Katten....quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
Wolle was zich aan het wassen, maar nadat hij klaar was hij alleen vergeten weer normaal te gaan zitten, hij heeft me zeker 10 minuten zo aan zitten kijken
[ afbeelding ]
Whehe, mijn kat vergeet ook vaak dat ie wil gaan wassen ofzo, dan bijft ie gewoon zo in de tuin zittenquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
Wolle was zich aan het wassen, maar nadat hij klaar was hij alleen vergeten weer normaal te gaan zitten, hij heeft me zeker 10 minuten zo aan zitten kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 21:18 schreef Brahimov het volgende:
Vinny
[ afbeelding ]
Xena
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef tonja het volgende:
Is dat een mini-bedje, of heb je een luipaard in huis?
quote:Op zondag 18 november 2007 23:12 schreef tonja het volgende:
Dat ziet er lekker ontspannen uit A A.
"E.T. Phone Home"![]()
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Aaaww Xena
Je mag wel eens stofzuigen, Bluezzgolfer
Hier zielige Ziggy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bella en Donnaquote:Op donderdag 22 november 2007 19:48 schreef Ellatjuh het volgende:
Moet weer ff mn kittens laten zien, die zwarte is een half jaar en die grijze over 2 weken.
en dan te bedenken dat die zwarte dun en zielig was toen ik der net had.
[ afbeelding ]
Donna is op mn beeldscherm gaan staan![]()
ze past wel mooi bij mn schilderij wat ik nog moet ophangen.
[ afbeelding ]
Bella in de stoel.
[ afbeelding ]
Donna moet even liggen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:20 schreef blue_funk het volgende:
Ik wil jullie graag even aan iemand voorstellen... Ze is pas vijf of zes weekjes oud, dus ze woont nog niet bij mij, maar eind december mag ik haar meenemen! Haar naam weet ik nog niet, maar ik vind het echt een Nikki... dus waarschijnlijk gaat ze zo heten, tenzij ik in de komende weken terwijl ik zit te wachten op haar komst een naam vind die beter bij haar past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komt uit een nestje van 4. Er was overigens ook een prachtig rood katertje:
[ afbeelding ]
Hoewel mijn voorkeur in eerste instantie uitging naar een mooie rode knuffel, was de gestreepte dame toch echt onweerstaanbaar... Liefde op het eerste gezicht
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:13 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hey Ellatjuh! Wat zijn die schatjes van jou alweer gegroeid zeg!
Ik probeerde even een foto te maken van mijn zwartneusjes om te laten zien hoe groot Myra al is (ze is even groot/iets groter dan Yumi!). Helaas dachten mijn schatjes er anders over, en na een week heb ik alleen een vage foto van hun samen kunnen maken.
Hier dus, een vage foto van de koe en de koala
[ link | afbeelding ]
Yumi is een jaar ouder, Myra is 5 maanden, en nu al groeit ze Yumi voorbij!
Yumi is een dwerg! Daarom is Myra nu al groter!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
O my wat een reus!![]()
![]()
Zat daar nou ook een ragdoll in?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |