Mijn zus had gevraagd of ik even de hond uit wilde laten, omdat mijn ouders een weekend weg zijn en zij het anders elke dag 4 keer moet doen, dus ik heb 'm even anderhalf uur meegenomen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuke spam![]()
Zijn echt hele mooie foto's geworden! Heb je vanmiddag de hond van je ouders ff gekidnapt?![]()
En kat is wasmand is herkenbaar hier, maar het is nog leuker als ie vol ligt met schone en opgevouwen was.![]()
* in fobo spiektquote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Greys het volgende:
Ja? Staat dus niet gek? Ik ben ook zo onzeker als de pest af en toe he, om gek van te worden
Ik zit het zelfs een beetje uit te stellen om te gaan (valt het op????).
Maar nu ga ik toch maar!
Tot strakjes! En dankjewel
ik denk het ookquote:Op zondag 18 november 2007 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys heeft het vast druk met mannen van zich afslaan nu. Terwijl meneer Greys zich zit te verbijten achter z'n drumstel![]()
En die katten van ons liggen ook altijd overal in...en dan het liefste daar waar het niet hoort![]()
Dan gaat ie toch naar boven?quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh jullie gaan UIT eten!Lekker!!!!
De filmpjes komen morgen. Ik wilde het nu al doen maar het binnenhalen van die video duurt al een uur en Meneer Greys wil niet meer zo lang beneden blijven
ik denk dat je wat te laat bent. Mijn kerstactie gaat met goedkeuring van Yvonne, Litso en Senesta morgen van startquote:
Je kunt em evt. ook vanavond wat later op de avond starten lijkt me.quote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel, zal ik vandaag of morgen de kerstactie starten
of ik start hem om 12u, dan loopt ie van 19 november 12:00 tot 19 november 16:00. Dan heeft de bank een dag de tijd om de laatste transacties te verwerkenquote:Op maandag 19 november 2007 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt em evt. ook vanavond wat later op de avond starten lijkt me.![]()
Da's wel kort, 4 uur.quote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
of ik start hem om 12u, dan loopt ie van 19 november 12:00 tot 19 november 16:00. Dan heeft de bank een dag de tijd om de laatste transacties te verwerken
Sticky, ff een mod pm doen
ik bedoelde tot 19 december 16uquote:
Pas opquote:Op maandag 19 november 2007 11:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zal trouwens even 2x per week de bank bellen, om ze te vragen hoeveel er op die rekening staat. Aangezien dat gare internet bankieren niet doet, en ik wel graag een update in dat topic wil verstrekken.
Moet ik dat trouwens nog even vermelden in het topic? Dat internetbankieren nog niet doet?
Precies. Je kan wel gewoon geld naar de rekening storten, maar ik kan het saldo nog niet zien. En daarvoor zal ik dan zolang ik dat niet kan zien, 2x per week de bank moeten bellen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op
Als je zegt 'internetbankieren doet het nog niet' dan denken mensen wellicht dat ze nog niet per internetbankieren geld er naar kunnen overmaken. Maar dat kan WEL al, toch?
Het enige dat nog niet werkt is dat jij per internetbankieren nog niet het saldo kunt bijhouden, right?
Ik zou zeggen, leg het uit wanneer het aan de orde komt. Als mensen vragen waarom je niet even om 11 uur 's avonds een update geeft, ofzo.quote:Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Je kan wel gewoon geld naar de rekening storten, maar ik kan het saldo nog niet zien. En daarvoor zal ik dan zolang ik dat niet kan zien, 2x per week de bank moeten bellen.
Maar is het niet beter om vooraf te zeggen? Strax denken ze dat ik de boel flesquote:Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leg het uit wanneer het aan de orde komt. Als mensen vragen waarom je niet even om 11 uur 's avonds een update geeft, ofzo.
Jezelf overmatig indekken kan juist verdenking op je laden.quote:Op maandag 19 november 2007 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is het niet beter om vooraf te zeggen? Strax denken ze dat ik de boel fles
ooh okequote:Op maandag 19 november 2007 11:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jezelf overmatig indekken kan juist verdenking op je laden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |