.
. 

quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Jodokus doet het goed als aankleedpop. Sterker nog, hij vond het heerlijk warm en wilde er weer inkruipen toen ik hem eruit viste.
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Jodokus doet het goed als aankleedpop. Sterker nog, hij vond het heerlijk warm en wilde er weer inkruipen toen ik hem eruit viste.
[ afbeelding ]

Klopt, hij kruipt ook altijd in bed 's avondsquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Jodokus is een siamees?
Die houden idd erg van warmte
 .
.

Krijsen die van jou ook altijd 's ochtends tot je de verwarming aanzet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef tonja het volgende:
Xena!
Mijn oosterse kortharen liggen 's nachts in mijn bed, overdag als ik werk (jahhh, ik heb weer werk!!!!) in het mandje aan de radiator, en 's avonds als ik op de bank zit in het mandje naast me op de bank.
 .
.

Nee, dat dan weer niet. Ze krijsen zomaar voor de lol. Ook 'praten' ze met elkaar. En als er eentje per ongeluk opgesloten is, wordt dat je op ondubbelzinnige wijze duidelijk gemaakt door degene die niet opgesloten is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Krijsen die van jou ook altijd 's ochtends tot je de verwarming aanzet?.

Zo heeft Loes het F12 knopje van mijn laptop losgepeuterd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:01 schreef mirugai het volgende:
tvp'tje voor m'n computerende kat
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |