Die oren, schitterendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef tonja het volgende:
Ah, mijn post in het vorige deel mag hier ook nog wel een keer vind ik.
Het Slaapritueel.
Niks mis met een paar tanden in je strot. Als het maar goed bedoeld is.
[ afbeelding ]
Harry is wel lief voor me.
[ afbeelding ]
Ah, nou mag ik!
[ afbeelding ]
Oeh je oren
[ afbeelding ]
Ik hou van je oren!
[ afbeelding ]
nog even eigen pootjes wassen
[ afbeelding ]
Nachtkusje
[ afbeelding ]
en knorren maar...
[ afbeelding ]
Leven als kat en hond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef Juup© het volgende:
Kat met hond voor de verandering
[ afbeelding ]
Griekse straatpoezelsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:05 schreef Skaai het volgende:
Ondanks dat het niet mijn poezels zijn hadden we op onze vakantie naar Kreta ook huisdiertjes. Het is te zielig voor woorden al die zwerfpoezels, maar ze waren allemaal zo lief.
Dit is Souvlaki, een zwangere dramaqueen:
[ afbeelding ]
Een mooie maar bangepoeperige Tzatziki:
[ afbeelding ]
Sirtaki, een heeeele mooie en lieve kater. Ik had 'm zo mee willen nemen:
[ afbeelding ]
En rechts is Moussaka (ook wel Puss in Boots genoemd) een kerel die lief was tegen iedere poes. Hij had ooit zulke oormijt (denken we) dus heeft ie kale plekken bij zijn oortjes waardoor ze een beetje plat staan:
[ afbeelding ]
Wij zijn 2 vriendjes jij en ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef Juup© het volgende:
Kat met hond voor de verandering
[ afbeelding ]
Ligt er aan, op Samos hebben ze sinds een paar jaar een opvang voor zwerfdieren, dat wordt wel heftig gesponsord door de toeristen voornamelijk maar daar zijn ze toch wel in goede handen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:56 schreef Panthera1984 het volgende:
Mijn collega, die regelmatig naar Griekenland gaat, verteld me dat in de lente die jonkies geboren worden, dan komen de toeristen; die geven ze aandacht en eten. Als het dan zo'n oktober is geweest, dan worden ze gewoon allemaal afgemaakt.![]()
Ik probeer het wel te begrijpen, vanuit die eilandbewoners... maar het is moeilijk. hoe kunnen ze?!
nou ja, niet van mij, wel on topic:
[ afbeelding ]
Onze honden zijn kattenslettenquote:
Voor zover ik weet gebeurd dat 'afmaken' dus niet vanuit de regering, dat is mijn verteld iig. Op Kreta kreeg ik het nare verhaal te horen (notabene van onze dame van de reisorganisatie, net nadat we liefdevol aan 't vertellen waren over onze 'huisdiertjes') dat ze eind toeristenseizoen vergiftigd vlees in de straten gooien. Maar een bewoonster (Engels vrouwtje die al jaaaaren op Kreta woont) zegt dat dat dus illegaal gebeurd en ten strengste verboden is en dat dit alleen 'in de bergen' gebeurd. Geen enkele toerist mag zien dat dit gebeurd wat dan jagen ze toeristen weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:56 schreef Panthera1984 het volgende:
Mijn collega, die regelmatig naar Griekenland gaat, verteld me dat in de lente die jonkies geboren worden, dan komen de toeristen; die geven ze aandacht en eten. Als het dan zo'n oktober is geweest, dan worden ze gewoon allemaal afgemaakt.![]()
Ik probeer het wel te begrijpen, vanuit die eilandbewoners... maar het is moeilijk. hoe kunnen ze?!
nou ja, niet van mij, wel on topic:
[ afbeelding ]
De planten staan nog?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:39 schreef Radyhyn het volgende:
Dit zijn onze lieve schatjes Mythos en Jupiler.
We hebben ze nu een weekje![]()
Plant is reuze interessant!
[ afbeelding ]
Slapie doen
[ afbeelding ]
Klimmuuhhh!!
[ afbeelding ]
D & D zijn ook cutequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Dee voelt zich heel goed bij ons En ze ziet er ook steeds beter uit. Gelukkig.
[ afbeelding ]
En Dexter op zijn favoriete plekje, helemaal languit op de salontafel!
[ afbeelding ]
Beest, ik heb jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
De planten staan nog?
Het ziet er schattig uit, zo te zien zijn het vriendjes![]()
[..]
D & D zijn ook cute
Ik heb een foto van een sluipwesp gemaakt en opgehangen. Tot mijn verbazing vonden de katten het interessant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dexter is mooooooiiiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Dee voelt zich heel goed bij ons En ze ziet er ook steeds beter uit. Gelukkig.
[ afbeelding ]
En Dexter op zijn favoriete plekje, helemaal languit op de salontafel!
[ afbeelding ]
Hijs alleen wat te dikquote:
Ze staan er nog wel... maar er gaan steeds meer blaadjes afquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
De planten staan nog?
Het ziet er schattig uit, zo te zien zijn het vriendjes![]()
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Jodokus doet het goed als aankleedpop. Sterker nog, hij vond het heerlijk warm en wilde er weer inkruipen toen ik hem eruit viste.
[ afbeelding ]
Jodokus doet het goed als aankleedpop. Sterker nog, hij vond het heerlijk warm en wilde er weer inkruipen toen ik hem eruit viste.
[ afbeelding ]
Klopt, hij kruipt ook altijd in bed 's avondsquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Jodokus is een siamees?
Die houden idd erg van warmte
Krijsen die van jou ook altijd 's ochtends tot je de verwarming aanzet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef tonja het volgende:
Xena!![]()
Mijn oosterse kortharen liggen 's nachts in mijn bed, overdag als ik werk (jahhh, ik heb weer werk!!!!) in het mandje aan de radiator, en 's avonds als ik op de bank zit in het mandje naast me op de bank.
Nee, dat dan weer niet. Ze krijsen zomaar voor de lol. Ook 'praten' ze met elkaar. En als er eentje per ongeluk opgesloten is, wordt dat je op ondubbelzinnige wijze duidelijk gemaakt door degene die niet opgesloten is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Krijsen die van jou ook altijd 's ochtends tot je de verwarming aanzet?.
Zo heeft Loes het F12 knopje van mijn laptop losgepeuterd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:01 schreef mirugai het volgende:
tvp'tje voor m'n computerende kat![]()
[ afbeelding ]
Jodokus doet het goed als aankleedpop. Sterker nog, hij vond het heerlijk warm en wilde er weer inkruipen toen ik hem eruit viste [afbeelding].
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Ziggy slaapt lekker op de (warme) externe harde schijf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker plat op den neus![]()
[ afbeelding ]
Oeps.. nee, niet uit het asiel, maar van vrienden van me die over 2 week gaan verhuizen naar de andere kant van de wereld. Ze zochten onderdak voor hun lieve Bahreinse Dilmunsquote:
Ook goed heur.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oeps.. nee, niet uit het asiel, maar van vrienden van me die over 2 week gaan verhuizen naar de andere kant van de wereld. Ze zochten onderdak voor hun lieve Bahreinse Dilmuns
dat beest is engquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef Brahimov het volgende:
Muhahaha, I'm Evil Xena
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:09 schreef Brahimov het volgende:
Ik heb sinds zondag twee Bahreinse asielzoekers
Dit is Vinny:
[ afbeelding
Loesquote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Xena!
@ Lau. Die ziet er tevreden uit op die tweede foto.
Hier Loes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 11:00 schreef snadrem het volgende:
Ik heb er ook weer van Lotje en Floris![]()
Floris het handdoekenmonster
[ afbeelding ]
*probeert de camera te slaan*
[ afbeelding ]
Lotje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En stoere kater Floris onder mijn bed![]()
[ afbeelding ]
Die poezen-in-bedfoto is zoooo herkenbaar.quote:Op maandag 12 november 2007 08:43 schreef Klonk het volgende:
Vanmorgen was bij ons een democratische beslissing genomen 4 katten waren voor slapen op het bed en eentje was voor slapen in een mandje wat daar eigenlijk niet hoor te staan, maar goed pannenlappen zijn ook lekker zacht voor een poezenkontje
Eenzame Pien
[ afbeelding ]
En de resterende vier, ff klikken, foto is breedbeeld
Welke helft dan, de voorkant of de achterkantquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:49 schreef Vampz het volgende:
Vandaag Toby opgehaald, bijna 8 weken, half perzisch.
Dat trok dus behoorlijk m'n aandacht, ik heb stapels kattenboeken, aardig wat shows bezocht, etc, en nog nooit gehoord van Dilmuns. Ben ik weer even zoet geweest met opzoeken en lezen. Er wordt dus gedacht dat het een oeroud ras is wat op de eilanden van Bahrein onstaan is, ik kan niet vinden dat ze ergens erkend worden als ras maar wel dat de Bahreini's er mee bezig zijn (voor ze uitsterven vanwege vermenging met alle Perzen die in Bahrein blijkbaar hip zijn). Interessant, je hebt dan wel katten met een heel aparte geschiedenis is huis.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:22 schreef Brahimov het volgende:
Ze zochten onderdak voor hun lieve Bahreinse Dilmuns
het hele artikel (uit 2006) staat hier:quote:NEW scientific findings are leading international researchers to believe that the early domestication of cats may have begun in the Middle East and more specifically Bahrain.
Following the deoxyribonucleic acid (DNA) sampling of Dilmun cats from Bahrain, UK and US scientists concluded that a good proportion had ancient DNA profiles.
New DNA techniques also showed that the domestication process started more than 131,000 years ago rather than 9,000 years ago (evidence from ancient burial sites in Cyprus).
"From the DNA results they have concluded that the early domestication of cats probably started in the Middle East and possibly Bahrain," said Cat Society of Bahrain and Pet Animals president Hana Kanoo.
"Dilmuns represent the beginning of the domestication process. The stage between wild and domesticated cats lasted between 131,000 and 157,000 years ago.
"These findings bring about the possibility that Dilmuns could represent a possible new subgroup of ancient domestic cat.
"It's amazing, I was very sure there was something very special about the Dilmun cat."
The Near Eastern Origin of Cat Domestication study was conducted by the laboratory of Genomic Diversity in Maryland US, in co-operation with Oxford University, UK
It took three years to complete and involved the DNA sampling of 22,000 cats from all over the world, including Dilmun cats from Bahrain, Kuwait and Saudi Arabia.
Oh wat een prachtig pootje!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:17 schreef Klonk het volgende:
Leuke naam voor een katertje
En dan heb ik nu een foto voor de pootjesliefhebbers
[ afbeelding ]
Er is een kattensoort die gek is op water, de turkse Van kat. Maar of dit er ook een is zou ik niet weten.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:33 schreef Juup© het volgende:
Het is geen foto maar een filmpje, maar heel leuk.
Ik heb nog nooit zo'n maffe kat gezien iig
Kat in bad
Wat een poezeligheid !quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef Sorbootje het volgende:
Luiheid alom in huize Sorbo.
Buitengewoon energieke Sisqo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luie Lodewijk en Fleur, lekker aan het knuffelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luie Herman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar Herman kan ook miauwen!
[ afbeelding ]
En Lodewijk kan nieuwsgierig zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Fleur is vooral heel knuffelig..lekker in mijn badjas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef Brahimov het volgende:
Xena en Vinny spotten een indringer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goofyquote:Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Goofy heeft weer een zware dag
[ afbeelding ]
Allebei de poezebeesten in dezelfde vensterbank
Komt ook nooit voor.
thanksquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef Brahimov het volgende:
Vinny kan ook lui zijn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Frappelsien, jouw foto's zijn niet zichtbaar.
Even een luierfoto van Dexter, in de mand
[ afbeelding ]
Dee houdt van een feestje, ze wil er altijd bij zijn en kruipt bij iedereen op schoot, de meeste katten houden niet zo van drukte, maar Dee vindt het wel gezellig!
[ afbeelding ]
Nog een van Dee die lichtvlekjes vangt op de muur![]()
[ afbeelding ]
En mijn arm nadat ie gemolesteerd was![]()
[ afbeelding ]
Wat voor kat is dat? Mooi hoor!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:41 schreef Frappelsien het volgende:
Wat een mooie foto's weer in dit topic!![]()
Onze hunk.. inmiddels weer een half jaar![]()
De tijd gaat snel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat voor kat is dat? Mooi hoor!
Kruising oosters korthaar/ragdoll ofzo?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:24 schreef Litso het volgende:
[ afbeelding ]
"Wtf, waarom stop je met aaien?"
Oeeh daar heb je een van mijn favoriete katersquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:41 schreef Frappelsien het volgende:
Wat een mooie foto's weer in dit topic!![]()
Onze hunk.. inmiddels weer een half jaar![]()
De tijd gaat snel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh, wat tofquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 zelfs! al veel langer dan dat ik Rosa heb [afbeelding]
[..]
nee hoor ze had dr nageltjes in [afbeelding]
Katten....quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
Wolle was zich aan het wassen, maar nadat hij klaar was hij alleen vergeten weer normaal te gaan zitten, hij heeft me zeker 10 minuten zo aan zitten kijken
[ afbeelding ]
Whehe, mijn kat vergeet ook vaak dat ie wil gaan wassen ofzo, dan bijft ie gewoon zo in de tuin zittenquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
Wolle was zich aan het wassen, maar nadat hij klaar was hij alleen vergeten weer normaal te gaan zitten, hij heeft me zeker 10 minuten zo aan zitten kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 21:18 schreef Brahimov het volgende:
Vinny
[ afbeelding ]
Xena
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef tonja het volgende:
Is dat een mini-bedje, of heb je een luipaard in huis?
quote:Op zondag 18 november 2007 23:12 schreef tonja het volgende:
Dat ziet er lekker ontspannen uit A A.
"E.T. Phone Home"![]()
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Aaaww Xena
Je mag wel eens stofzuigen, Bluezzgolfer
Hier zielige Ziggy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bella en Donnaquote:Op donderdag 22 november 2007 19:48 schreef Ellatjuh het volgende:
Moet weer ff mn kittens laten zien, die zwarte is een half jaar en die grijze over 2 weken.
en dan te bedenken dat die zwarte dun en zielig was toen ik der net had.
[ afbeelding ]
Donna is op mn beeldscherm gaan staan![]()
ze past wel mooi bij mn schilderij wat ik nog moet ophangen.
[ afbeelding ]
Bella in de stoel.
[ afbeelding ]
Donna moet even liggen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:20 schreef blue_funk het volgende:
Ik wil jullie graag even aan iemand voorstellen... Ze is pas vijf of zes weekjes oud, dus ze woont nog niet bij mij, maar eind december mag ik haar meenemen! Haar naam weet ik nog niet, maar ik vind het echt een Nikki... dus waarschijnlijk gaat ze zo heten, tenzij ik in de komende weken terwijl ik zit te wachten op haar komst een naam vind die beter bij haar past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komt uit een nestje van 4. Er was overigens ook een prachtig rood katertje:
[ afbeelding ]
Hoewel mijn voorkeur in eerste instantie uitging naar een mooie rode knuffel, was de gestreepte dame toch echt onweerstaanbaar... Liefde op het eerste gezicht
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:13 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hey Ellatjuh! Wat zijn die schatjes van jou alweer gegroeid zeg!
Ik probeerde even een foto te maken van mijn zwartneusjes om te laten zien hoe groot Myra al is (ze is even groot/iets groter dan Yumi!). Helaas dachten mijn schatjes er anders over, en na een week heb ik alleen een vage foto van hun samen kunnen maken.
Hier dus, een vage foto van de koe en de koala
[ link | afbeelding ]
Yumi is een jaar ouder, Myra is 5 maanden, en nu al groeit ze Yumi voorbij!
Yumi is een dwerg! Daarom is Myra nu al groter!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
O my wat een reus!![]()
![]()
Zat daar nou ook een ragdoll in?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:34 schreef The_Tankgirl het volgende:
Kan niet wachten totdat Myra volwassen is; nog meer knuffel oppervlakte!
Hehe, Ben jij ook zo gek op "theemutsen" ?quote:Op zondag 25 november 2007 11:24 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Onze reus weegt nu al een flinke 3 a 4 kg![]()
Maar! Stiekem ben ik er wel heel blij mee, hij is kerngezond.. niet dik maar echt breed gebouwd![]()
Het is echt een grote lobbes![]()
Met een heel zwaar *Mauw* geluid![]()
Wat weegt Myra nou?
Hoe oud is jullie reus?quote:Op zondag 25 november 2007 11:24 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Onze reus weegt nu al een flinke 3 a 4 kg![]()
Die blik! LOLquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
hoi allemaal. Dacht laat ik even hier kijken
aw, ziggyquote:Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy is not amused
[ afbeelding ]
Snoepjeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Die foto met dat snoepje...dat koppiequote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef Twinky het volgende:
ah, zo zielig! arme Ziggy, hoe gaat het met hemhaar?
Als ze hem ziet wordt het nog ergerquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Ziggy heeft echt de blik gestolen van Lucky [afbeelding]
Het zouden de chagrijnigste katten ter wereld wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zouden leuke babies worden; van Lucky en Ziggy [afbeelding]
Denk niet dat dat meer lukken gaat, toch? [afbeelding]
Chanty warm - koudquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is toch wel gegroeid sinds 11 augustus![]()
[ afbeelding ]
Je zou toch kunnen kiezen om 1 heilige birmaan, en als maatje een Huis-Tuin-en-Keuken kat erbij te nemen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Ladylicious het volgende:
Haha, wat tof
Heb even een vraagje.. Zit er aan te denken om een heilige birmaan te kopen, vind ze helemaal geweldigIk twijfel alleen of ik er 1 of 2 zal nemen.. 2 is misschien wel verstandiger ivm gezelschap, maar is wel weer erg duur.. huil.. Iemand tips?
Overigens TVP natuurlijk voor het plaatsen van foto's over een tijdje..![]()
Wil je per sé een kitten of kan een herplaatser ook ? Die kosten meestal niet zo veel. Ook heeft een cattery soms een poes die zich niet zo thuisvoelt tussen de andere poezen te herplaatsen en gaat dat goed samen met een kitten uit dezelfde cattery, heb je van allebei wat. (moeder van mijn Birmaan is pasgeleden met haar dochter meeverhuisd en ze is helemaal opgebloeid) Wat dat betreft zou je eens kunnen informeren bij diverse kattenverenigingen, of de mensen die kitten- of herplaatsbemiddeling doen aan je denken als zo'n kat of katten zich aandienen (niet alle katten worden op internet geplaatst).quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Ladylicious het volgende:
Heb even een vraagje.. Zit er aan te denken om een heilige birmaan te kopen, vind ze helemaal geweldigIk twijfel alleen of ik er 1 of 2 zal nemen.. 2 is misschien wel verstandiger ivm gezelschap, maar is wel weer erg duur.. huil.. Iemand tips?
Leeeeeukkk!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super bedankt voor je tip! Mooie beestjes heb je ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Wil je per sé een kitten of kan een herplaatser ook ? Die kosten meestal niet zo veel. Ook heeft een cattery soms een poes die zich niet zo thuisvoelt tussen de andere poezen te herplaatsen en gaat dat goed samen met een kitten uit dezelfde cattery, heb je van allebei wat. (moeder van mijn Birmaan is pasgeleden met haar dochter meeverhuisd en ze is helemaal opgebloeid) Wat dat betreft zou je eens kunnen informeren bij diverse kattenverenigingen, of de mensen die kitten- of herplaatsbemiddeling doen aan je denken als zo'n kat of katten zich aandienen (niet alle katten worden op internet geplaatst).
Op kittentekoop staat momenteel een lilac-tortie Birmaan poes ter herplaatsing, van dezelfde eigenaar ook een Brits Korthaar poes maar er staat niet bij of ze samen moeten.
Ik heb een Birmaantje en hij is gek op de andere katten. Hij is hier gekomen met een Somalikitten waarmee hij is opgegroeid, en ze zijn nog steeds dikke maatjes. Twee kittens samen is echt hartstikke leuk.
Somali Flynn 3 maanden en dEUS 4 maanden oud, net een dag bij ons:
[ afbeelding ]
2.5 jaar later (geen scherpe foto maar ik vond hem wel lief):
[ afbeelding ]
Foto gemaakt door een meneer van de fotovakschool tijdens een bezoek aan het bejaardentehuis:
[ afbeelding ]
Een HTK kitten is natuurlijk net zo leuk. Ik heb zelf ook nog twee HTK's en daar kunnen de heren het ook prima mee vinden. Wat voor kleur Birmaantje hebben jullie uitgekozen ?quote:Op zondag 2 december 2007 09:07 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Super bedankt voor je tip! Mooie beestjes heb je ook![]()
Ben gister met mn vriend bij een cattery wezen kijken en was natuurlijk meteen verkochtHeb er een Birmaantje gereserveerd die eind januari weg kan. Daar zeiden ze idd ook dat een huis-tuin-en keuken katje ook voldoende is, dus ik denk dat dat de beste optie is. Nu dus even rondkijken of ik eentje kan vinden die ook rond die tijd weg mag, denk dat ik ook maar even in het asiel ga kijken..
Foto's volgen natuurlijk asap
Zilver Birmanen zijn in Nederland niet erkend (de kleur komt van oorsprong niet in het ras voor, je kunt er in ons land ook niet mee showen) en er zijn er dus ook niet zoveel van, dus ik denk dat ik wel weet over welke kittens het gaat, snoepjes om te zien zeg. Het zullen allemaal sealtabbies zijn (zoals dEUS als ze groter zijn) of sealzilvertabbies (iets lichter), maar dat onderscheid is zo moeilijk te maken omdat sommige katten gewoon niet duidelijk zilver zijn dat het heel vaak mis gaat.quote:Op zondag 2 december 2007 14:51 schreef Ladylicious het volgende:
Kleuren waren nog niet goed zichtbaar, gaan over een paar weekjes weer heen om nog even te kijken. Heb me nog niet heel erg verdiept in al die verschillende kleuren, weet wel dat de mama een sealpoint is en de papa een seal-silver tabby point..
sint komt bij ikea?quote:Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ]
Sint bracht allerlei leuke speeltjes voor Xena en Vinny, o.a. deze reuze enge spin. Dat was even schrikken
Maine Coons?quote:Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef gateway het volgende:
Hier sinds afgelopen maandag ook 2 katten:
Meet:
[ link | afbeelding ]
Eddy en Cooper!
Cooper:
[ link | afbeelding ]
Eddy:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn schatje, Myra![]()
Wat groeit ze toch snel!
Alleen wordt ze een beetje mollig, ze jat nogal vaak van Yumi's eten
ohhh wat een schatje!quote:Op maandag 3 december 2007 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha die laatste foto is grappig SeaOfLove![]()
In plaats van mijn oor goed te doen maakt ze een foto van me![]()
[ afbeelding ]
Ik lig hier een beetje te chillen in de warmte stroom van de kachel
[ afbeelding ]
Jeutje wat is zij snel gegroeid!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wat gezellig!quote:Op donderdag 6 december 2007 02:14 schreef vronie het volgende:
Wat een lieverds allemaal.
[afbeelding]
Mijn lieverds 4 op een rij,van de 5
Mijn HTK-kat groeit juist veel minder snel dan mijn Brit en de Britten die ik ken, ik denk dat het dus gewoon per kat verschillend isquote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jeutje wat is zij snel gegroeid!
(Klopt het nou dat HTK-katten veel sneller groeien en zijn uitgegroeid dan Britse kortharen? Mijn Britje is twee, en nog zo klein)
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:30 schreef Sneakie het volgende:
Hier zijn onze 4 schatjes, misty en mousie(de 2 grotere zwart/witten) en pika en nala(zwart gekleurde, en wit gekleurde)
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op donderdag 6 december 2007 16:06 schreef blue_funk het volgende:
[ afbeelding ]
* blue_funk zit af te tellen tot ze eindelijk bij mij mag komen wonen
(twee weekjes nog... zucht)
hoe herken je dat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje is sinds een dag krols
Ik word er knettergek van
Wrijft overal tegenaan om maar haar geur af te geven, mauwt irritant zeurend, kruipt over de grond alsof de grond geil gemaakt moet worden e.d.quote:
Welnee, dat past helemaal niet!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Wow dat past maar net! Wat schattig!
't puilt uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Welnee, dat past helemaal niet!
Mooie foto's trouwens Sorbootje.
Inderdaad, en het mooie is, het is de meest zachtaardige kat die ik ooit heb gekend.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef DuchessX het volgende:
Leo lijkt wel een panterStoere man hoor!
Nee, ik moet nog steeds de batterijen van mijn camera opladenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:45 schreef tonja het volgende:
Jah, een krolse poes is echt niet te missen hoor.
Foto's SQ?
Die ton met die twee gaten er in lijkt mij leuk voor de katten.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag m'n katten een kerstkado gegeven![]()
[ afbeelding ]
Dat ding zal wel niet goedkoop geweest zijn of wel?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag m'n katten een kerstkado gegeven![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef ilsepielse het volgende:
maar dit is een memorabel moment: voor het eerst IN de krabpaal!
Er simpeltjes in zitten zijn is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |