Dat zeg je zeker omdat Metin meeleestquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:46 schreef Rikketik het volgende:
Zo flauw dat het ergens ook wel weer leuk is.
mijn God dit is ook weer niveautje embryo met een chromosoom teveel.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
die vind ik dan wel weer redelijk
^^ vormen precies mijn mening...quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef DJKoster het volgende:
Mjah, alleen jammer van die emotieloze poppetjes..
Lees het topic eens door, je staat niet alleenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:59 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik nou de enige die de meeste cartoons hier de humor van een 9-jarige vind bevatten?
Geef toe: Die meelwormbeentjes maken het geheel afquote:Op donderdag 20 december 2007 02:59 schreef James1988 het volgende:
Deze vind ik op zich nog wel redelijk geslaagd... niet teveel tekst (14.gif), redelijk goed uitgebeeld, een goede gezichtsuitdrukking van de arts... nu alleen nog de patient een iets minder misselijke kop geven...
Euh, huh?quote:
Ik wilde even kijken wat men ervan vond, ik had hetzelfde probleem.. gaat 'ie voor diepgang? Symboliek? Een maatschappelijke boodschap? Humor? Ik zie 't ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Euh, huh?Ik heb eigenlijk geen mening hierover. Hij is ook niet grappig bedoeld volgens mij... Ik snap m niet.
een hell's angel die aan vrouwe justitia voorbij vliegtquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Euh, huh?Ik heb eigenlijk geen mening hierover. Hij is ook niet grappig bedoeld volgens mij... Ik snap m niet.
Ja, dat snap ik wel. Maar de bedoeling snap ik niet zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een hell's angel die aan vrouwe justitia voorbij vliegt
...Als je tien bent.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef kasper het volgende:
Deze laatste is gewoon echt grappig.![]()
Weten we gelijk van wie jij een kloon bent.quote:Op maandag 24 december 2007 00:18 schreef Rikketik het volgende:
Haha, wel een toffe kaart moet ik zeggen. En in al zijn foutheid is de tekst dan ook wel weer supercoolhip.
Kut, ontdekt.quote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Weten we gelijk van wie jij een kloon bent.
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?quote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kut, ontdekt.![]()
Nee, maar ik heb ondervonden dat die (in wezen) kutcartoons opeens een stuk leuker worden als je er niet zo negatief naar kijkt. Iedereen komt hier met een instelling van: nou, wat voor misbaksel krijgen we vandaag weer onder ogen? Tja, dan kunnen de cartoons ook alleen maar kut zijn.
Nee, alleen mensen die bij de Jelinek lopen denken zoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?
Mwoah, eng... Wat heet eng?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?
Nja.. das wel een beetje waar.. maar er zit wel een reden achter, denk je niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, eng... Wat heet eng?![]()
Maar ik dacht: ik benader de kunststukjes van onze goede vriend Metin eens van de positieve kant. Ik durf te wedden dat het gros van de vaste gasten hier al weten dat ze dagelijkse cartoon gaan afzeiken voordat je hem ook maar gezien hebben.
Verrek, nu je het zegt... Misschien denkt hij dat moslims wereldwijd beledigd zijn door donuthanden?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze hebben handen, vooruitgang
Exactly my thoughts.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:07 schreef Rikketik het volgende:
ik vind ze wel wat weghebben van vogelpoten
O.O Nou je het zegt! Nu hebben de mannetjes mollenpootjes gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef James1988 het volgende:
Donald Duck-handenZelfs de Zware Jongens hadden zulke handen
Maargoed, het is beter dan die donuts.
Op zich vind ik deze strip nog niet eens zo slecht... die van gisteren was echt vele malen erger...
Ik snap niet dat hij ook maar denkt dat iemand dit grappig vind.quote:
quote:
Beetje sneu om hem daar op te pakken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Falco het volgende:
Iets meer originaliteit in die achternamen mag ie trouwens ook inbrengen.
Er zijn heel erg veel mensen in NL met een diep droef "gevoel" voor humor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef Ravage het volgende:
Maar er moeten best veel mensen zijn die het grappig vinden.. ze zijn bij nu.nl toch ook niet gek?
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel mensen in NL met een diep droef "gevoel" voor humor.
Tja...ze komen over het algemeen elke ochtend hier in het kantoor binnen lopen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.
Kortom; het plebejerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.
Maar dat is meer de titel dan de grap, die niet heel erg slecht isquote:Deense onderzoekers hebben aangetoond dat de hersencapaciteit niet afneemt na het 26e jaar, maar gewoon stabiel blijft. In sommige gevallen kan de intelligentie zelfs groeien.
Of de pincode hardop noemt:quote:Op maandag 14 januari 2008 09:30 schreef Zotheid het volgende:
Er kwam zowaar een glimlach op mijn gezicht.
Toch zou ik het anders hebben gedaan, als in een rij met mensen met een pinautomaat die tegen een blinde verteld dat hij geen geld meer op zijn rekening heeft.
Die was beter geweest idd.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of de pincode hardop noemt:
"Uw invoer is 9 8 2 7, is dit juist? Druk dan op [knop], vul anders uw pincode opnieuw in"
Ja precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of de pincode hardop noemt:
"Uw invoer is 9 8 2 7, is dit juist? Druk dan op [knop], vul anders uw pincode opnieuw in"
Ik ook...quote:
Er staat nu ook wel erg veel druk op hem, na maar liefst 2 (min of meer) geslaagde cartoons op rij...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef James1988 het volgende:
Ik vrees alleen het ergste voor morgen, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat hij het weer helemaal gaat verknallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |