O.O Nou je het zegt! Nu hebben de mannetjes mollenpootjes gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef James1988 het volgende:
Donald Duck-handenZelfs de Zware Jongens hadden zulke handen
Maargoed, het is beter dan die donuts.
Op zich vind ik deze strip nog niet eens zo slecht... die van gisteren was echt vele malen erger...
Ik snap niet dat hij ook maar denkt dat iemand dit grappig vind.quote:
quote:
Beetje sneu om hem daar op te pakken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Falco het volgende:
Iets meer originaliteit in die achternamen mag ie trouwens ook inbrengen.
Er zijn heel erg veel mensen in NL met een diep droef "gevoel" voor humor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef Ravage het volgende:
Maar er moeten best veel mensen zijn die het grappig vinden.. ze zijn bij nu.nl toch ook niet gek?
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel mensen in NL met een diep droef "gevoel" voor humor.
Tja...ze komen over het algemeen elke ochtend hier in het kantoor binnen lopen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.
Kortom; het plebejerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het soort mensen dat nu nog steeds 'goedemoggel' of zelfs 'goedesmorgens' zegt, denk ik.
Maar dat is meer de titel dan de grap, die niet heel erg slecht isquote:Deense onderzoekers hebben aangetoond dat de hersencapaciteit niet afneemt na het 26e jaar, maar gewoon stabiel blijft. In sommige gevallen kan de intelligentie zelfs groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |