuvenis het volgende:
Wil iemand mij helpen met de achievement enemy of the poor, ik heb meer dan twintig van die bedelaars op de grond gegooid en ik heb nog steeds niet de achievement, wat doe ik fout?
je moet 25 van die vrouwtjes naar de grond duwen, en niet die mannetjes die jouw slaan.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:13:00 #223
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_56944598
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

je moet 25 van die vrouwtjes naar de grond duwen, en niet die mannetjes die jouw slaan.
Kan iemand misschien een beschrijving geven, weet ik hoe ze eruit zien!
love's a loaded gun....
  zondag 24 februari 2008 @ 13:21:49 #224
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_56944820
Met nog 2 moorden te gaan van de 9 zit ik nu echt vast in Damascus .
De voorbereidingen vind ik wel van belang en als ik bij de oprdacht kom die gerkruist staat aangegeven op de map waar je 5 minuten de tijd hebt om 5 moorden te plegen kom ik gewoonweg niet verder en word ik steeds ondekt en kan ik weer van voor af aan beginnen .
Ik weet wel dat je met werpmessen te werk moet gaan op de daken maar die die personen wat je moet vermoorden zijn wel heel erg moeilijk berijkbaar .
Ook met eagle vision ( geel van kleur zijn die personen ) lukt het mij 3 uit te schakelen .
Weet iemand een tip voor mij dan hoor ik dat graag .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 24 februari 2008 @ 14:27:47 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56946749
Ik heb ze gewoon vanaf de grond vermoord. Ik werd ook steeds ontdekt en vond het een erg frustrerende missie. Je moet vooral snel zijn, dus snel weg zijn bij het lichaam. Ik heb verder weinig tips, ineens lukte het mij gewoon.
pi_56953085
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:13 schreef iuvenis het volgende:

[..]

Kan iemand misschien een beschrijving geven, weet ik hoe ze eruit zien!
je loopt door de stad, en in 1x komt er een vrouwtje naar je toe rennen en vraagt om geld of zegt:
1: "No you don;t understand, I have nothin"
2: "Please sir, can I have some money"

of zoiets , het zijn gewoon de vrouwtjes die je achterna rennen

succes
pi_57057443
Heb eindelijk dat stuk gehaald waar je ongeveer tien ventjes moet doden en daarna dat ventje achterna moet rennen en hem moet doden. Nou ja, ik heb het niet gehaald maar iemand anders heeft het voor me gedaan. Alleen ik heb wel dat ventje gedood. Maar vond het nog steeds raar dat hij niet saved als je die tien ventjes heb gedood. Is er geen manier om zelf te saven?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2008 11:57:16 ]
pi_57058571
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef abruzzese het volgende:
Met nog 2 moorden te gaan van de 9 zit ik nu echt vast in Damascus .
De voorbereidingen vind ik wel van belang en als ik bij de oprdacht kom die gerkruist staat aangegeven op de map waar je 5 minuten de tijd hebt om 5 moorden te plegen kom ik gewoonweg niet verder en word ik steeds ondekt en kan ik weer van voor af aan beginnen .
Ik weet wel dat je met werpmessen te werk moet gaan op de daken maar die die personen wat je moet vermoorden zijn wel heel erg moeilijk berijkbaar .
Ook met eagle vision ( geel van kleur zijn die personen ) lukt het mij 3 uit te schakelen .
Weet iemand een tip voor mij dan hoor ik dat graag .
met de werpmessen moet ik ook moeite doen om het te halen...

als ik ze gewoon kill met die staaf (die uit je mouw komt) dan hou ik ruim tijd over.... en niet gaan rennen maar rustig weglopen....
pi_57074374
Mag in de TT PC er ook bij?
pi_57080391
Ik heb een probleem. Ik kom niet verder. Ik zit in Jerusalem, en ik ben net voorbij dat stuk waar je die 10 ventjes moet doden. Heb de hele tijd door de stad gelopen, op zoek naar objectives. Ben alleen een paar van die torens tegengekomen waar je in moet klimmen maar ik kreeg er geen objectives bij. Ik heb ondertussen wel een paar burgers gered, en dan stond er 'saving'. Maar toen ik het spel opnieuw opstarte begon ik weer bij het Assassin's Bureau. Ik hoop niet dat ik alles opnieuw moet halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2008 13:40:14 ]
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:20:01 #231
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57080997
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:39 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kom niet verder. Ik zit in Jerusalem, en ik ben net voorbij dat stuk waar je die 10 ventjes moet doden. Heb de hele tijd door de stad gelopen, op zoek naar objectives. Ben alleen een paar van die torens tegengekomen waar je in moet klimmen maar ik kreeg er geen objectives bij. Ik heb ondertussen wel een paar burgers gered, en dan stond er 'saving'. Maar toen ik het spel opnieuw opstarte begon ik weer bij het Assassin's Bureau. Ik hoop niet dat ik alles opnieuw moet halen.
Volgens mij moet je naar het Middle District en daar in een hoge toren klimmen (eentje die dus niet op je map staat).
pi_57921448
Dikke trap omhoog, waaaaaaaaant:

De PC-versie van het spel is vandaag officieel uit! En tevens ook onofficieel, maar dat is een ander verhaal.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_57927474
Ik heb mn Xbox 360 versie niet eens uitgespeed.
Je moet het spel zekers gespeeld hebben maar het is zo langdradig.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:09:21 #234
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57927664
Aangezien ik zowel een PS3 als een 360 heb, welke versie verdient de voorkeur?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 9 april 2008 @ 09:48:01 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57928317
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien ik zowel een PS3 als een 360 heb, welke versie verdient de voorkeur?
Het schijnt dat de 360 versie iets soepeler loopt maar de PS3 heeft geloof ik daar wel weer een patch voor gehad!

Als je graag Achievements wil dan moet je de 360 versie kiezen verder maakt het vrijwel niets uit!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 9 april 2008 @ 10:14:12 #236
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57928781
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Het schijnt dat de 360 versie iets soepeler loopt maar de PS3 heeft geloof ik daar wel weer een patch voor gehad!

Als je graag Achievements wil dan moet je de 360 versie kiezen verder maakt het vrijwel niets uit!
Thanks. Ik vind stilte en betrouwbaarheid belangrijker dan achievements.
pi_57934595
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Thanks. Ik vind stilte en betrouwbaarheid belangrijker dan achievements.
Waarom betrouwbaarheid? Net of de PS3 niet stuk gaat met die Blu ray laser.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:46:01 #238
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57934912
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:32 schreef Wouter2006 het volgende:
Waarom betrouwbaarheid? Net of de PS3 niet stuk gaat met die Blu ray laser.
Mijn PS3 is vergeleken met mijn 360 muisstil, en na Lost Odyssey heb ik voorlopig mijn buik vol van disk read errors.
  woensdag 9 april 2008 @ 15:22:05 #239
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57935621
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Dikke trap omhoog, waaaaaaaaant:

De PC-versie van het spel is vandaag officieel uit! En tevens ook onofficieel, maar dat is een ander verhaal.
oow even in de "winkel" kijken, hij moet natuurlijk wel verder gaan dan Jeruzalem
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57935811
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:46 schreef Strolie75 het volgende:

Mijn PS3 is vergeleken met mijn 360 muisstil, en na Lost Odyssey heb ik voorlopig mijn buik vol van disk read errors.
Hoe zit dat precies met die disk read errors? Ligt dat aan specifieke spellen? Ik heb het nog nooit gehad namelijk......
  woensdag 9 april 2008 @ 15:36:45 #241
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57935953
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef Kasper79 het volgende:
Hoe zit dat precies met die disk read errors? Ligt dat aan specifieke spellen? Ik heb het nog nooit gehad namelijk......
Bij sommige spellen heb ik het wel, bij anderen niet.
Ik heb een idee dat het een combi is. Slechte hardware gecombineerd met games waarbij veel geladen moet worden.
pi_57936256
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef Strolie75 het volgende:

Bij sommige spellen heb ik het wel, bij anderen niet.
Ik heb een idee dat het een combi is. Slechte hardware gecombineerd met games waarbij veel geladen moet worden.
Ja, qua veel laden zit je met LO wel 'goed'. Ik wil dat spel nog wel gaan kopen, maar hoor wel erg vaak over disk read errors bij dat spel...... aan de andere kant: Mass Effect was ook continu laden en dat ging ook goed.
pi_61086524
Ok grote schop. Ik vind dit echt een vet spel. Alleen ik zat net vast ben heel lang bezig geweest om uit te vogelen wat ik moest doen maar nu ben ik verder gekomen. Maar nu moet ik 'pickpocketen' alleen ik snap het niet. Weet iemand hoe dat moet (op de PS3)?

alvast bedankt.
pi_61086554
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:43 schreef Helgi het volgende:
Ok grote schop. Ik vind dit echt een vet spel. Alleen ik zat net vast ben heel lang bezig geweest om uit te vogelen wat ik moest doen maar nu ben ik verder gekomen. Maar nu moet ik 'pickpocketen' alleen ik snap het niet. Weet iemand hoe dat moet (op de PS3)?

alvast bedankt.
Achter iemand aan lopen
Wachten tot hij niet naar achteren kijktr en op het knopje drukken.
Er zit een regelmaat in zijn gedrag. Het moet dus al lopend en niet als hij stil staat en om zich heen kijkt.
pi_61089341
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:44 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Achter iemand aan lopen
Wachten tot hij niet naar achteren kijktr en op het knopje drukken.
Er zit een regelmaat in zijn gedrag. Het moet dus al lopend en niet als hij stil staat en om zich heen kijkt.
Uhmm op welk knopje moet ik drukken?? Driehoekje?
pi_61089410
rondje?

op de xbox rood
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_61089423
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je target locken met LT. Je verborgen zwaard selecteren en dan gewoon dichtbij staan en vermoorden .
Werkt erg goed als je templars kan besluipen
huh dus je kan sluipen wist ik niet haha ik de hele tijd van die grote gevechten met heel veel ventjes.
pi_61089776
Ok misschien stomme vraag maar hoe besluip je die ventjes dan? Zegmaar wanneer moet je je wapen trekken?
pi_61089847
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:15 schreef Helgi het volgende:
Ok misschien stomme vraag maar hoe besluip je die ventjes dan? Zegmaar wanneer moet je je wapen trekken?
Volgens mij is het hele idee van een spel dat je dat zelf een beetje uitprobeerd.
Of zullen we gelijk het hele verhaal plus cheats geven?
pi_61090071
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Volgens mij is het hele idee van een spel dat je dat zelf een beetje uitprobeerd.
Of zullen we gelijk het hele verhaal plus cheats geven?
Ok maar ik heb hier gelezen dat je kan besluipen je kan toch wel alleen zeggen welk knopje je moet indrukken?
pi_61091349
Gewoon blend mode.. weet zo niet meer welk knopje maar je hebt vast een boekje.
pi_61091640
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Gewoon blend mode.. weet zo niet meer welk knopje maar je hebt vast een boekje.
Ok ik ga het nu proberen ik zit nu bij een missie waarbij je Stealth Assassination moet doen ofzo maar het lukt niet.
pi_61091803
Ok er staat niks over stealth assassination in het boekje en ik heb echt alle knopjes ingedrukt maar het lukt niet weet iemand wat ik moet doen??
pi_61092142
Heb je al geprobeerd de info zelf te vinden?

Dit is mijn eerste poging met google:
http://www.google.co.in/search?q=assassins+creed+manual&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a
pi_61092318
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef jpjedi het volgende:
Heb je al geprobeerd de info zelf te vinden?

Dit is mijn eerste poging met google:
http://www.google.co.in/search?q=assassins+creed+manual&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a
Oh nee hehe. Effe lezen.
pi_61092562
Ok weer effe geprobeerd het lukt nog steeds niet. En al die sites zijn Engels mijn Engels is niet zo goed. Ok dit is wat ik ervan begrepen heb je moet achter zo'n vijand aan sluipen ok dat lukt. En dan?? als ik ga slaan met mijn zwaard staat er 'failed'. Sorry als ik domme vragen stel hoor maar ik snap het echt niet..
pi_61092657
Je moet niks met je zwaard doen,

Gewoon achter die gozer aanlopen en dan op, indien de volgorde van knoppen op de PS3 en 360 gelijk is, op de meest rechterknop drukken. Wat die knop allemaal doet naast 'grab' weet ik niet, want het is al weer een tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld.
pi_61093173
Hoi ik ben er weer ik snap er nog steeds geen bal van.
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef VoreG het volgende:
Je moet niks met je zwaard doen,

Gewoon achter die gozer aanlopen en dan op, indien de volgorde van knoppen op de PS3 en 360 gelijk is, op de meest rechterknop drukken. Wat die knop allemaal doet naast 'grab' weet ik niet, want het is al weer een tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld.
Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.

Kan iemand die de PS3 versie heeft gewoon effe zeggen welke knoppen je moet indrukken?

Edit het lukt nog steeds niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Helgi op 24-08-2008 20:40:01 ]
pi_61093523
Ok nog 1 vraag wat is de 'Hidden Blade'?

edit ok sorry staat in het boekje haha
pi_61093527
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:29 schreef Helgi het volgende:
Hoi ik ben er weer ik snap er nog steeds geen bal van.
[..]

Ok ik snap het maar de meest rechterknop is rondje en die doet niks.

Kan iemand die de PS3 versie heeft gewoon effe zeggen welke knoppen je moet indrukken?
Je hebt toch een boekje in het Nederlands? pagina 6-7-8-9 staat alles letterlijk in.

low-profile met R1 en dan x ingedrukt houden voor blend mode.

Bij de extra opdrachten als zakkenrollen moet je gewoon slachtoffer volgen met L2 en dan locken met L1 waarna je je aktie kan doen.
pi_61093558
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:
Heb je uberhaupt de tutorial gedaan?
pi_61093643
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Helgi het volgende:

edit ok sorry staat in het boekje haha
Aanvallen in hi-profile met vierkantje terwijl je het die verborgen messen hebt op je pols. Blokpijltje naar boven om ze te selecteren.

pi_61093666
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:

[..]

Inderdaad

-Boekje
-Tutorial
-Google
pi_61093674
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Je hebt toch een boekje in het Nederlands? pagina 6-7-8-9 staat alles letterlijk in.

low-profile met R1 en dan x ingedrukt houden voor blend mode.

Bij de extra opdrachten als zakkenrollen moet je gewoon slachtoffer volgen met L2 en dan locken met L1 waarna je je aktie kan doen.
thanks het is gelukt ok heel erg sorry voor al mijn domme vragen in dit topic
pi_61093886
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tutorial is dat in het begin van het spel ja toch?? ben ik allemaal weer vergeten.
pi_61131297
Ooh tutorial is die training.

Zo dat stealth assassination is vet ik zit nu al die ventjes van achter te pakken. Moet nog 2 ventjes doden heb ik het dan gehaald?? Dat ene ventje doden was moeilijk overal kwamen ventjes ben er best lang mee bezig geweest.

Kan iemand trouwens heeeel kort samenvatten waar het verhaal over gaat ik ben het alweer vergeten is alweer lang geleden dat ik met dit spel ben begonnen.

thanks
pi_61131506
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html

Daar staat een walkthrough.
De 7 verschillende memory blocks staan daar beschreven.
pi_61131564
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html

Daar staat een walkthrough.
De 7 verschillende memory blocks staan daar beschreven.
Ok thanks. 7 Memory blocks ik ben pas bij 4 dus dan zit ik net over de helft? Lang spel zeg.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:53:20 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61132187
Ben zaterdag begonnen met het spelen van dit spel. Vanavond denk ik de laatste twee missies doen. De werpmessen zijn echt het beste wapen. Verveelt voor geen moment dit spel. In gevechten ontdek ik nog steeds nieuwe combinaties. Eigenlijk zijn ze veel te simpel die gevechten, toch blijft het leuk.

In het intro van dit spel zie je Altair ook gebruik maken van een kruisboog. Komt dat ook nog terug in het spel? Lijkt me ook wel uber namelijk?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:55:54 #270
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_61132233
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:53 schreef Happel het volgende:
Ben zaterdag begonnen met het spelen van dit spel. Vanavond denk ik de laatste twee missies doen. De werpmessen zijn echt het beste wapen. Verveelt voor geen moment dit spel. In gevechten ontdek ik nog steeds nieuwe combinaties. Eigenlijk zijn ze veel te simpel die gevechten, toch blijft het leuk.

In het intro van dit spel zie je Altair ook gebruik maken van een kruisboog. Komt dat ook nog terug in het spel? Lijkt me ook wel uber namelijk?
Nee helaas niet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:21:29 #271
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_61146491
Daar was ik nogal pissig over, dat die kruisboog er niet in zit. Hoop beloftes, dit spel, maar op de eye-candy na is er geen één nageleefd.
Nee jij bent lekker. =X
pi_61146646
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef PrinceLu het volgende:
Daar was ik nogal pissig over, dat die kruisboog er niet in zit. Hoop beloftes, dit spel, maar op de eye-candy na is er geen één nageleefd.
meningen zijn verdeeld wat dat betreft
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_61146851
Ik heb er van genoten en het was weer een hele tijd geleden dat ik echt een spel in 1 ruk heb uitgespeeld. Mijn commentaar is dat de opdrachten erg repeterend zijn.

Hoop dat er snel een volgend deel komt. Ik meen dat men aan totaal 3 delen werkt.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:30:22 #274
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_61150496
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

meningen zijn verdeeld wat dat betreft
Geloof ik. Toen ik begon aan dit spel vond ik het geweldig, en liet het me niet los, maar op een gegeven moment kwamen die repeterende klusjes me m'n strot uit.

Zodra er een nieuw deel komt zal ik deze wel proberen, dan zullen de makers ingezien hebben dat ze je niet kunnen opzadelen met steeds dezelfde klusjes...
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:42:29 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61153121
Wat is nu eigenlijk de bedoeling nadat ik iedereen verslagen heb? Krijg een wereldbol te zien, kom terug in het lab er wordt wat geouwehoert en daarna niks meer?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61250062
Vandaag gekocht. Kan hem morgenmiddag pas gaan spelen. Ik ben nu bij mijn vriendin thuis. Naja nog een paar uurtjes.
pi_61250909
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Happel het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling nadat ik iedereen verslagen heb? Krijg een wereldbol te zien, kom terug in het lab er wordt wat geouwehoert en daarna niks meer?
Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:59:44 #278
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61250960
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Even eagle vision gebruiken en daarna is het voorbij.
Het heeft nogal even geduurd bij mij voordat ik dat doorhad . Ben benieuwd waar informatie over AC2 blijft, kan echt een topper worden als de minpunten uit deel 1 bijgeschaafd worden .
pi_61255594
Vraagje.. hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen? Ik ben echt al tientallen uren bezig maanden al. En wat heb je eraan als je die save citizens haalt?
pi_61255811
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Helgi het volgende:
Vraagje.. hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen? Ik ben echt al tientallen uren bezig maanden al. En wat heb je eraan als je die save citizens haalt?
Maanden?
Nee, zo lang duurde het niet om het op 100% uit te spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')