Die oren, schitterendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef tonja het volgende:
Ah, mijn post in het vorige deel mag hier ook nog wel een keer vind ik.
Het Slaapritueel.
Niks mis met een paar tanden in je strot. Als het maar goed bedoeld is.
[ afbeelding ]
Harry is wel lief voor me.
[ afbeelding ]
Ah, nou mag ik!
[ afbeelding ]
Oeh je oren
[ afbeelding ]
Ik hou van je oren!
[ afbeelding ]
nog even eigen pootjes wassen
[ afbeelding ]
Nachtkusje
[ afbeelding ]
en knorren maar...
[ afbeelding ]
Leven als kat en hond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef Juup© het volgende:
Kat met hond voor de verandering
[ afbeelding ]
Griekse straatpoezelsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:05 schreef Skaai het volgende:
Ondanks dat het niet mijn poezels zijn hadden we op onze vakantie naar Kreta ook huisdiertjes. Het is te zielig voor woorden al die zwerfpoezels, maar ze waren allemaal zo lief.
Dit is Souvlaki, een zwangere dramaqueen:
[ afbeelding ]
Een mooie maar bangepoeperige Tzatziki:
[ afbeelding ]
Sirtaki, een heeeele mooie en lieve kater. Ik had 'm zo mee willen nemen:
[ afbeelding ]
En rechts is Moussaka (ook wel Puss in Boots genoemd) een kerel die lief was tegen iedere poes. Hij had ooit zulke oormijt (denken we) dus heeft ie kale plekken bij zijn oortjes waardoor ze een beetje plat staan:
[ afbeelding ]
Wij zijn 2 vriendjes jij en ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:35 schreef Juup© het volgende:
Kat met hond voor de verandering
[ afbeelding ]
Ligt er aan, op Samos hebben ze sinds een paar jaar een opvang voor zwerfdieren, dat wordt wel heftig gesponsord door de toeristen voornamelijk maar daar zijn ze toch wel in goede handen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:56 schreef Panthera1984 het volgende:
Mijn collega, die regelmatig naar Griekenland gaat, verteld me dat in de lente die jonkies geboren worden, dan komen de toeristen; die geven ze aandacht en eten. Als het dan zo'n oktober is geweest, dan worden ze gewoon allemaal afgemaakt.![]()
Ik probeer het wel te begrijpen, vanuit die eilandbewoners... maar het is moeilijk. hoe kunnen ze?!
nou ja, niet van mij, wel on topic:
[ afbeelding ]
Onze honden zijn kattenslettenquote:
Voor zover ik weet gebeurd dat 'afmaken' dus niet vanuit de regering, dat is mijn verteld iig. Op Kreta kreeg ik het nare verhaal te horen (notabene van onze dame van de reisorganisatie, net nadat we liefdevol aan 't vertellen waren over onze 'huisdiertjes') dat ze eind toeristenseizoen vergiftigd vlees in de straten gooien. Maar een bewoonster (Engels vrouwtje die al jaaaaren op Kreta woont) zegt dat dat dus illegaal gebeurd en ten strengste verboden is en dat dit alleen 'in de bergen' gebeurd. Geen enkele toerist mag zien dat dit gebeurd wat dan jagen ze toeristen weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:56 schreef Panthera1984 het volgende:
Mijn collega, die regelmatig naar Griekenland gaat, verteld me dat in de lente die jonkies geboren worden, dan komen de toeristen; die geven ze aandacht en eten. Als het dan zo'n oktober is geweest, dan worden ze gewoon allemaal afgemaakt.![]()
Ik probeer het wel te begrijpen, vanuit die eilandbewoners... maar het is moeilijk. hoe kunnen ze?!
nou ja, niet van mij, wel on topic:
[ afbeelding ]
De planten staan nog?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:39 schreef Radyhyn het volgende:
Dit zijn onze lieve schatjes Mythos en Jupiler.
We hebben ze nu een weekje![]()
Plant is reuze interessant!
[ afbeelding ]
Slapie doen
[ afbeelding ]
Klimmuuhhh!!
[ afbeelding ]
D & D zijn ook cutequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Dee voelt zich heel goed bij ons En ze ziet er ook steeds beter uit. Gelukkig.
[ afbeelding ]
En Dexter op zijn favoriete plekje, helemaal languit op de salontafel!
[ afbeelding ]
Beest, ik heb jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
De planten staan nog?
Het ziet er schattig uit, zo te zien zijn het vriendjes![]()
[..]
D & D zijn ook cute
Ik heb een foto van een sluipwesp gemaakt en opgehangen. Tot mijn verbazing vonden de katten het interessant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dexter is mooooooiiiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Dee voelt zich heel goed bij ons En ze ziet er ook steeds beter uit. Gelukkig.
[ afbeelding ]
En Dexter op zijn favoriete plekje, helemaal languit op de salontafel!
[ afbeelding ]
Hijs alleen wat te dikquote:
Ze staan er nog wel... maar er gaan steeds meer blaadjes afquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
De planten staan nog?
Het ziet er schattig uit, zo te zien zijn het vriendjes![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |