Chanty warm - koudquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is toch wel gegroeid sinds 11 augustus![]()
[ afbeelding ]
Je zou toch kunnen kiezen om 1 heilige birmaan, en als maatje een Huis-Tuin-en-Keuken kat erbij te nemen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Ladylicious het volgende:
Haha, wat tof
Heb even een vraagje.. Zit er aan te denken om een heilige birmaan te kopen, vind ze helemaal geweldigIk twijfel alleen of ik er 1 of 2 zal nemen.. 2 is misschien wel verstandiger ivm gezelschap, maar is wel weer erg duur.. huil.. Iemand tips?
Overigens TVP natuurlijk voor het plaatsen van foto's over een tijdje..![]()
Wil je per sé een kitten of kan een herplaatser ook ? Die kosten meestal niet zo veel. Ook heeft een cattery soms een poes die zich niet zo thuisvoelt tussen de andere poezen te herplaatsen en gaat dat goed samen met een kitten uit dezelfde cattery, heb je van allebei wat. (moeder van mijn Birmaan is pasgeleden met haar dochter meeverhuisd en ze is helemaal opgebloeid) Wat dat betreft zou je eens kunnen informeren bij diverse kattenverenigingen, of de mensen die kitten- of herplaatsbemiddeling doen aan je denken als zo'n kat of katten zich aandienen (niet alle katten worden op internet geplaatst).quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Ladylicious het volgende:
Heb even een vraagje.. Zit er aan te denken om een heilige birmaan te kopen, vind ze helemaal geweldigIk twijfel alleen of ik er 1 of 2 zal nemen.. 2 is misschien wel verstandiger ivm gezelschap, maar is wel weer erg duur.. huil.. Iemand tips?
Leeeeeukkk!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is toch wel gegroeid sinds 11 augustus![]()
[ afbeelding ]
Super bedankt voor je tip! Mooie beestjes heb je ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Wil je per sé een kitten of kan een herplaatser ook ? Die kosten meestal niet zo veel. Ook heeft een cattery soms een poes die zich niet zo thuisvoelt tussen de andere poezen te herplaatsen en gaat dat goed samen met een kitten uit dezelfde cattery, heb je van allebei wat. (moeder van mijn Birmaan is pasgeleden met haar dochter meeverhuisd en ze is helemaal opgebloeid) Wat dat betreft zou je eens kunnen informeren bij diverse kattenverenigingen, of de mensen die kitten- of herplaatsbemiddeling doen aan je denken als zo'n kat of katten zich aandienen (niet alle katten worden op internet geplaatst).
Op kittentekoop staat momenteel een lilac-tortie Birmaan poes ter herplaatsing, van dezelfde eigenaar ook een Brits Korthaar poes maar er staat niet bij of ze samen moeten.
Ik heb een Birmaantje en hij is gek op de andere katten. Hij is hier gekomen met een Somalikitten waarmee hij is opgegroeid, en ze zijn nog steeds dikke maatjes. Twee kittens samen is echt hartstikke leuk.
Somali Flynn 3 maanden en dEUS 4 maanden oud, net een dag bij ons:
[ afbeelding ]
2.5 jaar later (geen scherpe foto maar ik vond hem wel lief):
[ afbeelding ]
Foto gemaakt door een meneer van de fotovakschool tijdens een bezoek aan het bejaardentehuis:
[ afbeelding ]
Een HTK kitten is natuurlijk net zo leuk. Ik heb zelf ook nog twee HTK's en daar kunnen de heren het ook prima mee vinden. Wat voor kleur Birmaantje hebben jullie uitgekozen ?quote:Op zondag 2 december 2007 09:07 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Super bedankt voor je tip! Mooie beestjes heb je ook![]()
Ben gister met mn vriend bij een cattery wezen kijken en was natuurlijk meteen verkochtHeb er een Birmaantje gereserveerd die eind januari weg kan. Daar zeiden ze idd ook dat een huis-tuin-en keuken katje ook voldoende is, dus ik denk dat dat de beste optie is. Nu dus even rondkijken of ik eentje kan vinden die ook rond die tijd weg mag, denk dat ik ook maar even in het asiel ga kijken..
Foto's volgen natuurlijk asap
Zilver Birmanen zijn in Nederland niet erkend (de kleur komt van oorsprong niet in het ras voor, je kunt er in ons land ook niet mee showen) en er zijn er dus ook niet zoveel van, dus ik denk dat ik wel weet over welke kittens het gaat, snoepjes om te zien zeg. Het zullen allemaal sealtabbies zijn (zoals dEUS als ze groter zijn) of sealzilvertabbies (iets lichter), maar dat onderscheid is zo moeilijk te maken omdat sommige katten gewoon niet duidelijk zilver zijn dat het heel vaak mis gaat.quote:Op zondag 2 december 2007 14:51 schreef Ladylicious het volgende:
Kleuren waren nog niet goed zichtbaar, gaan over een paar weekjes weer heen om nog even te kijken. Heb me nog niet heel erg verdiept in al die verschillende kleuren, weet wel dat de mama een sealpoint is en de papa een seal-silver tabby point..
sint komt bij ikea?quote:Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ]
Sint bracht allerlei leuke speeltjes voor Xena en Vinny, o.a. deze reuze enge spin. Dat was even schrikken
Maine Coons?quote:Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef gateway het volgende:
Hier sinds afgelopen maandag ook 2 katten:
Meet:
[ link | afbeelding ]
Eddy en Cooper!
Cooper:
[ link | afbeelding ]
Eddy:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn schatje, Myra![]()
Wat groeit ze toch snel!
Alleen wordt ze een beetje mollig, ze jat nogal vaak van Yumi's eten
ohhh wat een schatje!quote:Op maandag 3 december 2007 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha die laatste foto is grappig SeaOfLove![]()
In plaats van mijn oor goed te doen maakt ze een foto van me![]()
[ afbeelding ]
Ik lig hier een beetje te chillen in de warmte stroom van de kachel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |