snap ik heel goed hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel tevreden nu hoor. Lekker van 8 tot 5. We hebben een leuk huisje, lieve diertjes en alles gaat naar wens. Dus om nou nog te beginnen met een studie geneeskunde....dan ben ik 10 jaar verder en dan dus bijna 40. Men...40! Ik word oud!![]()
[SC] Deel 69. Een leuk nummertje volgens Greys.
zoals ik al zei, ik begrijp je helemaal, ik ken het gevoel wel nmlquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, maar het burgerlijke leventje en de vrijheden die ik nu heb bevallen uitermate goed.
En mocht er in de toekomst ooit een klein Ingetje komen, dan wil ik daar ook graag tijd voor hebben![]()
Stoer hequote:Op zaterdag 17 november 2007 13:03 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wat een leuke smiley! [afbeelding] [afbeelding]
Nou, met deze band oefenen ze nooit, zijn ze te goed voor vinden zequote:Op zaterdag 17 november 2007 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed van je!
Leuk trouwens...nu kun je dan eindelijk horen hoe goed ze altijd oefenen tijdens de oefen-avonden![]()
Ja heel gezellig ! Ze hebben het laatste jaar alle struiken hier in de straat weggehaalt en vervangen door grasquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Non, wat klinkt dat allemaal gezellig wat je voor de vogels hebt gekocht, super! Leuk om naar te kijken he! Ik heb hier ook een hele voorraad vetbollen en ander lekkers, om steeds in de tuin aan te vullen
wat handig allemaalquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:33 schreef Greys het volgende:
*Ughe ughe*
Meneer Greys doet net de open haard aan. Maar het rookkanaal stond nog dicht
*ughe ughe*
Nu zitten we met de open haard aan, maar alle deuren tegen elkaar open.
Brrrrrrrrrr
Lijkt me goed genoeg toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:47 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
Ik zal Maandag eens achter de SNS aangaan. Want anders heb ik een probleem. Ik weet namelijk niet wanneer ik dat internetbankieren ding krijg.
Het enige hoe ik het nog anders zou kunnen oplossen als dat internetbankieren ding uitblijft, is de afschriften op papier inscannen en aan de Controleurs laten zien.
Maar ik weet niet of ze daar mee akkoord gaan.
Senesta?
Rewimo?
Dat vraag ik aan julliequote:
Ik heb gelachen om die filmquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Liever verliefd is leuk he! Myrianna van Reeden (of zoiets) is echt erg leuk hier, beter dan dat kreng dat ze altijd in Westenwind speelde. En Christ Zegers en die Romijn zijn ook leuk. Wel een beetje een hysterisch en ongeloofwaardig einde, maar toch leuk
Waarom met tipp-ex?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar dan kan ze met Tipp-Ex aan de slag
Je krijgt uiteindelijk toch sowieso de mogelijkheid tot internetbankieren? Ook als het wat langer duurt?
En we vertrouwen je, hoor!
Jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar dan kan ze met Tipp-Ex aan de slag
Je krijgt uiteindelijk toch sowieso de mogelijkheid tot internetbankieren? Ook als het wat langer duurt?
En we vertrouwen je, hoor!
Met bankafschriftenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom met tipp-ex?
Ik heb hier een poosje globaal meegekeken maar ik heb een hoop gemist geloof ik
Alleen maar H&M? En mn only aankopen dan? Die zijn veul duurderquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Met bankafschriften
Kan ze haar H&M afschrijvingen weg-Tipp-exen
Grapje hoor Qwea![]()
Oeh, had hij even verkeerd gerekendquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:
ik had nog met een fokuser aan de stok via hyves. Meneer dacht even mn fluffy usericon te kunnen jatten![]()
Straks op het late journaal.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, had hij even verkeerd gerekend![]()
Wat heb je gedaan?
Zie je de koppen al:quote:
Met teksten uit het wetboek gesmeten en gezegd dat als hij niet binnen 48u mn icon weghaald ivm copyright ik aangifte zou doen en een civiel proces zou startenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, had hij even verkeerd gerekend![]()
Wat heb je gedaan?
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Zie je de koppen al:
*Eerste virtuele moord gepleegd om fluffy icon*
Oehquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met teksten uit het wetboek gesmeten en gezegd dat als hij niet binnen 48u mn icon weghaald ivm copyright ik aangifte zou doen en een civiel proces zou starten
De 16 jarige snotneus
Ha ha, die was natuurlijk helemaal overdonderdquote:
Nou, het was vrijdag nogal laat geworden (Harry Potter nacht), dus zaterdag was behoorlijk ontregeld, en nu ben ik bijna 24 uur niet op Fok geweest, en dat ben ik niet zo gewend.quote:Op zondag 18 november 2007 12:35 schreef Greys het volgende:
Vertel.. Elseetje! Laat geworden gister? Kunnen we je ergens bij helpen?
Ik heb geen plaatjes van die dingen, maar de laarzen zijn kniehoog, stoere (hoge) hak en en gesp op de enkel en boven aan de schacht.quote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef Greys het volgende:
Wat voor laarzen heb je gekocht Elseetje en wat voor schoenen kreeg je er bij?
Klinkt goed
En niet ontheemd voelen hoor, bij ons voel je je toch snel weer thuis?
Eens.quote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil best naar de kroeg vanmiddag, wil alleen niet meer terug rijden![]()
Batavia-stad is een uurtje rijden, maar daar is het altijd zo allemachtig druk en alles is daar zeg maar "net niet" . Snappie?
Leeuwarden is leuk!quote:Dan heb ik liever koopzondag in Zwolle of Leeuwarden oid.
Ach, ben inmiddels al met zusje aan het kijken wat we met kerst gaan eten, ook niet geheel onbelangrijk!![]()
Niet echt nee. Qua kledingstijl is het allemaal een beetje 'surf' en 'skate' enzo, verder zit er een bodyshop die zelfs met korting nog te duur is, een lingeriezaak met lelijke dingen die nooit lekker zitten of toch te duur zijn, er zitten een paar vieze amerikaanse restaurants en een free record shop met een ander naampje maar dezelfde prijzen.quote:Op zondag 18 november 2007 13:05 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog nooit in Bataviastad geweest![]()
Dus het is niet echt de moeite?
Zwart.quote:Klinkt leuk Elseetje, je laarzen en pumps? Kleur?
Ja, ik ga nu ook ECHT niet meer voor minder, natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
....En dan wil ik er ook gratis schoenen bij![]()
fujifilm s5600 ?quote:Op zondag 18 november 2007 16:40 schreef Greys het volgende:
Nog even de outfit showen van vandaag
[ afbeelding ]
Is het wat? Toch een beetje braaf he?
Leuke spamquote:Op zondag 18 november 2007 19:44 schreef Elseetje het volgende:
[Centraal] Katten met foto's deel 47
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 10!
En in m'n fotoboek zijn foto's te vinden van mijn dagje buitenspelen.
Mijn zus had gevraagd of ik even de hond uit wilde laten, omdat mijn ouders een weekend weg zijn en zij het anders elke dag 4 keer moet doen, dus ik heb 'm even anderhalf uur meegenomen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuke spam![]()
Zijn echt hele mooie foto's geworden! Heb je vanmiddag de hond van je ouders ff gekidnapt?![]()
En kat is wasmand is herkenbaar hier, maar het is nog leuker als ie vol ligt met schone en opgevouwen was.![]()
* in fobo spiektquote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Greys het volgende:
Ja? Staat dus niet gek? Ik ben ook zo onzeker als de pest af en toe he, om gek van te worden
Ik zit het zelfs een beetje uit te stellen om te gaan (valt het op????).
Maar nu ga ik toch maar!
Tot strakjes! En dankjewel
ik denk het ookquote:Op zondag 18 november 2007 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys heeft het vast druk met mannen van zich afslaan nu. Terwijl meneer Greys zich zit te verbijten achter z'n drumstel![]()
En die katten van ons liggen ook altijd overal in...en dan het liefste daar waar het niet hoort![]()
Dan gaat ie toch naar boven?quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh jullie gaan UIT eten!Lekker!!!!
De filmpjes komen morgen. Ik wilde het nu al doen maar het binnenhalen van die video duurt al een uur en Meneer Greys wil niet meer zo lang beneden blijven
ik denk dat je wat te laat bent. Mijn kerstactie gaat met goedkeuring van Yvonne, Litso en Senesta morgen van startquote:
Je kunt em evt. ook vanavond wat later op de avond starten lijkt me.quote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel, zal ik vandaag of morgen de kerstactie starten
of ik start hem om 12u, dan loopt ie van 19 november 12:00 tot 19 november 16:00. Dan heeft de bank een dag de tijd om de laatste transacties te verwerkenquote:Op maandag 19 november 2007 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt em evt. ook vanavond wat later op de avond starten lijkt me.![]()
Da's wel kort, 4 uur.quote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
of ik start hem om 12u, dan loopt ie van 19 november 12:00 tot 19 november 16:00. Dan heeft de bank een dag de tijd om de laatste transacties te verwerken
Sticky, ff een mod pm doen
ik bedoelde tot 19 december 16uquote:
Pas opquote:Op maandag 19 november 2007 11:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zal trouwens even 2x per week de bank bellen, om ze te vragen hoeveel er op die rekening staat. Aangezien dat gare internet bankieren niet doet, en ik wel graag een update in dat topic wil verstrekken.
Moet ik dat trouwens nog even vermelden in het topic? Dat internetbankieren nog niet doet?
Precies. Je kan wel gewoon geld naar de rekening storten, maar ik kan het saldo nog niet zien. En daarvoor zal ik dan zolang ik dat niet kan zien, 2x per week de bank moeten bellen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op
Als je zegt 'internetbankieren doet het nog niet' dan denken mensen wellicht dat ze nog niet per internetbankieren geld er naar kunnen overmaken. Maar dat kan WEL al, toch?
Het enige dat nog niet werkt is dat jij per internetbankieren nog niet het saldo kunt bijhouden, right?
Ik zou zeggen, leg het uit wanneer het aan de orde komt. Als mensen vragen waarom je niet even om 11 uur 's avonds een update geeft, ofzo.quote:Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Je kan wel gewoon geld naar de rekening storten, maar ik kan het saldo nog niet zien. En daarvoor zal ik dan zolang ik dat niet kan zien, 2x per week de bank moeten bellen.
Maar is het niet beter om vooraf te zeggen? Strax denken ze dat ik de boel flesquote:Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leg het uit wanneer het aan de orde komt. Als mensen vragen waarom je niet even om 11 uur 's avonds een update geeft, ofzo.
Jezelf overmatig indekken kan juist verdenking op je laden.quote:Op maandag 19 november 2007 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is het niet beter om vooraf te zeggen? Strax denken ze dat ik de boel fles
ooh okequote:Op maandag 19 november 2007 11:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jezelf overmatig indekken kan juist verdenking op je laden.
Ik ben blij met elke 10 euro die binnenkomt natuurlijk...quote:Op maandag 19 november 2007 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn trouwens je verwachtingen omtrent de actie Q? Heb je een streefbedrag in je hoofd?![]()
Mja ik ben meestal tegen 16u thuis van school. Dus even op koopavond langs de regionale bedrijven moet geen probleem zijn. Ik zal vandaag of morgen eens een mailtje opstellen voor whiskas enzo.quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
De regionale bedrijven zou ik idd persoonlijk doen, mits je daar tijd voor hebt. De grotere via de mail.
En natuurlijk vrienden/familie/klasgenoten ook dwingen om te storten. En evt. posters ophangen in de supermarkten.![]()
ff wat tiepfoutjesquote:Omdat ik van mening ben dat dieren ( in dit geval de poesjes) ook recht hebben op een ontzettende fijne kerst. En omdat ik het gewoon ontzettend geweldig vind wat mijn dierenarts allemaal voor deze katten doet. Ze heeft geen “eigen” leven, maar leeft voor de dieren. Al het geld voor deze dieren komt dan ook uit eigen zak, of uit de donaties uit de Jochem pot. Haar vakantie heeft ze ingeleverd om gewoon aan het werkt werk te gaan, en de zwerfkatten populatie terug te dringen in onze gemeente. Ze is dus ontzettend onbaatzuchtig, en ik vind dat dat beloont beloond moet worden!
fixedquote:Op maandag 19 november 2007 12:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Haal dan gelijk de spatie tussen 'zwerfkatten' en 'populatie' weg.
Qwea, ik geloof dat het niet helemaal loopt zoals het hoor zo, ik ga je even een PM sturen.quote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Qwea het volgende:
damnik ga het aanpassen. In dat feedback topic een paar post hierboven gepost door burdie, zijn ze niet zo blij met een dieren kerst actie geloof ik
*braaf op PM wachtquote:Op maandag 19 november 2007 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea, ik geloof dat het niet helemaal loopt zoals het hoor zo, ik ga je even een PM sturen.
Achja, zeikerds heb je overal.quote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Qwea het volgende:
damnik ga het aanpassen. In dat feedback topic een paar post hierboven gepost door burdie, zijn ze niet zo blij met een dieren kerst actie geloof ik
Eensch isquote:Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Achja, zeikerds heb je overal.Ik help liever een paar zwerfkatten de koude winter door dan een zooi mensen.
Wat mij betreft liever het zekere voor het onzekere. Als ik met onze kater niet naar de dierenarts was gegaan voor z'n 'schorre keeltje' dan was 'ie ondertussen misschien al gestikt. Heeft me ook wel wat tientjes gekost, maar ik heb liever een levende kat die niks bleek te hebben dan een dode kat die iets ernstigs had.quote:Op maandag 19 november 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
trouwens, ik heb even jullie mening nodig over compleet iets anders ;
Baloe had toch een bultje in zn nek? Nou ben ik hier in Den Helder ermee naar de DA geweest, die zei dat het een vetbult was. Nu zei mn eigen dierenarts (ik moest toch langs dus heb het maar even laten zien) dat het een vetbult kon zijn, maar ook een cyste.
Om dit zeker te weten moest ik weefsel opsturen. Dat kost in totaal iets van 70 euronu weet ik dus niet wat ik moet doen, omdat de DA in Den Helder zei dat het een vetbult was.
Strax is het idd een vetbult, ben ik 70 euro lichter. Maar aan de andere kant, strax is het wel een cyste
Ja, ik persoonlijk ook. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Diertjes nietquote:Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Achja, zeikerds heb je overal.Ik help liever een paar zwerfkatten de koude winter door dan een zooi mensen.
mja dat vond ik dus ook al. Maar MM zegt steeds dat de DA hier in den helder er echt zeker van was/is dat het een vetbult is.quote:Op maandag 19 november 2007 12:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat mij betreft liever het zekere voor het onzekere. Als ik met onze kater niet naar de dierenarts was gegaan voor z'n 'schorre keeltje' dan was 'ie ondertussen misschien al gestikt. Heeft me ook wel wat tientjes gekost, maar ik heb liever een levende kat die niks bleek te hebben dan een dode kat die iets ernstigs had.
Nouja, dat zouden ze wel kunnen als wij ons er niet mee bemoeit hadden. Dus moeten we het ook goedmaken.quote:Op maandag 19 november 2007 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik persoonlijk ook. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Diertjes niet
Ook schoon ondertussen?quote:Op maandag 19 november 2007 13:12 schreef Qwea het volgende:
ik ben op! ik mn pyama! en vrij!
morgen ook
ja maar die doe ik donderdag persoonlijk. Ik zit nu bij MikeyMo namelijk. Thuis ga ik dobey,Jumper en welkoop bij langsquote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Elseetje het volgende:
Je kan ook wat plaatselijke dierenwinkels benaderen, trouwens.
Super de Boer verkoopt vast ook speeltjes en kattengrit enzo?quote:Op maandag 19 november 2007 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar die doe ik donderdag persoonlijk. Ik zit nu bij MikeyMo namelijk. Thuis ga ik dobey,Jumper en welkoop bij langsooh en super de boer voor kattenvoer
Vanuit Fok of vanuit de bedrijven?quote:Op maandag 19 november 2007 14:47 schreef Qwea het volgende:
jeuj! het 1ste mailtje met de vraag naar het rekeningnummer heb ik al beantwoord
Dan ga je dat nu maar leren!quote:Op maandag 19 november 2007 16:12 schreef Qwea het volgende:
jeuj, als ik een stukje schrijf over de actie plakt Nolius het op de FP.
Ik ben alleen geen ster in leuke stukjes schrijven
Ik heb hem nou al verstuurd. Er staat btw ook in het topic zelf dat het een flora ende fauna actie isquote:Op maandag 19 november 2007 16:35 schreef Elseetje het volgende:
Prima toch?
Misschien dat je er iets uitgebreider bij moet zeggen dat het om een actie in Flora en Fauna gaat, niet bij iedereen zal er een belletje gaan rinkelen bij de term 'F&F'.
Hier ook...nog net een bord macaroni naar binnen kunnen werken.quote:Op maandag 19 november 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Amper thuis geweest, nu alweer weg. Vergaderen.
quote:
Heuy, you... ben je der ook weerquote:
Ja dat seizoen is afgelopenquote:Op maandag 19 november 2007 20:42 schreef Morretje het volgende:
Iemand enig idee of het seizoen van Men in Trees weer afgelopen is?
Waar moet ik nu weer naar kijken....![]()
Goeiemorgen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo....eindelijk weer thuis.
Meneer Greys drumt leuk hoor! En wat een schattig spencertje![]()
Klinkt echt leuk! Wanneer speelt ie in de buurt?
Nok! Leuk weekend gehad?![]()
Jaaa, heerlijk is dat. Effe lekker hard de muziek aan. Daar heb ik dan wel behoefte aan na zo'n weekend vol gezelschap. Snoeihard mijn eigen muziek aan en in mijn uppie thuiszijn en dansen. Merk wel dat ik wel heel erg een einzelganger ben. Hoezeer ik in gezelschap ook een babbelmuts ben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer wakker....lichamelijk gezien dan![]()
Zo lekker een uurtje in de auto met de muziek lekker hard, daarna ben ik vast weer helemaal bijgetrokken.![]()
Klinkt lekker Nok, zo'n weekendje. Was het een prive-sauna?
Werkse/Schoolse allemaal![]()
Ga ik ook even doen zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef Greys het volgende:
Mogguh allemaal!
Qwea, ik zal vanmiddag als ik thuis ben even je actietopic in mijn sig zetten!
Van wie moet je hem koffie aanbieden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:46 schreef Qwea het volgende:
fijn
Alvast bedankt beide
ik verveel me de touwtiefus. Er is hier iemand van de woningstichting bezig met het raam, moet ik hem koffie aanbiedennaja, koffie -> thee want koffie heb ik niet aangezien we dat niet drinken.
Hij is er net 1.5u
Van mn schoonmoeder en mn kerelquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Van wie moet je hem koffie aanbieden?![]()
Toen ze hier aan het renoveren waren van de woningstichting vertelde de schilder me dat ze bij woningstichting helemaal geen koffie meer mochten aannemen![]()
Omdat een aantal daar misbruik van maakten en teveel koffie zaten te drinken
Welk topic? Je sticky topic?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:53 schreef Qwea het volgende:
mag dat topic eigk netzoals een V&A topic omhoog gekicked worden?
jaquote:
Och jeetje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
jahij staat vandaag nog helemaal niet in de actieve topics
[url= http://forum. fok. nl/topic/ 1097100]J ochem Fonds Kerst Actie![/url]quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:53 schreef Morretje het volgende:
middag dames![]()
Ja, hoe moet dat, een topic in je sig zetten?? (Ben een blonde, net beginnende user he)
Heb trouwens net m'n hele huis gepoetst.. ok, ok is niet zo'n groot huis, maar toch. Tijd voormet wat lekkers!
Als ik nu in de auto stap, ben ik dan nog op tijd om mee te eten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:14 schreef Greys het volgende:Sig aangepast
Ik ga zometeen draadjesvlees maken. Zal me benieuwen of het lukt...![]()
Als ik het kan, dan kan echt iedere Josti hetquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef Morretje het volgende:
Mjam Greys! Ik heb me ook al eens voorgenomen draadjesvlees te maken, maar het komt er steeds niet van.. Is het echt zo makkelijk als Ingetje zegt?![]()
Qwea, dat klinkt niet goed zeg, van je mams... Is niet fijn, hoewel er tegenwoordig aardig mee te leven is.![]()
1 |
Geen ID wat de waarde was. Maar ze heeft wel ontzettend verhoogd risico. Ze heeft ontzettend overgewicht, en diabetes zit in de famillie. Morgen ff afwachten dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik het kan, dan kan echt iedere Josti het![]()
Vooral lekker als je het suddert in "suddermarinade".
Ik moet nog boodschapjes doen...hmmmm....krijg er wel zin in eigenlijk![]()
Oh, en Qwea, als je eenmalig een iets verhoogde bloedsuiker hebt, betekent dat niet direct dat je een type 2 diabeet bent heur.
Weet je wat de waarde was?
Je moet even die code van Qwea kopiëren, want nu is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:49 schreef Morretje het volgende:
Morretje is een echte noob![]()
Dank jullie wel meiden!![]()
Nee joh, het is je toch gelukt?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:04 schreef Morretje het volgende:
Pfff, Morretje is een ongelooflijke noob![]()
Meneer Elseetje is ook ICT-er, maar die is alleen maar trots op mij.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:09 schreef Morretje het volgende:
Hehe, ja in 3 keer![]()
En dan is meneer Morretje nog wel ICT-er... die lacht zich een kriek denk ik![]()
Ja ikke! Het is meer een site waar je allerlei vrienden in het oog kunt houden die je langere tijd niet ziet of spreekt. Wat je nu kunt doen is allerlei mensen op zoeken, en toevoegen.. Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:26 schreef Greys het volgende:
-knip recept-
Oh enneh... heeft er hier iemand Hyves? Ik heb net op velerverzoek een Hyves aangemaakt, maar nu weet ik niet wat ik er mee moet
kan, in mijn geval. maar denk dat je me sneller vind onder "Manon" en (woonplaats) Swifterbantquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:36 schreef Greys het volgende:
Ik weet gewoon niet waar ik beginnen moet met zoekenMaar ik zal het eens proberen! En als ik jullie wil toevoegen, moet ik dan zoeken op Nonneke en Morretje of moet ik dan jullie echte namen weten?
Ik weet er echt geen bal vanaf
Oh en ik heb de dochter van mijn baas toegevoegd, die had het me aangeraden om te gaan aanmaken, maar hoe zie ik nu of iemand MIJ wil toevoegen?
Van ene S. de Boer...die ken ik heul niet!quote:hey lekkertje,
hoessie met je?
ik heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.ingetje79.hyves.nl/
Doe maar toevoegen, het is echt heel erg leuk!![]()
Krijg net een mailtje:
[..]
Van ene S. de Boer...die ken ik heul niet!
Zal ik antwoorden dat ik haar niet ken? Straks is het zo'n virusmail?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meneer Elseetje is ook ICT-er, maar die is alleen maar trots op mij.![]()
Swifterband met een D bestaad ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:53 schreef Greys het volgende:
Als ik Manon Swifterband intyp krijg ik niemand
Helppp wat doe ik fout
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:52 schreef Morretje het volgende:
Ikke ook...Non, denk dat ik jou ook heb gevonden... Heb je 108 vriendjes?
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:05 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
En ik heb Qwea ook uitgenodigd (maar die moet me niet, geloof ik)
![]()
En Morretje, waar vind ik jou? Oh wacht, als een van de laatste vriendjes van Non natuurlijk!
Ik heb zo mijn heldere momenten! *zoeken gaat*
Doe es niet zo raar zegquote:
Zout op zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es niet zo raar zeg![]()
Maak ff een account aan en dan worden we allemaal vriendjes![]()
kusknufkroelquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zout op zeg.Kusje knufje kroel vind ik heel gezellig, maar vóór Hyves trek ik de grens!
![]()
![]()
ooh, diequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:05 schreef Greys het volgende:
Purple is purplerose, die ook meedeed met de asielactie
Die lijkt van de aardbodem verdwenen
Zou het vlees al draderig worden?
En Qwea, hou eens op over sliertjes en bonkjes, ik ga draadjesvlees eten
Zat ik net aan te denken ja!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:30 schreef Greys het volgende:
Wat wordt de volgende TT?
[SC] Deel 70. Met draadjesvlees en Hyves-kippen?
en Jochem !quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:30 schreef Greys het volgende:
Wat wordt de volgende TT?
[SC] Deel 70. Met draadjesvlees en Hyves-kippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |