zit wat in, maar dan ben ik nog steeds geen fan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:53 schreef Ravage het volgende:
stiekem ben ik wel fan.. zoveel slechtheid geeft je automatisch een superieur gevoel over je eigen humor
Als dat Bush is ben ik Balkenende.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef Ravage het volgende:
Dit is trouwens een van de weinige plaatjes waarin hij daadwerkelijk tijd in het gezicht heeft gestoken:
http://www.sevensheaven.n(...)ns/georgebushspeech/
Ik zou hem dan naar ONZ kicken want dit slaat natuurlijk nergens op wat die gast maaktquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga even overleggen of GC hem wil hebben. Dit is geen KLB meer.
Er zit wel een duidelijke klacht in: de nu.nl strips zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga even overleggen of GC hem wil hebben. Dit is geen KLB meer.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef jpg97 het volgende:
NEE ARGGHH DIT IS TOCH GEEN KUNST!!![]()
![]()
Wordt die gast ook nog beloond!
Kut Trieste Tekeningenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:17 schreef Dangel het volgende:
die K staat tochniet voor Kunst dan he?
Het bedenken of het uitwerken?quote:Op maandag 19 november 2007 07:45 schreef Zotheid het volgende:
Hoelang zou hij met zo'n cartoon bezig zijn? Lijkt me niet erg lang.
Beide eigenlijk. Ik hoop in elk geval niet dat hij lang met z'n "grap" bezig is.quote:
nee helaasquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou mensen. Hier is ie dan: Een cartoon die misschien wel een keer grappig is.
[ afbeelding ]
Het is nog een eindje weg van 'grappig zijn', maar hij is wel leuker bedacht en uitgewerkt dan het gros van z'n cartoons.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel aardig. Maar nu ben ik benieuwd of ie niet een proces aan z'n broek krijgt van Walt Disney vanwege het ongeloorloofd gebruik van trademarks.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Nog steeds idioot.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze hem een flink proces aan zn broek hangen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die is wel aardig. Maar nu ben ik benieuwd of ie niet een proces aan z'n broek krijgt van Walt Disney vanwege het ongeloorloofd gebruik van trademarks.
Zo, de tekst hebben we. Nu nog een adres om het naar te sturenquote:Geachte heer/mevrouw,
Langs deze weg wil ik u graag op de hoogte stellen van een mogelijke auteursrechtenschending betreffende het werk van Disney. Het gaat om de cartoon op het volgende adres: http://www.sevensheaven.n(...)dduckinquarantaine/. Op deze afbeelding zijn meerdere logo's Donald Duck en Walt Disney afgebeeld, tesamen met een frontpage die lijkt op die van een authentieke Donald Duck-strip.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[naam]
Het is gewoon vermoeiend om te lezen. Een cartoon nota bene!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:01 schreef SlaggY het volgende:
Links onderin had ie nog wat meer tekst kunnen plaatsen.
quote:
Deze keer heeft hij ook geen lappen tekst nodig om de 'grap' uit te leggen. Ik vind deze tekening ook niet zo heel slecht.quote:Op maandag 26 november 2007 03:23 schreef pfaf het volgende:
Moah, ik vind dat er in die laatste weldegelijk potentie zit. De uitwerking is wat slecht, maar het idee is wel okay...
Volgens mij is ie ziek en heeft iemand anders deze gemaaktquote:
Die situatie met ouders op de bank komt me ook weer veel te bekend voorquote:Op woensdag 28 november 2007 00:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die poppetjes. Als mensen nog twijfelen om anorexia te worden: Die poppetjes zijn de aanzet
Inderdaad. Ik had al zo'n dejá vu.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die situatie met ouders op de bank komt me ook weer veel te bekend voor
Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
die met die verkeersregelaar vind ik nog wel best geinig
Guess what? Today......is your lucky day!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.![]()
Maar doorgaans... Zo. Slecht.![]()
Ze staan zo nu en dan ook in de NRC.Next. Why?
Ik snap de grap niet... of is er geen grapquote:Op donderdag 29 november 2007 00:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Guess what? Today......is your lucky day!
[ afbeelding ]
MIJN GOD! Inspiratieloze dag?
De grap is dat er dus alleen maar consoles gevraagd worden voor Sinterklaas. Maar erg grappig is het niet echt...quote:Op donderdag 29 november 2007 13:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet... of is er geen grap
Of een enkeltje Siberië.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:45 schreef Adelante het volgende:
mijn god wat slecht weer, hoop dat die man wat "humor" krijgt van de sint
Ontploffende mobieltje en lol smurf had altijd ontploffende dozen en heeft nu dus iets anders bedachtquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef Rikketik het volgende:
De link tussen ontploffende mobieltjes en smurfen is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik moest er wel om lachen.
... En meestal is het dan een bericht van 2 dagen oudquote:Op maandag 19 november 2007 12:51 schreef SlaggY het volgende:
't is inderdaad net alsof hij gebeld wordt door nu.nl met de boodschap "WE HEBBEN BINNEN 3 MINUTEN EEN STRIP NODIG BIJ DIT BERICHT!!1"
Om maar even het niveau van de strip aan te geven...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef Ravage het volgende:die Paulus strip.. ligt ie er al zo dik bovenop, zet ie er ook nog uitleg bij
Wat wil je.. Een Belg die Fries gaat schrijven...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:32 schreef Dangel het volgende:
En dan oant moarn nog verkeerd spellen ook
Nou.. leuk....quote:Op donderdag 6 december 2007 12:12 schreef Rikketik het volgende:
Deze is zo flauw en fout, dat 'ie weer leuk is.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Rikketik het volgende:
Je moet het wel in perspectief zien natuurlijk. Aan DirkJan kan hij nog lang niet tippen of zo, maar voor zijn doen is deze best wel aardig en zelfs leuk te noemen.
Ok, daar heb je een puntquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Rikketik het volgende:
Je moet het wel in perspectief zien natuurlijk. Aan DirkJan kan hij nog lang niet tippen of zo, maar voor zijn doen is deze best wel aardig en zelfs leuk te noemen.
Thnx, door zo nu en dan zo'n strip, wordt het niveau weer omhoog gekriktquote:Op donderdag 6 december 2007 12:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Aan Sigmund kan ie al helemaal niet tippen. met zijn Sjgoolhoofd. Hij is zo flauw dat het te ver gaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:23 schreef DJKoster het volgende:
voor NRC.next:
[ afbeelding ]
voor NU.nl:
[ afbeelding ]
vallen idd mee die laatstequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind ze wel grappig eigenlijk.
idd jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kan ze niet meer normaal beoordelen.. misschien zijn deze twee wel leuk, maar hij is zo ontzettend slecht dat zelfs de geniaalste stripjes nog met achterdocht bekeken worden hier
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus
En wat zijn ze weer slecht
Daar moest ik inderdaad even om glimlachenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Dromer het volgende:
Die voor NRC is wel aardig.
Da's voor zover ik kan zien, z'n beste ooit!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Die eerste is voor de verandering eens origineel!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's voor zover ik kan zien, z'n beste ooit!(Die zal wel afgekeken zijn van iemand anders, of iemand met humor heeft 'm ingefluisterd).
Goed, toch even mierenneuken: Hoe tel je het aantal afgeschoten patronen van een Uzi? Dat lijkt me zelfs voor iemand die wél goed kan tellen een hele opgaaf. Als het nu een normaal handpistool was geweest...
Waaruit je dus zou kunnen opmaken dat hij niet zelf de grap heeft bedacht, aangezien hij niet weet hoe je hem in beeld moet brengen.
Ja maar dat van.. Richard "de depressieve puber" moet er gewoon niet bij..quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Inderdaad. De opbouw van de tekst deed me veel aan die van Nozzman denken.
Hij had dat ene raam moeten vervangen door een mannelijke fles Glassex...quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou, het is weer tijd voor flauwe humor nummer ik weet het niet eens meer. Hou jullie goed vast, hier komt ie:
[schuddelt neurotisch in zijn stoel alsof ie een epileptische aanval krijgt]
[ afbeelding ][nee, weer niet! En hij was net zo goed op dreef met die schuttersgrap]
Daar zat ik inderdaad net aan te denkenquote:Op maandag 10 december 2007 00:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had dat ene raam moeten vervangen door een mannelijke fles Glassex...
Ehm nou nee... deze is weer erg flauw.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:33 schreef Rikketik het volgende:
Haha, ik kan echt niet anders zeggen dan dat die gewoon grappig is.
Hij is overigens wel opvallend goed bezig de laatste tijd...
Vind je? Ik vond die van gisteren verkeerd uitgebeeld, en daardoor niet leuk. Bij die van vandaag vind ik de animatie juist sterk. Enig minpunt is (en blijft) de tekst, die gewoon korter en bondiger had gemoeten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm nou nee... deze is weer erg flauw.
Die van gisteren ging wel. (medium flauw)
Deja vu! Een wel heeeeeeel bekende bank scènequote:
Dat heb ik ook. Blijven hopen op die dag dat ie me wél aan het lachen krijgtquote:Op woensdag 12 december 2007 00:20 schreef DJKoster het volgende:
Weer te simpel inderdaad..
En toch elke nacht of ochtend meteen kijken of er een nieuwe opstaat
Ik bekijk ze hier wel, om vervolgens een diepe zucht te slaken, zachtjes nee te schudden en even m'n negatieve commentaar achter te latenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Blijven hopen op die dag dat ie me wél aan het lachen krijgt
ah, een soort vervolg.. maar dit lijkt me een nieuw dieptepunt jaquote:Op donderdag 13 december 2007 05:24 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... dit is echt slecht. Je reinste hergebruik:
[ afbeelding ]
Die is echt heeeeeeeeeel slechtquote:Op donderdag 13 december 2007 05:24 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... dit is echt slecht. Je reinste hergebruik:
[ afbeelding ]
En dat er weer veel teveel tekst bijzit.. maar ok, kan slechterquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:26 schreef James1988 het volgende:
Mja... hij is inderdaad eens niet zo slecht. Zeker in vergelijking met die van gisteren...
Maar wel typisch dat het weer over penissen moet gaan
Ik was aan het twijfelen of ik moest lachen of dat ik moest lachen om het wanproduct dat 'ie nou weer presenteert.. mixed feelingsquote:
quote:RTL Boulevard jat cartoons van Nu.nl-tekenaar
Vrijdag 14 december 2007, 12:39 - Cartoonist Metin Seven is boos op RTL Boulevard en De Nieuwste Show. De twee tv-programma's vertoonden zijn werk zonder daarvoor toestemming te vragen.
28 reacties Door Maarten Reijnders
RTL Boulevard gebruikte op 16 november een deel van een afbeelding van Seven met vallende dominostenen. De signatuur van de cartoonist was uit de afbeelding weggesneden. De Nieuwste Show toonde op 29 oktober een cartoon die Seven voor Nu.nl had gemaakt.
Seven, die een dagelijkse cartoon voor Nu.nl tekent en in het verleden ook heeft gewerkt voor Webwereld, is boos over de handelswijze van RTL Boulevard en De Nieuwste Show. "Ik vind het een trieste zaak dat een professionele mediaredactie zomaar ongevraagd auteursrechtelijk eigendom plukt van de site van een freelancer en hem vervolgens ook nog weigert te betalen voor gebruik van zijn werk."
Volgens Seven is het een principiële zaak. "Het gaat me niet eens zo zeer om het geld. Je steelt niet zomaar andermans werk. De redacties moeten leven van hun programma, ik moet leven van mijn werk, zo simpel is het. Als het om een niet-commercieel, persoonlijk initiatief gaat ben ik niet te beroerd om gebruik van mijn werk gratis toe te staan als men het even netjes vraagt."
Hergebruiksfactuur
De cartoonist en zijn belangenbehartiger Comic House hebben contact opgenomen met de twee programma's. "Voor beide jatwerkgevallen hebben we een brief plus hergebruiksfactuur verstuurd, maar tot dusver zonder resultaat", aldus Seven.
Een rechtszaak aanspannen om op die manier een vergoeding te krijgen, is volgens Hans Buying van Comic House niet interessant. "Het is niet aantrekkelijk om een juridische procedure te starten om een vordering van pakweg 500 euro op te eisen. Dat weten de omroepen ook. We kunnen dreigen, maar niet slaan. Tenminste niet zonder dat het ons meer pijn doet dan hen."
Bewijzen
Marieke Westerman van RTL Boulevard weet dat de afbeelding is gebruikt. "Op Domino Day hebben we een gratis computerplaatje gebruikt, maar ik heb nog niet meegekregen dat de maker ervan contact met ons heeft opgenomen. Als hij kan bewijzen dat het zijn plaatje is, dan betalen we die vergoeding. Dat is geen enkel probleem." Ze belooft contact op te nemen met Seven.
Ook Maarten van Dijk van De Nieuwste Show belooft dat de producer van het programma contact zal zoeken met Seven. Op het moment van schrijven had de cartoonist nog niets van de twee redacties gehoord. "Ze laten zich wel kennen zo. Volgens mij is het gewoon een afleidingsmanoeuvre en hoor ik uiteindelijk niks van ze. Als ze bereid waren te betalen, dan hadden ze allang kunnen reageren."
Seven hekelt de 'brutale praktijken' van de tv-makers. "Pas als er commotie ontstaat, geven ze toe. Het was dat een vriend me tipte dat hij mijn cartoon in De Nieuwste Show zag. Anders was ik er niet van op de hoogte geweest en waren ze er ongemerkt mee weggekomen."
Noot van de redactie: de afbeelding bij dit artikel (op de voorpagina en bij de comments) is geplaatst met toestemming van de cartoonist.
Die heeft ie dan wel met zeer voorbedachte rade aangemaakt in 2003, hè....quote:Op maandag 17 december 2007 11:05 schreef jpg97 het volgende:
Alsof die metin dat echt is.. dat is gewoon een kloon
Slechte cartoons of niet, hij heeft wel een punt.quote:Op maandag 17 december 2007 11:19 schreef Adelante het volgende:
laat 'm gvd blij zijn dat iemand die kutstrips gebruikt![]()
Ik denk ook dat het 'm wel echt is.. user bestaat al erg lang, en z'n andere reactie ergens dit jaar verwijst hij naar een nieuwsbericht (dat over 'm zelf gaat).. Ik geloof t welquote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die heeft ie dan wel met zeer voorbedachte rade aangemaakt in 2003, hè....
quote:Op maandag 17 december 2007 11:05 schreef jpg97 het volgende:
Alsof die metin dat echt is.. dat is gewoon een kloon
hahahah.
Deze vond ik eigenlijk wel leukquote:Op maandag 17 december 2007 10:58 schreef Rikketik het volgende:
De nieuwe, ditmaal zonder sarcastisch commentaar.
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet helemaal.
ik vind die totaal niet verhulde 'plug'/advertentie op de voorpagina van die krant wel een grappig detailquote:Op maandag 17 december 2007 10:58 schreef Rikketik het volgende:
De nieuwe, ditmaal zonder sarcastisch commentaar.
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet helemaal.
Dat zeg je zeker omdat Metin meeleestquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:46 schreef Rikketik het volgende:
Zo flauw dat het ergens ook wel weer leuk is.
mijn God dit is ook weer niveautje embryo met een chromosoom teveel.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
die vind ik dan wel weer redelijk
^^ vormen precies mijn mening...quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef DJKoster het volgende:
Mjah, alleen jammer van die emotieloze poppetjes..
Lees het topic eens door, je staat niet alleenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:59 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik nou de enige die de meeste cartoons hier de humor van een 9-jarige vind bevatten?
Geef toe: Die meelwormbeentjes maken het geheel afquote:Op donderdag 20 december 2007 02:59 schreef James1988 het volgende:
Deze vind ik op zich nog wel redelijk geslaagd... niet teveel tekst (14.gif), redelijk goed uitgebeeld, een goede gezichtsuitdrukking van de arts... nu alleen nog de patient een iets minder misselijke kop geven...
Euh, huh?quote:
Ik wilde even kijken wat men ervan vond, ik had hetzelfde probleem.. gaat 'ie voor diepgang? Symboliek? Een maatschappelijke boodschap? Humor? Ik zie 't ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Euh, huh?Ik heb eigenlijk geen mening hierover. Hij is ook niet grappig bedoeld volgens mij... Ik snap m niet.
een hell's angel die aan vrouwe justitia voorbij vliegtquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Euh, huh?Ik heb eigenlijk geen mening hierover. Hij is ook niet grappig bedoeld volgens mij... Ik snap m niet.
Ja, dat snap ik wel. Maar de bedoeling snap ik niet zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een hell's angel die aan vrouwe justitia voorbij vliegt
...Als je tien bent.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef kasper het volgende:
Deze laatste is gewoon echt grappig.![]()
Weten we gelijk van wie jij een kloon bent.quote:Op maandag 24 december 2007 00:18 schreef Rikketik het volgende:
Haha, wel een toffe kaart moet ik zeggen. En in al zijn foutheid is de tekst dan ook wel weer supercoolhip.
Kut, ontdekt.quote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Weten we gelijk van wie jij een kloon bent.
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?quote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kut, ontdekt.![]()
Nee, maar ik heb ondervonden dat die (in wezen) kutcartoons opeens een stuk leuker worden als je er niet zo negatief naar kijkt. Iedereen komt hier met een instelling van: nou, wat voor misbaksel krijgen we vandaag weer onder ogen? Tja, dan kunnen de cartoons ook alleen maar kut zijn.
Nee, alleen mensen die bij de Jelinek lopen denken zoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?
Mwoah, eng... Wat heet eng?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?
Nja.. das wel een beetje waar.. maar er zit wel een reden achter, denk je niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, eng... Wat heet eng?![]()
Maar ik dacht: ik benader de kunststukjes van onze goede vriend Metin eens van de positieve kant. Ik durf te wedden dat het gros van de vaste gasten hier al weten dat ze dagelijkse cartoon gaan afzeiken voordat je hem ook maar gezien hebben.
Verrek, nu je het zegt... Misschien denkt hij dat moslims wereldwijd beledigd zijn door donuthanden?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze hebben handen, vooruitgang
Exactly my thoughts.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:07 schreef Rikketik het volgende:
ik vind ze wel wat weghebben van vogelpoten
O.O Nou je het zegt! Nu hebben de mannetjes mollenpootjes gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef James1988 het volgende:
Donald Duck-handenZelfs de Zware Jongens hadden zulke handen
Maargoed, het is beter dan die donuts.
Op zich vind ik deze strip nog niet eens zo slecht... die van gisteren was echt vele malen erger...
Ik snap niet dat hij ook maar denkt dat iemand dit grappig vind.quote:
quote:
Beetje sneu om hem daar op te pakken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Falco het volgende:
Iets meer originaliteit in die achternamen mag ie trouwens ook inbrengen.
Er zijn heel erg veel mensen in NL met een diep droef "gevoel" voor humor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef Ravage het volgende:
Maar er moeten best veel mensen zijn die het grappig vinden.. ze zijn bij nu.nl toch ook niet gek?
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel mensen in NL met een diep droef "gevoel" voor humor.
Tja...ze komen over het algemeen elke ochtend hier in het kantoor binnen lopen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.
Kortom; het plebejerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.
Maar dat is meer de titel dan de grap, die niet heel erg slecht isquote:Deense onderzoekers hebben aangetoond dat de hersencapaciteit niet afneemt na het 26e jaar, maar gewoon stabiel blijft. In sommige gevallen kan de intelligentie zelfs groeien.
Of de pincode hardop noemt:quote:Op maandag 14 januari 2008 09:30 schreef Zotheid het volgende:
Er kwam zowaar een glimlach op mijn gezicht.
Toch zou ik het anders hebben gedaan, als in een rij met mensen met een pinautomaat die tegen een blinde verteld dat hij geen geld meer op zijn rekening heeft.
Die was beter geweest idd.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of de pincode hardop noemt:
"Uw invoer is 9 8 2 7, is dit juist? Druk dan op [knop], vul anders uw pincode opnieuw in"
Ja precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of de pincode hardop noemt:
"Uw invoer is 9 8 2 7, is dit juist? Druk dan op [knop], vul anders uw pincode opnieuw in"
Ik ook...quote:
Er staat nu ook wel erg veel druk op hem, na maar liefst 2 (min of meer) geslaagde cartoons op rij...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef James1988 het volgende:
Ik vrees alleen het ergste voor morgen, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat hij het weer helemaal gaat verknallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |