Ik ben blij met elke 10 euro die binnenkomt natuurlijk...quote:Op maandag 19 november 2007 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn trouwens je verwachtingen omtrent de actie Q? Heb je een streefbedrag in je hoofd?![]()
Mja ik ben meestal tegen 16u thuis van school. Dus even op koopavond langs de regionale bedrijven moet geen probleem zijn. Ik zal vandaag of morgen eens een mailtje opstellen voor whiskas enzo.quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
De regionale bedrijven zou ik idd persoonlijk doen, mits je daar tijd voor hebt. De grotere via de mail.
En natuurlijk vrienden/familie/klasgenoten ook dwingen om te storten. En evt. posters ophangen in de supermarkten.![]()
ff wat tiepfoutjesquote:Omdat ik van mening ben dat dieren ( in dit geval de poesjes) ook recht hebben op een ontzettende fijne kerst. En omdat ik het gewoon ontzettend geweldig vind wat mijn dierenarts allemaal voor deze katten doet. Ze heeft geen “eigen” leven, maar leeft voor de dieren. Al het geld voor deze dieren komt dan ook uit eigen zak, of uit de donaties uit de Jochem pot. Haar vakantie heeft ze ingeleverd om gewoon aan het werkt werk te gaan, en de zwerfkatten populatie terug te dringen in onze gemeente. Ze is dus ontzettend onbaatzuchtig, en ik vind dat dat beloont beloond moet worden!
fixedquote:Op maandag 19 november 2007 12:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Haal dan gelijk de spatie tussen 'zwerfkatten' en 'populatie' weg.
Qwea, ik geloof dat het niet helemaal loopt zoals het hoor zo, ik ga je even een PM sturen.quote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Qwea het volgende:
damnik ga het aanpassen. In dat feedback topic een paar post hierboven gepost door burdie, zijn ze niet zo blij met een dieren kerst actie geloof ik
*braaf op PM wachtquote:Op maandag 19 november 2007 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea, ik geloof dat het niet helemaal loopt zoals het hoor zo, ik ga je even een PM sturen.
Achja, zeikerds heb je overal.quote:Op maandag 19 november 2007 12:41 schreef Qwea het volgende:
damnik ga het aanpassen. In dat feedback topic een paar post hierboven gepost door burdie, zijn ze niet zo blij met een dieren kerst actie geloof ik
Eensch isquote:Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Achja, zeikerds heb je overal.Ik help liever een paar zwerfkatten de koude winter door dan een zooi mensen.
Wat mij betreft liever het zekere voor het onzekere. Als ik met onze kater niet naar de dierenarts was gegaan voor z'n 'schorre keeltje' dan was 'ie ondertussen misschien al gestikt. Heeft me ook wel wat tientjes gekost, maar ik heb liever een levende kat die niks bleek te hebben dan een dode kat die iets ernstigs had.quote:Op maandag 19 november 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
trouwens, ik heb even jullie mening nodig over compleet iets anders ;
Baloe had toch een bultje in zn nek? Nou ben ik hier in Den Helder ermee naar de DA geweest, die zei dat het een vetbult was. Nu zei mn eigen dierenarts (ik moest toch langs dus heb het maar even laten zien) dat het een vetbult kon zijn, maar ook een cyste.
Om dit zeker te weten moest ik weefsel opsturen. Dat kost in totaal iets van 70 euronu weet ik dus niet wat ik moet doen, omdat de DA in Den Helder zei dat het een vetbult was.
Strax is het idd een vetbult, ben ik 70 euro lichter. Maar aan de andere kant, strax is het wel een cyste
Ja, ik persoonlijk ook. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Diertjes nietquote:Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Achja, zeikerds heb je overal.Ik help liever een paar zwerfkatten de koude winter door dan een zooi mensen.
mja dat vond ik dus ook al. Maar MM zegt steeds dat de DA hier in den helder er echt zeker van was/is dat het een vetbult is.quote:Op maandag 19 november 2007 12:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat mij betreft liever het zekere voor het onzekere. Als ik met onze kater niet naar de dierenarts was gegaan voor z'n 'schorre keeltje' dan was 'ie ondertussen misschien al gestikt. Heeft me ook wel wat tientjes gekost, maar ik heb liever een levende kat die niks bleek te hebben dan een dode kat die iets ernstigs had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |