Geen ID wat de waarde was. Maar ze heeft wel ontzettend verhoogd risico. Ze heeft ontzettend overgewicht, en diabetes zit in de famillie. Morgen ff afwachten dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik het kan, dan kan echt iedere Josti het![]()
Vooral lekker als je het suddert in "suddermarinade".
Ik moet nog boodschapjes doen...hmmmm....krijg er wel zin in eigenlijk![]()
Oh, en Qwea, als je eenmalig een iets verhoogde bloedsuiker hebt, betekent dat niet direct dat je een type 2 diabeet bent heur.
Weet je wat de waarde was?
Je moet even die code van Qwea kopiëren, want nu is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:49 schreef Morretje het volgende:
Morretje is een echte noob![]()
Dank jullie wel meiden!![]()
Nee joh, het is je toch gelukt?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:04 schreef Morretje het volgende:
Pfff, Morretje is een ongelooflijke noob![]()
Meneer Elseetje is ook ICT-er, maar die is alleen maar trots op mij.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:09 schreef Morretje het volgende:
Hehe, ja in 3 keer![]()
En dan is meneer Morretje nog wel ICT-er... die lacht zich een kriek denk ik![]()
Ja ikke! Het is meer een site waar je allerlei vrienden in het oog kunt houden die je langere tijd niet ziet of spreekt. Wat je nu kunt doen is allerlei mensen op zoeken, en toevoegen.. Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:26 schreef Greys het volgende:
-knip recept-
Oh enneh... heeft er hier iemand Hyves? Ik heb net op velerverzoek een Hyves aangemaakt, maar nu weet ik niet wat ik er mee moet
kan, in mijn geval. maar denk dat je me sneller vind onder "Manon" en (woonplaats) Swifterbantquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:36 schreef Greys het volgende:
Ik weet gewoon niet waar ik beginnen moet met zoekenMaar ik zal het eens proberen! En als ik jullie wil toevoegen, moet ik dan zoeken op Nonneke en Morretje of moet ik dan jullie echte namen weten?
Ik weet er echt geen bal vanaf
Oh en ik heb de dochter van mijn baas toegevoegd, die had het me aangeraden om te gaan aanmaken, maar hoe zie ik nu of iemand MIJ wil toevoegen?
Van ene S. de Boer...die ken ik heul niet!quote:hey lekkertje,
hoessie met je?
ik heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.ingetje79.hyves.nl/
Doe maar toevoegen, het is echt heel erg leuk!![]()
Krijg net een mailtje:
[..]
Van ene S. de Boer...die ken ik heul niet!
Zal ik antwoorden dat ik haar niet ken? Straks is het zo'n virusmail?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meneer Elseetje is ook ICT-er, maar die is alleen maar trots op mij.![]()
Swifterband met een D bestaad ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:53 schreef Greys het volgende:
Als ik Manon Swifterband intyp krijg ik niemand
Helppp wat doe ik fout
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:52 schreef Morretje het volgende:
Ikke ook...Non, denk dat ik jou ook heb gevonden... Heb je 108 vriendjes?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |