Ik snap de grap niet... of is er geen grapquote:Op donderdag 29 november 2007 00:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Guess what? Today......is your lucky day!
[ afbeelding ]
MIJN GOD! Inspiratieloze dag?
De grap is dat er dus alleen maar consoles gevraagd worden voor Sinterklaas. Maar erg grappig is het niet echt...quote:Op donderdag 29 november 2007 13:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet... of is er geen grap
Of een enkeltje Siberië.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:45 schreef Adelante het volgende:
mijn god wat slecht weer, hoop dat die man wat "humor" krijgt van de sint
Ontploffende mobieltje en lol smurf had altijd ontploffende dozen en heeft nu dus iets anders bedachtquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef Rikketik het volgende:
De link tussen ontploffende mobieltjes en smurfen is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik moest er wel om lachen.
... En meestal is het dan een bericht van 2 dagen oudquote:Op maandag 19 november 2007 12:51 schreef SlaggY het volgende:
't is inderdaad net alsof hij gebeld wordt door nu.nl met de boodschap "WE HEBBEN BINNEN 3 MINUTEN EEN STRIP NODIG BIJ DIT BERICHT!!1"
Om maar even het niveau van de strip aan te geven...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef Ravage het volgende:die Paulus strip.. ligt ie er al zo dik bovenop, zet ie er ook nog uitleg bij
Wat wil je.. Een Belg die Fries gaat schrijven...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:32 schreef Dangel het volgende:
En dan oant moarn nog verkeerd spellen ook
Nou.. leuk....quote:Op donderdag 6 december 2007 12:12 schreef Rikketik het volgende:
Deze is zo flauw en fout, dat 'ie weer leuk is.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Rikketik het volgende:
Je moet het wel in perspectief zien natuurlijk. Aan DirkJan kan hij nog lang niet tippen of zo, maar voor zijn doen is deze best wel aardig en zelfs leuk te noemen.
Ok, daar heb je een puntquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Rikketik het volgende:
Je moet het wel in perspectief zien natuurlijk. Aan DirkJan kan hij nog lang niet tippen of zo, maar voor zijn doen is deze best wel aardig en zelfs leuk te noemen.
Thnx, door zo nu en dan zo'n strip, wordt het niveau weer omhoog gekriktquote:Op donderdag 6 december 2007 12:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Aan Sigmund kan ie al helemaal niet tippen. met zijn Sjgoolhoofd. Hij is zo flauw dat het te ver gaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:23 schreef DJKoster het volgende:
voor NRC.next:
[ afbeelding ]
voor NU.nl:
[ afbeelding ]
vallen idd mee die laatstequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind ze wel grappig eigenlijk.
idd jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kan ze niet meer normaal beoordelen.. misschien zijn deze twee wel leuk, maar hij is zo ontzettend slecht dat zelfs de geniaalste stripjes nog met achterdocht bekeken worden hier
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus
En wat zijn ze weer slecht
Daar moest ik inderdaad even om glimlachenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Dromer het volgende:
Die voor NRC is wel aardig.
Da's voor zover ik kan zien, z'n beste ooit!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Die eerste is voor de verandering eens origineel!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's voor zover ik kan zien, z'n beste ooit!(Die zal wel afgekeken zijn van iemand anders, of iemand met humor heeft 'm ingefluisterd).
Goed, toch even mierenneuken: Hoe tel je het aantal afgeschoten patronen van een Uzi? Dat lijkt me zelfs voor iemand die wél goed kan tellen een hele opgaaf. Als het nu een normaal handpistool was geweest...
Waaruit je dus zou kunnen opmaken dat hij niet zelf de grap heeft bedacht, aangezien hij niet weet hoe je hem in beeld moet brengen.
Ja maar dat van.. Richard "de depressieve puber" moet er gewoon niet bij..quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Inderdaad. De opbouw van de tekst deed me veel aan die van Nozzman denken.
Hij had dat ene raam moeten vervangen door een mannelijke fles Glassex...quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou, het is weer tijd voor flauwe humor nummer ik weet het niet eens meer. Hou jullie goed vast, hier komt ie:
[schuddelt neurotisch in zijn stoel alsof ie een epileptische aanval krijgt]
[ afbeelding ][nee, weer niet! En hij was net zo goed op dreef met die schuttersgrap]
Daar zat ik inderdaad net aan te denkenquote:Op maandag 10 december 2007 00:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had dat ene raam moeten vervangen door een mannelijke fles Glassex...
Ehm nou nee... deze is weer erg flauw.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:33 schreef Rikketik het volgende:
Haha, ik kan echt niet anders zeggen dan dat die gewoon grappig is.
Hij is overigens wel opvallend goed bezig de laatste tijd...
Vind je? Ik vond die van gisteren verkeerd uitgebeeld, en daardoor niet leuk. Bij die van vandaag vind ik de animatie juist sterk. Enig minpunt is (en blijft) de tekst, die gewoon korter en bondiger had gemoeten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm nou nee... deze is weer erg flauw.
Die van gisteren ging wel. (medium flauw)
Deja vu! Een wel heeeeeeel bekende bank scènequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |