Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Zie je de koppen al:
*Eerste virtuele moord gepleegd om fluffy icon*
Oehquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met teksten uit het wetboek gesmeten en gezegd dat als hij niet binnen 48u mn icon weghaald ivm copyright ik aangifte zou doen en een civiel proces zou starten
De 16 jarige snotneus
Ha ha, die was natuurlijk helemaal overdonderdquote:
Nou, het was vrijdag nogal laat geworden (Harry Potter nacht), dus zaterdag was behoorlijk ontregeld, en nu ben ik bijna 24 uur niet op Fok geweest, en dat ben ik niet zo gewend.quote:Op zondag 18 november 2007 12:35 schreef Greys het volgende:
Vertel.. Elseetje! Laat geworden gister? Kunnen we je ergens bij helpen?
Ik heb geen plaatjes van die dingen, maar de laarzen zijn kniehoog, stoere (hoge) hak en en gesp op de enkel en boven aan de schacht.quote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef Greys het volgende:
Wat voor laarzen heb je gekocht Elseetje en wat voor schoenen kreeg je er bij?
Klinkt goed
En niet ontheemd voelen hoor, bij ons voel je je toch snel weer thuis?
Eens.quote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil best naar de kroeg vanmiddag, wil alleen niet meer terug rijden![]()
Batavia-stad is een uurtje rijden, maar daar is het altijd zo allemachtig druk en alles is daar zeg maar "net niet" . Snappie?
Leeuwarden is leuk!quote:Dan heb ik liever koopzondag in Zwolle of Leeuwarden oid.
Ach, ben inmiddels al met zusje aan het kijken wat we met kerst gaan eten, ook niet geheel onbelangrijk!![]()
Niet echt nee. Qua kledingstijl is het allemaal een beetje 'surf' en 'skate' enzo, verder zit er een bodyshop die zelfs met korting nog te duur is, een lingeriezaak met lelijke dingen die nooit lekker zitten of toch te duur zijn, er zitten een paar vieze amerikaanse restaurants en een free record shop met een ander naampje maar dezelfde prijzen.quote:Op zondag 18 november 2007 13:05 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog nooit in Bataviastad geweest![]()
Dus het is niet echt de moeite?
Zwart.quote:Klinkt leuk Elseetje, je laarzen en pumps? Kleur?
Ja, ik ga nu ook ECHT niet meer voor minder, natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
....En dan wil ik er ook gratis schoenen bij![]()
fujifilm s5600 ?quote:Op zondag 18 november 2007 16:40 schreef Greys het volgende:
Nog even de outfit showen van vandaag
[ afbeelding ]
Is het wat? Toch een beetje braaf he?
Leuke spamquote:Op zondag 18 november 2007 19:44 schreef Elseetje het volgende:
[Centraal] Katten met foto's deel 47
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 10!
En in m'n fotoboek zijn foto's te vinden van mijn dagje buitenspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |